תיאור תפקיד:
לחברת הייטק בפתח תקווה דרוש/ה רכז/ת BACK OFFICE התפקיד מציע אפשרות להתמחות בקידום מכירות, שיווק ופעילות BACK OFFICEהכנת הצעות מחיר/קליטת הזמנות. ביצוע מעקב הצעות מחיר. תיאום פגישות לאנשי המכירות עבור לקוחות קיימים טיוב נתוני לקוחות במאגרי המידע של החברה ושימורם. תפעול פעילויות הקשורות לכנסים ואירועים של החברה משרה מלאה באיזור קריית אריה, פתח תקווה. ( עבודה במשרד) ללא עבודה היברידית!!
דרישות:
השכלה מתאימה ורלוונטית (תיכונית מלאה מינימום, רקע טכני-יתרון) 2-3 שנות ניסיון בתפקיד BACK OFFICE כולל ניסיון בתיאומי פגישות טלפוני חריצות ואסרטיביות נסיון מעולה בעבודה עם מערכת פריוריטי - חובה!!!! OFFICE – חובה מרחק הליכה מהרכבת הקלה אנגלית טובה מאוד
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
73363
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
• אחריות על פעילות השלמת מכר הכוללת ביצוע תהליכים תפעוליים • שימור תהליכי מכירה • עבודה במשמרות בוקר וערב + שישי לסירוגין ומה עוד מגיע לכם כעובדי Cal?
• עובד.ת חברה מהיום הראשון • כרטיס סיבוס • נופש חברה בחו"ל • החזרי נסיעות מוגדלים • חניה בשפע • אירועי חברה ומסיבות • מתנות מטורפות בחגים ועוד ועוד!
דרישות:
• אחריות, דייקנות, יעילות גבוהה ויכולת עבודה תחת לחץ • עמידה ביעדים כמותיים ואיכותיים של הפעילות וכן ביעדי יעילות • יכולת עבודה עצמאית והתמודדות עם אתגרים
היקף משרה:
משמרות
קוד משרה:
JB-26519
אזור:
דרום - אשדוד, קרית גת, אשקלון, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברת נטלי המובילה בתחום שירותי הרפואה דרוש/ה נציג/ה בק אופיס התפקיד כולל עבודה אדמיניסטרטיבית , הפקת חשבוניות, הקלדת פרטי מנוי ותשלומים וכד'. סביבת עבודה נעימה באווירה משפחתית ועמדה קבועה לכל נציג/ה שעות עבודה 8:00-16:00 ללא ימי שישי / ערבי חג. שכר שעתי + בונוסים מתגמלים . עובד /ת חברה החל מהיום הראשון!
המשרה ברמת גן, בקרבת תחנת הרכבת.
דרישות:
תודעת שירות גבוהה יכולת למידה מהירה ועבודה בלחץ. יכולת טובה להשתלב בצוות. * המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00139
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות
|
תיאור תפקיד:
לחברה מובילה בתחום תשתיות מחשוב IT דרוש/ה רכז/ת תפעול לחטיבת השירות. היקף משרה מלאה באזור פתח תקווה, בשעות: 8:00-17:00 התפקיד כולל:-קבלת קריאות שירות והכנסתן למערכת . -טיפול ומעקב בקריאות שירות עד לחיוב הלקוח. -הכנסת הזמנות לקוח וחוזי שירות למערכת כולל מעקב וניהול . -הפקת חשבוניות, העלאת חשבוניות באתרי הלקוח. -מענה לאנשי השירות . אין אפשרות לעבודה היברידית.
דרישות:
* 2-3 שנים ניסיון בתפקיד דומה- חובה! * שליטה וניסיון במיומנויות מחשב ובמערכות Office- חובה! * ניסיון בעבודה עם מערכת פריוריטי – יתרון. * יכולת תפקוד תחת לחץ ועמידה בזמנים , עבודה בצוות , בעל/ת יוזמה, סדר וארגון מופתי, יחסי אנוש מצוינים, יעילות ,אסרטיביות ותודעת שירות גבוהה .
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-964
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
סוכנויות גדולות מחפשות רפרנט/ית ביטוחי חיים לתפקיד הבא בעלת ידע רב בביטוחי בריאות, מחלות קשות, תאונות אישיות וכדומה. תנאים מעולים, ממוצע שכר 9K תלוי ניסיון משרה מלאה, 8.5 שעות
דרישות:
ניסיון קודם מתחום ביטוחי פרט- חובה תקתקנות, ירידה לפרטים קטנים ניסיון קודם בתחום- יתרון משמעותי
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית, משרה זמנית, משמרות, לפי שעות
קוד משרה:
JB-1553
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברה ותיקה ומובילה בתחום שירותי הביטחון דרוש/ה אחראי/ת גבייה. מטרת התפקיד: הבטחת גביית תשלומים מלקוחות על פי תנאי התשלום שנקבעו, וביצוע כל הפעולות הנדרשות לצורך ניהול, מעקב ודיווח על תהליכים הקשורים לגביה. תחומי אחריות: גביית תשלומים: גביית כספים מלקוחות, ניהול קובץ בקרה ומעקב בגין החשבוניות שהופקו במערכת הנה"ח. ניהול קובץ גבייה: טיפול שוטף בחשבוניות שלא שולמו במועד ובחובות לקוחות ופניות ללקוחות להסדרת תשלום. מענה לפניות לקוחות: טיפול בשאלות ובפניות של לקוחות בנוגע לחשבוניות, והפנייה לגורמים הרלוונטיים בחברה. הפקת דוחות: הפקת דוחות ממערכת הנה"ח, הכנת דוחות על פי דרישה והעברת המידע לגורמים הרלוונטיים. קשר שוטף מול גורמים במחלקת הכספים והשטח כגון חשבות השכר, מנה"ח, מנהלי סניפים ומפקחים בשטח.
דרישות:
ניסיון קודם בתפקידי בק אופיס של כספים – חובה. Excel ברמה גבוהה, כולל נוסחאות - חובה. היכרות עם תכנת תפנית - יתרון. יחסי אנוש גבוהים ושירותיות. יכולת ניהול משא ומתן ותקשורת בינאישית גבוהה. יכולת עמידה בלחץ ועמידה ביעדים. סדר וארגון, יכולת לעבוד בצורה עצמאית ובצוות.
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית, משרה זמנית, משמרות, לפי שעות
קוד משרה:
JB-4039
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחב' תעשייתית קטנה מקסימה ומצליחה באזור אריאל דרוש/ה פקיד/ת שרות לקוחותמענה טלפוני כולל הוצאת שיחות ניהול שיחות מורכבות ניהול מעקב אחר משימות משרה מלאה 8:00-17:00
דרישות:
אורינטציה לעבודה על מחשב שירותיות חייכנות ונמרצות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00326
אזור:
מרכז - תל אביב
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
לחברה מובילה דרוש/ה מתאמ/ת לוגיסטי/ת למרלו"ג. - אחריות על הזמנות רכש, הצעות מחיר, חשבוניות, תעודות משלוח. - מעקב אחר משלוחים. - תמיכה אדמיניסטרטיבית לצוות המחסן. - עבודה מול ממשקים פנים ארגוניים. - תמיכה בפעילויות רווחה
דרישות:
- ניסיון בתפקיד דומה - יתרון משמעותי. - שליטה ב office. - אנגלית ברמה טובה מאוד (דיבור, כתיבה, קריאה)
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-18129
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
לסוכנות ביטוח בפתח תקווה דרוש/ה רפרנט/ית תפעול. *משרה מלאה- גמישה* התפקיד כולל : טיפול בהצעות ביטוח, חידושים,שינויים וביטולים. קשר שוטף עם לקוחות- מענה מקצועי, בירורים ועדכון סטטוסים. עבודה מול מערכות חברות הביטוח. הפקת דו"חות ומעקב אחר משימות לביצוע.
דרישות:
שירותיות,סדר וארגון. שליטה במערכות מחשב. ניסיון אדמניסטרטיבי קודם-יתרון.
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית
קוד משרה:
JB-00079
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
לארגון ציבורי במרכז תל אביב דרוש/ה עוזר/ת מנהלת מחשוב
דרישות:
אנגלית ברמה גבוהה ניסיון בבק אופיס תפעול אקסל ברמה טובה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00165
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
לתפקיד מגוון, עצמאי ודינמי שמרכז את העשייה התפעולית והתיאומית של אגף השיווק והמכירות. התפקיד כולל ניהול יומנים ותיאום פגישות למנהלים, טיפול בלידים והזדמנויות ב-CRM, סיוע בהפקת הצעות מחיר, דוחות, מצגות ומכרזים, ניתוח נתונים ומעקב אחר סטטוסים במכירה – ודאגה שהכול יתקתק כמו שצריך. משרה מלאה במשרדי החברה בתל אביב (מרחק הליכה מהרכבת) תחומי אחריות: · ניהול מספר יומנים ותיאום פגישות למנהל האגף ולצוות המכירות · טיפול בלידים והזנת נתונים במערכת CRM · עיבוד וניתוח דוחות שיווקיים, הצלבת נתונים, מעקב והצפת פערים · עבודה מול אנשי מכירות: הצעות מחיר, סיוע במכרזים, הפקת מסמכים · תמיכה אדמיניסטרטיבית רחבה – מענה טלפוני, תיאום אורחים, דיוורים ועוד
דרישות:
- ניסיון אדמיניסטרטיבי – חובה -שליטה ב-Outlook ובאופיס – חובה - היכרות עם מערכת CRM – יתרון משמעותי - אחריות, סדר, ירידה לפרטים, ראש גדול ויכולת להבין תהליכים - עצמאות, פלפל ויכולת להניע משימות ולגרום לדברים לקרותו
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB1277
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות
|
תיאור תפקיד:
לקבוצה גדולה וותיקה בתחום הרכב המספקת שרותי מוסך בפריסה ארצית רחבה דרוש/ה מיישב/ת תביעות. במסגרת התפקיד: ליווי לקוחות החברה מרגע סיום תיקון התאונה טיפול בתביעות צד ג המחאת זכויות בק אופיס ימים א - ה 8:00 - 16:30 תנאים מצוינים למתאימים/ת!
דרישות:
ניסיון בתפקיד דומה - יתרון משמעותי ידע באופיס זמינות למשרה מלאה לטווח הארוך
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
686066
אזור:
מרכז - בקעת אונו וגבעת שמואל, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות
|
תיאור תפקיד:
סינאל מלל פייוויי הינה בין החברות המובילות בעולם בתחום מתן פתרונות לניהול פעילות העובד בארגון ומספקת פתרונות מערכתיים כוללים בטכנולוגיה מתקדמת. סינאל מלל פייוויי הינה אחת מקבוצות המחשוב הארגוני המובילות בישראל. החברה מספקת מגוון רחב של פתרונות תוכנה וחומרה לניהול המשאב האנושי בארגון (הפקת שכר וניהול נוכחות, סליקת כספי פנסיה, חסכון והשקעה) וכן ניהול ואנליטיקה חכמה של מערכי אבטחה פיזיים בארגון. כמו כן מספקת סינאל הדרכות ושירותי ייעוץ מקצועיים וטכנולוגיים המסייעים למעסיקים ולמנהלים להתמודד עם סוגיות ארגוניות קריטיות בצורה יעילה, חסכונית ורווחית. דרוש/ה פקיד/ת קבלה: התפקיד כולל מתן מענה טלפוני ללקוחות החברה, שיחות נכנסות, חידוש רישיונות ללקוחות, שיבוץ קריאות שירות לתומכים ומעקב קריאות טכנאי שטח. סביבת עבודה צעירה. משרה מלאה במשרדי החברה בפתח תקווה משרה מלאה במשרדי החברה בפתח תקווה בימים א-ה, בין השעות 08:00-17:00 (חמישי עד 16:00)
דרישות:
אסרטיביות, שירותיות, רצינות ואחריות. ניסיון בשירות לקוחות - יתרון. ידע וניסיון במערכות אופיס - וורד / אקסל / אאוטלוק -יתרון **המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00046
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, שוהם
שרון - הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
מחלקת מנהל הוראה אחראית על הצד התכנוני והתפעולי של תוכניות הלימודים בבתי הספר השונים. המחלקה נותנת שירות לסגל מינהלי וסגל אקדמי ונמצאת בממשקי עבודה יומיומיים עם לשכת פרובוסט, אגף כספים, אגף לוגיסטיקה, אגף מערכות מידע, מנהלי הסטודנטים וכו’. התפקיד כולל: בניית תוכניות הלימוד, קשר ישיר עם המרצים והמתרגלים לרבות טיפול בשכרם, טיפול בחוזים ואחריות על מערך עוזרי ההוראה, כל זאת בשיתוף פעולה מלא עם לשכות הדקנים בבתי הספר. כמו כן, המחלקה אחראית על בניית לוח הבחינות, תפעול מערך הכיתות, ביטולי שיעורים ותיאום השלמות ושליחת עדכונים שונים לסטודנטים. עבודה בין הימים א’-ה’ בקמפוס האוניברסיטה בהרצליה. המשרה הנה לאיוש מיידי וזמנית.
דרישות:
תואר ראשון - חובה אנגלית ברמה גבוהה מאוד - חובה שליטה מלאה בתוכנות OFFICE לרבות אקסל - חובה ניסיון קודם ממוסד אקדמי וידע בתוכנות "גלבוע" ו"גראד" יתרון משמעותי מודעות גבוהה למתן שירות ויחסי אנוש טובים דיסקרטיות ואחריות יכולת גבוהה לניהול זמן, ארגון וסדר יכולת למידה גבוהה והשתלבות בעבודת צוות המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-442
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
Dealing with suppliers - updating statuses Handling new orders and monitoring supply Entering data into the system - Establishing new suppliers in the system Locating new suppliers according to the department's needs Filling out reports and submitting them on time until approval of execution and invoice approval by the purchasing manager Preparing supplier price lists and data for tenders Coordinating meetings and managing diaries Providing service and support for purchasing needs
דרישות:
Experience in the field of purchasing - 1 year High-level English proficiency High-level Excel Ability to work independently
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00838
אזור:
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|