תיאור תפקיד:
- ניהול משרד ויומנים מורכבים
- בקרה ומעקב אחר משימות, פרויקטים, לו"ז ודיווחים ברמת ראש חטיבה
- ריכוז והכנת חומרים לוועדות וישיבות
- טיפול אדמיניסטרטיבי שוטף בחטיבה
- אחריות על דוחות, הרשאות, דרישות רכש, מעקב אחר תקציבים, הזמנות לספקים ועוד
- התנהלות מול מגוון רחב של ממשקים פנים וחוץ ארגוניים, ביניהם גורמים בכירים, הנהלה ודירקטוריון
- בכפיפות לראש חטיבת לקוחות עסקיים ושותפים
- המשרה הינה זמנית
דרישות:
- ניסיון בתפקיד דומה מארגון גדול
- שליטה גבוהה ביישומי Office
- תואר אקדמי - יתרון
- אנגלית- יתרון
- יכולת סנכרון והובלת משימות מקצה לקצה באופן עצמאי
- תודעת שירות, כישורים בינאישיים גבוהים
- ייצוגיות מול גורמים בכירים, אמינות, דיסקרטיות
- אחריות אישית גבוהה, ראש גדול, יוזמה
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה זמנית
קוד משרה:
JB-26512
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחב' הייטק באוזר המרכז ( ת"א- ר"ג ) דרוש/ה מזכיר/ה לניהול 8-10 יומני הנהלה בכירה.
אירוח אורחים משרה מלאה 9:00-18:00 ללא היברידיות וגמישות בשעות שכר ותנאים מצויינים
דרישות:
נסיון מזכירותי בהתאם אנגלית ברמה גבוהה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00325
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
הזדמנות עבודה במחשב! שכר ממוצע 20,000 ש''ח
מתאים גם למי שלא מבין במחשבים שעות עבודה גמישות ונוחות
מקומות אחרונים – אל תפספסו! לפרטים נוספים לחצו על הגשת מועמדות
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית, משרה זמנית, משמרות, לפי שעות
קוד משרה:
JB-00001
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
אילת - אילת והערבה
|
תיאור תפקיד:
למשרד עורכי דין קטן בירושלים דרוש/ה מנהל/ת למשרד לתפקיד אדמיניסטרטיבי רחב ומגוון. התפקיד כולל: - ניהול יומנים וזימון ישיבות ופגישות
- מתן מענה טלפוני ובמייל
- קשר מול גופים חיצוניים (לדוג' בית המשפט)
- מתן מענה ללקוחות ומעקב אחר תשלום
- הזמנת ציוד משרדי וקשר מול ספקים
- תיוק, הפצת מסמכים ודוחות
- מתן מענה אדמיניסטרטיבי שוטף לכל צרכי המשרד
- אופציה למשרה חלקית
דרישות:
- ניסיון בתפקיד אדמיניסטרטיבי- חובה
- שליטה מלאה ביישומי אופיס
- יכולת לתעדף משימות ביעילות ולעבוד תחת לחץ
- יחסי אנוש מצוינים ותודעת שירות גבוהה
- למידה מהירה
- יכולות סדר וארגון
המשרה פונה לדברים ונשים כאחד
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית
קוד משרה:
Y-LAW
אזור:
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
|
תיאור תפקיד:
דרוש/ה מזכיר/ה למשרה מלאה במזכירות מושב בני עטרות. התפקיד כולל:
-עבודת מזכירות והנהלת חשבונות. ניהול שוטף של מזכירות המושב: תחזוקה שוטפת של המזכירות ; מענה לטלפונים ולמיילים ; קבלת קהל ; ניהול יומן פגישות ; גבייה ; תשלומים לספקים ; הכנה למשכורות ועוד ועוד.
דרישות:
-ניסיון בעבודת מזכירות לפחות 3 שנים – חובה. -ניסיון בהנהלת חשבונות – חובה. -תעודה סוג 1-2 בהנהלת חשבונות – יתרון. -שליטה מלאה ביישומי מחשב – חובה. -גישה שרותית. -יחסי אנוש טובים. -רמה גבוהה של ארגון וסדר. -אחריות וראש גדול. -ניסיון בעבודה במגזר החקלאי יתרון. -רישיון נהיגה. היקף משרה: 100% ; 5 ימים בשבוע. בימים א'-ב'-ד'-ה' 08:00-16:00 ; ביום ג' 11:00-19:00 סביבת עבודה נעימה ומשפחתית. מושב בני עטרות נמצא ליד יהוד ונתב"ג. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00002
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
|
תיאור תפקיד:
לחברה יציבה ומובילה בייבוא, שיווק ואחזקה של מלגזות, דרוש/ה פקיד/ת מכירות עם גישה שירותית וראש גדול לתפקיד מגוון ומשמעותי. מה בתפקיד? – הוצאת הצעות מחיר ללקוחות – ניהול יומנים ותיאום פגישות – מענה לסוכני המכירות ולקוחות – סיוע שוטף למנהל המכירות מיקום: שוהם היקף המשרה: א’-ה’ | 8:00–17:00 שכר: 9,000–10,000 ₪, יקבע בהתאם לניסיון במעמד הראיון תנאים סוציאליים מלאים רוצה להשתלב בחברה יציבה עם צוות מקצועי וסביבה תומכת? שלח/י קורות חיים עוד היום!
דרישות:
– ניסיון באדמיניסטרציה – חובה – אנגלית ברמה גבוהה – חובה – שליטה בסביבה ממוחשבת – חובה – ניסיון במכירות – יתרון – ניסיון בפריוריטי – יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
12840
אזור:
מרכז - פתח תקווה, בקעת אונו וגבעת שמואל, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין
ירושלים - יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות
|
תיאור תפקיד:
לקרן השקעות מובילה שמשרדיה ממוקמים ברמת החייל ,תל אביב דרוש/ה מזכיר/ת קבלה במסגרת התפקיד: • איוש עמדת קבלה וקבלת אורחי ועובדי המשרד ,מענה לטלפונים. • ניהול יומנים של הנהלת החברה, תיאומי ישיבות. • תיאום ואירוח של פגישות מרובות משתתפים בחברה. • טיפול בדואר יוצא/נכנס, שליחויות ועבודה מול ספקים שונים. • משרה מלאה, ימים א' – ה', 8:30-16:30 תנאים טובים למתאימים/ות. קרן השתלמות וחניה
דרישות:
• ניסיון קודם בתפקיד דומה – חובה. • שליטה ב Office – חובה. • יחסי אנוש מעולים, תודעת שירות גבוהה. • מוסר עבודה גבוה. • יכולת עבודה בצוות ובשיתוף פעולה. • סדר וארגון, לרבות יכולת התמודדות טובה עם ריבוי משימות, עבודה בעומס ולעיתים בתנאי לחץ. • כושר ביטוי בכתב ובע"פ
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
jb-3129
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
למרפאת שיניים מקצועית ומובילה בכפר סבא דרוש/ה מנהל/ת אדמיניסטרטיבית לתפקיד מפתח הכולל אחריות כוללת על תפעול שוטף של המרפאה. מה כולל התפקיד? – ניהול יומי של המרפאה וקביעת פגישות – קבלת קהל ומתן מענה ללקוחות – תיאום יומנים וניהול שוטף מול צוות רפואי – טיפול בהגשת תביעות ביטוח וניהול תיקי לקוחות – ניהול מלאי, ספקים והזמנות – הפקת חשבוניות וביצוע משימות משרד שוטפות היקף משרה: א’-ה’ 09:00–18:00 שישי לסירוגין 08:00–16:00 שכר: 50–70 ש"ח לשעה (ייקבע בהתאם לניסיון והתרשמות) תנאים מעולים למתאימים/ות מחפשים את האחראי/ת שיחזיק/תחזיק את המרפאה בידיים מקצועיות! שלחו קורות חיים – נשמח להכיר.
דרישות:
דרישות חובה: – ניסיון קודם בניהול אדמיניסטרטיבי – חובה – שליטה מלאה ביישומי מחשב ואופיס – יכולת קבלת החלטות, עצמאות וראש גדול – סדר, ארגון ויכולת עבודה בלחץ יתרון משמעותי: – ניסיון קודם בתחום רפואת השיניים – ניסיון בהגשת תביעות לחברות ביטוח – שליטה בשפה הרוסית
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
12949
אזור:
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
מתן שירותי מזכירות שוטפים לראש האגף ולמנהלים נוספים באגף, ניסיון קודם בניהול לשכה והיכרות טובה עם מערכות תוכנות Office לרבות:- ניהול יומנים, תיאום דיונים רבי משתתפים, בתוך הארגון ומול גופים חיצוניים
- טיפול בדואר יוצא ונכנס – תיעוד והפצה
- אישורי כניסה
- ריכוז חומר לדיונים
- מעקב אחר משימות האגף
- נאמני / ות משא''ן אגפי
- ניהול מסגרת השעות של יועצי האגף
- ריכוז ועדות מקצועיות שבתחום אחריות האגף
דרישות:
דרישות התפקיד:- בעל/ת תואר ראשון, תואר שני – יתרון.
ניסיון:- ניסיון קודם בעבודת מזכירות או ניהול משרד ואדמיניסטרציה
דרישות נוספות:- יחסי אנוש טובים מאוד, אדיבות ושירותיות
- יכולת עבודה בצוות תוך תמיכה וגיבוי הדדי
- יסודיות ותשומת לב לפרטים, ביצוע "שלם" של משימות וללא צורך בבקרה הדוקה
- לקיחת אחריות, "ראש גדול"
- יכולת קבלת מרות
- יכולת עמידה בתנאי לחץ
- נכונות לעבודה בשעות נוספות
למתאימים.ות:- סביבת עבודה נעימה ומעניינת
- תנאי עבודה מצויינים
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00025
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
דרום - באר שבע
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
אנו מחפשים את האחד/ת בעל חשיבה חדה ואוריינטציה עסקית, לתפקיד אדמיניסטרטיבי הכולל תמיכה שוטפת בהנהלה הבכירה ולקיחת חלק פעיל בהובלת פרויקטים מגוונים בחברה. - זוהי הזדמנות ייחודית לעבוד בצמוד למקבלי ההחלטות, לקחת חלק ביוזמות עסקיות משמעותיות, ולהיחשף לעולמות תוכן מגוונים בסביבה דינמית וצומחת.
התפקיד כולל: - ניהול יומנים מורכבים, תיאום פגישות מול גורמי חוץ ופנים.
- התנהלות מול ספקים – כולל תיאומים, מעקבים, והבטחת רמת שירות גבוהה.
- תמיכה בניהול פרויקטים חוצי-ארגון: אחריות על תיאום, מעקב אחר משימות ולוחות זמנים, והכנת חומרים לפגישות והחלטות עסקיות.
- הכנת דוחות, מצגות ומסמכים
- טיפול והתנהלות בצורה דיסקרטית
דרישות:
- ניסיון של 3 שנים לפחות בתפקיד דומה הכולל תמיכה ניהולית ו/או אדמיניסטרטיבית, בסביבה עסקית
- יכולת הבנה עסקית גבוהה וראייה מערכתית.
- שליטה מלאה ביישומי Office ובכלי AI
- כישורים בינאישיים מצוינים, ויכולת עבודה מול מגוון גורמים בתוך הארגון ומחוצה לו.
- דיסקרטיות, אחריות אישית ויכולת גבוהה לניהול מידע רגיש.
- יוזמה, עצמאות מחשבתית ויכולת ביצוע גבוהה – עם רצון מתמיד לשיפור ושאיפה למצוינות.
למה להצטרף אלינו? - תפקיד בלב העניינים ובצומת אסטרטגית בארגון.
- השתלבות בארגון המעריך יוזמה, עצמאות ויכולת להזיז תהליכים קדימה.
- עבודה צמודה עם הנהלה בכירה, והזדמנות להתפתח מקצועית בסביבה עסקית מגוונת.
- תפקיד רוחבי ממנו ניתן להתפתח ולהתקדם.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
152581
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
לחברה טכנולוגית בפ"ת, לתפעול שוטף של משרדי הנהלה, ניהול יומן, תאום פגישות, הזמנת ציוד משרדי, הזמנת כיבוד, עבודה מול ספק הסלולר ונותני שירותים נוספים. טפול בנסיעות לחו"ל (מעט), סיוע בארגון תערוכות וימי עיון, סיוע למנהלת משאבי אנוש בנושאי רווחה. סביבת עבודה נעימה ומשפחתית.
דרישות:
השכלה אקדמאית שליטה מלאה בישומי OFFICE ניסיון אדמיניסטרטיבי רלוונטי זמינות ליום עבודה של 8 שעות לפחות 8:00 – 16:00.
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית
קוד משרה:
JB-00359
אזור:
מרכז - פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
מזכירה/מנהלת משרד לחברה רפואית ותיקה ברח' הקישון ב"ב התפקיד כולל: - ניהול יומנים - מענה טלפוני של החברה (טלפונים לא ממוענים אישית). - פקידת דלפק - ניהול הזמנות מלקוחות לרבות הפקת חשבוניות - התנהלות מול ספקים לרבות ביצוע הזמנות רכש - טיפול אדמיניסטרטיבי כללי - ביצוע גבייה ימים א'-ה', 08:00-16:30 שכר - 10,000 ש"ח
דרישות:
יחסי אנוש מצוינים יסודיות. דייקנות. "ראש גדול". אחריות. עבודה בריבוי משימות. תוכנות אופיס וורד/ אקסל ברמת טבלאות והכנה . הכרות עם חשבשבת – יתרון ניסיון בתפקיד דומה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
J-3248
אזור:
מרכז - רמת גן וגבעתיים
|
תיאור תפקיד:
לחברה פיננסית מובילה ברמת החייל דרוש/ה מנהלת אדמיניסטרציה למשרה מלאה. במסגרת התפקיד: מתן מענה אדמיניסטרטיבי למטה ההנהלה (מנכל, סמנכלים ומנהלת מש"א), תיאומים, ניהול יומנים וזימון פגישות רבי משתתפים, רווחה, ועוד. העבודה במשרה מלאה ממשרדי החברה ברמת החייל, תנאים טובים. סביבת עבודה צעירה, פעלויות רווחה, גיבוש, אפשרויות וסביבה צעירה ותוססת.
דרישות:
ניסיון בתפקיד דומה – חובה תודעת שירות פנים ארגונית גבוהה מאוד – חובה יכולת עבודה מול מטה הנהלה, יכולת תיאום, ירידה לפרטים קטנים – חובה שליטה מלאה באאוטלוק זמינות להתחלה מידית.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00042
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
אנחנו מחפשים מנהל/ת משרד דובר/ת אנגלית למשרד עו"ד בירושלים. התפקיד כולל ניהול ותיאום כלל הפעילות המשרדית והתפעולית, הבנה מעמיקה של מטרות המשרד ויישומן בפועל, יצירת סדר, שיפור תהליכים ותפעול חכם שמייעל את עבודת הצוות. כמו כן, נדרש לנהל את התקשורת הפנימית בין אנשי הצוות והקשרים מול לקוחות וספקים, לגייס, להכין וללוות צוות נוסף לפי הצורך, ולנהל זמן, יומן ומשימות של בעלי המשרד. שעות העבודה הן 09:00-15:00 (גמיש). שכר: 12,000-15,000 ש"ח ברוטו, תלוי בוותק וביכולות.
דרישות:
דרישות: ניסיון קודם בניהול משרד – חובה, יכולת ניהולית מוכחת, אחריות וראייה מערכתית, יוזמה, ראש גדול ויכולת הנעה עצמאית של משימות ותהליכים, כישורי תקשורת מצוינים לניהול הקשרים הפנימיים והחיצוניים של המשרד, סדר, דיוק ויכולת תיעדוף משימות בצורה חכמה, הבנה בתהליכי עבודה, ניהול צוות ותפעול שוטף, אנגלית ברמה גבוהה – בכתב ובעל פה
היקף משרה:
משרה חלקית
קוד משרה:
J-3261
|
תיאור תפקיד:
לחברת מובילה באזור הקריות דרוש/ה מתאמ/ת פרוייקטים למשרה מלאה התפקיד כולל מתן מענה אדמיניסטרטיבי שוטף, הכנת הצעות מחיר, עבודה מול ממשקים רבים בארגון ומחוץ לו כגון לקוחות,ספקים ואנשי מכירות.
דרישות:
ניסיון קודם בעבודה עם לקוחות וספקים ניסיון בהכנת הצעות מחיר - יתרון שליטה בתוכנות OFFICE - אנגלית ברמה טובה יכולת תיכנון ותיעדוף, ביצוע מס' משימות במקביל תודעת שרות גבוהה ויחסי אנוש מצוינים
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00706
אזור:
צפון - עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל
|