תיאור תפקיד:
חברה מובילה בתחום הנדסת האנרגיה והתשתיות , הפועלת בפרויקטים מתקדמים בפריסה ארצית, מגייסת פקידה אדמיניסטרטיבית למשרה קבועה במשרדיה שבמודיעין. ניהול משרד שוטף ומתן תמיכה אדמיניסטרטיבית לצוות טיפול בהזמנות רכש ומעקב אחר הזמנות מול ספקים ניהול יומנים, תיאום פגישות וישיבות עבודה שוטפת מול מחלקות שונות בארגון טיפול בדואר נכנס/יוצא, תיוקים וקליטת חשבוניות מענה טלפוני, קבלת קהל וניהול תכתובות (מיילים, דואר וכו') הדפסת מסמכים, סריקות וצילומים לפי צורך
דרישות:
ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם – חובה שליטה מלאה ביישומי Office (Outlook, Excel) שירותיות, יכולת סדר וארגון גבוהה יכולת עבודה עצמאית ורב-משימתית זמינות למשרה מלאה – עבודה במשרדי החברה במודיעין
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
16803
אזור:
מרכז - מודיעין, שוהם
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
The Strategic Buyer is responsible for all sourcing activities, aligning them with business objectives to optimize costs, quality, and supplier reliability. This role plays a critical part in developing and implementing procurement strategies that support innovation, efficiency, and long-term value for the organization. Key Responsibilities Develop and execute procurement strategies to support organizational goals. Source electronic and mechanical components and participate in the component selection process in collaboration with R&D. Conduct market and supplier analysis to identify cost-saving opportunities Identify and implement cost, quality, and delivery improvements. Establish and maintain long-term, strategic relationships with suppliers and internal stakeholders. Lead supplier selection processes, including issuing bids, defining evaluation criteria, and selecting preferred suppliers. Drive supply chain efficiency and excellence across procurement processes. · Lead commercial negotiations to secure favorable pricing, terms, and conditions. Manage multi-year contract purchases, ensuring agreements are in place for efficient execution and optimal pricing.
דרישות:
Minimum of 5 years of experience in procurement, preferably in electronics manufacturing. Proven experience in managing purchasing functions and supplier negotiations. Strong negotiation skills.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00656
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
דרום - אשדוד, קרית גת, אשקלון, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
לחברה צפונית ומצליחה בתחומה דרוש/ה מנהל/ת רכש מנוסה ניהול רכש אסטרטגי, יבוא, עבודה מול ספקים בארץ ובחו"ל ביצוע תכנית עבודה שנתית
דרישות:
השכלה רלוונטית בתחום ניסיון קודם של 3 שנים לפחות ניסיון בביצוע רכש תעשייתי המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-2576
אזור:
צפון - גליל, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, גולן
|
תיאור תפקיד:
Managing and leading procurement processes, outsourcing, and full turnkey assemblies. Negotiating and contracting with suppliers and subcontractors both domestically and internationally (advantage for familiarity with suppliers in Asia, excluding China). Working with various interfaces including human resources, finance, production, engineering, planning, and control. Leading cross-organizational efficiency processes and cost reduction. Handling procurement orders. Working according to defined KPIs.
דרישות:
Experience in negotiating with suppliers and contracting with subcontractors both domestically and internationally – mandatory. 3 years of experience in procurement services/supplier management – mandatory. High-level English – mandatory. Bachelor’s degree in logistics/industrial engineering and management/electronics/mechanics – mandatory. Ability to work in a team, engage colleagues, work independently, and take initiative. Analytical skills, report analysis, good verbal and written expression skills. Familiarity with the Priority system in the procurement and inventory module – significant advantage. Full proficiency in Office applications.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
826331
אזור:
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
צפון - חיפה והכרמל
|
תיאור תפקיד:
לחברה ותיקה ומובילה בתחומה דרוש.ה קניין.ית רכש טכני למשרה דינאמית בצוות הכוללת אחריות מלאה על תהליכי הרכש מקבלת הדרישה ועד אספקת הסחורה, התנהלות מול ספקים בארץ ובחו"ל, התנהלות מול ממשקים פנים ארגוניים, בקרה על זמני אספקה, איכות ואמינות, טיפול בתהליכי ייבוא – מול משלחים, עמילי מכס ורשויות רגולטוריות ועוד.
דרישות:
ניסיון מוכח בעבודה עם ספקים בחו"ל ובניהול תהליכי ייבוא אנגלית ברמה גבוהה (בע"פ ובכתב) שליטה מלאה במערכת SAP (יתרון) או מערכת ERP מקבילה יכולת ניהול ריבוי משימות בסביבה דינמית. ראייה מערכתית, כושר ניתוח נתונים, דיוק וירידה לפרטים, אחריות ויחסי אנוש מעולים כישורי מו"מ גבוהים ויכולת הובלה של תהליכים ארגוניים.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-3219
אזור:
מרכז - בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
חברת מדיקל באזור השפלה מגייסת Operations Sourcing Manager התפקיד כולל: עבודה עם קבלני משנה בתחום הפארמה והמכשור הרפואי, ניהול שוטף של ספקים, תכנון וניהול משא ומתן, מעקב אחר ביצועים ואספקות, ניהול שינויים בשרשרת האספקה, עבודה מול צוותים פנימיים חוצי ארגון והובלת פרויקטים לשיפור ביצועים והפחתת עלויות, התפקיד משלב נסיעות לחו"ל ועוד.
דרישות:
- 5 שנות ניסיון בניהול רכש וקבלני משנה - ניסיון בעולמות מדיקל / תעשייה ביטחונית / מולטי-דיסציפלינרית - ניסיון בניהול קבלני משנה מורכבים כגון: Flex / Catalent - תואר ראשון בהנדסה / מדעי החיים / שרשרת אספקה / מנהל עסקים - אנגלית ברמה גבוהה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
149866
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
אחריות על תהליך הרכש באגף מערכות מידע, ניהול מו"מ עם קבלנים, ספקים ויועצים, ניהול מנחים וחתימת הסכמים אחריות על בניית התקציב הגלובלי השנתי, בהתאם לסעיפי התקציב השונים בחלוקה להשקעות והוצאות בקרה תקציבית שוטפת על הפרויקטים המבוצעים באגף- IT הכנת דיווחים תקציביים תקופתיים (תכנון מול ביצוע בחלוקה לתקציבי ההשקעות וההוצאות) בקרה על חוזי התקשרות וחידושם במועד ניהול הפורטפוליו, הגדרת יעדים ומדדים ומעקב אחר הביצועים בפועל מעקב אחר הזמנות רכש ואישורן בהתאם לנהלי החברה
דרישות:
ניסיון בתפקיד דומה קביעת תקציב IT לשדרוגים או רכישות- CAPEX/OPEX היכרות עם מערכות ERP והבנה בסיסית של תחום ה IT שליטה בתוכנות office (בדגש על Excel)
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
23060
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
למותג תכשיטים ישראלי מוביל בעל פעילות בינלאומית דרוש/ה מנהל/ת מסחרי. התפקיד כולל הובלה של תהליך הפיתוח והיבוא של המוצרים משלב הרעיון ועד הגעת המוצר למדף: ניהול כלל התהליך המסחרי של המוצר – משלב פיתוח הקונספט ועד היבוא בפועל. עבודה שוטפת מול מעצבים, ספקים ומפעלים בארץ ובחו"ל. ליווי והוצאה לפועל של דגמים חדשים – תקשורת מול המפעל, בחירת חומרים, מעקב אחרי דגמים. אחריות על תמחור המוצר, סגירת כמויות והזמנות. ניהול לו"ז ייצור ואספקה מול המפעלים.
דרישות:
לפחות שלוש שנות ניסיון בניהול סחר - חובה ניסיון מעולמות האופנה / מוצרי לייף סטייל - חובה ניסיון בעבודה מול ספקים ויצרנים מחו"ל – חובה. שליטה מעולה ב-Excel - חובה אנגלית מצוינת (קריאה, כתיבה, שיחה) – חובה. תקשורת בינאישית גבוהה, סדר ויכולת ניהול עצמית.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-4061
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
חברת נתיבי ישראל - החברה הלאומית לתשתיות תחבורה בע"מ פונה בבקשה להצגת מועמדות לתפקיד הבא: רכז/ת מעקב ובקרה מערכות מידע חטיבת כספים ומערכות מידע משרה מס' 1999/25 להגשת מועמדות יש להיכנס לקישור המצורף ולבחור במשרה הרלוונטית בעמוד הדרושים בציון משרה מס' 1999/25 מועד אחרון להגשה הינו 12.6.25 בשעה 23:59 רק פניות מתאימות תענינה *המודעה פונה לנשים ולגברים כאחד
דרישות:
תנאי סף:
• בעל תואר אקדמאי וניסיון של שנה לפחות במעקב ובקרה של תוכניות עבודה ו/או בקרה תקציבית ו/או קידום תהליכי רכש במהלך חמש השנים האחרונות או לחילופין בעל בגרות מלאה עם ניסיון של שלוש שנים לפחות מעקב ובקרה של תוכניות עבודה ו/או בקרה תקציבית ו/או קידום תהליכי רכש במהלך חמש השנים האחרונות • שליטה ברמה גבוהה ביישומי Office בדגש על Word, Excel, Power point יתרונות: • בעל ניסיון של שנה לפחות בביצוע תהליכי מעקב ובקרה של תוכניות עבודה, ניצול תקציב וביצוע רכש בתחומי מערכות מידע • ניסיון בעבודה עם מערכת ה SAP
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
1999/25
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברה יזמית ציבורית בעולם אנרגיה מתחדשת דרוש/ה מנהל /ת תחום סחר בחשמל. בעל/ת התפקיד יהיה אחראי/ת על סגירת הסכמי מכירה וקניה של חשמל מול לקוחות החברה ומול ספקי אנרגיה (במידה ויידרש) מנהל /ת הסחר י/תהייה אחראי/ת על הניהול השוטף של הסכמי הסחר של החברה תוך בקרה מתמדת של הביצועים ומיקסום הרווחיות. תחומי אחריות: אחריות על ניהול מו"מ וסגירת הסכמי מכירה חשמל (הסכמי PPA) מול לקוחות החברה (מספקי חשמל וירטואליים ולקוחות ישירים) ובמידת הצורך הסכמי סחר עם מספקים (עתידי). אחריות על התפעול השוטף של הסכמי הסחר מול כלל הגורמים הרלוונטים - מנהל המערכת/ חברת החשמל/ לקוחות ומספקים אחרים במידת הצורך. ניתוח ביצועי הסחר והצגתם לסמנכ"ל פיתוח עסקי, למנכ"ל ולגורמים נוספים על פי הצורך. ניהול תחזיות צריכת אנרגיה ללקוחות ישירים קשר רציף עם גופי הרגולציה במשק. איפיון והטמעה של מערכות מידע לניהול ובקרת תחום האספקה (מערכות SaaS) כפיפות: סמנכ"ל פיתוח עסקי
דרישות:
תואר בכלכלה/ הנדסה תעשייה וניהול/ סטטיסטיקה ניסיון קודם בתחום סחר בחשמל - חובה הכרות עם רגולציית משק החשמל שליטה באקסל לרבות Power BI ניסיון בניהול מו"מ מסחרי יכולות אנליטיות גבוהות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-3200
אזור:
מרכז - תל אביב
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
למפעל מוביל באזור מגדל העמק דרוש/ה אחראי/ת רכש ומחסן. התפקיד כולל רכש למפעלי החברה (מגדל העמק ודלתון) ניהול מלאי המחסן והזמנות ע"פ תחזית וצורך בהתאם לתוכנית ייצור מעקב אחר משלוחים ועמידה בלוחות זמנים ניהול משא ומתן מול ספקים הוצאת הזמנות רכש ע"פ דרישה. משרה מלאה: ימים א - ה 08:00-17:00 (שעות נוספות לפי הצורך).
דרישות:
ניסיון ברכש/קניינות - שנתיים ומעלה - חובה! ניסיון מתחום המזון - יתרון יכולת עבודה עצמאית וניהול משימות מרובות בסביבה דינאמית אסרטיביות, עבודה בצוות, יחסי אנוש וירידה לפרטים
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
226993
אזור:
צפון - עפולה, נצרת ובית שאן
|
תיאור תפקיד:
אלביט תקשוב וסייבר בנתניה מגייסת מנהל.ת רכש להחלפה לחל"ד – עם אופציה לקביעות הזדמנות מעולה להצטרף לחברה מובילה בתחומה, בתפקיד משמעותי ודינמי במסגרת התפקיד: הובלת פרויקטי רכש בארץ ובחו"ל – משלב קבלת הצעות המחיר ועד לניהול חוזים והסכמים ניהול מו"מ מסחרי, ביצוע ניתוחים והשוואות, ובניית התקשרויות עם ספקים עבודה שוטפת מול ממשקים מגוונים בארגון: כספים, תפעול, חוויית עובד, לשכה משפטית ועוד קידום תהליכים לשיפור וייעול מערך הרכש
דרישות:
תואר ראשון רלוונטי ניסיון של שנתיים לפחות בתפקידי רכש, כולל ניהול מו"מ והתקשרויות עם ספקים שליטה במערכות ERP ובתוכנות Office יכולת עבודה בצוות, יחסי אנוש מצוינים, אסרטיביות, יוזמה ויכולת השפעה *הפניה מיועדת לנשים וגברים כאחד **רק פניות מתאימות יענו
היקף משרה:
משרה זמנית
קוד משרה:
4812
אזור:
מרכז - תל אביב, רמת גן וגבעתיים
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
צפון - חיפה והכרמל
|
תיאור תפקיד:
לאתר החברה ברמת השרון דרוש.ה קניין.ית רכש כימיה תיאור התפקיד: אחריות על ביצוע פעילות רכש והתקשרויות מול ספקים – מקומי וגלובלי, תוך עמידה ביעדי עלות, איכות ולוחות זמנים ובהלימה למדיניות הרכש מעקב, בקרה וניהול ההזמנות עד קליטה למחסן שמיש, תשלום וסגירת ההזמנה ניהול מו"מ מול ספקים ויצרנים קשר קבוע עם לקוחות פנימיים ועדכון סטטוס הזמנות טיפול בהצהרות משתמש סופי עבודה בסביבה אינטנסיבית וכחלק מצוות
דרישות:
תואר ראשון בתחום רלוונטי – תנאי סף ניסיון של שלוש שנים לפחות בתפקיד דומה בארגון תעשייתי / יצורי – תנאי סף ניסיון ברכש בינלאומי ועבודה מול ספקי חו"ל – יתרון היכרות עם תהליכי רכש ומושגים מעולם הרכש היכרות וניסיון בעבודה עם שוק הספקים בארץ ובחו"ל עבודה עם מערכות ERP כולל יכולת ניתוח נתונים כמותיים ידע טכני בקריאת מפרטים ושרטוטים שליטה ב-OFFICE מיומנות במערכות מחשוב יכולת ביטוי גבוהה בעברית ובאנגלית בע"פ ובכתב ראייה מערכתית יכולת ניהול מו"מ גבוהה – תנאי סף כישורים בינאישיים טובים, תקשורתיות וייצוגיות ותודעת שירות גבוהה יכולת עבודה בצוות ובשיתוף פעולה יכולת תפקוד גבוהה במצבי לחץ ו-Multitasking *הפנייה מיועדת לנשים וגברים כאחד **רק פניות מתאימות יענו
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
4578
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|