תיאור תפקיד:
תומך/ת אדמיניסטרטיבי למטה החברה ולמחלקת משאבי אנוש חברה גלובאלית מובילה באזור השפלה מחפשת תומך/ת אדמיניסטרטיבי לתפקיד מעניין הכרוך בממשקים מגוונים. תיאור התפקיד: ניהול יומן מנכ"ל זימון פגישות וסיוע אדמיניסטרטיבי במטה מנכ"ל ובמחלקת משאבי אנוש תמיכה אדמיניסטרטיבית בתהליך גיוס עובדים מענה פרונטלי, טלפוני ותכתובות יומיומיות, טיפול בפניות פנים וחוץ ארגוניות קשר עם ספקים, קבלת אורחים, תיאומים ותמיכה באירועי רווחה. נדרשת אנגלית ברמה טובה (בעיקר מענה למיילים וטיפול בחומרים באנגלית). משימות נוספות על פי צורך. עבודה בימים א-ה מהמשרדים ביבנה, יש אופציה למשרה חלקית.
דרישות:
השכלה אקדמאית – חובה ניסיון בתפקיד אדמיניסטרטיבי דומה – יתרון עבודה בחברה עסקית - יתרון אנגלית ברמה טובה – כולל תכתובת, שיחה פורמאלית ובלתי פורמאלית שליטה מצוינת בתוכנות Office כולל Excel , outlook ו PP. – תודעת שירות מפותחת. יכולת לקיחת אחריות כוללת על תחום פעילות משלבי התכנון ועד אחרון הפרטים. לויאליות ודיסקרטיות.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-4412
אזור:
מרכז - רמת גן וגבעתיים
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|