תיאור תפקיד:
חברת הייטק בכפר סבא מחפשת איש/אשת Back Office לתכנון אספקות ללקוחות אסטרטגיים. התפקיד כולל עבודה צמודה עם מערכת ERP Priority, ניהול תהליכים מול התפעול, מנהלי הפרויקטים ולקוחות החברה. המועמד/ת יידרש/תידרש לעמוד בלחצים ולבצע מספר משימות במקביל. התפקיד מצריך יכולת כתיבה באנגלית, כמו גם שליטה גבוהה באקסל.
דרישות:
יכולות תקשורת מצוינותניסיון בעבודה עם ERP Priority שליטה גבוהה באקסל יכולת עבודה תחת לחץ יכולת מולטיטסקינג יכולת כתיבה באנגלית
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-19400
אזור:
מרכז - פתח תקווה, בקעת אונו וגבעת שמואל, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
לסוכנות ביטוח בתחום הפיננסי בפתח תקווה דרוש/ה מנהל/ת משרד אחראית, מסודרת ובעלת יכולה למידה עצמית גבוהה.התפקיד כולל ניהול שוטף של המשרד ומתן מענה אדמיניסטרטיבי טלפוני ודיגיטלי. טיפול בלו"ז ותיאום פגישות סיוע בהכנת דו"חות, מצגות ומסמכים. אקסל ברמה טובה- חובה! עבודה מול גורמים חיצוניים- חברות ביטוח, בנקים ועוד.
דרישות:
ניסיון קודם בתפקיד אדמינסטרטיבי- חובה שליטה בתוכנות ה OFFICE - חובה, אקסל ברמה גבוהה. סדר,דייקנות, יוזמה ויכולת ניהול עצמי תודעת שירות גבוהה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00061
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
למוסד אקדמי מוביל בתל אביב (רמת החייל) דרוש/ה רכז/ת מכינות אחריות על מתן שירות מקצועי ואישי לתלמידי המכינות כולל : ניהול מפגשים אישיים וליוו תלמידי המכינות. ניהול תהליכי ציונים: קליטת ציונים, בדיקת מעבר סף, תיאום רישום מחדש. טיפול בפניות תלמידי המכינות בנושאים מגוונים. קבלת קהל פרונטלית, טלפונית, במייל ובמערכות דיגיטליות. עבודה מול ממשקים שונים במכללה ומחוצה לה.
דרישות:
תואר אקדמי. ידע וניסיון בתוכנות ה-Office. ניסיון במתן שירות. כושר ביטוי בכתב ובעל"פ. יחסי אנוש מצוינים ויכולת עבודה בצוות.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-19368
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
למגדל משרדים בבאר שבע דרוש/ה אדמינ' תפעול משרה זמנית ל4 חודשים!! תיאור משרה: מתן שירות לעובדי הבניין, אחריות על גביית דמי ניהול, התנהלות מול דיירים ומנהל אתר, עבודה מול קבלנים וספקים, טיפול בחשבוניות, אחריות על ניהול לו"ז צוות אחזקה באתר, טיפול בהזמנות, תיאומים ושליחויות. תנאים: משרה מלאה בין הימים א'-ה' בין השעות 8:00-17:00 שכר:9,000 ש"ח ברוטו נסיעות לפי החוק ותנאים מעולים!
דרישות:
ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם- חובה שליטה מלאה באקסל - חובה היכרות עם תוכנת פריורטי - יתרון משמעותי זמינות מיידית!
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה זמנית
קוד משרה:
53525
אזור:
דרום - קרית גת, באר שבע, אשקלון, קרית מלאכי
|
תיאור תפקיד:
מוקד אשר נותן תמיכה המוגדרת כטכנית ,הטכניקה העיקרית הינה בהשתלטות מרחוק על מחשב של לקוח הקצה ובעצם סיוע בתפעול המערכת, הסברה והתמצאות בה. שעות פעילות המוקד: א'-ה' 7:30-18:00 משמרות בין 7:20-16:00 / 7:50-17:00 / 8:50-18:00 שישי לסירוגין 8:00-14:30 משרת אם: כל ימות השבוע- ללא שישי שעות: 7:30-15:00 8:00-15:00 8:30-15:30 משרת סטודנט: 3 משמרות פלוס שישי / 4 משמרות ללא שישי
דרישות:
ניסיון מעולם השירות – יתרון ידע בסיסי במחשבים מוסר עבודה גבוה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
מריה
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, חולון ובת-ים
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
פירמת עו"ד מובילה בת"א מחפשת מזכיר/ת בוקר למחלקת ליטיגציה למשרה בימים א'-ה' בשעות 8:00-16:30 (שישי אחת ל-13 שבועות). התפקיד כולל: מענה טלפוני ובמיילים מענה אדמיניסטרטיבי שוטף ניהול לו"ז הכולל פגישות בארץ ובחו"ל אחריות על הפקת חשבונות המחלקה
דרישות:
ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם, כולל ניהול יומנים - חובה אנגלית ברמה גבוהה - חובה שליטה ביישומי Office
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
P-8608356
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
|
תיאור תפקיד:
דיפלומט ישראל מזמינה אותך להצטרף להצלחה ומגייסת מחסנאי/ת ממוחשב. תיאור תפקיד: עבודה מיחשובית בסביבת מחסן. קבלת משלוחים ממערכת ה-SAP וקידומם לעובדי המחסן. קידום הוראות העברה וניפוק משלוחים. מתן מענה שוטף לעובדי המחסן. עבודה מול ממשקים ומתן שרות למחלקות אחרות.
דרישות:
· אוריינטציה מחשובית טובה – עבודה עם יישומי OFFICE · יכולת עבודה בתנאי לחץ. · שירותיות ויחסי אנוש. תנאי עבודה: עבודה במשמרות במתכונת שבוע-שבוע: משמרת בוקר 06:00-14:30 משמרת ערב 14:30-23:00 משמרת לילה 23:00-06:00 5 ימי עבודה בשבוע, נכונות לשישי בבוקר ומוצ"ש במידת הצורך
היקף משרה:
משרה מלאה, משמרות
קוד משרה:
191690
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
דרום - אשדוד
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
א. ל שירותי תעבורה בע"מ מרכז השירות המוביל לרכב כבד מגייסת פקידת קבלה / Back Office בכפר קאסם (בצמוד לאורנית) ומזמינה אתכם /ן להצטרף למרכז גדול ויציב ולהנות מתנאים מעולים! התפקיד כולל -מתן מענה פרונטלי וטלפוני ללקוחות מרכז השירות קבלת הלקוחות עם הגעתם וניתוב הלקוחות ליועצי השירות ולעמדות ההמתנה גביית כספים ושחרור הלקוחות טיפול באדמיניסטרציית הלקוח ביצוע פעילות טלפונית יזומה ללקוחות
דרישות:
- ניסיון בעבודה אדמיניסטרטיבית ושירות לקוחות
א'-ה' 8:00-17:00 ו' לסירוגין 07:30-13:00 - המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00034
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
לבית השקעות דרוש/ה רפרנט/ית תפעול גמל לצוות עמיתים ומידע. במסגרת התפקיד: * הקמת חשבונות במערכת * טיוב ועדכון נתוני עמיתים * ביצוע בקרות על מסמכים עפ"י חוקיות ופרמטרים מוגדרים ומובנים * עמידה ביעדי איכות, תפוקות וזמני טיפול
דרישות:
* שליטה בתוכנות אופיס - חובה * יכולת ירידה לפרטים - חובה * יסודיות וקפדנות - חובה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-4438
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
|
תיאור תפקיד:
עיקר העבודה היא בק אופיס, מתן שירות מקיף לעובדי הוראה והורים לתלמידים במוקד תלמידים חולים בביתם, המשלב תפקידים בנוסף למענה לשיחות ולפניות, כגון: חישוב והזנת דיווחי שכר לעובדי הוראה בתוכנית, הפקת חוזי העסקה ועוד. היקף משרה: משרה מלאה 5 ימים בשבוע. שעות פעילות המוקד א'-ה' 7:30-17:00 במסגרת השעות העבודה העבודה במשמרות. שכר מתגמל למתאימים/ות!
דרישות:
יסודיות, זריזות ודיוק תודעת שירות גבוהה מאוד מוסר עבודה גבוה יכולת התנסחות בעל פה ובכתב ברמה טובה יכולת תפעול מספר מערכות מחשב במקביל
היקף משרה:
משרה מלאה, משמרות, לפי שעות
קוד משרה:
1207
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברת ביטוח דרוש/ה פקיד/ת רכש בצוות באגף התפעול, כפיפות לסגן מנהל אגף תפעול. במסגרת התפקיד: * מעקב ובקרה אחר הזמנות פתוחות – מעקב אחר אספקת סחורה / ציוד. * בקרת תשלומים לספקים - קליטת חשבוניות, בדיקתן מבחינת המחירים והעלויות אל מול הזמנת הרכש, הקלדתן לתשלום במערכת. * פתיחת מספר ספק / מעקב אחר סבב אישורים לגבי הזמנות רכש שונות. * תיאום ספקים / קבלנים / נותני שירותים שונים בכפוף לצרכים המשתנים של האגף. * ניהול מערך התקלות של ספקי החוץ: מתקני מים, דלתות ועוד.
דרישות:
* ניסיון של שנה-שנתיים בארגון בתפקיד רכש / תפעול / משרדי / פקידותי – חובה * היכרות עם מערכת Priority – יתרון משמעותי ביותר * היכרות עם תהליכי רכש, ספקים, הזמנות, מעקב אספקה – יתרון משמעותי * התמצאות מלאה בסביבת עבודה ממוחשבת, מערכות, יישומי office - חובה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-4522
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
לבית השקעות דרוש/ה רפרנט/ית בק אופיס למחלקת התפעול בקרנות השקעה האלטרנטיביות. במסגרת התפקיד: * ריכוז המידע והנתונים במערכת CRM * הבנת הצרכים ואפיונים מול מחלקת מערכות מידע * שליחת מיילים לסוכנים, הזנקת טפסים ובדיקת תקינותם
דרישות:
* תואר ראשון- חובה * אנגלית ברמה טובה (קריאה) - חובה * ניסיון בתפקיד אדמיניסטרטיבי / תפעולי / שירותי – יתרון משמעותי * הכרות ועבודה עם מערכת CRM – יתרון משמעותי * אקסל ברמה טובה – יתרון משמעותי
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-4305
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
|
תיאור תפקיד:
למשרד מוביל בתחום הפיננסי בתל אביב דרוש/ה מזכיר/ה למשרה חלקית העבודה בימים א'-ה', 4 ימים בשבוע 14:00-19:00, יום בשבוע 07:00-16:00 במסגרת התפקיד: קבלת אורחים, מענה לשיחות, הזמנות ציוד ועבודות אדמיניסטרטיביות שוטפות
דרישות:
- זמינות לשעות העבודה המצוינות לעיל - חובה - ניסיון בתפקידי מזכירות/ פקידות/ אדמינסטרציה - שליטה מלאה בשימוש במחשב
היקף משרה:
משרה חלקית, לפי שעות
קוד משרה:
JB-00110
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות
|
תיאור תפקיד:
לחברה בינלאומית מצליחה במודיעין בתחום המדיקל דיווס דרוש/ה אחראית תיק לקוחות למשרה זמנית+אופציה עבודה בסביבה מאתגרת בחברה בינלאומית יצרנית במודיעין. זה לא מוקד שירות טלפוני רגיל. מדובר בתפקיד מורכב הכולל מתן מענה טלפוני, טכני ומקצועי לסוכני המכירות וללקוחות החברה (רופאי שיניים וכירורגיים). תמיכה מיידית ויעילה לסוכני השטח- הכנת הזמנות, נתונים על לקוחות, גביה, רישום לקורסים, סגירת תעודות פתוחות, ועוד תמיכה מיידית ומלאה טלפונית /וואטסאפ מייל, פקסים וכו' מתן מענה למחלקת כספים, מחסן, לוגיסטיקה, איכות במידת הצורך. תאום משלוחים והזמנות עבור סוכני מכירות ולקוחות בתאום עם המחסן. מתן מענה וטיפול בלקוחות מוסדיים, משווקים כגון ביטוח הראל, כללית סמייל, מכבידנט ועוד עמידה ביעדים חודשיים אישיים וצוותיים.
דרישות:
ידע, השכלה, כישורים מיוחדים וניסיון תעסוקתי הנדרשים לתפקיד: תואר ראשון/בגרות מלאה, 12 שנות לימוד –חובה אנגלית- ברמה טובה מאוד יכולת התבטאות מעולה, ושימוש בשפה גבוהה. ניסיון קודם בתפקיד שירותי/מכירתי- יתרון. תודעת שירות גבוהה. מוכנות לעבודה במשרה מלאה,ימים א'-ה', שעות 8:00-17:00. קיימת היברדיות בתפקיד. מדובר בתפקיד זמני עם אופציה
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית
קוד משרה:
JB-00005
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
דרום - אשדוד, אשקלון, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
רוצים/ות להיות חלק מקבוצה עוצמתית? אנחנו מחפשים אותך כדי להיות חלק מההצלחה! קבוצת אלקטרה מגייסת פקיד/ת רכש לפ.ק אלקטרה תיאור התפקיד : פתיחת מק"טים, סריקות, טיפול בהזמנות/דרישות רכש, מעקב ובקרה אחר ההזמנות השוטפות, עבודה מול ספקים, עבודה במערכות פורטלים של ספקים ולקוחות, חשבוניות, ניהול מערך המדפסות בחברה ותמיכה תפעולית למחלקת הלוגיסטיקה. משרת אם בימים א'-ה' בין השעות 08:00-15:00+ שעות נוספות בקריית שדה התעופה
דרישות:
ניסיון בתפקיד אדמיניסטרטיבי קודם – חובה ניסיון במערכת פריוריטי – חובה ידע קודם בתחום הרכש – יתרון משמעותי! ידע במערכות האופיס – אקסל,פאוור פוינט, וורד נכונות לעבודה בקרית שדה התעופה
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית
קוד משרה:
18906
אזור:
מרכז - פתח תקווה, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות
|