תיאור תפקיד:
לארגון גדול ומוביל בתל אביב דרוש.ה רכז/ת חישובי פרמיות לעבודה במשרה מלאה לטווח ארוך
דרישות:
הבנה בתחום חישובי פרמיות וביצוע בקרה על נתונים ידע וניסיון בעבודה עם EXCEL מוטיבציה , רצון ומכוונות לתחום, אוריינטציה חישובית ורצון ללמוד ולהתפתח יכולת עבודה בצוות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
TS 26912
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך
רפרנט/ית
רפרנט/ית
רפרנט/ית
G-NESS
24/04/2025
תיאור תפקיד:
מה בתפקיד? טיפול שוטף בדיווחי שעות של עובדי החברה מתן מענה לבעיות ותקלות בנושאי שכר ודיווחים טיפול מקיף בחשבוניות ובקרת תשלומים עבודה מול לקוחות בסביבה דינמית ומאתגרת ביצוע משימות מגוונות בקצב עבודה גבוה
דרישות:
דרישות דרישות התפקיד מיומנות גבוהה ב-Excel הכרות עם מערכת Priority או SAP – יתרון יוצא/ת צבא עם נכונות להתחייבות לשנתיים לפחות אחריות, דייקנות ויכולת עבודה עצמאית גישה שירותית ויכולת השתלבות בצוות צעיר ודינמי שלחו קורות חיים עוד היום! [email protected]
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
SSB 26441
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
לארגון מוביל במרכז הארץ דרוש/ה רכז.ת תפעול עבודה בסביבה צעירה ודינאמית. במסגרת התפקיד הזנה ובדיקה של נתונים במערכת פנימית, הפקה ובקרה על דוחות, תפעול קליטת נתונים ועוד עבודה במשרה מלאה!
דרישות:
ניסיון בעבודה ב- SQL שליפת שאילות מובנות - יתרון משמעותי אקסל ברמה טובה , פונקציות בסיסיות – חובה ניסיון בעבודה מול מחלקות שכר – יתרון ניסיון בעבודה בחברת ביטוח/ ארגונים פיננסיים- יתרון משמעותי ביותר
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
TS 26797
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
- ניהול משרד ויומנים מורכבים
- בקרה ומעקב אחר משימות, פרויקטים, לו"ז ודיווחים ברמת ראש חטיבה
- ריכוז והכנת חומרים לוועדות וישיבות
- טיפול אדמיניסטרטיבי שוטף בחטיבה
- אחריות על דוחות, הרשאות, דרישות רכש, מעקב אחר תקציבים, הזמנות לספקים ועוד
- התנהלות מול מגוון רחב של ממשקים פנים וחוץ ארגוניים, ביניהם גורמים בכירים, הנהלה ודירקטוריון
- בכפיפות לראש חטיבת לקוחות עסקיים ושותפים
- המשרה הינה זמנית
דרישות:
- ניסיון בתפקיד דומה מארגון גדול
- שליטה גבוהה ביישומי Office
- תואר אקדמי - יתרון
- אנגלית- יתרון
- יכולת סנכרון והובלת משימות מקצה לקצה באופן עצמאי
- תודעת שירות, כישורים בינאישיים גבוהים
- ייצוגיות מול גורמים בכירים, אמינות, דיסקרטיות
- אחריות אישית גבוהה, ראש גדול, יוזמה
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה זמנית
קוד משרה:
JB-26512
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
• אחריות על פעילות השלמת מכר הכוללת ביצוע תהליכים תפעוליים • שימור תהליכי מכירה • עבודה במשמרות בוקר וערב + שישי לסירוגין ומה עוד מגיע לכם כעובדי Cal?
• עובד.ת חברה מהיום הראשון • כרטיס סיבוס • נופש חברה בחו"ל • החזרי נסיעות מוגדלים • חניה בשפע • אירועי חברה ומסיבות • מתנות מטורפות בחגים ועוד ועוד!
דרישות:
• אחריות, דייקנות, יעילות גבוהה ויכולת עבודה תחת לחץ • עמידה ביעדים כמותיים ואיכותיים של הפעילות וכן ביעדי יעילות • יכולת עבודה עצמאית והתמודדות עם אתגרים
היקף משרה:
משמרות
קוד משרה:
JB-26519
אזור:
דרום - אשדוד, קרית גת, אשקלון, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
אמת דורקום מגייסת רכז/ת רכש למשרה מלאה! הזדמנות מעולה להיכנס לחברה מצליחה בעולם התשתיות! **תנאים מעולים למתאימים** במסגרת התפקיד:1. ביצוע רכישות עבור מחלקות שונות בארגון, כולל ניהול קשרים עם ספקים, משא ומתן והפקת הזמנות. 2. תיאום ומעקב אחרי משלוחים ופרויקטים רכשיים, 3. עיבוד הזמנות רכש ומעקב אחרי תשלומים וחשבוניות. 4. סיוע בניהול מלאי ודרישות תפעוליות. 5. עדכון ותחזוקה של מערכת המידע ונתונים במערכות השונות. 6. תיאום עם מחלקת כספים וחשבונאות בנוגע לתשלומים ולחשבוניות. 7. תמיכה בצוות התפעול בכל מה שקשור לארגון וייעול התהליכים הפנימיים.
דרישות:
1. ניסיון קודם של שנה לפחות בתחום הרכש–יתרון 2. שליטה מלאה ביישומי מחשב (Excel, Outlook)- חובה 3. עבודה עם מערכת Priority- יתרון משמעותי 4. תקשורת בין אישית טובה ויכולת לעבוד בצוות. 5. יכולת ניתוח נתונים ויכולת לעבוד בסביבה דינאמית. 6. דקדקנות ותשומת לב לפרטים.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-968
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברה מובילה בתחום תשתיות מחשוב IT דרוש/ה רכז/ת תפעול לחטיבת השירות. היקף משרה מלאה באזור פתח תקווה, בשעות: 8:00-17:00 התפקיד כולל:-קבלת קריאות שירות והכנסתן למערכת . -טיפול ומעקב בקריאות שירות עד לחיוב הלקוח. -הכנסת הזמנות לקוח וחוזי שירות למערכת כולל מעקב וניהול . -הפקת חשבוניות, העלאת חשבוניות באתרי הלקוח. -מענה לאנשי השירות . אין אפשרות לעבודה היברידית.
דרישות:
* 2-3 שנים ניסיון בתפקיד דומה- חובה! * שליטה וניסיון במיומנויות מחשב ובמערכות Office- חובה! * ניסיון בעבודה עם מערכת פריוריטי – יתרון. * יכולת תפקוד תחת לחץ ועמידה בזמנים , עבודה בצוות , בעל/ת יוזמה, סדר וארגון מופתי, יחסי אנוש מצוינים, יעילות ,אסרטיביות ותודעת שירות גבוהה .
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-964
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
למשרד עורכי דין מוביל, אחד ממשרדי עורכי הדין הגדולים בישראל, דרוש/ה אחראי/ת תפעול ופרויקטים פנים ארגוניים. במסגרת התפקיד: • אחריות על צוות רכזות אדמיניסטרטיביות – החל מגיוס קליטה, הדרכה, חניכה • אירועים - תפעול אירועים פנימיים, טיפול בהכנת חדרי הישיבות / חלל האירוע – בכל הנוגע לציוד, הגברה, כיבוד, כיסאות, ניקיון • אחריות על סידורי הישיבה במשרדים – מציאת פתרונות הושבה לעובדים חדשים וטיפול בניוד חדרים • התנהלות מול ספקים ובקרה על בעלי מקצוע חיצוניים בתחומים שונים, כגון; סלולר, שילוח, ניקיון, תיקון ואספקת ציוד, כיבוד ועוד • תפעול משרדים - אחריות על תקינות המבנה והציוד בחדרי הישיבות, במשרדים ובמטבחים • בקרת תקציב - ביצוע בקרה על חשבוניות, עלויות, הצעות מחיר ועוד • נוכחות – מעקב אחר דיווח נוכחות העובדים והוצאת דוחות על בסיס שבועי משרה מלאה במשרדי החברה בתל אבי
דרישות:
• ניסיון בתפעול פרויקטים וניהול צוות עובדים • ניסיון בניהול ממשקים מרובים פנימיים וחיצוניים – שותפים, ספקים • יחסי אנוש מעולים – מהווה פיבוט מרכזי עם המון ממשקים ואנשים כולל ניהול ישיר ועבודה עם ספקים רבים • שירותיות לצד אסרטיביות – מתן מענה לכלל מנהלי הפירמה בנועם ויחד עם זאת באסרטיביות • ראייה מערכתית • יכולות ניהול פרויקטים – טיפול כולל במשימה מ א' עד ת' ויכולת האצלת סמכויות ורתימת גורמים שונים לסיוע • ידע טוב באקסל • סדר וארגו
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-4187
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברה ותיקה ומובילה בתחום שירותי הביטחון דרוש/ה אחראי/ת גבייה. מטרת התפקיד: הבטחת גביית תשלומים מלקוחות על פי תנאי התשלום שנקבעו, וביצוע כל הפעולות הנדרשות לצורך ניהול, מעקב ודיווח על תהליכים הקשורים לגביה. תחומי אחריות: גביית תשלומים: גביית כספים מלקוחות, ניהול קובץ בקרה ומעקב בגין החשבוניות שהופקו במערכת הנה"ח. ניהול קובץ גבייה: טיפול שוטף בחשבוניות שלא שולמו במועד ובחובות לקוחות ופניות ללקוחות להסדרת תשלום. מענה לפניות לקוחות: טיפול בשאלות ובפניות של לקוחות בנוגע לחשבוניות, והפנייה לגורמים הרלוונטיים בחברה. הפקת דוחות: הפקת דוחות ממערכת הנה"ח, הכנת דוחות על פי דרישה והעברת המידע לגורמים הרלוונטיים. קשר שוטף מול גורמים במחלקת הכספים והשטח כגון חשבות השכר, מנה"ח, מנהלי סניפים ומפקחים בשטח.
דרישות:
ניסיון קודם בתפקידי בק אופיס של כספים – חובה. Excel ברמה גבוהה, כולל נוסחאות - חובה. היכרות עם תכנת תפנית - יתרון. יחסי אנוש גבוהים ושירותיות. יכולת ניהול משא ומתן ותקשורת בינאישית גבוהה. יכולת עמידה בלחץ ועמידה ביעדים. סדר וארגון, יכולת לעבוד בצורה עצמאית ובצוות.
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית, משרה זמנית, משמרות, לפי שעות
קוד משרה:
JB-4039
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחב' הייטק באוזר המרכז ( ת"א- ר"ג ) דרוש/ה מזכיר/ה לניהול 8-10 יומני הנהלה בכירה.
אירוח אורחים משרה מלאה 9:00-18:00 ללא היברידיות וגמישות בשעות שכר ותנאים מצויינים
דרישות:
נסיון מזכירותי בהתאם אנגלית ברמה גבוהה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00325
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
לחב' תעשייתית קטנה מקסימה ומצליחה באזור אריאל דרוש/ה פקיד/ת שרות לקוחותמענה טלפוני כולל הוצאת שיחות ניהול שיחות מורכבות ניהול מעקב אחר משימות משרה מלאה 8:00-17:00
דרישות:
אורינטציה לעבודה על מחשב שירותיות חייכנות ונמרצות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00326
אזור:
מרכז - תל אביב
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
לבנק גדול דרוש/ה מזכיר/ה ללשכת מנהלת חטיבת השיווק, פרסום ופיתוח עסקים. התפקיד הינו לצד מזכירה בכירה והפעילות העיקרית היא ניהול יומן ומענה טלפוני. התפקיד כולל: * מתן תמיכה ושירות למנהלת החטיבה ומנהלי/ות האגפים * תיאום פגישות וניהול זמן יעיל של מנהלת החטיבה ומנהלי/ות האגפים * ריכוז והכנת חומרים לישיבות * מעקב אחר ביצוע החלטות * עבודה אדמיניסטרטיבית כגון – הדפסות, תיוקים, צילומים וכדומה.
דרישות:
* אקדמאי/ת או סטודנטי/ית לתואר ראשון - חובה * ניסיון בתחום האדמיניסטרציה / מזכירות של לפחות שנתיים - חובה * שליטה מלאה ביישומי מחשב וניסיון בתוכנות OFFICE - חובה * כושר ביטוי טוב בכתב ובע"פ וייצוגיות - חובה * ניסיון בעולמות השיווק – יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-4416
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
למרפאה פרטית בהרצליה דרוש/ה מתאם/ת משפטי למשרת בק אופיס. העבודה כוללת ניהול תהליך חוות דעת לרופא, קבלת תובעים מבית המשפט, איסוף חומרים, תיוק ותיאומים. עבודה מול תוכנות שונות. משרה בהרצליה 9-16. שכר ותנאים טובים למתאימים
דרישות:
ניסיון ממשרד עורכי דין יתרון ידע במסמכים רפואיים/ משפטיים יתרון. יחסי אנוש טובים, אחריות וירידה לפרטים
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית
קוד משרה:
jb-288
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
לחברה מובילה בתחום מכשור רפואי דרוש /ה מנהל/ת משרד / מזכיר/ה תפקיד רוחבי ומאתגר הכולל ביצוע מגוון משימות אדמיניסטרטיביות עבודה שוטפת מול לקוחות החברה תיאומי פגישות מול מרצים ומעקב אחר השתתפות המרצים בסדנאות החברה מעקב אחר מחירים/מלאים של הלקוחות תפעול דוחות ומשובים
דרישות:
ניסיון קודם בתפקיד ניהול משרד/אדמיניסטרציה - חובה. שליטה מלאה ביישומי מחשב, בדגש על תוכנות אופיס (אקסל רמת נוסחאות, וורד,מצגות, אאוטלוק). תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מצוינים. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-19077
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
עוזר.ת אישית למנכ"ל החברה רקע נדרש- מועמדים/ות שעבדו בחברות הייטק/ יצרניות תיאור התפקיד: ניהול יומן המנכ"ל ,תיאום פגישות ומעבר על מיילים הכנת מצגות ומדדים לפגישות הנהלה. סיכום פגישות מנכ"ל והנהלה. הוצאת הודעות מטעם המנכ"ל. מעקב וניהול אחר משימות ותיעדופן. יכולת בקרה על תהליכים והורדת עומס. תמיכה ובקרה על המנהלים בניהול פרויקטים שוטפים סטטוסים, ביצוע משימות וניהול זמן. ארגון נסיעות עסקיות (טיסות, מלונות, רכב). ביצוע משימות אדמיניסטרטיביות נוספות לפי הצורך.
דרישות:
ניסיון בעבודה כעוזר.ת אישי.ת בכיר.ה -3 שנות ניסיון- חובה.תואר ראשון במנהל עסקים / תעשייה וניהול – חובה. משרה מלאה וזמינות לשעות נוספות לפי צורך (לעיתים בשעות הערב). אמינות, דיסקרטיות ויכולת לנהל מספר משימות במקביל. גמישות מחשבתית ופתיחות לשינויים דינאמיים. יכולת פתרון בעיות וחשיבה עצמאית. יחסי אנוש יכולת שירותית וסבלנית , זריזות ויעילות במתן מענה למנהלים . ידע בעבודה עם תוכנות אופיס (Word, Excel, PowerPoint) אנגלית עסקית ברמה גבוהה (רמת שיח, מצגות ומענה במייל)
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-18809
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, אשקלון, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|