תיאור תפקיד:
אמת דורקום מגייסת רכז/ת רכש למשרה מלאה! הזדמנות מעולה להיכנס לחברה מצליחה בעולם התשתיות! **תנאים מעולים למתאימים** במסגרת התפקיד:1. ביצוע רכישות עבור מחלקות שונות בארגון, כולל ניהול קשרים עם ספקים, משא ומתן והפקת הזמנות. 2. תיאום ומעקב אחרי משלוחים ופרויקטים רכשיים, 3. עיבוד הזמנות רכש ומעקב אחרי תשלומים וחשבוניות. 4. סיוע בניהול מלאי ודרישות תפעוליות. 5. עדכון ותחזוקה של מערכת המידע ונתונים במערכות השונות. 6. תיאום עם מחלקת כספים וחשבונאות בנוגע לתשלומים ולחשבוניות. 7. תמיכה בצוות התפעול בכל מה שקשור לארגון וייעול התהליכים הפנימיים.
דרישות:
1. ניסיון קודם של שנה לפחות בתחום הרכש–יתרון 2. שליטה מלאה ביישומי מחשב (Excel, Outlook)- חובה 3. עבודה עם מערכת Priority- יתרון משמעותי 4. תקשורת בין אישית טובה ויכולת לעבוד בצוות. 5. יכולת ניתוח נתונים ויכולת לעבוד בסביבה דינאמית. 6. דקדקנות ותשומת לב לפרטים.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-968
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
דרוש/ה אחראי/ת ניהול וניתוח מלאי לתפקיד הכולל ניהול נתוני מלאי, עיתוד מלאי, מעקב אחר הזמנות ואופטימיזציה של תהליכים תפעוליים. * עדכון וניהול נתוני מלאי – קליטות, החזרות והזמנות * עיתוד מלאי, ניהול ובקרה על רמות המלאי במחסן ובחנויות הרשת * מעקב אחר הזמנות מספקים בהתאם למדיניות המלאי *ניתוח ואופטימיזציה של תהליכי ניהול מלאי לשיפור דיוק ויעילות *ניוד מלאי בין סניפי הרשת בהתאם לצרכים עבודה ממשרדי החברה ברמת גן *עוברים השנה לפתח תקווה שכר גבוה למתאימים. אופציה לחניה על חשבון המעסיק משרה מלאה של 8.5 שעות ביום
דרישות:
ניסיון של 1-2 שנים לפחות בניהול מלאי או תכנון – חובה יכולת ניתוח דוחות, מסדי נתונים ובניית תחזיות מלאי עבודה עצמאית ויכולת קבלת החלטות מבוססות נתונים יכולת עבודה תחת לחץ ועמידה ביעדים שליטה מעולה באקסל – חובה ניסיון בעבודה עם SAP – יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00087
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
אילת - אילת והערבה
|
תיאור תפקיד:
הזדמנות נדירה להיות חלק מארגון בפיתוח ובצמיחה קבועים - הצטרפו ותבנו איתנו את המחר קבו צת אלקטרה מגייסת סגן מנהל תחום רכש חו"ל לפ.ק אלקטרה תיאור התפקיד : התפקיד כולל ניהול מו"מ עם ספקים בינלאומיים, רכש חו"ל, תפעול הזמנות, מעקב אחר אספקות חו"ל, יישום נהלים, ועבודה עם מערכות מידע מתקדמות (בדגש על מערכת פריוריטי). ימים ושעות: א'-ה' בשעות 08:00-17:00 , נכונות לשעות נוספות
דרישות:
דרישות התפקיד : ניסיון קודם בעבודה מול ספקים מחו"ל וניהול מו"מ באנגלית- חובה תואר ראשון בלוגיסטיקה ורכש / הסמכה בתחום ניהול רכש- חובה ניסיון במערכות מידע בינלאומיות ומקומיות (יתרון לפריוריטי) שליטה באופיס עם דגש על Excel ידע טכני בסיסי במכאניקה וחשמל- יתרון משמעותי מה אנחנו מציעים : · רכב צמוד מהיום הראשון · ביטוח בריאות מורחב בעלות מסובסדת! · מתנות בימי הולדת, חגים ואירועי חברה!
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
17860
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
Managing and leading procurement processes, outsourcing, and full turnkey assemblies. Negotiating and contracting with suppliers and subcontractors both domestically and internationally (advantage for familiarity with suppliers in Asia, excluding China). Working with various interfaces including human resources, finance, production, engineering, planning, and control. Leading cross-organizational efficiency processes and cost reduction. Handling procurement orders. Working according to defined KPIs.
דרישות:
Experience in negotiating with suppliers and contracting with subcontractors both domestically and internationally – mandatory. 3 years of experience in procurement services/supplier management – mandatory. High-level English – mandatory. Bachelor’s degree in logistics/industrial engineering and management/electronics/mechanics – mandatory. Ability to work in a team, engage colleagues, work independently, and take initiative. Analytical skills, report analysis, good verbal and written expression skills. Familiarity with the Priority system in the procurement and inventory module – significant advantage. Full proficiency in Office applications.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
826331
אזור:
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
צפון - חיפה והכרמל
|
תיאור תפקיד:
Managing and leading procurement processes, outsourcing, and full turnkey assemblies. Negotiating and contracting with suppliers and subcontractors both domestically and internationally (advantage for familiarity with suppliers in Asia, excluding China). Working with various interfaces including human resources, finance, production, engineering, planning, and control. Leading cross-organizational efficiency processes and cost reduction. Handling procurement orders. Working according to defined KPIs.
דרישות:
Experience in negotiating with suppliers and contracting with subcontractors both domestically and internationally – mandatory. 3 years of experience in procurement services/supplier management – mandatory. High-level English – mandatory. Bachelor’s degree in logistics/industrial engineering and management/electronics/mechanics – mandatory. Ability to work in a team, engage colleagues, work independently, and take initiative. Analytical skills, report analysis, good verbal and written expression skills. Familiarity with the Priority system in the procurement and inventory module – significant advantage. Full proficiency in Office applications.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
826331
אזור:
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
צפון - חיפה והכרמל
|
תיאור תפקיד:
לחברת נתיבי הגז הטבעי לישראל, המפתחת, מקימה ומפעילה את המערכת הארצית להולכת גז טבעי, תשתית האנרגיה המרכזית של מדינת ישראל דרוש: מנהל אגף רכש והתקשרויות- משרה מלאה, בכפיפות לסמנכ"ל כספים ורכש
מודעה זו מנוסחת בלשון זכר מטעמי נוחות בלבד, ומיועדת לבני שני המינים. נתג"ז היא חברה ממשלתית פורצת דרך ומובילה במשק האנרגיה, המקימה ומתפעלת מערכת בעלת חשיבות לאומית, כלכלית, סביבתית ואסטרטגית עבור מדינת ישראל. נתג"ז מוליכה גז טבעי, המשמש כיום לייצור כ-75% מהיקף החשמל במדינת ישראל, אל תחנות הכוח של חברת החשמל, תחנות כוח פרטיות, מפעלי תעשייה מהגדולים במשק ולקוחות יצוא אזוריים. נתג"ז הינה חברה מדווחת בבורסה לני"ע, ובעלת פעילות תפעולית ועסקית ענפה, עם מחזור הכנסות ממוצע של כמיליארד ₪ בשנה. הגדרת תפקיד: ניהול, פיקוח, בקרה ומעקב על מערך הרכש הארגוני, גיבוש, הטמעה והוצאה לפועל של אסטרטגיית ניהול תחום הרכש, המכרזים, ההתקשרויות, המלאי וכלל שרשרת האספקה. בכלל זה הובלת תחום הרכש וההתקשרויות בהיבטים תפעוליים ואסטרטגיים ובקרה על מכרזים ותקציבי רכש חוצי חברה. מועד אחרון להגשת מועמדות: 17.04.2025 הגשת המועמדות תהא באמצעות שליחת " טופס הגשת מועמדות לתפקיד מנהל אגף רכש והתקשרויות 2025" אשר נמצא באתר האינטרנט של חברת 'ארא יועצים', כאשר הוא מלא וחתום, בצירוף כלל המסמכים הנדרשים. לפרטים מלאים נא להיכנס לקישור המצורף למערכת (קריירה > לקוחותינו מגייסים) שאלות ובירורים לגבי אופן הגשת המועמדות ניתן להפנות למייל : [email protected]
דרישות:
דרישות התפקיד (תנאי סף מצטברים):א. בעל תואר אקדמי ממוסד המוכר ע"י המל"ג. ב. בעל ניסיון מקצועי מצטבר של 7 שנים לפחות, ב- 15 השנים האחרונות, בתחומי ניהול הרכש וניהול ההתקשרויות בארגונים ו/או עבור ארגונים (כגורם חיצוני) בעלי מחזור עסקים שנתי של לפחות 150 מלש"ח, כאשר במסגרת כל אחד מהם ניהל מחזור רכש והתקשרויות שנתי של לפחות 75 מלש"ח. ג. בעל ניסיון של 5 שנים לפחות, בתפקיד בכיר* בניהול מערך רכש והתקשרויות. *תפקיד בכיר= כפיפות בדרגה שלישית ומעלה מראש הארגון (כולל את ראש הארגון), או קצין בדרגת סא"ל ומעלה, או דרגה מקבילה לו בזרועות הביטחון וההצלה. ד. בעל לפחות 3 שנות ניסיון בניהול של 5 עובדים לפחות (בכפיפות ישירה ו/או עקיפה ו/או מטריציונית). ה. בעל לפחות 3 שנות ניסיון בתחומי רכש והתקשרויות בגופים ציבוריים** ובפרט בעל ידע בחוק חובת המכרזים והתקנות שהותקנו מכוחו. ** גוף ציבורי = חברות ממשלתיות, משרדי ממשלה, רשויות מקומיות, תאגידים עירוניים, תאגידים שהוקמו בחוק, קופות חולים ומוסדות להשכלה גבוהה. ו. בעל שליטה בעברית ובאנגלית בע"פ ובכתב, ברמה גבוהה. אופן הבחירה:• החברה מינתה ועדה לאיתור המועמד/ת המתאים/ה ביותר לתפקיד בראשות מנכ"ל החברה או מי מטעמו • עיקרי הקריטריונים לבחירה מפורטים ב"טופס הגשת מועמדות לתפקיד מנהל אגף רכש והתקשרויות" המפורסם באתר החברה ובאתר חברת ERA יועצים • ועדת האיתור תזמן רק חלק מהמועמדים לריאיון ו/או מבדקים ורשאית לפנות ביוזמתה למועמדים/ות פוטנציאליים/ות להשתתף בהליך •ועדת האיתור תמליץ על המועמד/ת המתאים/ה ביותר והמינוי יובא לאישור הדירקטוריון. תנאי ההעסקה עפ"י כללי רשות החברות הממשלתיות.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00127
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
A leading high-tech company is seeking a highly motivated and experienced Procurement Manager. This is a key role involving the management of a small team of buyers and responsibility for complex, multidisciplinary procurement processes. Responsibilities: Lead a team of buyers, including task management, mentoring, and professional development Define and execute procurement strategy, goals, and KPIs Identify and qualify new sourcing channels (domestic and international) Conduct negotiations and manage procurement contracts and agreements Manage subcontractors and suppliers (local and global) Build and maintain strong internal and external working relationships Analyze market trends and supply chain risks Provide regular reporting to senior management (KPIs, targets, trends, status)
דרישות:
Relevant academic degree (engineering degree – an advantage) At least 2 years of experience in a managerial procurement role Strong understanding of procurement processes and cross-functional interfaces Proven experience in diverse procurement for complex, multidisciplinary systems ( Electronics Components, mechanics, electromechanics, CNC, harness/ cables, 3ed party products) Knowledge of supply chain processes including logistics, import/export Analytical mindset with the ability to lead data-driven processes and performance improvements Experience working with ERP systems Ability to manage multiple tasks and priorities in a dynamic environment High level of English (spoken and written)
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-01600
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
צפון - חיפה והכרמל
|
תיאור תפקיד:
להייטק מצליח אנו מגייסים איש/ת קניין/ית רכש מנוסה - תנאים מעולים/ עבודה היברידית אחריות על רכש רכיבי אלקטרוניקה - הסכמים, סורסינג, פתרונות לחוסרים. איתור מקורות אספקה בחו"ל - יצרנים/ ספקים/ מפיצים. ניהול ספקים / יצרנים – מחיר/ איכות/ תנאים
דרישות:
השכלה אקדמאית רלוונטית שליטה וניסיון רכש של רכיבי אלקטרוניקה - יצרנים/ מפיצים בארץ ובחו"ל. היכרות עם תהליכים לוגיסטיים. ניסיון בניהול מו"מ ברמה גבוהה - מול ספקים/ יצרנים (מקומיים ובחו"ל). אנגלית ברמה גבוהה. יכולת עבודה בצוות. יכולת עבודה בסביבה מרובת משימות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-01601
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
צפון - חיפה והכרמל
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לאתר החברה ברמת השרון דרוש.ה קניין.ית רכש כימיה תיאור התפקיד: אחריות על ביצוע פעילות רכש והתקשרויות מול ספקים – מקומי וגלובלי, תוך עמידה ביעדי עלות, איכות ולוחות זמנים ובהלימה למדיניות הרכש מעקב, בקרה וניהול ההזמנות עד קליטה למחסן שמיש, תשלום וסגירת ההזמנה ניהול מו"מ מול ספקים ויצרנים קשר קבוע עם לקוחות פנימיים ועדכון סטטוס הזמנות טיפול בהצהרות משתמש סופי עבודה בסביבה אינטנסיבית וכחלק מצוות
דרישות:
תואר ראשון בתחום רלוונטי – תנאי סף ניסיון של שלוש שנים לפחות בתפקיד דומה בארגון תעשייתי / יצורי – תנאי סף ניסיון ברכש בינלאומי ועבודה מול ספקי חו"ל – יתרון היכרות עם תהליכי רכש ומושגים מעולם הרכש היכרות וניסיון בעבודה עם שוק הספקים בארץ ובחו"ל עבודה עם מערכות ERP כולל יכולת ניתוח נתונים כמותיים ידע טכני בקריאת מפרטים ושרטוטים שליטה ב-OFFICE מיומנות במערכות מחשוב יכולת ביטוי גבוהה בעברית ובאנגלית בע"פ ובכתב ראייה מערכתית יכולת ניהול מו"מ גבוהה – תנאי סף כישורים בינאישיים טובים, תקשורתיות וייצוגיות ותודעת שירות גבוהה יכולת עבודה בצוות ובשיתוף פעולה יכולת תפקוד גבוהה במצבי לחץ ו-Multitasking *הפנייה מיועדת לנשים וגברים כאחד **רק פניות מתאימות יענו
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
4578
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|