תיאור תפקיד:
• תמיכה טכנית בכל נושאי המחשוב לעובדי החברה. • התקנה ותחזוקה למחשבים נייחים (כולל חומרה), ניידים, מדפסות, ציוד היקפי ויישומים משרדיים נפוצים. • תחזוקה מלאה של שרתים פיזים ווירטואלים וציודי תקשורת. • ניהול משתמשים בסביבה היברידית, עבודה עם AD ו Microsoft 365. • ניהול מחסן, עבודה מול ספקים חיצוניים. • תמיכה למשתמשים של דואר וואלה.
דרישות:
ניסיון של שנתיים לפחות בנושאים הבאים: • התקנה, תחזוקה ופתרון תקלות מחשוב חומרה, תוכנה וציוד היקפי. • תמיכה במערכת הפעלה Win 10/11, יישומי Office 365 ואינטרנט לתחנות קצה. • ניהול משתמשים על גבי שרתי Windows לרבות: Active Directory, Sccm. • תפעול וניהול משתמשים ב-Office 365 כולל עבודה בסביבת AZURE • תפעול ועבודה בסביבות השרתים של MICROSOFT • עבודה בצוות Helpdesk בארגון של 100 עובדים ומעלה. • תמיכה פרונטלית ובהשתלטות מרחוק (RDP, AnyDesk). • תפעול מוצרי אבטחת מידע – End point Security, NAC, FW ו-VPNs. • הכרות ועבודה עם שרתי אחסון וNAS. • הכרות עם מערכות וירטואליות (VMWare) • ניהול מתגים בעזרת SSH - יתרון • הסמכה רלוונטית בתחומים לעיל – יתרון.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00003
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
- אחריות על ניהול תהליך מכירה מול לקוחות קצה ממקורות מגוונים - פרטיים, עסקיים, ליסינג.
- ליווי כל מסע הלקוח משלב קבלת ליד, קבלת הלקוח באולם, אירוח וקבלת פנים חמה, ברור צרכים, הכוונה לסגירת עסקה
- גביית כספים, תיאום מסירה וסגירת מעגל טיפול לאחר מסירה.
- אחריות על חוויית הלקוח בתהליך הרכישה, וליווי הלקוח עד לסגירת מעגל טיפול לאחר מסירה לשביעות רצונו המלאה.
דרישות:
- ניסיון קודם במכירות (לא חובה בענף הרכב) - כשלוש שנות ניסיון.
- כושר ביטוי ברמה גבוהה בעברית ובאנגלית.
- השכלה - בגרות מלאה ועדיפות לתואר ראשון.
- שליטה ביישומי Office
- אולמות התצוגה ביגאל אלון 65, תל אביב , מתחם וויקס הרצליה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
2874
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
נציגי/ות שירות למוקד ייעוץ הלימודים של אתר וואלה! שכר מתגמל למוקד הטלפוני של אתר וואלה!, דרושים/ות נציגי/ות שירות טלפוני למתעניינים בלימודים – העבודה כוללת ייעוץ טלפוני מקצועי בתחום הלימודים, בסביבת עבודה נעימה, תומכת ודינמית. מיקום: משרדי וואלה, מרכז תל אביב – גישה נוחה בתחבורה ציבורית שעות עבודה גמישות: לפחות 4 משמרות בשבוע בין השעות 9:00-17:00 אפשר גם בשישי 09:00-13:00 היקף: משרה מלאה / חלקית – מתאים לסטודנטים/ות, להורים שכר בסיס: 35 ש"ח לשעה שכר פוטנציאלי כולל עמלות כ- 50 ש"ח לשעה למה אצלנו? מוקד איכותי, לא תעשייתי עבודה עם משמעות – עזרה בבחירת מסלול לימודים צוות צעיר ואנרגטי אווירה משפחתית ותומכת
דרישות:
- כישורי תקשורת גבוהים ויחסי אנוש מצוינים
- יכולת הקשבה וייעוץ טלפוני מקצועי
- יכולת עבודה בסביבה ממוחשבת.
- שליטה טובה בעברית
- זמינות ל-4 משמרות שבועיות לפחות
- מתאים גם לסטודנטים ולהורים
היקף משרה:
משרה חלקית, משמרות, לפי שעות
קוד משרה:
JB-1498
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברת ייעוץ והכוונה מובילה באשדוד דרוש/ה יועץ/ת לימודים טלפוני/ת לתפקיד משמעותי באווירה צעירה ודינמית. תיאור התפקיד: מתן ייעוץ והכוונה טלפונית למתעניינים בלימודים (ללא מכירות!) ליווי אישי ומקצועי של מתעניינים משלב ההתעניינות ועד סגירת התהליך השתלבות בצוות איכותי ומשפחתי
תנאים מעולים למתאימים/ות:
- שכר ממוצע של 45–39 ₪ לשעה
- הכשרה מקצועית על חשבון החברה
- אפשרות לעבודה היברידית (מהבית) לאחר כחודש הכשרה
- אווירה צעירה, תחרויות, פרסים וערבי גיבוש
- גמישות בשעות – 6–8 שעות ביום, בוקר / ערב לפי בחירה
- מתאים גם לסטודנטים/ות, חיילים/ות משוחררים/ות והורים
שעות פעילות המוקד: א’-ה’ 9:00–18:00 | ו’ לסירוגין 9:00–14:00
דרישות:
- זמינות למינימום 4 משמרות שבועיות
- ידע בסיסי בהפעלת מחשב
- תודעת שירות גבוהה, יחסי אנוש מעולים ויכולת עבודה בצוות
- ניסיון קודם בשירות/טלמיטינג – יתרון
מחפשים עבודה עם משמעות, אנשים טובים ואווירה מנצחת?שלחו קורות חיים כבר עכשיו והצטרפו אלינו!
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית, משמרות, לפי שעות
קוד משרה:
JB-1445
אזור:
דרום - אשדוד, קרית גת, אשקלון
|
תיאור תפקיד:
We are recruiting a Customer Success Manager (CSM) - We are looking for a talented Customer Success Manager to join our team and help grow the company, liaise with customers and the company's professional teams to ensure maximum success - there is a business opportunity for candidates who succeed in their role. Key areas of responsibility: • Customer retention: maintaining contact with customers and maintaining a high level of satisfaction. • Accompanying new customers: ensuring successful implementation of products with customers and new transactions. • Identifying Upsell/Cross-Sell opportunities: understanding needs and offering customized solutions, monitoring existing offers. • Proactive support: identifying problems in advance and providing creative solutions. • Measuring success: monitoring success and satisfaction indicators for continuous improvement. • Coordination with internal teams: Working closely with professional teams in the company. If you are passionate about helping clients succeed, participating in leading the company to success and are looking for a significant role in a developing organization – we want you with us! Full-time, hybrid The offices are located in Tel Aviv, Railway Line
דרישות:
Required Skills: • Required - Experience in a similar role. • Excellent interpersonal communication and ability to build strong relationships. • Analytical thinking with basic technological understanding, especially in software or SaaS companies. • Proactive approach and identifying challenges before they arise. • Empathy, service-mindedness and a genuine desire to help customers succeed.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-4540
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
חברה ותיקה ומובילה ביבוא ושיווק מוצרי פרימיום למטבח ולחדר האמבטיה, עם יותר מ־40 שנות ניסיון, חדשנות מתמדת ואיכות ללא פשרות, מחפשת אחמ"ש / מנהל/ת משמרת להצטרפות למוקד השירות בצמיחה. מיקום העבודה : קריית ביאליק – שד' חן 9 שעות עבודה : משרה מלאה: א’-ה’ 08:00–16:30 ימי שישי לסירוגין: 08:00–12:30 אין גמישות בשעות ובימי המשרה
דרישות:
ניהול משמרת – חלוקת משימות שוטפות ובקרה תמיכה מקצועית לנציגות השירות כולל משובים און ליין ממשק ומענה לגורמים פנים ארגוניים שיפור והטמעת תהליכי עבודה בצוות מעקב ובקרת מדדים ויעדים טיפול בדוחות ביצוע שיחות מנהל קו ראשון ומתן גיבוי בעת הצורך אחריות על ביצוע כלל המשימות של צוות הנציגות דרישות התפקיד : ניסיון של לפחות שנתיים במוקד שירות כאחמ"ש / מנהל צוות ניסיון במתן שירות יכולת עבודה בריבוי משימות ובתעדוף יכולת לרתום ולחבר כפופים ברמה אישית ומקצועית יצירתיות וחשיבה במתן פתרונות בזמן אמת יחסי אנוש ותקשורת בינאישית מצוינים תודעת שירות גבוהה שליטה טובה ביישומי Office יכולת עבודה עצמאית, יוזמה ואחריות אישית גבוהה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-4476
אזור:
מרכז - רמת גן וגבעתיים
שרון - חדרה וזכרון יעקב
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
|
תיאור תפקיד:
לחברה גלובלית המייצרת, מפתחת, משווקת ומוכרת פתרונות נעילה מכאניים ואלקטרומכניים דרוש/ה מתאם/ת מכירות בינ״ל למחלקת שירות לקוחות. התפקיד כולל ניהול הממשק השוטף מול לקוחות החברה בחו"ל. תיאור התפקיד: ניהול קשר עם לקוחות קיימים וחדשים במטרה להרחיב ולהגדיל את סל המוצרים והיקפי המכירה לרבות Inside Sales. הכנת הצעות מחיר וניהולן מול הלקוח. קבלת הזמנות לקוח וטיפולן תוך מתן סדרי עדיפויות בתוך הארגון ביצוע מעקב גביה מתן פתרונות לבעיות לוגיסטיות ואחרות תוך שיתוף בעלי תפקידים ושותפי תפקיד בארגון ניהול תשתיות המידע של הלקוח במערכות הארגון ארגון וטיפול באירוח לקוחות בודדים או משלחות, כולל בניית לו"ז ותאום לוגיסטי הכולל לינות, הסעות, סיורים וכדומה.
דרישות:
ניסיון מוכח של 3-5 שנים בתפקיד תפעולי עם פן מכירתי יכולת מכירה ושירות ברמה גבוהה תואר ראשון – יתרון משמעותי, התמחות בשיווק -יתרון ניסיון עבודה בחברה גלובאלית - יתרון משמעותי אנגלית ברמה גבוהה - ברמת שיחה ותכתובות שפות זרות נוספות- יתרון משמעותי שליטה מלאה בתוכנות Office - חובה יכולת עבודה תחת לחץ וריבוי משימות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-4232
אזור:
מרכז - רמת גן וגבעתיים
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
חברת הנדסת סביבה ואקוסטיקה, מהמובילות בארץ בייעוץ אקוסטי סביבתי, מגייסת עוזר/ת אדמיניסטרטיבית וקשרי לקוחות. אחד הפרויקטים הגדולים שאנו עוסקים בהם הוא מיגון אקוסטי דירתי של פרויקט המטרו. לצורך פרויקט זה אנו נדרשים למערך שיארגן את המידע, יתאם סיורים ויתן מענה לדיירים שיוצרים קשר. תכנון ותאום סיורים בדירות מענה לבעלי דירות ניתוב לגורם המטפל. ניהול מידע – תיעוד, הפקת מסמכים ותיקי מיגון, הדפסות וכו' ניהול צוות אדמיניסטרטיבי. - יתרון
דרישות:
מתן מענה וניהול תקשורת עם בעלי הבתים. – שיחות עם בעלי הנכסים הינו חלק לא מבוטל של המשרה תיעוד כל הפעולות שבוצעו בנכס במערת מידע משרדית בהתאם לשלבי ההתקדמות. איתור חוסרי מידע והשלמתו. – לגבי אפיון נכסים. תאום פגישות בין נציגי המינהלת לבעלי הנכסים. (נציגי המינהלת הינם העובדים שלנו שנמצאים פיזית בשטח ומגיעים לבצע סיור בדירות) הפניית בעיות לגורם המטפל. עיבוד נתונים בתוכנת Excel ועריכת מסמכים ומצגות בהתאם לנדרש (אופיס). תפקידים כלליים נוספים במסגרת מטלות המשרד - יודגש כי לעיתים יידרשו ממך תשומות בעזרה לפרויקטים אחרים בהתאם לצרכים ולסדרי העדיפויות הכלליים של המשרד הכוללים עבודות מנהלתיות, אדמיניסטרטיביות. הקף משרה: משרה מלאה, עבודה מהמשרד בהרצליה (אין אפשרות לעבודה היברידית)
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-4379
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
לקליניקה בתל אביב דרוש/ה מנהל/ת תפעול וחווית לקוח, התפקיד כולל: ניהול עובדים ניהול שוטף של כלל צוות הקליניקה - מתאמות ייעוצים, צוות קבלה, אחראיות תחומי האסתטיקה, אדמיניסטרציה ותחזוקה. חלוקת משימות, מעקב ביצוע, שיחות אישיות תקופתיות ומשוב שוטף. קיום ישיבות צוות שבועיות, ניהול יומנים ומעקב אחרי מדדים תפעוליים. תיאום בין מחלקות: ייעוצים, שירות, רפואה ושיווק (כולל עבודה מול ספקים חיצוניים) ניהול מסע הלקוח מקצה לקצה אחריות מלאה על חוויית הלקוח מהפנייה הראשונית ועד לאחר הניתוח. בקרה על זמני תגובה, איכות שיחות המכירה, מענה במייל/וואטסאפ וליווי צמוד. ווידוא שכל לקוח/ה מקבלת חוויה אישית, אחידה ומדויקת לאורך כל התהליך. תיאום והעברת מידע חלקה בין שלבים, פיקוח על עמידה בהבטחות שירות וניהול ציפיות לקוח. ניהול תהליכי שירות ומכירה פיקוח על עבודת מתאמות הייעוצים והיועצות - שימוש בתסריטי שיחה מאושרים, שמירה על פרוטוקול שיחות והודעות בהתאם לנוהל תיאום ייעוצים החדש. בקרה על איכות השירות, יחס אישי, מקצועיות ותיעוד שוטף במערכת הראפיד. ניתוח נתונים תפעוליים ומסחריים לטובת שיפור יחס ההמרה בכל הפאנל - מהלידים לייעוצים, מייעוצים לניתוחים ומניתוחים לטיפולים חוזרים. איסוף ופענוח משובים מלקוחות לצורך שיפור מתמיד בשירות ובחוויה. הובלת תהליכי "סגירת מעגל טיפול" - לפני ואחרי הניתוח. .שגרות תפעול וניהול יומיומי ניהול ישיבות תפעול יומיות ושבועיות עם הצוות. אחריות על תכנון ותיאום יומנים, תיעדוף משימות וניהול זמינות יועצות ורופאים. בקרה על קליטת לידים, ניהול עומסים ועמידה בזמני תגובה. ניהול ויישום של מערכות המידע במרפאה (ראפיד וכלים דיגיטליים נוספים) שיפור מתמיד
דרישות:
אייה מערכתית וניהול רוחבי של צוותים ותהליכים. • ניסיון מוכח בניהול צוותי שירות/ייעוץ/מכירה (לפחות 5 עובדים) • שליטה במערכות CRM וניסיון בניתוח נתונים תפעוליים. • אוריינטציה עסקית, הבנה חדה של חוויית לקוח ומסע צרכני. • יחסי אנוש מעולים, אסרטיביות, ניהול זמן גבוה ויכולת פתרון בעיות בזמן אמת.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
jb-6878
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, הרצליה ורמת השרון
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
אילת - אילת והערבה
|
תיאור תפקיד:
מענקי הצטרפות עד 11,000 ₪ + בונוסים ללא הגבלה!
מוקד השירות והמכירה של Cal באשדוד מגייס נציגי.ות שירות ומכירה למתן מענה טלפוני ללקוחות במגוון תחומים פיננסיים ומכירת מוצרי אשראי מובילים! מה מחכה לכם אצלנו?
*יום עבודה קבוע מהבית *צוות מגובש ואווירה כיפית *ללא ימי שישי *אפשרות למשרת סטודנט גמישה *קליטה כעובדי חברה מהיום ה-1 *כרטיס סיבוס *החזרי נסיעות מוגדל וחנייה בשפע *חדר כושר, מסיבות מטורפות, אירועי חברה, מתנות שוות בחגים ועוד המון תנאים שווים! הגישו מועמדות עוד היום – והתחילו את הצעד הבא בקריירה!
דרישות:
*ניסיון קודם - יתרון *תודעת שירות גבוהה
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית, משמרות
קוד משרה:
JB-26544
אזור:
דרום - אשדוד, קרית גת, אשקלון, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
מענקים עד 15,000 ₪ למצטרפים + בונוסים ללא תקרה!
כאל מגייסת נציגי.ות שירות ומכירה עבור מענה טלפוני ללקוחות החברה במגוון תחומים פיננסיים, ומכירה של מוצרי אשראי מגוונים. עבודה בבניין משרדים הייטקיסטי חדש בסביבת עבודה מתקדמת - 2 דקות הליכה מהרכבת הקלה – גבול רמת גן בני ברק! *קיימת אופציה למשרת סטודנט גמישה ומותאמת אישית! ויש לכם עוד המון סיבות להצטרף אלינו...
* עובדי חברה החל מהיום ה-1 * ארוחות במסעדת השף ובבית הקפה של כאל * יום עבודה מהבית * החזרי נסיעות מוגדלים * נופש חברה בחו"ל * מסיבות שוות, אירועי חברה מושקעים, מתנות מטורפות בחגים * אפשרויות קידום נרחבות ועוד המון תנאים שווים שלא תמצאו בשום מקום אחר! הצטרפו לצוות מנצח בחברה מובילה!
דרישות:
- ניסיון קודם – יתרון
- תודעת שירות גבוהה
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית, משמרות
קוד משרה:
JB-26542
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברת קוסמטיקה מובילה בפתח תקווה - בנייני גלובל טאורס דרוש/ה נציג/ת שירות לקוחות משרה מלאה ימים א'-ה' שעות 9:00-17:00 מתן מענה טלפוני וכתוב ללקוחות החברה טיפול בפניות, בירורים והזמנות עבודה שוטפת מול מחלקות פנים-ארגוניות
דרישות:
ניסיון קודם בשירות לקוחות – יתרון תודעת שירות גבוהה, אדיבות ויחסי אנוש מצוינים שליטה בסיסית ביישומי מחשב אחריות, סדר ויכולת עבודה בצוות
פתח תקווה – בנייני גלובל טאורס
היקף משרה:
משרה מלאה, לפי שעות
קוד משרה:
JB-00011
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
|
תיאור תפקיד:
לחברת אשראי גדולה במרכז הארץ דרושים/ות נציגי/ות גבייה למוקד מקצועי עם אווירה צעירה ודינאמית. מה כולל התפקיד?שיחות נכנסות ויוצאות ללקוחות טיפול בהחזרי חוב וניהול תהליך גבייה עבודה מול ממשקים ומערכות פנימיות משרה מלאה-עבודה במשמרות. גמישות למשרות הורה ולסטודנטים!!!! למה כדאי להצטרף?בסיס מתגמל+ בונוסים גבוהים במיוחד מענקי התמדה שווים! הגנת שכר הכשרה מקצועית עלינו תנאים מצוינים מהיום הראשון סביבת עבודה צעירה ותוססת ארוחות מסובסדות מסלול קידום מקצועי ואישי ימי גיבוש, ערבי צוות ,פעילויות רווחה ועוד תנאים שווים
דרישות:
אין צורך בניסיון קודם!מחפש/ת להשתלב בעולם הפיננסי, עם אופק יציב וסביבת עבודה נעימה? שלח/י קורות חיים והצטרף/י לצוות מנצח!
היקף משרה:
משרה מלאה, משמרות
קוד משרה:
2000967 ישראכרט
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
מחפשים הזדמנות להובלת קשרי לקוחות? ניהול תהליכים? אולי מחפשים לעשות שינוי, ולהיות חלק מחברה גדולה ויציבה? מקומכם איתנו,...... התפקיד כולל אחריות כוללת על ניהול ותפעול לקוחות מהמגזר המוסדי, מתן שירות שוטף ומענה מקצועי ללקוחות קיימים, ליווי תהליכי הזמנה והבטחת שביעות רצון הלקוחות לאורך כל שלבי העבודה. תנאים טובים ובונוסים קרן השתלמות ארוחות מסובסדות הסעות ממוקדים שונים באזור אופק קידום והתפתחות אישית ומקצועית
דרישות:
ניהול ושירות מול לקוחות מוסדיים - יתרון יכולת עבודה בצוות ועבודה עצמאית תקשורת בינאישית טובה אוריאנטציה שירותית גבוהה וירידה לפרטים שליטה מלאה ביישומי OFFICE היכרות וניסיון עם מערכת פריוריטי - יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
908
אזור:
מרכז - חולון ובת-ים, מודיעין
ירושלים - ירושלים
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות
|
תיאור תפקיד:
יש לך ניסיון בשירות לקוחות? רוצה להיות חלק מארגון רפואי מוביל באזור השרון, ליהנות מתנאים מעולים ויציבות לטווח הארוך? זו ההזדמנות שלך ! במסגרת התפקיד: - ריכוז רב תחומי המאגד את כל השירותים הפרטיים של בית החולים. -ליווי ומתן שירות למטופלים. -התנהלות מול רופאים בכירים. -התנהלות מול חברות ביטוח. -קבלת קהל וביצוע גבייה. -מענה טלפוני למטופלים ותיאום תורים. למה אצלנו ? -חניה חינם -אוכל מסובסד בצרכנייה: 5 ₪ לארוחה -הנחות בקפיטריה של בית החולים -אוכל חלבי חינם במחלקות -ביגוד עבודה מסופק -3 ימי הצהרה בשנה (על חשבון ימי מחלה, לא ברצף) -מתנות לעובדים – חגים, ימי הולדת, חתונה, לידה וחזרה מחל"ד משרה מלאה במשמרות א-ה' כולל ימי שישי לסירוגין. משמרת בוקר: 8:00-15:00 / משמרת ערב: 15:00-22:00. יש אפשרות לשעות נוספות. ימי שישי 8:00-14:00.
דרישות:
בגרות מלאה – חובה. - ניסיון קודם בשירות לקוחות – חובה. - יכולת ביצוע משימות רבות במקביל ונכונות לגמישות – חובה. - ידיעת שפות נוספות – יתרון. - רקע במערכת הבריאות – יתרון. - יכולת עבודה בסביבה ממוחשבת ועמידה במצבי לחץ. - יחסי אנוש טובים וגישה שירותית. המשרה מתאימה לנשים וגברים כאחד.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
922642
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|