תיאור תפקיד:
לחברה מובילה בתחום יבוא ושיווק של אוורור וחימום דרוש/ה פקיד/ת שירות ומכירה ! מיקום המשרה: מושב שתולים (צמוד לאשדוד) היקף המשרה: משרה מלאה בימי א'-ה', אפשרות לימי שישי אופן התפקיד: שירות לקוחות ,שווק,סידורי עבודה לאנשי שרות. ניהול המשרד באופן כללי ,התנהלות מול לקוחות.
דרישות:
- עברית כתיבה וקריאה שפת אם! אנגלית ברמה בסיסית.
- יחסי אנוש טובים.
- שליטה על מחשב ותוכנות כלליות.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00013
אזור:
דרום - אשדוד, דימונה, אשקלון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחב' תעשייתית קטנה מקסימה ומצליחה באזור ברקו דרוש/ה פקיד/ת שרות לקוחותמענה טלפוני כולל הוצאת שיחות ניהול שיחות מורכבות ניהול מעקב אחר משימות משרה מלאה 8:00-17:00
דרישות:
אורינטציה לעבודה על מחשב שירותיות חייכנות ונמרצות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00326
אזור:
מרכז - תל אביב
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
בזק בינלאומי TECH מגייסת אחראי/ת תפעול הזמנות ללקוחות עסקיים. תפקיד בק אופיס תפעולי שמצריך חשיבה עסקית, בקרה, דיוק ויכולת הנעה. במסגרת התפקיד:
- ניהול תהליכי הזמנות אסטרטגיות- משלב סגירת המכירה ועד לחיוב בפועל. - בקרה על הזמנות במטרה למנוע טעויות קריטיות תוך עבודה על מס' מערכות במקביל. - עבודה מול ממשקי פנים - מכירות, רכש, כספים, פרויקטים ועוד. - עבודה יזומה מול ספקים חיצוניים ומול שרשרת האספקה בכל הנוגע לקידום ההזמנה, בדיקת צפי וצמצום זמני אספקה.
דרישות:
שליטה מלאה ביישומי אופיס - חובה. היכרות עם עולמות התפעול, הרכש והספקים - יתרון. נכונות למשרד מלאה + נכונות לשעות נוספות בעת הצורך. עובד/ת חברה מהיום הראשון, עבודה היברידית ומשרדים בפ"ת עם חניה בשפע. אם נשמע לך מעניין - נשמח להכיר ולספר עוד.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
12151
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
סינאל מלל פייוויי הינה בין החברות המובילות בעולם בתחום מתן פתרונות לניהול פעילות העובד בארגון ומספקת פתרונות מערכתיים כוללים בטכנולוגיה מתקדמת. סינאל מלל פייוויי הינה אחת מקבוצות המחשוב הארגוני המובילות בישראל. החברה מספקת מגוון רחב של פתרונות תוכנה וחומרה לניהול המשאב האנושי בארגון (הפקת שכר וניהול נוכחות, סליקת כספי פנסיה, חסכון והשקעה) וכן ניהול ואנליטיקה חכמה של מערכי אבטחה פיזיים בארגון. כמו כן מספקת סינאל הדרכות ושירותי ייעוץ מקצועיים וטכנולוגיים המסייעים למעסיקים ולמנהלים להתמודד עם סוגיות ארגוניות קריטיות בצורה יעילה, חסכונית ורווחית. דרוש/ה פקיד/ת קבלה: התפקיד כולל מתן מענה טלפוני ללקוחות החברה, שיחות נכנסות, חידוש רישיונות ללקוחות, שיבוץ קריאות שירות לתומכים ומעקב קריאות טכנאי שטח. סביבת עבודה צעירה. משרה מלאה במשרדי החברה בפתח תקווה משרה מלאה במשרדי החברה בפתח תקווה בימים א-ה, בין השעות 08:00-17:00 (חמישי עד 16:00)
דרישות:
אסרטיביות, שירותיות, רצינות ואחריות. ניסיון בשירות לקוחות - יתרון. ידע וניסיון במערכות אופיס - וורד / אקסל / אאוטלוק -יתרון **המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00046
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, שוהם
שרון - הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
- ניתוח שיטתי של חשבונות וחוזי תמסורת קיימים - זיהוי חיובי יתר, כפילויות או שירותים שאינם בשימוש - ניהול משא ומתן עם ספקים להשגת תנאים משופרים - מעקב אחר יישום שינויים מוסכמים ווידוא ביצועם בפועל - תיעוד מדויק של כל התהליכים והחיסכון המושג - ביצוע בקרות תקופתיות לוודא שהחיסכון מתממש - איכות התיעוד: שלמות ובהירות התיעוד של תהליכי החיסכון והשינויים שבוצעו *המשרה היא זמנית ל- 4 חודשים.
דרישות:
- ניתוח עלויות: ניסיון מוכח בזיהוי והפחתת עלויות במערכות תקשורת - מיומנויות אנליטיות: יכולת מוכחת בניתוח נתונים ואופטימיזציה של נתונים - שליטה בכלי עבודה של בסיסי נתונים - כמו למשל באקסל או התמצאות בעבודה כלי BI - יתרון להכרות טכנית עם עולם תמסורת וטלפוניה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
12451
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, בקעת אונו וגבעת שמואל
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
– מתן מענה טלפוני ודיגיטלי ללקוחות החברה – מעקב ובקרה על משימות בשטח – פתרון בעיות בזמן אמת לעובדי ולקוחות החברה – עבודה מול מספר מערכות תפעול במקביל תנאים: מיקום: סמוך לקניון איילון (גבול ר"ג–בני ברק) היקף: משרה מלאה/חלקית | משמרות בוקר, ערב או לילה | כולל סופי שבוע שכר: – 47 ₪ לשעה בתקופת ההתלמדות – 50 ₪ לשעה לאחר 3 חודשים הטבות: בונוסים, סביבת עבודה צעירה ודינאמית
דרישות:
– תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מצוינים – גמישות מחשבתית, סדר ויכולת ריבוי משימות – שליטה מלאה ב-Office ויכולת למידה של מערכות חדשות
היקף משרה:
משרה חלקית, משמרות
קוד משרה:
13535
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, שוהם
|
תיאור תפקיד:
מחפשים תפקיד תפעולי עם משמעות? הצטרפו אלינו! צוות הגבייה והטיפול המשפטי באגף הכספים של בזק בינלאומי TECH מגייס אחראי/ת תפעול גבייה ובקרה לתפקיד זמני. אם את/ה אוהב/ת סדר, נתונים, ותהליכים זה בדיוק בשבילך. מה עושים בתפקיד?
הפקת דוחות (כמו גיול חובות, בקרה, הקפאות) בדיקת תקינות ודיוק של נתונים מעקב אחרי שליחת מכתבי חוב שידור פקודות במערכות תיעוד תקלות ומעקב אחרי פתרונן ריכוז נתונים והכנת דוחות להנהלה עבודה שוטפת מול ממשקים פנימיים (מערכות מידע, צוות הגבייה, סמנכ"ל כספים) מה חשוב לדעת?
תפקיד תפעולי משמעותי סביבת עבודה שקטה, מסודרת, עם אחריות ודיוק הזדמנות להיכנס לעולם הפיננסי-תפעולי
דרישות:
- ניסיון תפעולי קודם מארגון בינוני/גדול – חובה
- שליטה מלאה באקסל כולל Pivot Tables, VLOOKUP – חובה
- ניסיון בהפקת דוחות, בקרות וניתוח נתונים – חובה
- ניסיון בעבודה עם מערכות ERP / מערכות גבייה / מערכות פיננסיות - יתרון משמעותי
זמינות למשרה מלאה, לתקופה של כחצי שנה (החלפה לחל"ד)
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
12168
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
חטיבת השירות ברשות האכיפה מחפשת סטודנטים עם מוטיבציה גבוהה המחפשים לצבור ניסיון בשירות הציבורי תחת תנאים נוחים.מדובר בעבודה מעניינית, דינמית ומשפיעה בהיקף של 120 שעות חודשיות. התפקיד יהיה במוקד המידע באשדוד וכולל מענה לפניות, ניתוח נתונים, הפקת דוחות. נדרשת יכולת פתרון בעיות.
דרישות:
דרישות סף:
- סטודנטים הלומדים במוסדות להשכלה גבוהה המוכרים על-ידי המועצה להשכלה גבוהה או במוסדות להכשרת הנדסאים וטכנאים שבפיקוח משרד העבודה, לרבות סטודנטים הלומדים לתואר ראשון נוסף, או לתואר שני נוסף, או סטודנטים הלומדים לתואר שלישי המוכר על-די המועצה להשכלה גבוהה.
- סטודנטים ללימודי תעודה אינם נחשבים סטודנטים לעניין העסקה בשירות המדינה.
דרישות רצויות: - ידע ב-OFFICE
- ניסיון עם מערכות מחשוב
- גישה שירותית, יכולת תקשורת טובה
- ידע בקאנבה
היקף משרה:
לפי שעות
קוד משרה:
JB-00038
אזור:
דרום - אשדוד, קרית גת, קרית מלאכי
השפלה - רמלה לוד, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחטיבה הרפואית בחברת גטר דרוש/ה רכז/ת מכירות משרד רכז/ת מכירות משרד מהווה את ה"עורף" המכירתי של סוכני שטח. התפקיד כולל תמיכה בתהליכי המכירה, ניהול מידע ומסמכים, תיאום בין צוות המכירות ללקוחות וממשקים שונים בארגון. תחומי אחריות: ניהול תיקי לקוחות קטנים ובינוניים; איתור ויצירת קשר עם לקוחות חדשים; ניהול מכרזים ופרויקטים נוספים בתחום המכירות; ניהול מעקב אחר הזמנות ומסמכים; הכנה ומעקב אחר הצעות מחיר ללקוחות; מתן תמיכה ללקוחות בכל הנוגע לשאלות ובירורים; ניהול קטלוג פריטים
דרישות:
ניסיון קודם בתפקידי Back Office או בשירות לקוחות – יתרון יכולת עבודה תחת לחץ וריבוי משימות שליטה מלאה ביישומי מחשב (Outlook, Office, Excel) - חובה נסיון עם תוכנות ERP - יתרון יכולת תקשורת מעולה ויחסי אנוש טובים אוריינטציה מכירתית ויכולת של עבודה בצוות שליטה טובה בשפה האנגלית - חובה העבודה במשרה מלאה 8-17 בפ"ת
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
2795
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
|
תיאור תפקיד:
למשרד מוביל בתחום הפיננסי בתל אביב דרוש/ה מזכיר/ה למשרה חלקית העבודה בימים א'-ה', 4 ימים בשבוע 14:00-19:00, יום בשבוע 07:00-16:00 במסגרת התפקיד: קבלת אורחים, מענה לשיחות, הזמנות ציוד ועבודות אדמיניסטרטיביות שוטפות
דרישות:
- זמינות לשעות העבודה המצוינות לעיל - חובה - ניסיון בתפקידי מזכירות/ פקידות/ אדמינסטרציה - שליטה מלאה בשימוש במחשב
היקף משרה:
משרה חלקית, לפי שעות
קוד משרה:
JB-00110
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות
|
תיאור תפקיד:
לג'יגי' ירום מקבוצת גטר גרופ דרוש/ה מתאם/ת מכירות לתפקיד משרדי תאור התפקיד :תמיכה שוטפת במערך מכירות של צוות מכירות פנים למוצרים טכניים מתן תמיכה למנהל המכירות בניהול השוטף ועבודת הממשקים
דרישות:
דרישות תפקיד:נסיון בתפקיד דומה "ראש גדול" ופתיחות מחשבתית יכולת עבודה בתחומים שונים תוך דייקנות וירידה לפרטים ניסיון בעבודת "בק אופיס" בתחום מכירות בממשק צמוד מול אנשי המכירות והלקוחות ידע בתוכנות אופיס עם דגש על אקסל ועבודה עם דוחות **** העבודה בפ"ת******
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
2814
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
|
תיאור תפקיד:
לחברה מובילה בתחום גילוי האש דרוש/ה עובד/ת Back Office מענה לטלפונים, הקלדת פניות למערכת "פריוריטי" משרה מלאה ימים א-ה שעות 08:00-17:00 יתכן גמישות
דרישות:
הכרות עם מערת "פריוריטי"
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
186159
אזור:
מרכז - מודיעין
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד
|
תיאור תפקיד:
חילן הינה חברה מובילה בישראל בפיתוח פתרונות תוכנה כשירות (SaaS) ומציעה פתרון מקיף לניהול ההון האנושי בארגון. אנחנו מגייסים מזכיר.ה למשרה מלאה, לעבודה מהמשרדים שלנו בתל-אביב (קו רכבת השלום), לתפקיד מגוון ודינאמי, הכולל: - מענה טלפוני, ניהול מספר יומנים מורכבים, תיאומי פגישות, מתן מענה ל 4 מנהלים. - ארגון וובינרים ואירוח לקוחות. - משימות Back-Office ומעקב אחר דו"חות באקסל וב- CRM. - טיפול בהצעות מחיר, הזמנות רכש וחשבוניות. - עבודה מול ממשקים פנימיים וחיצוניים. *ישיבה בחלל משותף בסביבה נעימה ושקטה.
דרישות:
- אחריות, סדר, יוזמה, יכולת ניהול מספר משימות במקביל, "ראש גדול". - שליטה מעולה ביישומי Office ו- Excel בפרט חובה. - הבנה לוגית ואוריינטציה טכנית למערכות מידע. - נכונות לעבודה בסביבה דינאמית ומשתנה. - כתיבה + דיבור באנגלית ברמה טובה חובה. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB1276
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברת ליסינג ותיקה ומשפחתית דרוש/ה פקיד/ה טכני/ת במסגרת התפקיד: טיפול ניהול אדמיניסטרציה דוחות שמאי הצעות מחיר מוסכים , סריקה וקליטה חשבוניות ואישורי תקינות מהמוסכים מענה טלפוני לנציגי חברה ומחוץ לה , תמיכה במנהל מחלקה ועובדי המחלקה. הפקת דוח מוסכים ודוח רכבים במגרש על בסיס יומי שעות וימי עבודה: א’-ה’ 08:00-17:00 ימי שישי לסירוגין 08:00-11:00 *תנאים מצוינים*
דרישות:
יכולת עבודה על מחשב- אופיס חובה. יחסי אנוש טובים ויכולת עבודה בצוות. ניסיון באדמיניסטרציה. פתיחת הזמנות בדיקת הצעות מחיר מול מוסכים וספקים נדרשת זמינות מיידית
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
547219
אזור:
מרכז - בקעת אונו וגבעת שמואל, שוהם
השפלה - רמלה לוד
|
תיאור תפקיד:
מיקום: תל אביב סוג משרה: פעילות המשרד בין השעות 07:30-19:30, עבודה במשמרות בוקר או ערב מה בתפקיד? קבלת מידע מהארץ ומחו"ל והצלבתו עם מקורות מידע נוספים. הפקת דוחות מידע פיננסי וכלכלי. אחת לתקופה (סוף חודש, רבעון ושנה) עבודה במשמרת עם שעות נוספות.
דרישות:
דע בסיסי באנגלית. ניסיון בעבודה עם גופים פיננסיים או טיפול במידע פיננסי – יתרון משמעותי! מה אנחנו מציעים? סביבת עבודה נעימה בתל אביב + קרבה לרכבת. הזדמנות להשתלב בעולם הפיננסי.
היקף משרה:
משרה מלאה, משמרות, לפי שעות
קוד משרה:
JB-238
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|