תיאור תפקיד:
לחברה תעשייתית, יצרנית, בטחונית דרוש/ה כלכלן/נית בכיר/ה ו- FP&A תפעולי. התפקיד כולל: • ביצוע תמחיר תעשייתי למוצרים על פי שיטות שונות (תקן, ישיר, ABC) • השתתפות בהגדרת זמני תקן במפעל ובקרה על יישומם בפועל • חישוב עלויות מוצרים, ניתוח סטיות וחריגות בין תמחיר לעלות בפועל • ניהול ובקרה על מלאי (כולל מלאי בתהליך, מלאי מת, ופקודות עבודה פתוחות) • ביצוע סגירות תקופתיות במערכת Priority • העמסות עלויות ייצור ישירות ועקיפות • ניתוחי כדאיות כלכלית של קווי ייצור או מוצרים • עבודה מול ממשקים רבים: ייצור, רכש, תפ"י, כספים כפיפות לסמנכ"ל כספים. החברה ממוקמת בנתניה
דרישות:
• תואר ראשון רלוונטי: כלכלה / ראיית חשבון / תעשייה וניהול • ניסיון של לפחות 3 שנים בתמחיר תעשייתי בסביבה יצרנית/חברות אלקטרוניקה – חובה • שליטה מלאה ב-ERP (יתרון לפריוריטי) • ניסיון בניהול ובקרת מלאי – יתרון משמעותי • ניסיון בתפקידי FP&A תפעוליים – יתרון • יכולת אנליטית גבוהה, ירידה לפרטים, חשיבה עסקית
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-3189
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
לחברה יזמית ציבורית בעולם אנרגיה מתחדשת דרוש/ה מנהל /ת תחום סחר בחשמל. בעל/ת התפקיד יהיה אחראי/ת על סגירת הסכמי מכירה וקניה של חשמל מול לקוחות החברה ומול ספקי אנרגיה (במידה ויידרש) מנהל /ת הסחר י/תהייה אחראי/ת על הניהול השוטף של הסכמי הסחר של החברה תוך בקרה מתמדת של הביצועים ומיקסום הרווחיות. תחומי אחריות: אחריות על ניהול מו"מ וסגירת הסכמי מכירה חשמל (הסכמי PPA) מול לקוחות החברה (מספקי חשמל וירטואליים ולקוחות ישירים) ובמידת הצורך הסכמי סחר עם מספקים (עתידי). אחריות על התפעול השוטף של הסכמי הסחר מול כלל הגורמים הרלוונטים - מנהל המערכת/ חברת החשמל/ לקוחות ומספקים אחרים במידת הצורך. ניתוח ביצועי הסחר והצגתם לסמנכ"ל פיתוח עסקי, למנכ"ל ולגורמים נוספים על פי הצורך. ניהול תחזיות צריכת אנרגיה ללקוחות ישירים קשר רציף עם גופי הרגולציה במשק. איפיון והטמעה של מערכות מידע לניהול ובקרת תחום האספקה (מערכות SaaS) כפיפות: סמנכ"ל פיתוח עסקי
דרישות:
תואר בכלכלה/ הנדסה תעשייה וניהול/ סטטיסטיקה ניסיון קודם בתחום סחר בחשמל - חובה הכרות עם רגולציית משק החשמל שליטה באקסל לרבות Power BI ניסיון בניהול מו"מ מסחרי יכולות אנליטיות גבוהות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-3200
אזור:
מרכז - תל אביב
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
A dynamic, fast-growing technology company is looking for an experienced & passionate Full Stack Developer. We focus on technologically advanced apps with amazing design and superb . quality The company is located in Petach Tikva near the train red line.
דרישות:
What will You Bring At least 4 years of experience as a Full Stack Developer with Node.js and React Proven backend experience (Node.js, API design, cloud services) Strong frontend capabilities (React, component-based architecture, UI/UX sensibility) Experience with relational and NoSQL databases Familiarity with AWS or other cloud platforms A detail-oriented mindset with a passion for building high-quality systems Strong communication and collaboration skill
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-3188
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
לחברה מובילה בתחומה דרוש.ה כלכלן/ית למשרה דינאמית ומאתגרת הכוללתעריכת ניתוחים כלכליים, בדיקות ריווחיות, הכנת תחזיות ואומדנים, בניית תקציב שנתי, בקרה, דיווחים שוטפים להנהלת החברה, עבודה מול דרגי ניהול בכירים בארגון ועוד. משרה מלאה, יום היברידי, יש גמישות בשעות. למתאימים.ות סביבת עבודה איכותית ותנאים טובים
דרישות:
תואר ראשון רלוונטי – חובה ניסיון של 2-3 שנים ככלכלן/ית או אנליסט/ית – חובה ניסיון בעיבוד וניתוח בסיסי נתונים, היכרות עם כלי תחקור ושליפת נתונים – חובה שליטה בתוכנות ה- Office בדגש על Excel – חובה אנגלית ברמה טובה – חובה חשיבה אנליטית, ראש גדול ומוטיבציה גבוהה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-3209
אזור:
מרכז - פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
אני מגייסת חשב/ת למחלקת כספים לחברה ציבורית מצליחה מאד וצומחת. התפקיד כולל אחריות על פעילות פיננסית ודיווחים בחברות בנות. אחריות על הערכות שווי, ניהול שוטף של מחלקות כספים בחברות בנות תוך שימת דגש על עשייה של מחלקות הנהלת חשבונות. פעילות חשבונאית מסחרית, בניית דיווחים כספיים רלוונטיים, שותפות בהכנת דוחות, בקרה על תקציבים, ניתוח והפקת דיווחים, עבודה מול מוסדות ועשייה משותפת לצד חברי הצוות בבניית הדוחות הכספיים של החברה. דיווח לחשב ראשי. החברה ממוקמת ברמת החייל
דרישות:
רו"ח מוסמך - חובה ניסיון רלוונטי של תפקיד ע.חשב - חובה ניסיון מעשי ומוכח בניהול הנהלת חשבונות ושליטה וידע בעשייה - חובה יכולת מוכחת להוביל תהליכים ולקחת עליהם בעלות, נכונות לעבודה בתנאי לחץ מעת לעת, יחסי אנוש מעולים, יכולת עבודה בצוות ונכונות לעשייה מאתגרת, יכולת להתמודד עם מצבי לחץ, ורסאטיליות בעשייה ויכולת להחזיק מספר משימות במקביל. תנאי העסקה מעולים הכוללים קה"ש ואפשרות ליום היברידי. נכונות למשרה מלאה.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-3190
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
לחברה איכותית ומובילה בתחומה דרוש.ה מחסנאי.ת מנוסה למשרה דינאמית הכוללת קבלת וסידור סחורה, ליקוט הזמנות, מסירה ללקוחות, קליטת חשבוניות במערכת, הפקת ת. משלוח ועוד. **תנאים טובים למתאימים.ות**
דרישות:
*רישיון מלגזה - חובה!* ניסיון בעבודה על מלגזת היגש * רישיון ג' - יתרון גדול * ראש גדול, רצון ללמוד * ניסיון עבודה במחסן ממוחשב * יחסי אנוש מעולים
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-3185
אזור:
מרכז - בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
למותג קוסמטיקה בינ"ל יוקרתי ומוביל דרוש.ה איש.ת תפעול ובק אופיס למשרה דינאמית הכוללת - טיפול בתהליכי יבוא, שחרור ממכס וקליטה במחסן - רישום מוצרים במשרד הבריאות - וידוא עמידה בנהלים הבינ"ל בתהליכי קליטת משלוחים וניהול מלאי - ניהול ועדכון קטלוג מוצרים - ניהול תהליכי RECALL - עבודה מול גורמים פנימיים וחיצוניים (ספקים, החברה בחו"ל) משרה מלאה, א-ה, 9-18. יש גמישות בשעות.
דרישות:
- תואר ראשון - חובה! - שליטה בתוכנת EXCEL כולל יכולת עבודה עם מידע ונתונים- חובה - כושר ארגון וסדר, ירידה לפרטים -חובה - יכולת עבודה עצמאית עם אחריות אישית - יכולת עבודה אל מול ממשקים רבים - פנימיים וחיצוניים - שליטה בשפה האנגלית - בעיקר קריאה וכתיבה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-3199
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים
שרון - הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
לחברה ותיקה ומובילה בתחומה דרוש.ה קניין.ית רכש טכני למשרה דינאמית בצוות הכוללת אחריות מלאה על תהליכי הרכש מקבלת הדרישה ועד אספקת הסחורה, התנהלות מול ספקים בארץ ובחו"ל, התנהלות מול ממשקים פנים ארגוניים, בקרה על זמני אספקה, איכות ואמינות, טיפול בתהליכי ייבוא – מול משלחים, עמילי מכס ורשויות רגולטוריות ועוד.
דרישות:
ניסיון מוכח בעבודה עם ספקים בחו"ל ובניהול תהליכי ייבוא אנגלית ברמה גבוהה (בע"פ ובכתב) שליטה מלאה במערכת SAP (יתרון) או מערכת ERP מקבילה יכולת ניהול ריבוי משימות בסביבה דינמית. ראייה מערכתית, כושר ניתוח נתונים, דיוק וירידה לפרטים, אחריות ויחסי אנוש מעולים כישורי מו"מ גבוהים ויכולת הובלה של תהליכים ארגוניים.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-3219
אזור:
מרכז - בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברה מובילה וצומחת בתל אביב (קו רכבת) מעקב גביה, רישום בספרים, תשלומים לספקים והכנסות מלקוחות. דיווחים לרשויות מס הכנסה, ביטוח לאומי ומעמ (כולל ידע בדיווח מעמ 874PCN) ביצוע הגנות מטבע חוץ, עבודה שוטפת מול הבנקים (פיקדונות, הלוואות). התאמות בנקים כרטיסי אשראי חשבות שכר (עד 40 עובדים) אחריות על הכנת הספרים לביקורת רו"ח (עד מאזן).
דרישות:
מנהלת חשבונות סוג 3 ומעלה ידע וניסיון במערכת הנהלת חשבונות - חשבשבת חלונות שליטה מלאה ביישומי אופיס בכלל ואקסל בפרט ידע במערכת מור 2000 יתרון ניסיון בתחום התיירות - יתרון יחסי אנוש טובים אפשרות למשרה חלקית (שבע עד שמונה שעות עבודה ביום) העבודה בתל אביב- נגישות ברכבת
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית
קוד משרה:
JB-3147
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך
מנכ"ל/ית
מנכ"ל/ית
מנכ"ל/ית
מגייסת
12/06/2025
תיאור תפקיד:
לחברה בתחום תשתיות כבישים ואחזקה אנחנו מגייסות מנכ"ל/ית החברה עוסקת בתחום שדרוג תשתיות כבישים (עירוני ובין עירוני) לרבות תחזוקה וטיפול בתשתיות קיימות דרוש/ה מנכ"ל/ית דינאמי/ת ומנוסה להובלת הארגון בשלב צמיחה משמעותי. תחומי אחריות: • הובלה אסטרטגית ותפעולית של החברה, על כלל תחומי פעילותה: הקמה, אחזקה, מכרזים ופיתוח עסקי. • ניהול ישיר של מנהלי פרויקטים ואחריות על גיוס והקמת צוותים נוספים בהתאם להתרחבות הפעילות. • ייזום, פיתוח וניהול קשרים עם לקוחות, גורמים ציבוריים וקבלני משנה. • הובלת מהלכי התרחבות, זיהוי לידים וכניסה לפרויקטים חדשים בשוק התשתיות. • אחריות על ביצועים, איכות, עמידה ביעדים תפעוליים ופיננסיים, ושיפור מתמיד של תהליכים.
דרישות:
ניסיון מוכח בתפקיד ניהולי בכיר בעולמות התשתיות, הבינוי, הכבישים או התחומים המשיקים – חובה. הבנה עמוקה בניהול פרויקטים, תפעול שטח, מכרזים והובלת צוותים. אוריינטציה גבוהה לפיתוח עסקי ויכולת לייצר מנועי צמיחה. יכולת הובלה אישית וארגונית, ראייה מערכתית לצד ירידה לפרטים בשטח. ניסיון בעבודה מול לקוחות מגוונים – כולל גופים ציבוריים ויזמים.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
jb-3222
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברת יזמות ובניה ותיקה שנמצאת בצמיחה דרוש/ה מנהל/ת פיתוח עסקי. התפקיד מעניין ומאתגר, בתפקיד תהיו אחראים לזיהוי הזדמנויות עסקיות חדשות, פיתוח אסטרטגיות שיווק ומכירה, וניהול קשרים עם לקוחות פוטנציאליים. התפקיד כולל ביצוע מחקר שוק מעמיק, ניתוח מגמות בתעשייה והכנת תוכניות עסקיות. ניהול מו"מ עם שותפים פוטנציאליים. אחראיות להכנת דוחות ביצועים והמלצות להנהלה, תוך שמירה על קשרים עם לקוחות קיימים. משרדי החברה ממוקמים ברמת גן. משרה מלאה.
דרישות:
ניסיון של 3 שנים לפחות בתפקיד דומה הבנה מעמיקה בתחום הנדל"ן יכולת מו"מ כישורי תקשורת מצוינים ידע בשיווק דיגיטלי יכולת עבודה עצמאית ובצוות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-3194
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - בית שמש
|
תיאור תפקיד:
לחברת יזמות ובניה ותיקה דרוש/ה מזכיר/ת חברה ועוזר/ת אישית למנכ"ל. התפקיד כולל ניהול אדמיניסטרטיבי ולהיות יד ימינו של המנכ"ל. טיפול ביומן ותאומי פגישות, השתתפות בפגישות בהתאם לצורך, הכנת סיכומי פגישות. ביצוע משימות מגוונות, בקרה שוטפת, הכנת חומרים לפגישות. מענה טלפוני, הכנת מצגות, הזמנת טיסות ומקומות אירוח, תאום השתתפות בכנסים. משרה מלאה ברמת גן.
דרישות:
ניסיון בתפקיד דומה - חובה יכולת ניסוח גבוהה בכתב ובעל פה שליטה מלאה ביישומי אופיס - חובה דיסקרטיות, לויאליות, יסודיות, יכולת עבודה עצמאית תקשורת בינאישית טובה, יחסי אנוש מעולים, ראש גדול
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-3161
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד
|
תיאור תפקיד:
לקבוצה ציבורית גלובלית בפתח תקווה דרוש/ה עוזר/ת חשב/ת התפקיד בכפיפות לחשבת הקבוצה תחומי אחריות: אחריות על חברות בנות בחו"ל (דיווח כספי, ממשק עם רואי החשבון ויועצי המס, דיווחים שוטפים לרשויות המס) מעורבות בעריכת דוחות רבעוניים ושנתיים של חברת האם הנסחרת. מעורבות בהכנת דוחות מס עבור החברות בקבוצה. מתן מענה שוטף לגופי המכר והתפעול בחברה בנושאי מיסוי, אישורים מיוחדים וכו'. החברה מדווחת לפי כללי ה IFRS.
דרישות:
רישיון רואה/ת חשבון - חובה. ניסיון מפירמת 4 BIG כסניור (לפחות 3 שנים בפירמה) - חובה. ניסיון של כשנה כעוזר/ת חשב/ת יתרון משמעותי. ניסיון קודם בביקורת חברות ציבוריות הנסחרות בארץ - חובה. היכרות מעמיקה עם תקני IFRS - חובה. שליטה באנגלית ברמה גבוהה - חובה. שליטה מלאה ביישומי Office לרבות אקסל. כישורים נדרשים: יסודיות, דיוק, מקצועיות, יכולת עבודה ולימוד עצמאית, עמידה בלוחות זמנים
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-3095
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
להביא את הכישורים האנליטיים שלך לידי ביטוי בחברה שיודעת להעריך את היכולות שלך ופותחת בפניך דלתות להזדמנויות, איזה חלום? אנחנו פה בכדי להגשים לך אותו לחברה מסחרית ותיקה, יציבה ומובילה בתחומה – אחת הגדולות במשק – דרוש/ה אנליסט/ית למחלקת הכספים של מטה החברה. זו ההזדמנות שלך להצטרף לארגון מפנק עם תנאים מצוינים, ולהשפיע באמת דרך מספרים, תובנות וניתוחים שמובילים קבלת החלטות ברמת הנהלה. מה תעשה/י בתפקיד? תבצע/י ניתוחים ובקרות על פעילות החטיבה – עם השפעה אמיתית על שורת הרווח תוביל/י פרויקטים חכמים שמייצרים תובנות עסקיות ומקדמים תהליכים תעבוד/י עם נתונים מורכבים ותהפוך/י אותם לכלי אסטרטגי תכין/י תקציבים, תזהה/י פערים, תציע/י פתרונות ותעבוד/י בצמוד להנהלה מה אנחנו מציעים? מקום עבודה מעצים, שמאמין באנשים ומתגמל על הצלחות סביבת עבודה מקצועית ותומכת. צוות חם, שעות גמישות, תנאים מעולים והזדמנויות קידום אמיתיות
דרישות:
מי את/ה? בעל/ת תואר ראשון רלוונטי (כלכלה/מנע"ס/חשבונאות) עם ניסיון של שנתיים כאנליסט/ית שליטה גבוהה מאוד באקסל (חובה), היכרות עם SAP – יתרון חד/ת אבחנה, עם חשיבה אנליטית מעולה, ראייה עסקית רחבה ויכולת לעבוד מול ממשקים רבים אם את/ה רוצה להשתלב במקום שנותן גב מקצועי אמיתי ופותח דלת לקריירה מתקדמת – זה הזמן לשלוח קו"ח.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-3187
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
למרלו"ג חדש ומתקדם בחברה ותיקה מוכרת ויציבה, דרוש מנהל/ת הפצה, עם יחסי אנוש מצוינים ויכולת התנהלות מול מגוון דרגים בארגון. התפקיד דינמי וצומת מרכזי במרלו"ג ובעל השפעה רבה על התנהלות המרלו"ג, כחלק מהנהלת המרלו"ג. מה תעשה/י בתפקיד? ניהול מערך פעילות הפצה בניה וייעול הקוים ע"פ מדיניות השירות של החברה – כ 150 קווי הפצה בכל הארץ אחריות לפעילות ההפצה בהיבט תפעולי, עסקי, כלכלי ואנושי בהתאם ליעדים ומדיניות החברה. אחריות על כ 150 עובדים ומנהלים.
דרישות:
ניסיון בניהול מערך הפצה גדול השכלה בתחומי תעשייה וניהול, לוגיסטיקה וכדומה- יתרון משמעותי. ניסיון משמעותי ומוכח בניהול מנהלים וצוותים בהפצה בארגונים גדולים-חובה. ניסיון בניהול ממשקים מרובים- חובה. הבנה וניתוח אנליטי של דוחות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-3149
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
דרום - אשדוד, קרית גת, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|