תיאור תפקיד:
אם חשוב לך לעבוד בעבודה עם משמעות, להשפיע על אנשים ולהיות חלק מצוות קטן ואיכותי – זה המקום בשבילך! אנחנו חברה ותיקה ומובילה בתחום הייעוץ וההכוונה ללימודים, מזמינים אותך להצטרף אלינו למוקד טלפוני אינטימי באשדוד במתחם OpenValley החדשני והמפנק מה בתפקיד? שיחות יזומות לפונים שמתעניינים בלימודים – לא מכירות בכלל – רק הקשבה, הבנה וייעוץ אמיתי. למה? - שכר מתגמל - ממוצע שכר של 45-50 לשעה
- אווירה משפחתית ותומכת
- אפשרות לעבודה היברידית בהמשך
- תנאים מצוינים למתאימים/ות.
- משרה שקטה, מקצועית ומדויקת – מתאימה למי שמחפש/ת יציבות, סדר ותחושת שליחות.
דרישות:
- תודעת שירות גבוהה ואהבה לאנשים
- רהיטות, כושר ביטוי ויכולת שכנוע עדינה
- אחריות אישית, התמדה ודיוק
- זמינות ל-4 משמרות שבועיות לפחות
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית, משמרות, לפי שעות
קוד משרה:
JB-1445
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
דרום - אשדוד, קרית גת, אשקלון
|
תיאור תפקיד:
לחברה מובילה עולמית בתחום האוטומציה הביתית דרוש/ה מנהל/ת תיקי לקוחות טלפוני דובר/ת השפה הערבית. התפקיד כולל: בניית מערכות יחסים ויצירת קשרים ארוכי טווח עם לקוחות B2B הובלת תהליכי מכירה ומיצוי פוטנציאל המכירות בכל אינטראקציה עם הלקוח. ייצוג החברה כשגריר/ה של המותג והעברת הערך המוסף שלנו ללקוחות. ניתוח נתונים לצורך שיפור ביצועים והתאמת אסטרטגיה. שיתוף פעולה עם צוות השטח להשגת מטרות משותפות. מה אנחנו מציעים: סביבת עבודה חדשנית, עבודה עם טכנולוגיות מתקדמות ופרויקטים מרתקים. להיות חלק מצוות תומך ומקצועי בסביבה שמעודדת למידה והתפתחות. תנאים מעולים - עובד/ת חברה מהיום הראשון, כולל כל התנאים, שכר תחרותי, בונוס אטרקטיבי והטבות נוספות.
דרישות:
ערבית שפת אם/ברמה גבוהה. ניסיון קודם מוכח במכירות טלפוניות ובהשגת יעדים. יכולת להשפיע על לקוחות ולהוביל שיחות משמעותיות. סקרנות ורצון ללמוד דברים חדשים בתחום הטכנולוגיה. יכולות עבודה בצוות, יכולת שיתוף פעולה והעברת ידע. יכולות אנליטיות, ניסיון בניתוח נתונים וקבלת החלטות מבוססות נתונים
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-4230
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
חברת הנדסת סביבה ואקוסטיקה, מהמובילות בארץ בייעוץ אקוסטי סביבתי, מגייסת עוזר/ת אדמיניסטרטיבית וקשרי לקוחות. מתן מענה וניהול תקשורת עם בעלי הבתים ולקוחות. תיעוד כל הפעולות שבוצעו בנכס במערת מידע משרדית בהתאם לשלבי ההתקדמות. איתור חוסרי מידע והשלמתו. – לגבי איפיון נכסים. תאום פגישות בין נציגי המינהלת לבעלי הנכסים. הפניית בעיות לגורם המטפל. עיבוד נתונים בתוכנת Excel ועריכת מסמכים ומצגות בהתאם לנדרש (אופיס). תפקידים כלליים נוספים במסגרת מטלות המשרד - יודגש כי לעיתים יידרשו ממך תשומות בעזרה לפרויקטים אחרים בהתאם לצרכים ולסדרי העדיפויות הכלליים של המשרד הכוללים עבודות מנהלתיות, אדמיניסטרטיביות.
דרישות:
יכולת סדר וארגון ברמה גבוה יחסי אנוש ברמה גבוה, תקשורת נעימה וסובלנית עם הלקוחות ידע באופיס – ידע באקסל ייתרון משמעותי
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית
קוד משרה:
JB-4379
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
טיפול בפניות ציבור מורכבות במייל – בעברית ובאנגלית מתן מענה מקצועי ומכיל לפניות לקוחות עבודה מול ממשקים פנימיים בארגון לצורך פתרון בעיות גיבוי למענה טלפוני בשיחות נכנסות לפי הצורך
דרישות:
עברית ואנגלית ברמה גבוהה מאוד – חובה (התנסחות בכתב ובעל פה) ניסיון בשירות לקוחות / פניות ציבור – יתרון יכולת הכלה, סבלנות ויחסי אנוש מצוינים יכולת ניסוח גבוהה, סדר וארגון היקף משרה: ימים א'-ו' ימי א'-ה': משמרת של 7–8 שעות יום ו': 4.5 שעות עבודה המשרה במשרדי החברה בתל אביב / עבודה היברידית לאחר תקופת הסתגלות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00012
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
אוהבים את תחום השירות והשימור? התפקיד הבא שלכם נמצא ממש כאן! לצוות שירות ושימור בחברה מובילה מחפשים את הנציג/ה הבכיר/ה שישתלבו ויסייעו בטיפול בלקוחות. תפעול שיגרה יומיומית , שיחות מנהל ,שיחות שימור אונליין העבודה ממשרדי ההנהלה במרכז תל-אביב בסביבה משפחתית וחמה תחרויות, ימי כייף, שכר מתגמל מאוד!
דרישות:
ניסיון בשירות לקוחות ושימור ראש גדול, מהירות, יצירתיות, יכולת עבודה בצוות, תעדוף משימות, שירותיות ואסרטיביות כאחד משרה מלאה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00003
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
|
תיאור תפקיד:
: טיפול בפניות לקוח המגיעות דרך משרד התקשורת, אמון הציבור, מועצה לצרכנות, פניות מנכ"ל, וגורמים נוספים. התפקיד כולל תחקור מעמיק של הפניה במערכות החברה, ניתוח עובדות וממצאים וגיבוש המלצות לפתרון, העבודה כוללת מענה בכתב וטלפוני. ייצוג החברה בדיונים בבתי המשפט לתביעות קטנות.
דרישות:
דרישות התפקיד: ניסיון בשירות לקוחות - חובה עבודה במטה או תפקיד קודם בתחום פניות הציבור/ משפטי/רגולציה - יתרון משמעותי
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00248
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
אילת - אילת והערבה
חו"ל - חו"ל
|
תיאור תפקיד:
כאל מגייסת נציגי.ות VIP למוקד השירות העסקי באשדוד - מענקי הצטרפות עד גובה 15,000 ש"ח ואופציות קידום אחרי 7 חודשים בלבד! קיימת גמישות לסטודנטים / הורים!עבודה במוקד שירות אינטימי ומשפחתי, המהווה מוקד אסטרטגי בכאל. מתן מענה טלפוני לבתי עסק בנושאים פיננסיים מגוונים תוך התמקדות בשירות איכותי ומקצועי. ללא משמרות ערב או סופי שבוע! ומה חוץ מזה?
עובד.ת חברה מהיום ה-1, נופש חברה בחו"ל, סיבוס, חניה בשפע, החזרי נסיעות מוגדלים, אירועי חברה, מסיבות, מתנות שוות בחגים ועוד! הצטרפו לצוות מנצח בחברה מובילה!
דרישות:
תודעת שירות גבוהה - חובה מכוונות לעבודה בסביבה דינאמית וממוחשבת ניסיון קודם במוקדי שירות/מכירה - יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-26479
אזור:
דרום - אשדוד, קרית גת, אשקלון, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לגוף שירותים בעל שליחות חברתית דרוש/ה רכז/ת משפחות לתפקיד תפעולי ודינאמי הכולל עבודה עם אנשים ויכולת ניהול תהליכים ברמה גבוהה. מה כולל התפקיד? - תיאום בין משפחות למטפלים/ות בהתאם לצרכים ולדרישות - עבודה מול גורמים מקצועיים ואנשי צוות - מתן מענה רגיש, מכיל ושירותי ללקוחות החברה - טיפול אדמיניסטרטיבי שוטף וניהול נתונים - מעקב שוטף אחרי תהליכי ההשמה והבקרה עליהם
דרישות:
- ניסיון בתפקיד אדמיניסטרטיבי / תפעולי – יתרון - יחסי אנוש מצוינים, הקשבה, הכלה וסבלנות - יכולת עבודה בתנאי לחץ וריבוי משימות - סדר, ארגון ויכולת "לתקתק" משימות - שליטה טובה ביישומי מחשב ויכולת למידה מהירה של מערכות ** המשרה פונה לגברים ונשים כאחד **
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
T-LUCKY
אזור:
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
|
תיאור תפקיד:
A small, professional team in the financial services sector is seeking a reliable and organized assistant to support daily operations. This role combines administrative support, light marketing coordination, and CRM management, with the potential to grow into a more client-facing position over time. Key Responsibilities: Schedule and coordinate introductory calls with US-based financial institutions Conduct initial phone screenings after a training period Maintain and manage a customized CRM, including accurate data entry Create financial Model- and offering memorandums in PDF format Assist with targeted outreach and light marketing tasks Support workflow automation using tools such as Zapier or n8n Help implement and manage systems (e.g., Outlook Copilot, Notion, Airtable, Monday.com) Participate in ongoing training in financial services, cash flow modeling, and automation tools (e.g., UiPath) Willingness to learn on part company pay for various Argentic AI Certificates, online learning
דרישות:
Requirements: Native-level English and excellent phone communication skills Strong multitasking and organizational abilities Proficiency with Google Suite and CRM platforms Experience with productivity or automation tools (Zapier, Airtable, Notion, etc.) Willingness to learn financial systems and automation tools Based in Israel, with availability during US business hours Must have a US-based working phone number
Ideal candidates are proactive, tech-savvy, and comfortable working independently. Hours: Monday–Thursday, 25 hours/week | Evening hours to align with US EST (4:30 pm -11 pm or 5 pm - 11:30 Israel time which is US 9:30- 4 pm EST) . Please send CV to [email protected]
היקף משרה:
משרה חלקית
קוד משרה:
686723
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
אילת - אילת והערבה
|
תיאור תפקיד:
חברת דלק מובילה מגייסת מנהל/ת אופרציה למשרה מלאה, ימים א-ה, בשעות 8:00-16:00 ללא שישי. עבודה מול לקוחות פרטיים ועסקיים, וחברות דלק. עבודה משולבת ב Backoffice -מיילים, מענה ללידים, מענה לקוחות וטיפול בתקלות. לידים חמים, מכירות ושיחות ללקוחות חדשים להצטרפות בסיס 9,000 + נסיעות + בונוסים 400/700 ממוצע (חודשי) עבודה ארוכת טווח עם עלייה בשכר
דרישות:
יחסי אנוש טובים, חריצות ואחראיות נסיון דומה - יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00096
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
אילת - אילת והערבה
|
תיאור תפקיד:
מתן מענה לתלונות או בירורים בנוגע לכל תחומי פעילות הקבוצה (השכרה, מכירה, ליסינג).
דרישות:
וורבליות, שירותיות ברמה גבוהה, יכולת התנסחות בכתב ובע"פ ברמה גבוהה, יכולת תעדוף משימות וביצוע מעקב ובקרה, שליטה במערכות אופיס, אנגלית ברמת הבנה.
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית, משמרות
קוד משרה:
JB-00063
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
אילת - אילת והערבה
|
תיאור תפקיד:
דרוש/ה מנהל/ת תיקי לקוחות בתחום הפנסיוני . החברה בתל אביב במעבר לפתח תקווה באמצע ינואר תיאור התפקיד: עבודה על מערכות תפעוליות, בדיקת שידורים ותקלות במערכת. התנהלות מול מעסיקים (לקוחות קבועים), ריכוז ובקרה אחר דוחות. מתן מענה באמצעות טלפונים ומיילים ללקוחות עסקיים. תנאים: א'-ה' 8:00-16:00. ו10 שעות נוספות בחודש (לא חובה) קליטה ישירה לחברה
דרישות:
ניסיון בשרות לקוחות - חובה. יכולת עבודה בסביבה מרובת משימות - חובה. יכולת לימוד חומר חדש ומערכות ממוחשבות מוכחת - חובה.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
48696
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
דרוש/ה נציג/ת שירות לקוחות דיגטלי לחברה מובילה בהרצליה
התפקיד המושלם בשירות לקוחות דיגיטלי! ללא טלפונים, סביבה נעימה ומשפחתית בתנאים מעולים מענה ללקוחות בכתב! חניה, חדר אוכל, חדר כושר ועוד תנאים מעולים.תיאור התפקיד: מענה בכתב ללקוחות הפונים בערוצים הדיגיטליים , עבודה בסביבה דינמית ומאתגרת, בליווי של צוות ניהולי תומך וגורמים מקצועיים , עבודה מרובת ממשקים - דוברות, יחסי ציבור, מנהלי מותג, מנהלים בחנויות ועוד , אחריות אישית לעמידה במדיניות החברה וסטנדרט השירות , התאמת פתרונות ואחריות לסגירת מעגל הטיפול בפניות , עבודה בסביבה ממוחשבת . הדרכה וחניכה מסודרת עם הכניסה לתפקיד . תנאים:משרה מלאה שעות העבודה 8:00-17:00 (ללא ימי שישי) או משרת הורה חלקית 08:00-15:00 מיקום: משרד המרכזי, הרצליה פיתוח תנאים מעולים למתאימים/ות! שכר 40 לשעה + ארוחות + חניה + חדר כושר + אופציות קידום ועוד תנאים מעולים!
דרישות:
זמינות מיידית - יתרון משמעותי יכולת התנסחות טובה בעברית בכתב ובע"פ תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מעולים אחריות אישית ועצמאות בביצוע ניסיון בשירות לקוחות - יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית
קוד משרה:
51461
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
תפעול, ריכוז נתונים, הפקת דוחות בקרה ותמיכה בפעילות החטיבה העסקית תפעול לקוחות במערכות המידע ללקוחות עסקיים ואסטרטגיים עבודה מול ממשקים פנימיים בחברה (מנהלי תיקי לקוחות, כספים, גבייה, הנדסה ומערכות מידע) עבודת תיאום ותפעול מול לקוחות החברה
דרישות:
שליטה מצוינת ביישומי office - חובה שליטה בתפעול מערכת בילי / ERP/ ביזקאסט - יתרון משמעותי
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-141
אזור:
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
סינאל מלל פייוויי הינה אחת מקבוצות המחשוב הארגוני המובילות בישראל. החברה מספקת מגוון רחב של פתרונות תוכנה וחומרה לניהול המשאב האנושי בארגון (הפקת שכר וניהול נוכחות, סליקת כספי פנסיה, חסכון והשקעה) וכן ניהול ואנליטיקה חכמה של מערכי אבטחה פיזיים בארגון. כמו כן מספקת סינאל הדרכות ושירותי ייעוץ מקצועיים וטכנולוגיים המסייעים למעסיקים ולמנהלים להתמודד עם סוגיות ארגוניות קריטיות בצורה יעילה, חסכונית ורווחית. דרוש/ה רכז/ת תיקי לקוחות במסגרת התפקיד: ניהול תיקי לקוחות קיימים הכולל: חידושי הסכמי שירות ותחזוקה של מוצרי החברה, תמחור שירות החברה ללקוח, מעקב אחר הצעות מחיר הנשלחות ללקוח. ניהול קשר שוטף וישיר עם הלקוחות, חידוש חוזים, עבודה מול גורמים שונים בחברה. הגדלת נפח הפעילות העסקית מלקוחות קיימים. משרה מלאה במשרדינו בפתח תקווה, בימים א-ה, בין השעות 08:00-17:00 (חמישי עד 16:00)
דרישות:
אקסל ברמה גבוהה – חובה ניסיון בתיקי לקוחות/מכירות/שימור לקוחות/שירות – חובה **המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00045
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, שוהם
שרון - הרצליה ורמת השרון
|