תיאור תפקיד:
רפרנט/ית גיוס HR ,אדמניסטרציה ורכש לארגון ברעננה יש חניה . התפקיד כולל : עזרה למחלקת גיוס וHR - ניהול קורסים של עובדים , סילסובים , רישום מערכים ,אחריות על רישום העובדים לקורסים מול הספקים השונים ,סדנאות , עזרה באירועי רווחה ועוד רכש ואדמניסטרציה- הוצאת חשבוניות, מתן הצעות מחיר ,הפקת הזמנות רכש במערכת ה- SAP,ניהול מעקב אחר החיובים והחשבוניות,אישור החשבוניות מול המנהלים והעברתם לתשלום,עבודה מול מחלקת הספקים ומול מחלקת הנה"ח . תנאים: משרה מלאה 08:00-17:00 שכר 10K +נסיעות . קליטה ישירה לארגון +תנאים מעולים!!
דרישות:
בגרות מלאה חובה . תואר אקדמאי יתרון . תעודת הנה"ח יתרון . ניסיון קודם בתפעול/כספים/רכש . שליטה באופיס .
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
53487
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
למגדל משרדים בבאר שבע דרוש/ה אדמינ' תפעול משרה זמנית ל4 חודשים!! תיאור משרה: מתן שירות לעובדי הבניין, אחריות על גביית דמי ניהול, התנהלות מול דיירים ומנהל אתר, עבודה מול קבלנים וספקים, טיפול בחשבוניות, אחריות על ניהול לו"ז צוות אחזקה באתר, טיפול בהזמנות, תיאומים ושליחויות. תנאים: משרה מלאה בין הימים א'-ה' בין השעות 8:00-17:00 שכר:9,000 ש"ח ברוטו נסיעות לפי החוק ותנאים מעולים!
דרישות:
ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם- חובה שליטה מלאה באקסל - חובה היכרות עם תוכנת פריורטי - יתרון משמעותי זמינות מיידית!
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה זמנית
קוד משרה:
53525
אזור:
דרום - קרית גת, באר שבע, אשקלון, קרית מלאכי
|
תיאור תפקיד:
דרוש/ה עוזר/ת איש/ית לקרן השקעות בתל אביב
במסגרת התפקיד: ניהול שוטף של ההיבטים והצרכים האדמיניסטרטיביים עבור הבעלים, לרבות ניהול יומן מורכב ותיאום לו״ז בארץ ובחו״ל, תיאום וקיום קשר רציף עם גורמים פנימיים וחיצוניים, ליווי והנעה של פרויקטים עסקיים ואישיים, הכנת מצגות, דו״חות וחומרי עבודה מקצועיים לפגישות, טיפול במשימות אישיות מגוונות ושוטפות, אחריות על סנכרון בין כלל הגורמים הרלוונטיים, וכן מתן מענה מהיר ומדויק לצרכים משתנים בסביבה דינמית. תנאים העבודה במשרה מלאה במימים א'-ה' נכונות לשעות נוספות במידת הצורך שכר נקבע במעמד הראיון עבודה בסביבה משפחתית ונעימה
דרישות:
ניסיון אדמיניסטרטיבי בכיר - חובה אנגלית ברמה גבוהה מאוד/ שפת אם - חובה שליטה מלאה ביישומי Office - חובה שירותיות, ייצוגיות ויחסי אנוש מצוינים
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
53533
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
לחברת עיצוב הבית מובילה בבני ברק דרוש/ה מנהל/ת משרד! אם את/ה בעל/ת זיקה לעולם העיצוב – זו ההזדמנות שלך להצטרף לחברה לעיצוב הבית איכותית ומקצועית! מה כולל התפקיד? ניהול שוטף של המשרד: תיאום פגישות, לוחות זמנים, משימות, קשר עם לקוחות, אדריכלים ומעצבים מהבולטים בישראל עבודה שוטפת מול ספקים, מפעלים ונותני שירות, מעקב וניהול תהליכי ייצור והזמנות, תיאום התקנות וניהול צוותי מתקינים טיפול בגבייה, חשבוניות ותהליכים אדמיניסטרטיביים תנאים: משרה מלאה, ימים א’-ה’ שעות עבודה: 08:30-17:30 שכר: 14,000–12,000 ש"ח ברוטו (בהתאם לניסיון)
דרישות:
ניסיון קודם בניהול משרד – חובה עדיפות לניסיון מתחום העיצוב / הקמעונאות שליטה מלאה ב-Monday.com או מערכת דומה עברית ברמת שפת אם, אנגלית ברמה גבוהה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
53419
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
ליבואנית אופנועים מובילה בת"א דרוש/ה מחסנאי/ת התפקיד כולל: עבודה במחסן החלפים, מענה טלפוני ופרונטלי ללקוחות בנושא חלפים לאופנועים, הצעות מחיר, קבלת כרטיסי עבודה, טיפול במלאי המחסן, פריקת סחורה והכנסה למלאי תנאים: משרה מלאה, ימים א'-ה' 07:30-16:30, ו' לסירוגין 08:00-13:00 תניאם מעולים למתאימים/ות - חנייה, סיבוס, תנאי רווחה נוספים
דרישות:
ניסיון בעבודה במחסן - יתרון משמעותי שליטה מלאה בסביבה ממוחשבת אנגלית בסיסית (בעיקר קריאה) יחסי אנוש מעולים עם תודעה גבוה למתן שירות ניסיון בתוכנות SAP / נשר - יתרון!
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
53473
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
דרוש/ה מנהל/ת תיקי לקוחות בתחום הפנסיוני . החברה בתל אביב במעבר לפתח תקווה באמצע ינואר תיאור התפקיד: עבודה על מערכות תפעוליות, בדיקת שידורים ותקלות במערכת. התנהלות מול מעסיקים (לקוחות קבועים), ריכוז ובקרה אחר דוחות. מתן מענה באמצעות טלפונים ומיילים ללקוחות עסקיים. תנאים: א'-ה' 8:00-16:00. ו10 שעות נוספות בחודש (לא חובה) קליטה ישירה לחברה
דרישות:
ניסיון בשרות לקוחות - חובה. יכולת עבודה בסביבה מרובת משימות - חובה. יכולת לימוד חומר חדש ומערכות ממוחשבות מוכחת - חובה.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
48696
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
מנהל/ת תפעול לארגון מוביל בתחומו באזור כרמיאל כפיפות למנהל הלוגיסטיקה התפקיד כולל ניהול צוות עובדים כ-40 עובדים- הכולל מלקטים, אורזים , צוות מנהלי מערכת WMS , אנשי הפצה ונהגי הפצה, ליקוט ואריזת מוצרים לפי דרישות המערכת, תכנון ושילוח קווי הפצה בהתאם להגדרות ולהזמנות הלקוח, יעול תהליכי עבודה תוך ניצול מקסימלי של המשאב האנושי, דאגה לרווחת העובדים, עבודה בתאום עם מחלקות הרכש, שיווק, גיור, הזמנות, סוכנים, מנהלי סחר ועוד תנאים משרה מלאה 9 שעות נא לציין צ"ש קליטה ישירה לארגון
דרישות:
ניסיון של לפחות 3 שנים כמנהל/ת תפעול- חובה ניסיון קודם בניהול עובדים-חובה ניהול תחת לחץ בסביבת עבודה משתנה. ראיה מערכתית. ניהול מערכת ליקוט אוטו' – יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
53370
אזור:
צפון - עפולה, נצרת ובית שאן, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל
|
תיאור תפקיד:
דרוש/ה נציג/ת מכירות טלפוניות לחברת תוכנה בתל אביב במעבר לפתח תקווה ליד רכבת תיאור התפקיד: מכירה טלפונית ללקוחות עיסקיים, ביצוע בקרה ומעקב אחר הצעות מחיר, הזנת נתונים במערכת crm. עבודה בצוות קטן 3 אנשי מכירות. תנאים: ימים א'-ה' 8:00-16:00 או 9:00-17:00 שכר בסיס גלובלי + בונוסים. הגנת שכר ל3 חודשים ראשונים. קליטה ישירה לחברה!
דרישות:
ניסיון מוכח של שנה-שנתיים במכירות טלפוניות - חובה. תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מעולים. יכולת עבודה עצמאית.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
48784
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
לחברת מדיה במרכז דרוש\ה עוזר\ת אישי\ת תיאור המשרה: ניהול יומן ולו"ז , תיאום פגישות מול גורמים פנימיים וחיצוניים, טיפול במשימות אישיות ושוטפות של המנכ"לית. מעקב ובקרה אחר משימות, מיילים, דוחות , מצגות, עבודה מול ממשקים רבים בחברה וכו היקף המשרה: משרה מלאה א'-ה' 9:30-16:30 יש גמישות מעט חובה זמינות לעבודה גם בשעות הערב בשישי ושבת באירועים חריגים קליטה ישירה לחברה! נא לציין ציפיות שכר תנאים מעולים - חניה, מחלה מהיום הראשון, נסיעות מוגדלות, 2 ימי בחירה בשנה וכו
דרישות:
ניסיון קודם שלפחות 2-3 שנים כעוזר\ת אישי\ת\ מזכיר\ת מנכ"ל - חובה! אפשר ניסיון מהצבא שליטה ביישומי אופיס - חובה!! שמינות וגמישות לעבודה בשעות הערב ולעיתים גם בסופי שבוע - חובה! אנגלית ברמה טובה - יתרון יכולת עבודה עצמאית ויוזמה גבוהה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
53524
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
לארגון מוביל בתחומו בראשל"צ דרוש/ה מזכיר/ת סמנכ"ל! התפקיד כולל: עזרה בתיאום ותפעול פרויקטים שונים בחטיבה, הכנת מצגות עסקיות ברמה גבוהה, ניהול התכתבויות, תפעול אופרטיבי שוטף של טיסות, מלונות, ניהול יומן פגישות, ביצוע הזמנות רכש, ניהול הנדרש אל מול התקציב וכו' תנאים: משרה מלאה, ימים א'- ה' 08:30 - 17:00, ללא ימי שישי נא לציין צ.ש. תנאים מעולים!! חדר אוכל, חדר כושר, אירועי חברה, נופשים וכו'
דרישות:
ניסיון בניהול אדמיניסטרציה בכירה- חובה שליטה מלאה באופיס- חובה אנגלית - רמה גבוהה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
52199
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
מחפש\ת עבודה מהבית??? שלח\י לנו קו"ח לחברה ציבורית בראשון לציון דרוש\ה רכז\ת קורסים - הזדמנות להיכנס לעולם הגיוס תיאור משרה : ניהול כלל תהליך המיון והגיוס הראשוני לקורסים גיוסי מאסות , והליך המיון, זימון מועמדים עמידה ביעדי גיוס, עבודה אל מול תהליכים ונהלי גיוס היקף המשרה : עבודה מהבית! אפשר להגיע פעם\פעמיים למשרד שעות עבודה גמישות! שכר 8500 ש"ח ברוטו + בונוסים! תנאים מעולים למתאימים!
דרישות:
ניסיון בעולמות מכירה/ שירות לקוחות– חובה! תואר ראשון במדעי החברה/ מדעי ההתנהגות/ משאבי אנוש -יתרון שליטה באופיס - חובה!!
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית
קוד משרה:
53407
אזור:
מרכז - תל אביב, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
דרום - אשדוד
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
מנהל/ת שרשרת אספקה ליבואנית רכב מובילה בפארק ראם התפקיד כולל: אחריות על ניהול מקיף של תהליכי תפעול ולוגיסטיקה בחברה. פיתוח וייעול תהליכי עבודה, KPI's ונהלים. תכנון וניהול חודשי ושיבוץ רכבים אחריות על תפ"י, רישוי, הובלות, מכס ונהגים. ניהול פעילות ציי רכב ומסחריות, ניהול צוות עובדים ופיתוח מקצועי, הכשרה ושימור, ניהול קשרי ספקים ומו"מ וכו' תנאים: משרה מלאה ימים א'-ה' 08:00-17:00, ללא ימי שישי נא לציין צ.ש. תנאים מעולים!! רכב + סיבוס + נייד + אירועי חברה גדולים וכו'.
דרישות:
תואר בהנדסת תעשייה וניהול / תואר שני במנהל עסקים - חובה! ניסיון מעשי בניהול שרשרת אספקה, לוגיסטיקה ותפעול – לפחות 10 שנים ניסיון מענף הרכב – יתרון משמעותי
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
53468
אזור:
מרכז - חולון ובת-ים
דרום - אשדוד
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
דרוש/ה אחראי/ת תשתיות ותשלום לרופאים לארגון רפואי בהרצליה יש חניה חינם ! התפקיד כולל: טיפול מקצה לקצה בתהליכי התשלום לרופאים בהתאם לחוזים ולהסכמים,ביצוע בקרות, התאמות ובדיקות נכונות הנתונים במערכות,הקמה ותחזוקה של קודים ותשתיות במערכות המידע הרפואיות והפיננסיות, מתן מענה ושירות שוטף לרופאים ולמחלקות השונות בבית החולים,עבודה שוטפת מול הנהלת חשבונות, משאבי אנוש, מערכות מידע וגורמים נוספים, השתתפות בהטמעת תהליכים ושיפורים בתחום התפעול והבקרה. תנאים: משרה מלאה ימים א'-ה' 8:00-16:30. שכר בסיס 15K ברוטו תנאים מעולים למתאימים. פנסיה קה"ש אוכל מסובסד בצרכנייה, ביטוח בריאות פרטי, זכאות למועדון הייטקזון, הנחות בבתי עסק רבים, ערבי גיבוש מחלקתיים וטיולים ועוד
דרישות:
השכלה רלוונטית – הנהלת חשבונות / כלכלה / חשבות שכר – חובה. ניסיון קודם בתפקיד דומה (עדיפות מבית חולים/מרכז רפואי/חברה גדולה) – חובה. שליטה מצוינת באקסל, כולל נוסחאות מתקדמות (VLOOKUP, PIVOT, IF) ועוד – חובה. יכולת גבוהה לעבודה עם מערכות מידע ממוחשבות. אחריות אישית גבוהה ויכולת עבודה עצמאית לצד עבודת צוות.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
53509
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
פקיד/ת קבלה לארגון מוביל בתחומו בת"א! אין צורך בניסיון קודם! התפקיד כולל: מענה טלפוני ופרונטלי, ניתוב שיחות, תיאום פגישות, הזמנת ציוד משרדי, ואדמינ' שוטפת. תנאים: ימים א'-ה' 8:30-17:00, ללא ימי שישי! שכר- 7.5-8K ש"ח בהתאם לניסיון + נסיעות + סיבוס + אירועי חברה וכו'.
דרישות:
שירותיות ויחסי אנוש מעולים. כושר ביטוי בע"פ ובכתב.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
51508
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
דרוש/ה פקיד/ת רכש לחברה בקרית שדה התעופה בשעות נוחות תיאור התפקיד : פתיחת מק"טים, סריקות, טיפול בהזמנות/דרישות רכש, מעקב ובקרה אחר ההזמנות השוטפות, עבודה מול ספקים, עבודה במערכות פורטלים של ספקים ולקוחות, חשבוניות, ניהול מערך המדפסות בחברה ותמיכה תפעולית למחלקת הלוגיסטיקה. תנאים: משרת אם בימים א'-ה' בין השעות 08:00-15:00 + שעות נוספות יש לציין ציפיות שכר בקריית שדה התעופה
דרישות:
ניסיון בתפקיד אדמיניסטרטיבי קודם – חובה ניסיון במערכת פריוריטי – חובה ידע קודם בתחום הרכש – יתרון משמעותי! ידע במערכות האופיס – אקסל,פאוור פוינט, וורד נכונות לעבודה בקרית שדה התעופה
היקף משרה:
משרה חלקית
קוד משרה:
53239
אזור:
מרכז - תל אביב, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד
|