תיאור תפקיד:
לעיריית תל אביב-יפו דרושים.ות נציגות ונציגי שירות למוקד 106 מתן שירות מקצועי ואדיב ללקוחות מענה לפניות והנגשת מידע על שירותי העירייה בערוצי הקשר השונים. רישום דיווח ובקרה אודות נושאים פתוחים שלא טופלו. השתתפות בישיבות, בתדריכים ובהכשרות הטבות ייחודיות: עובד.ת עירייה מהיום הראשון תנאים סוציאליים מלאים. זכאות לתשלום ביטוח רכב חובה, מקיף ואגרת רישוי והחזר הוצאות רכב חודשיות-לבעלי רכב בלבד היתכנות למתכונת עבודה היברידית עד 2 ימים בשבוע – באישור מנהל. מיקום גאוגרפי – אבן גבירול 69 , בניין העירייה עבודה במשמרות כולל חגים ושבתות – הגעה עצמית. ביטוחי בריאות ושיניים בעלות מסובסדת סביבת עבודה צעירה ודינמית יציבות תעסוקתית ומסלולי קידום ארגוניים. הטבות ארגוניות::ימי גיבוש,, אימוני פילטיס ויוגה, הכשרות מקצועיות ואישיות, לימודים אקדמיים ועוד. *אישור היועמ"ש בדבר היעדר הרשעות המונעות לשמש במשרה מהווה תנאי לאיוש המשרה ולמינוי לתפקיד.
דרישות:
תעודת בגרות מלאה- חובה תודעת שירות גבוהה ניסיון מקצועי של 2 שנים ויותר בתחום השירות- יתרון מיומנויות תקשורת גבוהות בכתב ובעל פה ויכולת ניהול משא ומתן. ידע וניסיון בעבודה במערכות ממוחשבות ובהפעלת יישומי OFFICE היתכנות לעבודה בשעות ובימים לא שגרתיים (חגים ושבתות)
היקף משרה:
משרה מלאה, משמרות
קוד משרה:
8ד/2025
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
1. ביצוע סקרים טלפוניים ופרונטליים בקרב לקוחות מוקדי השירות העירוניים לפי המדיניות העירונית, הדין והנחיות הממונים. 2. מתן מענה לשיחות נכנסות ויוצאות בנושאים שבתחום המרכז למחקר כלכלי וחברתי. 3. ביצוע משימות נוספות במסגרת התפקיד, לפי הנחיות הממונה.
דרישות:
1. 12 שנות לימוד. יתרון לתעודת בגרות מלאה. 2. ידע וניסיון בעבודה במערכות ממוחשבות ובהפעלת יישומי OFFICE. 3. תודעת שירות גבוהה 4. יחסי אנוש טובים. 5. ידיעת השפה העברית ברמה טובה מאוד, ידיעת שפות נוספות - יתרון. 6. כושר ביטוי טוב בכתב ובעל פה.
היקף משרה:
משרה חלקית
קוד משרה:
140ד/2024
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
משרה משמעותית כחלק מהצוות החינוכי המוביל של הגן. שעות העובדה - 7:30-14:30, בשישי 7:30-13:00 5 ימים בשבוע (שישי חובה, יום חופשי באמצע השבוע) שכר חודשי מלא שמשולם גם בפגרות החגים והקיץ קליטה ישירות לעירייה, ותנאים סוציאליים מלאים מהיום הראשון: קרן השתלמות, קופת גמל, ביטוחי בריאות ושיניים, מתנות שווה בחגים (כ-1000 ש"ח לכל חג אחרי חצי שנת וותק), הכשרות והטבות רבות נוספות מטעם בעירייה וארגון העובדים ועוד ד
דרישות:
12 שנות לימוד סבלנות וחיבור לעבודה עם ילדים יכולת עבודה בצוות בריאות תקינה
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית
קוד משרה:
JB-61
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
1. ביצוע עבודות מזכירות וטיפול בנושאים מנהליים הקשורים לפעילות בית הספר, לפי המדיניות העירונית, הדין והנחיות הממונים. 2. מתן מענה שירותי לפניות המגיעות למזכירות בית הספר בכל ערוצי ההתקשרות: קבלת קהל, מענה לטלפונים, קליטה, איסוף, ניתוב וטיפול שוטף בהתאם להנחיית הממונה. 3. סיוע בתאום ובקביעת ישיבות, ריכוז והכנת חומר רלוונטי לפגישות, השתתפות בדיונים, עריכת סיכומי דיון וביצוע פיקוח ובקרה אחר יישום ההחלטות. 4. סיוע בריכוז דיווחי הנוכחות של מורים ובניהול מצבת התלמידים. 5. ניהול ותיוק מסמכים ודואר בית הספר באופן המבטיח זמינותם ואיתורם לפי הצורך. 6. עדכון מערכת שעות כוח אדם בבית הספר וביצוע מעקב ובקרה במערכת לניהול בתי הספר. 7. סיוע בגביית תשלומים, בטיפול בחשבוניות ספקים, בניהול קופת בית הספר ובטיפול במערך התשלומים הבית ספרי. 8. סיוע בהכנת גיליונות ציונים ותעודות לתלמידי בית הספר. 9. סיוע בתפעול פרויקטים ייחודיים בתחום האחריות. 10. ביצוע פעולות מנהלתיות הקשורות לעזרה ראשונה הניתנת בבית הספר. 11. סיוע בטיפול אדמיניסטרטיבי בכרטיסי רב-קו לתלמידי בית הספר. 12. קיום קשרי עבודה פנים עירוניים ועם גופים מחוץ לעירייה. 13. ביצוע משימות נוספות במסגרת התפקיד, לפי הנחיית הממונה.
דרישות:
1. 12 שנות לימוד. יתרון לתעודת בגרות מלאה. 2. תעודת הנהלת חשבונות סוג 1 או 2 – יתרון. 3. ידע וניסיון בעבודה במערכות ממוחשבות ובהפעלת יישומי OFFICE . 4. תודעת שירות גבוהה. 5. יחסי אנוש טובים. 6. ידיעת השפה העברית ברמה טובה מאוד, ידיעת שפות נוספות – יתרון. 7. כושר ביטוי טוב בכתב ובעל פה . 8. היתכנות לעבודה בשעות ובימים לא שגרתיים.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
79ד/2024
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
1. מתן מענה שירותי, מקצועי ואדיב ללקוחות העירייה בתחום החיוב, גבייה ואכיפה, לפי המדיניות העירונית, הדין והנחיות הממונים. 2. קבלת תשלומים וביצוע פעולות חשבונאיות בתיקי החייבים, בהתאם לסמכויות המוגדרות באגף. 3. מתן מענה וקבלת פניות של לקוחות העירייה בכל ערוצי התקשורת השונים, הזנת נתוני הטיפול במערכת הממוחשבת ומעקב אחר פניות פתוחות. 4. התעדכנות בהודעות, רישום, דיווח ובקרה בנוגע לנושאים פתוחים בתחילת ובסיום כל משמרת ודיווח לממונה על פניות ואירועים חריגים. 5. השתתפות בישיבות, בתדריכים, בהכשרות וכד'. 6. סיוע בניהול המשמרת ובטיפול בפניות מורכבות לפי הצורך. 7. חניכה הנחיה וליווי מקצועי של צוות השירות לפי הצורך. 8. הובלה, קידום וליווי משימות ונושאים רוחביים במוקד הגבייה. 9. ביצוע תחכימים, למידה והפקת לקחים מפניות חוזרות ומפניות שלא טופלו והצגתם להנהלה. 10. קיום קשרי עבודה פנים עירוניים ועם גופים מחוץ לעירייה. 11. ביצוע משימות נוספות במסגרת התפקיד, לפי הנחיית הממונה.
דרישות:
1. תעודת בגרות מלאה. 2. ידע וניסיון בעבודה במערכות ממוחשבות ובהפעלת יישומי OFFICE. 3. מיומנויות תקשורת וכושר ניהול משא ומתן. 4. תודעת שירות גבוהה. 5. יחסי אנוש טובים. 6. ידיעת השפה העברית ברמה טובה מאוד, ידיעת שפות נוספות - יתרון. 7. כושר ביטוי טוב בכתב ובעל-פה. 8. היתכנות לעבודה בשעות ובימים לא שגרתיים.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
56ד/2024
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
1. אחריות לקביעה ועריכת חיוב ארנונה לנכסים בהתאם לתוכנית העבודה של האגף, לפי המדיניות העירונית, הדין והנחיות הממונים. 2. עדכון נתוני שומה ויצירת חיוב עדכני במערכת המידע. 3. אחריות למתן מענה איכותי ומקצועי בכל ערוצי התקשורת השונים בזמן המוגדר להשגות ופניות מלקוחות. 4. ייצוג העירייה בפני ועדת ערר ובתי משפט. 5. ביצוע סיורים וביקורות בנכסים על פי הצורך. 6. קיום קשרי עבודה פנים עירוניים ועם גופים מחוץ לעירייה. 7. ביצוע משימות נוספות במסגרת התפקיד, לפי הנחיית הממונה.
דרישות:
1. *תואר אקדמי שקיבל הכרה על-ידי המועצה להשכלה גבוהה או שהוכר על-ידי משרד החינוך במחלקה להערכת תארים אקדמיים מחוץ לארץ. או הנדסאי.ם/ טכנאי.ם 2. ידע והיכרות בתחום מיסוי מוניציפלי – יתרון. 3. ידע וניסיון בעבודה עם מערכות ממוחשבות ובהפעלת יישומי OFFICE. ידע וניסיון בקריאת שרטוטי מבנה. 4. מיומנויות תקשורת וכושר ניהול משא ומתן. 5. תודעת שירות גבוהה. 6. יחסי אנוש טובים. 7. ידיעת השפה העברית ברמה טובה מאוד. 8. כושר ביטוי טוב בכתב ובעל פה. 9. היתכנות לעבודה בשעות ובימים לא שגרתיים.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
63ד/2024
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
דרום - אשדוד, אשקלון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
1. ריכוז הפעילות ופיקוח ובקרה על הבטיחות במעבדה בבית הספר לפי המדיניות העירונית, הדין והנחיות הממונים. 2. מתן תמיכה וסיוע בביצוע ניסויים במעבדה ובתהליכים פדגוגיים בתחומי המדעים (ביולוגיה, כימיה, פיזיקה ועוד). 3. הפצה, הדרכה, פיקוח ואכיפה של כללי הבטיחות בקרב המשתמשים במעבדה, קיום ושמירה על סביבה לימודית בטוחה ועל שימוש בטיחותי בציוד המעבדה. 4. ניהול הרכש, הציוד והחומרים לשימוש המעבדה. 5. אחריות לשלמות, לתקינות ולאחסון נאות של ציוד מעבדות בית הספר. 6. השתתפות בסיורים אקולוגים בליווי מורה אחראי. 7. יישום שוטף של חוזרי מנכ"ל ונהלים הקשורים בהתנהלות במעבדה. 8. קיום קשרי עבודה פנים עירוניים ועם גופים מחוץ לעירייה. 9. ביצוע משימות נוספות במסגרת התפקיד, לפי הנחיית הממונה.
דרישות:
1. תואר אקדמי בתחום המדעים שקיבל הכרה על-ידי המועצה להשכלה גבוהה, או שהוכר על ידי משרד החינוך במחלקה להערכת תארים אקדמיים מחוץ לארץ או הנדסאי/טכנאי בתחום: ביולוגיה, כימייה, ביוטכנולוגיה, פיזיקה או בתחומי מדע הקשורים אליהם (רישום בפנקס ההנדסאים והטכנאים). 2. ידע וניסיון בעבודה במערכות ממוחשבות ובהפעלת יישומי OFFICE . 3. ידע ומיומנות בהפעלת ציוד וכלים ושימוש בחומרים הקיימים במעבדות בתי הספר . 4. הכרת חוזרי מנכ"ל ונהלים הקשורים בהתנהלות במעבדה. 5. מיומנויות תקשורת וכושר ניהול משא ומתן. 6. תודעת שירות גבוהה. 7. יחסי אנוש טובים. 8. ידיעת השפה העברית ברמה טובה מאוד, ידיעת שפות נוספות – יתרון. 9. כושר ביטוי טוב בכתב ועל פה.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
53ד/2024
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
1.אחריות לביצוע מעקב ובקרה על עמידה בתקציב, ביעדי ומטרות תוכנית העבודה שהוגדרו. 2 .אחריות לניהול, להנחייה מקצועית של עובדי הצוות ולהובלתם לעמידה ביעדים. 3 .אחריות מול חברות הסיעוד וחברות נוספות בנושא תפעול עובדי הסמך בצוות. 4 .אחריות להטמעת מדיניות ונוהלי עבודה של משרד הרווחה והנהלת מינהל השירותים החברתיים בקרב עובדי הצוות. 5 .אחריות לייזום פעולות לפיתוח וקידום השירותים האישיים והקהילתיים לאוכלוסייה שבאזור הגיאוגרפי. 6 .קיום קשרי עבודה פנים עירוניים ועם גופים מחוץ לעירייה. 7 .ביצוע משימות נוספות במסגרת התפקיד, לפי הנחיית הממונה.1
דרישות:
1 .תואר אקדמי בעבודה סוציאלית ורישום בפנקס העובדים הסוציאליים, שקיבל הכרה על ידי המועצה להשכלה גבוהה, או שהוכר על ידי משרד החינוך במחלקה להערכת תארים אקדמיים מחוץ לארץ. תואר שני – יתרון. 2 .בוגר קורס מדריכים- ראש צוות, ממוסד לימודים מוכר. 3 .מועמד ללא תעודה או הכשרה ראשי להגיש מועמדות, אולם יצטרך לעבור את הקורס בהצלחה בתוך שנתיים ממועד זכייתו במרכז ולסיימו בצלחה תוך 4 שנים ממועד זה. 4 .ניסיון מקצועי של 4 שנים לפחות בעבודה סוציאלית במחלקה לשירותים חברתיים. 5 .ידע וניסיון בעבודה עם מערכות ממוחשבות והפעלת יישומי OFFICE. 6 .מיומנויות תקשורת וכושר ניהול משא ומתן. 7 .תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש טובים. 8 .ידיעת השפות עברית ואנגלית ברמה טובה מאוד, ידיעת שפות נוספות – יתרון. 9 .כושר ביטוי טוב בכתב ובעל פה. 10 .היתכנות לעבודה בשעות ובימים לא שגרתיים.
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית
קוד משרה:
JB-55
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
דרום - אשדוד
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
לעיריית תל אביב-יפו דרושים.ות נציגות ונציגי שירות לאגף החניה מתן שירות מקצועי ואדיב ללקוחות מענה לפניות והנגשת מידע על שירותי העירייה בערוצי הקשר השונים. רישום דיווח ובקרה אודות נושאים פתוחים שלא טופלו. השתתפות בישיבות, בתדריכים ובהכשרות הטבות ייחודיות: עובד.ת עירייה מהיום הראשון, 100% משרה תנאים סוציאליים מלאים. זכאות לתשלום ביטוח רכב חובה, מקיף ואגרת רישוי והחזר הוצאות רכב חודשיות-לבעלי רכב בלבד היתכנות למתכונת עבודה היברידית עד 2 ימים בשבוע. מיקום גאוגרפי בשד' ירושלים יפו נגישות לרכבת הקלה. ש"ע נוחות 7:30-15:30 היתכנות לשעות נוספות תוספת פרמיה חודשית לאחר 5 חודשי העסקה. ביטוחי בריאות ושיניים בעלות מסובסדת סביבת עבודה צעירה ודינמית יציבות תעסוקתית ומסלולי קידום ארגוניים. הטבות ארגוניות::ימי גיבוש,,אימוני פילטיס ויוגה, הכשרות מקצועיות ואישיות, לימודים אקדמיים ועוד. *אישור היועמ"ש בדבר היעדר הרשעות המונעות לשמש במשרה מהווה תנאי לאיוש המשרה ולמינוי לתפקיד. 55ד/2024
דרישות:
תעודת בגרות מלאה- חובה תודעת שירות גבוהה ניסיון מקצועי של 2 שנים ויותר בתחום השירות/החיוב/הגבייה - יתרון מיומנויות תקשורת גבוהות בכתב ובעל פה ויכולת ניהול משא ומתן. ידע וניסיון בעבודה במערכות ממוחשבות ובהפעלת יישומי OFFICE היתכנות לעבודה בשעות ובימים לא שגרתיים
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
55ד/2024
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
1. אחריות לפיתוח ולהובלת תכניות קהילתיות להעצמת אוכלוסיית היעד בתחום העבודה הקהילתית לפי המדיניות העירונית, הדין, והנחיות הממונים. 2. זיהוי סוגיות קהילתיות וחברתיות בשכונות העיר ומיפוי מאפייני וצרכי אוכלוסיית היעד בנושאים שבתחום האחריות. 3. הכנת תוכניות התערבות, ביצוע הערכה תקופתית ובקרה אחר היישום. 4. ליווי, הנחיית ומתן ייעוץ והדרכה לתושבים ולארגונים מקומיים. 5. ייזום והובלת תהליכים לשינוי ברמה הקהילתית ועידוד התארגנות תושבים ומנהיגות קהילתית מקומית לפעולות משותפות. 6. הקמת צוותים רב-מקצועיים ובין-מגזריים לייזום, לתיאום, לתכנון וליישום פעולות קהילתיות ויצירת שותפויות עם ארגונים ומוסדות בקהילה 7. ייזום פעולות הסברה, פרסום ושיווק הפעילויות בקרב קבוצות, ארגונים, מוסדות ושירותים בקהילה בשיתוף ובתיאום עם הגורמים הרלוונטיים. 8. ארגון השתלמויות, הכשרות, כנסים וימי עיון בנושאי עבודה סוציאלית קהילתית לאוכלוסיית היעד. 9. ייצוג והשתתפות בוועדות ובפורומים פנים וחוץ עירוניים בנושאים שבתחום האחריות בהתאם להנחיית הממונה. 10. קיום קשרי עבודה פנים עירוניים ועם גופים מחוץ לעירייה. 11. ביצוע משימות נוספות במסגרת התפקיד, לפי הנחיית הממונה.
דרישות:
1. תואר אקדמי בעבודה סוציאלית (רישום בפנקס העובדים הסוציאליים), שקיבל הכרה על-ידי המועצה להשכלה גבוהה, או שהוכר על-ידי משרד החינוך במחלקה להערכת תארים אקדמיים מחוץ לארץ. 2. יתרון לניסיון מקצועי בעבודה סוציאלית או בעבודה קהילתית. 3. ידע וניסיון בעבודה במערכות ממוחשבות ובהפעלת יישומי OFFICE. 4. מיומנויות תקשורת. 5. תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש טובים. 6. ידיעת השפה העברית ברמה טובה מאוד. 7. כושר ביטוי טוב בכתב ובעל פה. 8. עבודה בשעות ובימים לא שגרתיים.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
15ד/2025
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
1. אחריות לריכוז נושא החירום ברשות המקומית לפי המדיניות העירונית, הדין והנחיות ממונים. 2. בקרה, עדכון שוטף של מאגרי המידע העירוניים הממוחשבים והכנת תיקי מידע מעודכנים בתחום החירום. 3. סיוע למנהל בהכנה וביישום תכנית עבודה יומית ושבועית. 4. ריכוז וניתוח נתונים בהיבטים שונים הנוגעים ליחידה, עריכת דוחות סטטיסטיים רלוונטיים לפעילות, הפקת תובנות והצגתן להנהלה 5. סיוע בקיום ימי הדרכה, השתלמויות ותרגילים במכלולים ובמטות החירום. 6. סיוע בביצוע ביקורות מל"ח תקופתיות ביחידות העירייה והכנתם לביקורת חיצונית 7. אחריות לתקינות מערכות החמ"ל ולתחזוקה תקינה ומבצעית של החמ"ל העירוני ושלוחותיו. 8. עדכון שוטף של נוהלי החירום העירוניים בהתאם להנחיות פיקוד העורף. 9. סיוע בתכנון, ארגון והכנת מערך החירום העירוני. 10. ביצוע פרוייקטים בתחום האחריות. 11. סיוע ותמיכה בפעילות המשמר האזרחי.
דרישות:
1. הנדסאי/טכנאי תעשיה וניהול (רישום בפנקס ההנדסאים והטכנאים) או תואר אקדמי שקיבל הכרה על-ידי המועצה להשכלה גבוהה, או שהוכר על ידי משרד החינוך במחלקה להערכת תארים אקדמיים מחוץ לארץ. 2. התפקיד מחייב ניידות. רישיון נהיגה תקף לרכב, רישיון נהיגה בקטנוע- יתרון. 3. ניסיון מקצועי בתחום החירום והביטחון: לתואר אקדמי 2 שנים לפחות, להנדסאי 3 שנים לפחות, לטכנאי 4 שנים לפחות. 4. בעל דרגת קצונה וניסיון פיקודי וניהולי באחת מזרועות גופי הביטחון, החרום וההצלה. 5. ידע וניסיון בעבודה במערכות ממוחשבות והפעלת יישומי office. 6. מיומנויות תקשורת וכושר ניהול משא ומתן. 7. תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש טובים. 8. כושר ביטוי טוב בכתב ובעל פה. 9. ידיעת השפה העברית ברמה טובה מאוד ידיעת שפות נוספות - יתרון. 10. עבודה בשעות ובימים לא שגרתיים.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
144ד/2024
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|