תיאור תפקיד:
לקרן השקעות מובילה שמשרדיה ממוקמים ברמת החייל ,תל אביב דרוש/ה מזכיר/ת קבלה במסגרת התפקיד: • איוש עמדת קבלה וקבלת אורחי ועובדי המשרד ,מענה לטלפונים. • ניהול יומנים של הנהלת החברה, תיאומי ישיבות. • תיאום ואירוח של פגישות מרובות משתתפים בחברה. • טיפול בדואר יוצא/נכנס, שליחויות ועבודה מול ספקים שונים. • משרה מלאה, ימים א' – ה', 8:30-16:30 תנאים טובים למתאימים/ות. קרן השתלמות וחניה
דרישות:
• ניסיון קודם בתפקיד דומה – חובה. • שליטה ב Office – חובה. • יחסי אנוש מעולים, תודעת שירות גבוהה. • מוסר עבודה גבוה. • יכולת עבודה בצוות ובשיתוף פעולה. • סדר וארגון, לרבות יכולת התמודדות טובה עם ריבוי משימות, עבודה בעומס ולעיתים בתנאי לחץ. • כושר ביטוי בכתב ובע"פ
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
jb-3129
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
- ניהול משרד ויומנים מורכבים
- בקרה ומעקב אחר משימות, פרויקטים, לו"ז ודיווחים ברמת ראש חטיבה
- ריכוז והכנת חומרים לוועדות וישיבות
- טיפול אדמיניסטרטיבי שוטף בחטיבה
- אחריות על דוחות, הרשאות, דרישות רכש, מעקב אחר תקציבים, הזמנות לספקים ועוד
- התנהלות מול מגוון רחב של ממשקים פנים וחוץ ארגוניים, ביניהם גורמים בכירים, הנהלה ודירקטוריון
- בכפיפות לראש חטיבת לקוחות עסקיים ושותפים
- המשרה הינה זמנית
דרישות:
- ניסיון בתפקיד דומה מארגון גדול
- שליטה גבוהה ביישומי Office
- תואר אקדמי - יתרון
- אנגלית- יתרון
- יכולת סנכרון והובלת משימות מקצה לקצה באופן עצמאי
- תודעת שירות, כישורים בינאישיים גבוהים
- ייצוגיות מול גורמים בכירים, אמינות, דיסקרטיות
- אחריות אישית גבוהה, ראש גדול, יוזמה
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה זמנית
קוד משרה:
JB-26512
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברה מובילה בתחום תשתיות מחשוב IT דרוש/ה רכז/ת תפעול לחטיבת השירות. היקף משרה מלאה באזור פתח תקווה, בשעות: 8:00-17:00 התפקיד כולל:-קבלת קריאות שירות והכנסתן למערכת . -טיפול ומעקב בקריאות שירות עד לחיוב הלקוח. -הכנסת הזמנות לקוח וחוזי שירות למערכת כולל מעקב וניהול . -הפקת חשבוניות, העלאת חשבוניות באתרי הלקוח. -מענה לאנשי השירות . אין אפשרות לעבודה היברידית.
דרישות:
* 2-3 שנים ניסיון בתפקיד דומה- חובה! * שליטה וניסיון במיומנויות מחשב ובמערכות Office- חובה! * ניסיון בעבודה עם מערכת פריוריטי – יתרון. * יכולת תפקוד תחת לחץ ועמידה בזמנים , עבודה בצוות , בעל/ת יוזמה, סדר וארגון מופתי, יחסי אנוש מצוינים, יעילות ,אסרטיביות ותודעת שירות גבוהה .
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-964
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לבנק גדול דרוש/ה מזכיר/ה ללשכת מנהלת חטיבת השיווק, פרסום ופיתוח עסקים. התפקיד הינו לצד מזכירה בכירה והפעילות העיקרית היא ניהול יומן ומענה טלפוני. התפקיד כולל: * מתן תמיכה ושירות למנהלת החטיבה ומנהלי/ות האגפים * תיאום פגישות וניהול זמן יעיל של מנהלת החטיבה ומנהלי/ות האגפים * ריכוז והכנת חומרים לישיבות * מעקב אחר ביצוע החלטות * עבודה אדמיניסטרטיבית כגון – הדפסות, תיוקים, צילומים וכדומה.
דרישות:
* אקדמאי/ת או סטודנטי/ית לתואר ראשון - חובה * ניסיון בתחום האדמיניסטרציה / מזכירות של לפחות שנתיים - חובה * שליטה מלאה ביישומי מחשב וניסיון בתוכנות OFFICE - חובה * כושר ביטוי טוב בכתב ובע"פ וייצוגיות - חובה * ניסיון בעולמות השיווק – יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-4416
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
אנו מחפשים מזכיר/ה מסור/ה להצטרף לצוות שלנו במכון השד בחדרי המיון והמרפאות של מרכז רפואי מוביל בשרון ! אם את/ה מחפש/ת לעבוד בסביבה רפואית מתקדמת ומודרנית עם אווירה מקצועית וחמה, אנו מזמינים אותך להצטרף אלינו. תפקיד זה מצריך אינטראקציה עם מטופלות המרכז ומתן שירות מזכירות מקצועי ותומך. משרה מלאה במשמרות א'-ה', משמרת בוקר: 7:30-14:00. משמרת ערב: 14:00-20:00. תנאים מתגמלים : קרן השתלמות, ארוחות מסובסדות וביטוח בריאות פרטי. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
דרישות:
- ניסיון בשירות לקוחות – חובה - תעודת מזכירות רפואית – יתרון משמעותי - יכולת עבודה בסביבה ממוחשבת - אמפתיה ושירותיות - כישורי תקשורת מצוינים ואדיבות - עצמאות ויכולת לעבוד בתנאי לחץ - דייקנות ויסודיות בעבודה המשרה מתאימה לנשים וגברים כאחד.
היקף משרה:
משרה מלאה, משמרות
קוד משרה:
631156
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
למוסך גדול ומוביל במודיעין דרוש/ה פקיד/ה עבודה בצוות ניהול כרטיסי לקוחות, הפקת חשבוניות , דיווחים לחברות ביטוח משרה מלאה ימים א-ה
דרישות:
ניסיון בעבודה במוסך- יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
185770
|
תיאור תפקיד:
לחב' הייטק באוזר המרכז ( ת"א- ר"ג ) דרוש/ה מזכיר/ה לניהול 8-10 יומני הנהלה בכירה.
אירוח אורחים משרה מלאה 9:00-18:00 ללא היברידיות וגמישות בשעות שכר ותנאים מצויינים
דרישות:
נסיון מזכירותי בהתאם אנגלית ברמה גבוהה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00325
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
לחברה לייבוא והפצה מובילה דרושה פקיד/ה אדמיניסטרטיבי/ת למשרה מלאה א-ה -7:30-16:00 שכר גבוה למתאימים כ-9.5K תלוי ניסיון וגמיש
דרישות:
יכולת עבודה ממוחשבת ויחסי אנוש טובים
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00079
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
אילת - אילת והערבה
|
תיאור תפקיד:
לתפקיד מגוון, עצמאי ודינמי שמרכז את העשייה התפעולית והתיאומית של אגף השיווק והמכירות. התפקיד כולל ניהול יומנים ותיאום פגישות למנהלים, טיפול בלידים והזדמנויות ב-CRM, סיוע בהפקת הצעות מחיר, דוחות, מצגות ומכרזים, ניתוח נתונים ומעקב אחר סטטוסים במכירה – ודאגה שהכול יתקתק כמו שצריך. משרה מלאה במשרדי החברה בתל אביב (מרחק הליכה מהרכבת) תחומי אחריות: · ניהול מספר יומנים ותיאום פגישות למנהל האגף ולצוות המכירות · טיפול בלידים והזנת נתונים במערכת CRM · עיבוד וניתוח דוחות שיווקיים, הצלבת נתונים, מעקב והצפת פערים · עבודה מול אנשי מכירות: הצעות מחיר, סיוע במכרזים, הפקת מסמכים · תמיכה אדמיניסטרטיבית רחבה – מענה טלפוני, תיאום אורחים, דיוורים ועוד
דרישות:
- ניסיון אדמיניסטרטיבי – חובה -שליטה ב-Outlook ובאופיס – חובה - היכרות עם מערכת CRM – יתרון משמעותי - אחריות, סדר, ירידה לפרטים, ראש גדול ויכולת להבין תהליכים - עצמאות, פלפל ויכולת להניע משימות ולגרום לדברים לקרותו
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB1277
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות
|
תיאור תפקיד:
לחברת אונליין בתחום מכשירי הכושר דרוש/ה נציג/ת שירות לעבודה במשרה מלאה מהבית. עבודה מעניינת ומאתגרת עם אופציות קידום. במסגרת העבודה: – מענה ושירות ללקוחות החברה (בוואטסאפ ובטלפון). – התנהלות מול לקוחות פרטיים ועסקיים. – עבודה מול מנהלת המשרד והבעלים. – תקשורת כתובה. תנאים: – עבודה במשרה מלאה - מהבית! – עבודה עם מחשב אישי של העובד, העובד יקבל טלפון לעבודה. – ההכשרה תתנהל במשרדי החברה למשך 2-3 שבועות. ולאחר מכן מתחילים לעבוד מהבית. – ראשון עד חמישי, 8:00-17:00. – שעות נוספות לפי הצורך ללא ימי שישי. (אפשרי גם בימי שישי למעוניינים) – שכר התחלתי של 45₪ לשעה !! הגישו מועמדות ונחזור אליכם בהקדם :)
דרישות:
כישורי התבטאות ברמה גבוהה בכתב ובעל פה - חובה. ניסיון בתחום הכושר והספורט - יתרון משמעותי. רצון ללמוד ולהתפתח בתוך החברה!
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
12839
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
דרוש/ה מזכיר/ה למשרה מלאה במזכירות מושב בני עטרות. התפקיד כולל:
-עבודת מזכירות והנהלת חשבונות. ניהול שוטף של מזכירות המושב: תחזוקה שוטפת של המזכירות ; מענה לטלפונים ולמיילים ; קבלת קהל ; ניהול יומן פגישות ; גבייה ; תשלומים לספקים ; הכנה למשכורות ועוד ועוד.
דרישות:
-ניסיון בעבודת מזכירות לפחות 3 שנים – חובה. -ניסיון בהנהלת חשבונות – חובה. -תעודה סוג 1-2 בהנהלת חשבונות – יתרון. -שליטה מלאה ביישומי מחשב – חובה. -גישה שרותית. -יחסי אנוש טובים. -רמה גבוהה של ארגון וסדר. -אחריות וראש גדול. -ניסיון בעבודה במגזר החקלאי יתרון. -רישיון נהיגה. היקף משרה: 100% ; 5 ימים בשבוע. בימים א'-ב'-ד'-ה' 08:00-16:00 ; ביום ג' 11:00-19:00 סביבת עבודה נעימה ומשפחתית. מושב בני עטרות נמצא ליד יהוד ונתב"ג. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00002
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
|
תיאור תפקיד:
לחברה העוסקת בפתרונות גימור לתעשייה דרוש/ה מזכיר/ה התפקיד כולל: מענה שוטף לטלפונים ומיילים מלקוחות, עבודה עם מערכת SAP (הפקת הצעות מחיר, הזמנות וכדומה) ועבודות אדמיניסטרציה שוטפות. תנאים: למשרה מלאה ימים א-ה, שעות 08:00-17:00 (אין גמישות בשעות). שכר 9,000- 10,000 ש"ח ברוטו
דרישות:
בעל/ת ניסיון קודם מתחומי התעשייה - חובה. הכרת מערכת SAP - חובה שליטה מלאה ביישומי המחשב וOFFICE -חובה (לרבות וורד, אקסל בסיסי ו- Outlook). שליטה באנגלית - יתרון.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
51387
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
לחברה טכנולוגית בפ"ת, לתפעול שוטף של משרדי הנהלה, ניהול יומן, תאום פגישות, הזמנת ציוד משרדי, הזמנת כיבוד, עבודה מול ספק הסלולר ונותני שירותים נוספים. טפול בנסיעות לחו"ל (מעט), סיוע בארגון תערוכות וימי עיון, סיוע למנהלת משאבי אנוש בנושאי רווחה. סביבת עבודה נעימה ומשפחתית.
דרישות:
השכלה אקדמאית שליטה מלאה בישומי OFFICE ניסיון אדמיניסטרטיבי רלוונטי זמינות ליום עבודה של 8 שעות לפחות 8:00 – 16:00.
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית
קוד משרה:
JB-00359
אזור:
מרכז - פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
מזכירה/מנהלת משרד לחברה רפואית ותיקה ברח' הקישון ב"ב התפקיד כולל: - ניהול יומנים - מענה טלפוני של החברה (טלפונים לא ממוענים אישית). - פקידת דלפק - ניהול הזמנות מלקוחות לרבות הפקת חשבוניות - התנהלות מול ספקים לרבות ביצוע הזמנות רכש - טיפול אדמיניסטרטיבי כללי - ביצוע גבייה ימים א'-ה', 08:00-16:30 שכר - 10,000 ש"ח
דרישות:
יחסי אנוש מצוינים יסודיות. דייקנות. "ראש גדול". אחריות. עבודה בריבוי משימות. תוכנות אופיס וורד/ אקסל ברמת טבלאות והכנה . הכרות עם חשבשבת – יתרון ניסיון בתפקיד דומה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
J-3248
אזור:
מרכז - רמת גן וגבעתיים
|
תיאור תפקיד:
לחברה פיננסית מובילה ברמת החייל דרוש/ה מנהלת אדמיניסטרציה למשרה מלאה. במסגרת התפקיד: מתן מענה אדמיניסטרטיבי למטה ההנהלה (מנכל, סמנכלים ומנהלת מש"א), תיאומים, ניהול יומנים וזימון פגישות רבי משתתפים, רווחה, ועוד. העבודה במשרה מלאה ממשרדי החברה ברמת החייל, תנאים טובים. סביבת עבודה צעירה, פעלויות רווחה, גיבוש, אפשרויות וסביבה צעירה ותוססת.
דרישות:
ניסיון בתפקיד דומה – חובה תודעת שירות פנים ארגונית גבוהה מאוד – חובה יכולת עבודה מול מטה הנהלה, יכולת תיאום, ירידה לפרטים קטנים – חובה שליטה מלאה באאוטלוק זמינות להתחלה מידית.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00042
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|