תיאור תפקיד:
למשרד עורכי דין מוביל, אחד ממשרדי עורכי הדין הגדולים בישראל, דרוש/ה אחראי/ת תפעול ופרויקטים פנים ארגוניים. במסגרת התפקיד: • אחריות על צוות רכזות אדמיניסטרטיביות – החל מגיוס קליטה, הדרכה, חניכה • אירועים - תפעול אירועים פנימיים, טיפול בהכנת חדרי הישיבות / חלל האירוע – בכל הנוגע לציוד, הגברה, כיבוד, כיסאות, ניקיון • אחריות על סידורי הישיבה במשרדים – מציאת פתרונות הושבה לעובדים חדשים וטיפול בניוד חדרים • התנהלות מול ספקים ובקרה על בעלי מקצוע חיצוניים בתחומים שונים, כגון; סלולר, שילוח, ניקיון, תיקון ואספקת ציוד, כיבוד ועוד • תפעול משרדים - אחריות על תקינות המבנה והציוד בחדרי הישיבות, במשרדים ובמטבחים • בקרת תקציב - ביצוע בקרה על חשבוניות, עלויות, הצעות מחיר ועוד • נוכחות – מעקב אחר דיווח נוכחות העובדים והוצאת דוחות על בסיס שבועי משרה מלאה במשרדי החברה בתל אבי
דרישות:
• ניסיון בתפעול פרויקטים וניהול צוות עובדים • ניסיון בניהול ממשקים מרובים פנימיים וחיצוניים – שותפים, ספקים • יחסי אנוש מעולים – מהווה פיבוט מרכזי עם המון ממשקים ואנשים כולל ניהול ישיר ועבודה עם ספקים רבים • שירותיות לצד אסרטיביות – מתן מענה לכלל מנהלי הפירמה בנועם ויחד עם זאת באסרטיביות • ראייה מערכתית • יכולות ניהול פרויקטים – טיפול כולל במשימה מ א' עד ת' ויכולת האצלת סמכויות ורתימת גורמים שונים לסיוע • ידע טוב באקסל • סדר וארגו
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-4187
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לארגון ציבורי במרכז תל אביב דרוש/ה עוזר/ת מנהלת מחשוב
דרישות:
אנגלית ברמה גבוהה ניסיון בבק אופיס תפעול אקסל ברמה טובה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00165
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
לחברה תעשייתית צפונית דרוש/ה עוזר/ת מנכ"ל יד ימינו של המנכ"ל ומסייע/ת בניהול שוטף של משימותיו, בתיאום בין מחלקות, בהובלת פרויקטים אסטרטגיים, ובביצוע מעקב אחר יישום החלטות הנהלה. 1 .תמיכה אדמיניסטרטיבית וניהול משרד המנכ"ל o ניהול יומן פגישות ותיאום לו"ז עבור המנכ"ל. o הכנת חומרים לפגישות הנהלה, כולל מצגות, סיכומים וניתוחי נתונים . o טיפול בהתכתבויות רלוונטיות (מיילים, דוחות, מסמכים רשמיים). 2 .ריכוז ומעקב אחר משימות הנהלה o תיעוד ישיבות הנהלה והפצת סיכומי דיון ופעולות נדרשות. o מעקב אחר ביצוע משימות שהוגדרו למנהלים השונים ועדכון המנכ"ל בהתקדמות. o תיאום בין מחלקות לטובת קידום פרויקטים אסטרטגיים של החברה. 3 .תפעול ולוגיסטיקה o תיאום נסיעות, כנסים ואירועים עסקיים עבור המנכ"ל. o אחריות על סידורי אירוח למבקרים חשובים.
דרישות:
לפחות 5-3 שנים בתפקיד דומה, רצוי בארגון תעשייתי או טכנולוגי. תואר ראשון רלוונטי (מנהל עסקים, משפטים, הנדסה תעשייה וניהול, או תחום דומה) – יתרון. יכולת ארגון וניהול משימות בריבוי ממשקים. שליטה מלאה ביישומי אופיס.(PowerPoint, Excel, Outlook) כישורי תקשורת וניסוח ברמה גבוהה בעברית ואנגלית. דיסקרטיות, אמינות ויחסי אנוש מצוינים. יכולת עבודה עצמאית ועמידה בלחצים.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-2561
אזור:
צפון - גליל, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון
|
תיאור תפקיד:
לחברה גלובאלית בבני ברק דרוש/ה מנהל/ת פרויקטים! תיאור התפקיד: ניהול תקציבים, ניהול לוזים, ניהול פרויקטים מורכבים בתחום בנייני משרדים, מקבלת הפרויקט ועד למסירה, תקשורת שוטפת עם לקוחות גלובליים לכן נדרשת אנגלית ברמה גבוהה מאוד (כתיבה, דיבור, הצגת סטטוסים) ניהול תקציבים ולוחות זמנים, פיקוח על התקדמות הביצוע בשטח כולל נסיעות לאתרים בפריסה ארצית (חיפה, אזור המרכז ועוד), עבודה בממשקים רבים מול לקוחות, קבלנים, ספקים ויועצים. תנאים: משרה מלאה בין הימים א-ה בין השעות 8:00-17:00 תנאים מעולים למתאימים/ות כמו: סיבוס, רכב, קרן השתלמות וכו'
דרישות:
ניסיון בנדלן/ נכסים/ניסיון בבנייני משרדים -חובה ניסיון כמנהל/ת פרויקטים (בעיקר פרויקטים גדולים)- חובה אנגלית ברמה גבוהה- חובה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
51451
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
למשרד רו"ח פאהן-קנה, מקבוצת Grant Thornton העולמית דרוש /ה עוזר /ת למנהלת לשכה העבודה במשרה מלאה בשעות 10:00-19:00 במשרדנו בתל-אביב במסגרת התפקיד: - ניהול יומני שותפים - קביעת פגישות, ניהול לו"ז, תיאומים - עבודות אדמיניסטרטיביות שונות
דרישות:
זמינות לשעות העבודה המצוינות לעיל - חובה ניסיון בתפקיד דומה (רלוונטי גם ניסיון בתפקיד דומה מצהל) שליטה טובה באנגלית שליטה מלאה בתפעול מחשב ויישומי office אחראי/ת וייצוגי/ת בעל/ת תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש טובים
היקף משרה:
לפי שעות
קוד משרה:
JB-00109
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לתחום שירות עסקי דרוש/ה רפרנט.ית בק אופיס לניהול מכלול פעילות הלקוח בחילן. התפקיד כולל טיפול בבקשות לבירור סל הנושאים בתחום, עבודה אדמיניסטרטיבית, הכנת הצעות מחיר, הכנה וניתוח דו"חות, מתן שירות וטיפול בתלונות. * משרה מלאה בתל אביב, בקרבת קו רכבת.
דרישות:
-השכלה אקדמאית - יתרון -נסיון בעבודת בק אופיס ואדמיניסטרציה -ניסיון בשירות לקוחות עסקיים - יתרון משמעותי -יכולות ורבליות ברמת התנסחות בכתוב -תוכנות מחשב: office כולל אקסל ברמה גבוהה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB1274
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד
|
תיאור תפקיד:
לחברה מובילה בתחום מכשור רפואי דרוש /ה מנהל/ת משרד / מזכיר/ה תפקיד רוחבי ומאתגר הכולל ביצוע מגוון משימות אדמיניסטרטיביות עבודה שוטפת מול לקוחות החברה תיאומי פגישות מול מרצים ומעקב אחר השתתפות המרצים בסדנאות החברה מעקב אחר מחירים/מלאים של הלקוחות תפעול דוחות ומשובים
דרישות:
ניסיון קודם בתפקיד ניהול משרד/אדמיניסטרציה - חובה. שליטה מלאה ביישומי מחשב, בדגש על תוכנות אופיס (אקסל רמת נוסחאות, וורד,מצגות, אאוטלוק). תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מצוינים. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-19077
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברה תעשייתית דרוש/ה עוזר/ת אישי/ת למנכ"ל החברה למשרה חלקית במסגרת התפקיד: יד ימינו של מנכ"ל החברה, סיוע אדמיניסטרטיבי שוטף למנכ"ל, ניהול יומנים, תיאום פגישות, ניהול התכתבויות ומענה למיילים, מעקב ובקרה אחר משימות לביצוע, תיעדוף נושאים ועוד. *המשרה מיועדת לגברים ונשים כאחד*
דרישות:
- ניסיון קודם בתפקיד אדמיניסטרטיבי. - שליטה מלאה ביישומי Office. - אנגלית ברמה גבוהה מאוד. - כושר ביטוי מעולה בכתב ובעל פה ויחסי אנוש טובים.
היקף משרה:
משרה חלקית
קוד משרה:
17094
אזור:
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, הרצליה ורמת השרון
צפון - חיפה והכרמל
|