תיאור תפקיד:
לחברה מתפתחת לעבודה בצמוד למטה החברה מנהלת אדמינסטרציה ניהול כל המעטפת המשרדים ויומן. בקרה ומעקב אחר הסכמי לקוחות. בקרת אשראי לקוחות. הפקת דוחות מפריוריטי . אחריות על מערכת מחשוב ותוכנה. משימות מיוחדות שעולות מההנהלה
דרישות:
נסיון בתפקיד דומה של לפחות שנתיים יישומי מחשב ברמה גבוה עם דגש על אקסל. שליטה טובה בפריוריטי והיכרות של עולם הנהלת החשבונות . ניידות 8:00-16:00 אזור צומת גולני/עמוד המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-19296
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
דרישות:
Qualifications: • High school diploma or equivalent and at least five years of relevant experience. • Familiarity with office equipment, including computers, scanners, postage machines and photocopiers. • Relevant expertise in a professional services or corporate environment helpful but not required. • Must possess superior digital proficiency Microsoft Suite of Products (Email, Word, and Excel) as well as Nuance with a commitment to technological growth. • Must multitask and prioritize a demanding workflow in a deadline driven environment. • Must effectively communicate with others by obtaining and sharing information responsibly and in a clear, concise, and timely manner. • Must exhibit personal accountability, dependability, attentiveness to detail and a disciplined and conscientious approach to completing assignments. • Must apply critical thinking and sound judgment to solve problems. • Must conduct oneself in a highly professional and reliable manner; must exhibit confidence, integrity, and composure in all professional interactions. • Must engage cooperatively with others to achieve shared goals and objectives. • Must exhibit an excellent presence and demonstrate integrity and professionalism in implementing the Company’s client service standards. • Fluency in English and Hebrew.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
547666
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
מנהל/ת משרד ועוזר/ת אישי/ת למנכ"ל לארגון מוביל ברמת גן התפקיד כולל: ניהול יומנים להנהלה הבכירה , עדכון יומנים ,לו"ז, ארגון טיסות , ניהול משרד -הזמנת ציוד, סופר, סדר וארגון. טיפול בחשבוניות עזרה למש"א ולרווחה , ארגון טיסות למנכ"ל ולשותפים וכו'. תנאים: משרה מלאה 8-17 נא לציין צ"ש קליטה לארגון!
דרישות:
בגרות מלאה או תואר חובה. ניסיון קודם בניהול משרד בכיר/עוזר/ת אישית -חובה . אנגלית רמה גבוהה -חובה . שליטה באופיס . זמינות מיידית - יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
52784
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברה יצרנית בתחום הריהוט לבית דרוש/ה מזכיר/ת מנכ"ל במסגרת התפקיד ניהול אדמיניסטרטיבי שוטף, ניהול יומנים ולוחות זמנים, מתן מענה ללקוחות החברה, התנהלות שוטפת מול ספקים, ממשקים פנים וחוץ ארגוניים, טיפול בתחום הרכש, ביצוע בקרות על פרוייקטים, טיפול בטפסים ואישורים ודאגה לכל צורכי המנכ"ל. משרה מלאה + שעות נוספות על פי צורך. המשרה ממוקמת בהר טוב סמוך לבית שמש.
דרישות:
ניסיון בתחום שירות לקוחות ו/או אדמיניסטרציה - חובה ניידות - חובה שליטה ביישומי אופיס - חובה אחריות, דיסקרטיות, זריזות, קליטה מהירה ומוטליטסקינג
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
541577
אזור:
מרכז - מודיעין, שוהם
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
דרום - קרית גת, קרית מלאכי
|
תיאור תפקיד:
· מזכירת מנכ"ל החברה · ניהול אדמיניסטרטיבי של החברה · ממשקי עובדה עם מחלקות פנים ארגוניות ועם גורמי חוץ · ניהול יומן, תיאום וארגון ישיבות ופגישות, כתיבת פרוטוקולים, ניסוח מסמכים, ניהול רכש · ריכוז מערך משאבי אנוש- נוכחות, רווחה ועוד · ניהול תקציב שוטף בתחום הנהלה וכלליות · סיוע אדמיניסטרטיבי למחלקת הנדסה בנושאים שונים · עבודה שוטפת עם מחלקת התפעול וסיוע בזיהוי ואיתור גורמי פחת המים. · אפיון תכנית עבודה שנתית ועמידה ביעדים, מעקב ובקרה אחר ביצוע משימות
דרישות:
· השכלה אקדמאית – יתרון · ניסיון בעבודות אדמיניסטרטיביות · בעל/ת יחסי אנוש מצוינים ותודעת שירות גבוהה · יכולת עבודה עצמאית ובצוות · ידע וניסיון בסביבה ממוחשבת כולל אינטרנט ושליטה בתוכנות אופיס - חובה · כושר ביטוי בכתב ובעל פה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00015
אזור:
צפון - גליל, עכו, נהריה והגליל המערבי, גולן
|
תיאור תפקיד:
חברת נתיבי ישראל - החברה הלאומית לתשתיות תחבורה בע"מ פונה בבקשה להצגת מועמדות לתפקיד הבא: ממונה משרד סמנכ"ל הנדסה ופיתוח חטיבת הנדסה ופיתוח משרה מס' 2030/25 להגשת מועמדות יש להיכנס לקישור המצורף ולבחור במשרה הרלוונטית בעמוד הדרושים בציון משרה מס' 2030/25 מועד אחרון להגשה הינו 7.8.2025 בשעה 23:59 רק פניות מתאימות תענינה *המודעה פונה לנשים ולגברים כאחד תינתן עדיפות למועמדים עם מוגבלות, למי שהוא או שאחד מהוריו נולדו באתיופיה ולבני העדה הדרוזית
דרישות:
תנאי סף:
• השכלה תיכונית • בעל ניסיון מקצועי של שלוש שנים לפחות בעבודה אדמיניסטרטיבית • ניסיון של שלוש שנים לפחות בניהול וריכוז לו"ז בכירים (מנהל אגף ומעלה) • ניסיון של שנתיים לפחות בריכוז עבודת מטה* * לעניין זה עבודת מטה תוגדר ככוללת בין היתר לפחות 2 מתוך הנושאים הבאים: 1. תכלול משימות 2. ניהול ממשקים עם גורמי פנים וחוץ רלבנטיים 3. איסוף וריכוז חומרי דיון 4. ניסוח החלטות וסיכומי ישיבות ומעקב אחר יישומן • שליטה טובה ביישומי Office יתרונות:
• בעל תואר אקדמי • בעל ניסיון במערכות SAP ו- BI • ניסיון של שנה לפחות בניסוח והפצת פרוטוקולים. • ניסיון של שנתיים לפחות בעבודה ישירה מול בכירים (מנכ"ל/סמנכ"ל)
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
2030/25
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
בהרצליה משרה מלאה - א-ה תיאור התפקיד: מתן מענה בניהול שוטף של סדר היום ריכוז משימות, מעקב ובקרה ניהול יומן דינאמי, תיאומים מול גורמים בכירים, תיאום נסיעות ואירועים הכנת סיכומי פגישות מעקב אחר משימות, דוחות, מצגות ותיעוד הכנת מצגות, מסמכים וחומרים מקצועיים לישיבות, הרצאות וכנסים ממשק צמוד עם כל הממשקים בארגון, לקוחות וספקים חיצוניים
דרישות:
ניסיון בתפקיד דומה- 3 שנים ומעלה אנגלית רמה גבוהה - חובה ניסיון בעריכת מצגות ושליטה מלאה בתוכנות ה- Office זמינות לעבודה בשעות לא שגרתיות לפי צורך תואר אקדמאי- יתרון סדר וארגון, יוזמה ודיסקרטיות גישה שירותית, ויחסי אנוש מעולים יכולת לעבוד תחת לחץ וריבוי משימות יכולת עבודה עם ממשקים מגוונים - פנים וחוץ ארגוניים
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00890
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
לחברה בת"א דרושה מנהלת משרד / מזכירה בכירה להחלפה לחל"ד, עם אופציה להשתלבות קבועה בהמשך. התפקיד כולל: • איוש וניהול שוטף של המשרד • מענה טלפוני ותיאום יומנים, כולל פגישות מורכבות למנהלי החברה • טיפול בהזמנות ותשלומים לספקים • עבודה באקסל ברמה בסיסית (חישובים, טבלאות, סיכומים) • עדכון שוטף של סטטוס עסקאות • איסוף וארגון חומרים עבור הנהלת חשבונות
דרישות:
• סדר וארגון ברמה גבוהה • אחריות ועצמאות תפעולית • יחסי אנוש טובים, תקשורת בין-אישית נעימה • יכולת עבודה בלחץ ובריבוי משימות • תודעת שירות גבוהה • דיסקרטיות ואמינות • ראש גדול ויוזמה • שליטה טובה בתוכנות אופיס (גם אקסל- רמת חישובים בסיסיים) • ניסיון קודם בתפקיד דומה – לפחות של שנתיים. • עבודה מול מחלקת הנהלת חשבונות- יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
J-3297
|
תיאור תפקיד:
חברת נתיבי ישראל - החברה הלאומית לתשתיות תחבורה בע"מ פונה בבקשה להצגת מועמדות לתפקיד הבא: מזכיר/ת חברה מטה מנכ"ל/דירקטוריון משרה מס' 1964/25 להגשת מועמדות יש להיכנס לקישור המצורף ולבחור במשרה הרלוונטית בעמוד הדרושים בציון משרה מס' 1964/25 מועד אחרון להגשה הינו 14.8.2025 רק פניות מתאימות תענינה *המודעה פונה לנשים ולגברים כאחד תינתן עדיפות למועמדים עם מוגבלות, למי שהוא או שאחד מהוריו נולדו באתיופיה ולבני העדה הדרוזית
דרישות:
תנאי סף
• תואר ראשון במנהל עסקים/כלכלה/חשבונאות/מדעי הרוח/מדעי החברה/משפטים • ניסיון מקצועי של 5 שנים לפחות בתאום בין גופים ניהוליים, וריכוז עבודת הדירקטוריון וועדותיו בארגון גדול*, בתקופת זמן של עשר השנים האחרונות *ארגון גדול ייחשב ארגון המונה לפחות 200 עובדים • ניסיון מוכח של 3 שנים לפחות בביצוע מעקב בקרה אחר החלטות הדירקטוריון וועדותיו ויישום מדיניות והחלטות הדירקטוריון אל מול הנהלה בכירה בארגון גדול*, בתקופת זמן של עשר השנים האחרונות * ארגון גדול ייחשב ארגון המונה לפחות 200 עובדים • ניסיון ביישום והטמעה של כללי הממשל התאגידי*, בתקופת זמן של עשר השנים האחרונות • ניסיון של 5 שנים לפחות בכתיבת ועריכת פרוטוקולים ועבודה מול גופים ממשלתיים/משרדים ממשלתיים/רשויות מקומיות, בתקופת זמן של עשר השנים האחרונות יתרונות: • תואר שני במנהל עסקים/כלכלה/חשבונאות/מדעי הרוח/מדעי החברה/משפטים • בעל רישיון עריכת דין וחברות בתוקף בלשכת עורכי הדין בישראל בוותק של חמש שנים לפחות • ניסיון בעבודה במזכירות חברה של שנתיים לפחות • קורס דירקטורים או קורס מזכירי חברות • ניסיון בעבודה של שנתיים לפחות בחברות תשתיות תחבורה ו/או מול חברות תשתיות תחבורה • ניסיון מקצועי של 4 שנים לפחות בממשל תאגידי, רגולציה ודיני חברות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
1964/25
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
הזדמנות מצוינת להשתלב בתפקיד אדמיניסטרטיבי ותפעולי משמעותי, דינמי בלב העשייה הארגונית הכולל: ניהול יומן מנכ"ל וחברי הנהלה ותיאום פגישות מורכבות. סיוע בהכנת חומרים מקצועיים: הכנת מצגות, דוחות וחומרים לפגישות הנהלה. מעקב אחר ביצוע משימות עד סגירה. איוש עמדת קבלה כולל קבלת אורחים, מענה טלפוני, טיפול בדואר ושליחויות. דאגה למשרדי השוטף כולל הזמנת ציוד, כיבוד, זמינות חדרי דיונים וכו' יחסי אנוש טובים ומוטיבציה ללמוד להתפתח ולהשתלב בתחומים נוספים כגון: גרפיקה/שיווק/דיגיטל/ משאבי אנוש הכוללים- סיוע בעיצוב חומרים שיווקיים, תיאום בין גורמים להקמת אתר אינטרנט, סיוע בתפעול CRM ומערכות ארגוניות נוספות , ארגון אירועי חברה וכדומה
דרישות:
ניסיון של לפחות 3 שנים כעוזר/ת אישי/ת למנהל/ת או ניהול לשכה- חובה תואר ראשון במנהל עסקים / תעשייה וניהול או אחר שליטה מלאה בתוכנות Office (Word, Excel, PowerPoint). אנגלית עסקית ברמה גבוהה – דיבור, כתיבה והכנת מצגות. יכולת לימוד עצמי גבוהה גישה למערכות מידע ואהבה לטכנולוגיות חדשות, סקרנות טבעית להתנסות באפליקציות, תוכנות וכלים דיגיטליים שונים אמינות, דיסקרטיות, גמישות מחשבתית ויכולת עבודה עצמאית יחסי אנוש מצוינים, שירותיות, סבלנות, זריזות ויוזמה אישית זמינות למשרה מלאה : א'-ה', 8:30-17:30 +-
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
3007
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
לרשת נדל"ן מובילה ובעלת ותק בתחום התיווך, שיווק וייעוץ בנדל"ן בארץ ובחו"ל, דרושה מנהלת משרד אחראית, אנרגטית ומרובת משימות לתפקיד משמעותי ומרכזי בניהול השוטף של המשרד. התפקיד כולל אחריות תפעולית ואדמיניסטרטיבית מלאה: ניהול יומן מנכ"ל, קבלת קהל, מענה טלפוני, ניהול ממשקי עבודה מול אנשי מכירות. העבודה מתבצעת בסביבה דינמית, מקצועית ובעלת אופי משפחתי, כחלק מצוות מסור ואיכותי. היקף המשרה:
מלאה במשמרות מיקום: עזריאלי – תל אביב בונוסים גבוהים
דרישות:
- שליטה ביישומי Office
- יכולת ניהול יומן וניהול משימות באופן עצמאי
- כישורי שירות ויחסי אנוש מצוינים
- סדר, ארגון ויכולת גבוהה לתעדף משימות
- ראש גדול
היקף משרה:
משרה מלאה, לפי שעות
קוד משרה:
JB-00033
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
|
תיאור תפקיד:
מזכירות ותיאום ישיבות עם גורמי פנים וחוץ ניהול סדר היום של דירקטוריון החברה משימות שוטפות בהקשר עם עבודת המנכ"ל קידום תהליכים רוחביים חוצי חברה המשרה ממוקמת בראשון לציון מערב יום עבודה מהבית תנאים מעולים!
דרישות:
ניסיון רלוונטי קודם (עבודה עם מנכ"ל) – חובה. ניסיון בניהול פרויקטים וביצוע משימות מול גורמים פנימיים וחיצוניים. יכולת עבודה עצמאית ובצוות, יכולת תעדוף משימות וארגון. שליטה ביישומי מחשב כולל אופיס, Excel, Word, PP, תוכנות ניהול. הכרות עם תחום הנגישות ויכולת לעמוד בדרישות רגולציה - יתרון יכולת עבודה ותפקוד מספר משימות בו זמנית. יכולת עבודה עם דרגים בכירים ,תקשורת ויחסי אנוש מעולים. דייקנות, אחריות ויכולת התארגנות גבוהה. יכולת עמידה בלוחות זמנים ולתפקד בסביבה דינמית.
המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד .
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-23
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
|
תיאור תפקיד:
לחברת יזמות נדל"ן צעירה ודינמית דרושה מנהלת משרד אחראית, מסודרת ובעלת מוטיבציה לצמוח יחד עם החברה. תפקיד עצמאי עם אחריות מלאה על התפעול השוטף – בסביבה נעימה, תומכת ומקצועית. מהות התפקיד: – ניהול ותפעול שוטף של המשרד – עבודה אדמיניסטרטיבית מגוונת – ניהול יומן ולו״ז עבור ההנהלה – קשר עם לקוחות, ספקים ושותפים עסקיים – ביצוע משימות Back Office ובקרה על משימות תפעול – סיוע שוטף להנהלה ולצוות הניהולי שכר ותנאים: – משרה מלאה – ימים ראשון עד חמישי | 10:00 עד 17:00 – שכר ייקבע במעמד ראיון בהתאם לניסיון ותפוקה – תנאים סוציאליים מלאים – אופציות קידום משמעותיות למתאימות – סביבת עבודה נעימה, מקצועית ובצמיחה חושבת שזה בשבילך? שלחי קו״ח והצטרפי אלינו לצמוח יחד!
דרישות:
– ניסיון קודם באדמיניסטרציה – חובה – שליטה מלאה בתוכנות Office – אנגלית ברמה גבוהה – חובה – סדר, ארגון, דיוק ויכולת ריבוי משימות – אחריות אישית, תקשורת טובה וראש גדול – יתרון לניסיון קודם בתחום הנדל"ן (לא חובה)
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
13957
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לתפקיד מגוון, עצמאי ודינמי שמרכז את העשייה התפעולית והתיאומית של אגף השיווק והמכירות. התפקיד כולל ניהול יומנים ותיאום פגישות למנהלים, טיפול בלידים והזדמנויות ב-CRM, סיוע בהפקת הצעות מחיר, דוחות, מצגות ומכרזים, ניתוח נתונים ומעקב אחר סטטוסים במכירה – ודאגה שהכול יתקתק כמו שצריך. משרה מלאה במשרדי החברה בתל אביב (מרחק הליכה מהרכבת) תחומי אחריות: · ניהול מספר יומנים ותיאום פגישות למנהל האגף ולצוות המכירות · טיפול בלידים והזנת נתונים במערכת CRM · עיבוד וניתוח דוחות שיווקיים, הצלבת נתונים, מעקב והצפת פערים · עבודה מול אנשי מכירות: הצעות מחיר, סיוע במכרזים, הפקת מסמכים · תמיכה אדמיניסטרטיבית רחבה – מענה טלפוני, תיאום אורחים, דיוורים ועוד
דרישות:
- ניסיון אדמיניסטרטיבי – חובה -שליטה ב-Outlook ובאופיס – חובה - היכרות עם מערכת CRM – יתרון משמעותי - אחריות, סדר, ירידה לפרטים, ראש גדול ויכולת להבין תהליכים - עצמאות, פלפל ויכולת להניע משימות ולגרום לדברים לקרותו
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB1277
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות
|
תיאור תפקיד:
מנהל /ת אדמנסטרטיבי /ת לחברה מובילה דרושה מנהלת משרד / מנהל /ת אדמיניסטרטיבי/ת ניהול אדמיניסטרטיבי שוטף של המשרד אחריות כוללת על נראות ותחזוקת המשרד קבלת אורחים, תמיכה בעובדים ועבודה צמודה עם הנהלה טיפול ברכש, ספקים וחשבוניות ניהול משרד: איכון עובדים יומי מענה לטלפונים תיאום הזמנת חדר ישיבות וחדר הדרכות. הזמנת קניות שבועיות קבלת רכבים חדשים לעובדים והקמתם במערכת
דרישות:
דרישות: ניסיון קודם בתפקיד דומה חובה שליטה מלאה ביישומי Office שירותיות גבוהה, סדר ויכולת ניהול עצמי יחסי אנוש מעולים ויכולת עבודה בצוות משרה מלאה | מיקום: חיפה | תחילת עבודה: מיידית שעות 07:45-16:45 (אין התפשרות על שעת ההגעה למשרד)
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00057
אזור:
צפון - קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל
|