תיאור תפקיד:
לחברת יזמות ובניה ותיקה שנמצאת בצמיחה דרוש/ה מנהל/ת פיתוח עסקי. התפקיד מעניין ומאתגר, בתפקיד תהיו אחראים לזיהוי הזדמנויות עסקיות חדשות, פיתוח אסטרטגיות שיווק ומכירה, וניהול קשרים עם לקוחות פוטנציאליים. התפקיד כולל ביצוע מחקר שוק מעמיק, ניתוח מגמות בתעשייה והכנת תוכניות עסקיות. ניהול מו"מ עם שותפים פוטנציאליים. אחראיות להכנת דוחות ביצועים והמלצות להנהלה, תוך שמירה על קשרים עם לקוחות קיימים. משרדי החברה ממוקמים ברמת גן. משרה מלאה.
דרישות:
ניסיון של 3 שנים לפחות בתפקיד דומה הבנה מעמיקה בתחום הנדל"ן יכולת מו"מ כישורי תקשורת מצוינים ידע בשיווק דיגיטלי יכולת עבודה עצמאית ובצוות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-3194
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - בית שמש
|
תיאור תפקיד:
לחברה יצרנית בתחום המזון הפועלת בשני אתרים בירושלים ובית שמש דרוש/ה איש/ת סיסטם Windows. מתן שירות ותמיכה ל 50 משתמשי קצה בנושאים שונים, שרתים, מדפסות, מערכות תקשורת, אבטחת מידע ומערכות המידע להוביל שינויים ושידרוגים במערכות ה IT של החברה נדרשת זמינות גבוהה (טלפונית) גם מחוץ לשעות העבודה
דרישות:
- הכרות עם עבודה בשרתי טרמינל - חובה
- ניסיון בהקמה והגדרה של שרתי Windows - חובה
- ניסיון בסביבת עבודה 365 - חובה
- ניסיון בהקמה והגדרה של עמדות עבודה
- יתרון משמעותי לניסיון עם מרכזיות IP, מערכות ERP, מוצרי אבטחת מידע, veem, סוויטצים מנוהלים (VLAN), ESX \ vcenter, SQL, GPO
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-3233
אזור:
מרכז - מודיעין, שוהם
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברת בניה ונדל"ן ותיקה דרוש/ה מזכיר/ה ועוזר/ת אישית למנהלת המתחם ברעננה. התפקיד כולל ביצוע משימות אדמיניסטרטיביות יומיומיות, ניהול לוחות זמנים, תיאום פגישות, והכנת מסמכים עבודה בצד המשפטי וסטטוטורי. תמיכה במנהלת המתחם ובמהנדס, כולל עזרה בהכנת תוכן, ניהול חוזים מסחריים ועבודה מול עורכי דין, שיווק ויצירת תוכן שיווקי איכותי. ניתן לעבוד 4 ימים בשבוע או לחילופין א'-ה' עד שעה 15:00 מיקום המשרה: צומת רעננה
דרישות:
ניסיון בתפקיד דומה - יתרון יכולת עבודה בסביבה דינמית מרובת משימות יכולת ניהול זמן וארגון גבוהה שליטה מלאה ביישומי מחשב תקשורת בין אישית טובה עברית רהוטה
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית
קוד משרה:
JB-3236
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
לחברת השקעות בינלאומית ויוקרתית הפועלת בשווקים הפרטיים הגלובליים אנו מגייסות מנהל/ת משרד מנוסה לניהול שוטף של המשרד הכולל תמיכה במנכ"לית ובצוות המקומי, ולתפעול אדמיניסטרטיבי שוטף.תחומי אחריות עיקריים: תמיכה אדמיניסטרטיבית במנכ"לית ובעובדי המשרד. תיאום פגישות, שיחות ועידה וניהול יומנים תיאום נסיעות לחו״ל והזמנות טיסה / לינה / תחבורה הכנת דוחות הוצאות קבלת אורחים במשרד, מענה לטלפונים ודוא״ל נכנס ניהול רשומות, מסמכים ודוחות משרדיים סיוע בניהול תשתיות מחשוב ו-IT בשוטף ניהול תקציב המשרד, רכש ציוד משרדי והזמנות שמירה על סביבת עבודה מסודרת ונעימה ארגון פעילויות רווחה: ימי הולדת, חגים ואירועי צוות תמיכה בארגון כנס שנתי יוקרתי בהשתתפות מאות אנשי מקצוע מובילים מהענף. עבודה מול צוותים גלובליים: משפטים, כספים, השקעות, שיווק וקריאייטיב. משרה מלאה בהרצליה פיתוח א'-ה'
דרישות:
לפחות 5 שנות ניסיון בתפקיד אדמיניסטרטיבי בסביבה דינאמית ומשתנה (עדיפות לניסיון בחברה גלובלית) ניסיון בתיאום לוגיסטי וניהול משימות מרובות שליטה מלאה בעברית ובאנגלית ברמה עסקית שליטה ביישומי Microsoft Office (בעיקר Excel ו-PowerPoint) גישה פרואקטיבית לפתרון בעיות וביצוע עצמאי יכולת תפקוד בתנאי לחץ וריבוי משימות סדר ודיוק גבוהים, ארגון אישי מצוין וירידה לפרטים דיסקרטיות מלאה ויחסי אנוש מעולים אנרגיה חיובית ואמינות גבוהה תואר ראשון – יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-3251
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
לחברה יצרנית ותיקה יציבה ומוכרת דרוש/ה מנהל/ת צוות הפצה לאתר החברה החדש הממוקם באזור התעשייה בית שמש אחריות כוללת על ניהול פעילות הפצה – ניהול צוות נהגי חלוקה . ניהול אופטימלי של חלוקת הקווים, סידור העבודה, וויסות העומסים במטרה לעמוד ביעדי רמת האספקה ללקוחות. בניית ותכנון קווי חלוקה וקביעת ימי אספקה ללקוחות חדשים, בדיקת סינכרון מלאי החברה, ניהול ממשקי עבודה תוך ארגוניים עם מחלקות מערכות מידע, מחסן, הפצה, משא"נ, בטיחות וכיוב. ניהול והנעת כלל צוות עובדי ההפצה- חניכה מקצועית ומתן משוב שוטף, הדרכות מקצועיות. הובלת תהליכי שיפור וייעול, יציאה לשטח עם נהגים ומתן משוב מקצועי לצוות החלוקה.
דרישות:
• השכלה אקדמאית בתחומי תעשייה וניהול, לוגיסטיקה וכדומה- יתרון משמעותי. • נסיון של חמש שנים לפחות בניהול צוותים (לפחות 20-25 עובדים) בארגונים גדולים-חובה. • יכולת הנעה ורתימת עובדים. • נסיון בניהול ממשקים מרובים- חובה. • יכולת וורבלית גבוהה, יצירתיות, הבנה וניתוח אנליטי של דוחות, חריצות, חיבור לשטח, תקשורת בינאישית טובה, רפרזנטטיביות, תודעת שירות גבוהה. • יכולת ניהול ופתרון קונפליקטים. • חיבור וקירבה לשטח, נכונות לדוגמא אישית ועבודה מאומצת.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-3234
אזור:
מרכז - חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברה ותיקה ומובילה בתחומה דרוש.ה כלכלן.ית , תיאור התפקיד: בחינת הסכמי לקוחות זיהוי הזדמנויות להגדלת הכנסות וייעול תהליכים ניתוח מוצרים והצפת פערים הסקת מסקנות והצעות לשיפור מעקב אחר יישום המלצות
דרישות:
תואר ראשון בכלכלה -חובה שליטה ברמה גבוהה ב- excel - חובה ניסיון של 3 שנים - חובה ניסיון בעבודה בכלי BI – יתרון משמעותי בעל/ת יכולות אנליטית גבוהה וניסיון בניתוחים כלכליים
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-3242
אזור:
מרכז - פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
לחברה מובילה דרוש.ה איש.ת מכירות שטח למשרה דינאמית הכוללת יצירת קשר עם קבלנים ומנהלי פרויקטים איתור לקוחות פוטנציאליים וניהול תהליך המכירה משלב הפנייה הראשונית ועד לסגירת העסקה קידום והטמעת פתרונות החברה בפרויקטים קיימים וחדשים ניהול קשר שוטף עם לקוחות, שימור והרחבת פעילות עבודה מול ממשקים פנימיים בחברה: תפעול, רכש, שירות לקוחות ועוד
דרישות:
ניסיון במכירות שטח בתחום התעשייה ניסיון בעבודה עם מוצרים טכניים בשוק הבנייה/תשתיות/אנרגיה יתרון משמעותי ניסיון מוכח בעבודה מול קבלנים, מנהלי אתרים ויזמים חובה יכולת ניהול מו"מ ברמה גבוהה, סגירת עסקאות ועמידה ביעדים יכולת עבודה עצמאית וניהול זמן המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-3238
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
חברה מסחרית גדולה | אזור המרכז ניהול אסטרטגי של תחום תכנון המלאי, היבוא ורכש, תוך עמידה ביעדי זמינות, עומק מלאי, צמצום חוסרים והשמדות, ושיפור תהליכי רכש ותמחור. מה תעשה/י ביום יום? הובלת תחום עיתוד ותכנון מלאי: מדיניות מלאי, תחזיות, ניתוח פערים ושיפור מתמיד. ניהול רכש ויבוא מול ספקים בחו"ל, כולל שילוח, מכס ורגולציה. אחריות ישירה על צוות מקצועי, פיתוח עובדים והובלת תהליכי שינוי. עמידה ב-KPI אסטרטגיים: זמינות, עומקי מלאי, עלויות ורמות שירות. שיפור תהליכי עבודה, אוטומציה וניהול מבוסס נתונים.
דרישות:
תואר ראשון בלוגיסטיקה / הנדסת תעשייה וניהול / שרשרת אספקה (תואר שני – יתרון). 5+ שנות ניסיון בעיתוד מלאי ורכש בארגון תעשייתי/מסחרי גדול. ניסיון ניהולי מוכח בצוותי תכנון או רכש. שליטה ב-ERP (Priority/SAP), Excel ברמה גבוהה. Power BI – יתרון. חשיבה אנליטית, יכולת הובלת צוותים וניהול ממשקים מורכבים. אנגלית ברמה גבוהה מאוד, דיבור וכתיבה.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
jb-3259
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - יהודה ושומרון
|
תיאור תפקיד:
לחברה תעשייתית, יצרנית, בטחונית דרוש/ה כלכלן/נית בכיר/ה ו- FP&A תפעולי. התפקיד כולל: • ביצוע תמחיר תעשייתי למוצרים על פי שיטות שונות (תקן, ישיר, ABC) • השתתפות בהגדרת זמני תקן במפעל ובקרה על יישומם בפועל • חישוב עלויות מוצרים, ניתוח סטיות וחריגות בין תמחיר לעלות בפועל • ניהול ובקרה על מלאי (כולל מלאי בתהליך, מלאי מת, ופקודות עבודה פתוחות) • ביצוע סגירות תקופתיות במערכת Priority • העמסות עלויות ייצור ישירות ועקיפות • ניתוחי כדאיות כלכלית של קווי ייצור או מוצרים • עבודה מול ממשקים רבים: ייצור, רכש, תפ"י, כספים כפיפות לסמנכ"ל כספים. החברה ממוקמת בנתניה
דרישות:
• תואר ראשון רלוונטי: כלכלה / ראיית חשבון / תעשייה וניהול • ניסיון של לפחות 3 שנים בתמחיר תעשייתי בסביבה יצרנית/חברות אלקטרוניקה – חובה • שליטה מלאה ב-ERP (יתרון לפריוריטי) • ניסיון בניהול ובקרת מלאי – יתרון משמעותי • ניסיון בתפקידי FP&A תפעוליים – יתרון • יכולת אנליטית גבוהה, ירידה לפרטים, חשיבה עסקית
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-3189
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
לחברה מסחרית גדולה המעסיקה אלפי עובדים, דרוש/ה מנהל /ת אגף שכר לניהול מחלקת השכר. התפקיד בכיר ומדווח לסמנכ"ל כספים. במסגרת התפקיד ניהול צוות חשבי שכר, אחריות על תפוקת תהליך השכר מקצה לקצה לאוכלוסיות שכר שונות ומגוונות. ניהול הצוותים על פי המורכבויות החוזיות השונות, אחריות על תהליך השכר מקליטת עובד, עובר בדיווחי נוכחות וקליטה במערכות השונות, ניהול תהליך הפקת השכר לעובדים, ניהול הממשקים הפנסיוניים ואחריות על דיווחים מלאים, תהליכי סיום העסקה אל מול כל הגורמים הרלוונטיים, דיווחים ודוחות חשבונאיים, עמידה והקפדה על כל חוקת השכר בהיבטים השונים, אחריות ניהולית אל מול הנהלת החברה בשונות השכר מחודש לחודש,
דרישות:
תעודת חשב/ת שכר מוסמך - חובה ניסיון רב שנים בארגונים גדולים ניסיון בניהול מחלקת שכר היכרות עם הסכמים קיבוציים, צווי הרחבה שונים, רגולציה ודיני עבודה - שליטה מלאה שליטה במערכות נוכחות, שכר, אקסל ודיווחים ניסיון משמעותי בהכנת דיווחים להנהלה - עתודות, דיווחים, עבודה מול מוסדיים וחברות ביטוח תנאים מעולים למתאימים/ות המשרה מלאה ואינה היברידית ממוקמת במרכז הארץ המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-3186
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
|
תיאור תפקיד:
לחברה מסחרית מהגדולות במשק בתחומה, למחלקת הכספים של מטה החברה, דרוש/ה אנליסט שכר והטבות. התפקיד כולל ניתוח וסיוע בתהליכי שכר והטבות בארגון. ניתוח נתוני שכר והטבות עובדים ונתוני סקר צבירן והטמעת מדיניות החברה בנושא מתן המלצות לשכר ותנאי העסקה עבור התפקידים השונים בחברה מתן מענה לצוותי משאבי אנוש בסוגיות השונות בתחום העיסוק: שכר, תנאים, תקציב, תקינה וכו' הובלת תהליך תוספות שכר ותהליך בונוס שנתי בחברה שותפות בתהליך בניית מדדים ויעדים בחברה בנייה, תחזוקה ובקרה של תקציב השכר ותקציב התקינה בחברה הכנת תשתית נתונים בתחומי השכר, התמריצים, התחלופה וכד' כבסיס לקבלת החלטות וביצוע שינויים ניתוח נתוני משאבי אנוש שכוללים גיוס, תחלופה ומגמות נוספות בחיי העובד, הסקת מסקנות וגיבוש תובנות אפיון והפקת דוחות שכר ונתוני עובדים להנהלת הקבוצה, משאבי אנוש ולמנהלים בחברה הנגשת נתונים ובניה של דשבורדים שיתנו מענה לקהילות השונות (מש"א, הנהלה בכירה, מנהלים וכו') אחריות לניהול שוטף ותחזוקת SAP HR
דרישות:
תואר ראשון בכלכלה/ מנהל עסקים / סטטיסטיקה – חובה תואר שני רלבנטי – יתרון ניסיון כאנליסט שכר והטבות – יתרון משמעותי ניסיון של מעל 5 שנים ככלכלן/ית תקציב ובקרה מארגון יכולת מוכחת בהבנת נתונים, ניתוחם והצגתם - חובה שליטה ב-Excel ו- PowerPoint ברמה גבוהה מאוד – חובה ניסיון בבניית דשבורדים ב- Power BI - יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
jb-3232
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
A leading technology company for digital marketing, located in Herzliya is looking for a Sales Manager to join her excellent sales team. In this position you will be responsible for: Growing companys App Advertisers portfolio by promoting User Acquisition services Own the entire sales funnel: build, track and manage an active sales pipeline to achieve and exceed monthly and quarterly targets Seek out, Identify and approach new clients proactively, qualify and close deals Perform regular follow-ups through phone calls, emails and social media Manage prospects and activity reporting in companys CRM Working closely with ad operations, tech and legal to expedite the sales flow Act as an expert in the mobile marketing sphere, communicating with prospects in a professional consultative sales approach and build rapport
דרישות:
3+ years of experience in the Digital Advertising/AdTech/Performance Marketing industry a must 2+ years of experience as a Sales Manager/BDR/ SDR a must Experience in working with mobile apps and overall mobile advertising ecosystem - big advantage Ability to multitask in an organized manner Strong business acuity, communication and negotiation skills, a passion for sales and marketing and a customer-centric mindset Excellent relationship building skills (including C -Level Directors) Independent, proactive, analytical, results-driven and out of the box thinker Business level English both verbal and written. Other languages - big advantage Experienced working with fast-paced technology organizations
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-3258
אזור:
מרכז - תל אביב
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
לקבוצת חברות טכנולוגית תפעולית העוסקת בשירותים פיננסיים דרוש/ה מנהל /ת חשבונות ראשי/ת. התפקיד מדווח למנכ"ל הקבוצה. התפקיד כולל אחריות על הניהול הפיננסי של החברה. הכנת חומר לדו"חות כספיים, תפעול פיננסי שוטף, בקרה של העברות כספים בהיקפים עצומים, התחשבנויות מול מפיצים, התחשבנות בין חברתית, אחריות על דוחות כספיים מול רואה חשבון מבקר. יד ימינו של מנכ"ל הקבוצה בכל הקשור לעולמות הכספים. הכנת שכר העובדים.
דרישות:
ניסיון בניהול צוות הנהלת חשבונות - חובה ניסיון בהכנת שכר לעובדים מקצה לקצה - חובה נכונות לעשייה הנדס און ניסיון בדיווח למוסדות ואיחוד עוסקים משרדי החברה בתל אביב קרוב לעזריאלי המשרה אינה היברידית המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-3250
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
לחברה ותיקה ומובילה בתחומה דרוש.ה רכז.ת גיוס מומחה.ית בסורסינג למשרה דינאמית הכוללת סינון קו"ח, ראיונות טלפוניים, סורסינג ברשתות, יצירת אפיקים חדשים לאיתור מועמדים איכותיים, תיאום ראיונות וליווי תהליכי גיוס וקליטת עובדים, רווחה, סיוע למנהלת משא"ב ועוד ועוד. משרה מלאה, יום בשבוע היברידי. **תנאים טובים למתאימים.ות וסביבת עבודה נעימה ואיכותית**
דרישות:
* ניסיון בגיוס וראיונות טלפוניים * ניסיון בסורסינג * תואר ראשון רלוונטי * פרואקטיביות, יוזמה ויכולת הנעת תהליכים * תקשורת בינאישית ברמה גבוהה ויכולות אבחון * ראש גדול ומוטיבציה גבוהה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-3237
אזור:
מרכז - פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
לחברה יצרנית מובילה דרוש.ה מנהל.ת רכש מנוסה, המשרה כוללת התנהלות מול ספקים וניהול מו"מ מסחרי, ניהול צוות עובדים, בניית והטמעת נהלי עבודה, הובלת מהלכי התייעלות וחיסכון בעלויות, ניהול מערך הזמנות ואספקות בארגון, התנהלות מול ממשקים פנים ארגוניים ועוד.
דרישות:
השכלה בתחומי תעו"נ, מנהל עסקים, כלכלה - חובה! ניסיון בניהול מערך רכש בחברה תעשייתית יצרנית - חובה! יכולת ניהול עובדים והובלת פרוייקטים יוזמה, יכולת עבודה עצמאית חשיבה אנליטית ואסטרטגית יחסי אנוש מעולים
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-3247
אזור:
מרכז - פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|