תיאור תפקיד:
דרוש/ה מנהל/ת חשבונות עד מאזן לחברת אי-קומרס בינלאומית מיקום: רעננה תיאור התפקיד: דרוש/ה מנהל/ת חשבונות עד מאזן יחידה. התפקיד כולל ניהול חשבונות שוטף, עבודה עם פלטפורמות מסחר דיגיטלי (Amazon, Shopify, eBay), התאמות בנקים ומטבעות זרים, ודיווחים לרשויות. זוהי הזדמנות מצוינת להשתלב בסביבה דינמית ולצמוח בתחום הפיננסים והאי-קומרס. תחומי האחריות: הנהלת חשבונות עד מאזן – התאמות בנקים, כרטיסי אשראי ולקוחות. ניהול ספקים ולקוחות – עבודה מול ספקים בארץ ובחו"ל, תשלומים וגבייה ומשכורות. דיווחים לרשויות – מע"מ, מס הכנסה, ביטוח לאומי ודוחות חודשיים. עבודה עם מערכות הנהלת חשבונות ו-ERP – חשבשבת / Priority / SAP / QuickBooks. ניהול תהליכים פיננסיים באי-קומרס – עבודה עם Amazon, Shopify, eBay ושערי תשלום כמו PayPal ו-Stripe. משרה מלאה, פונה לשני המינים כאחד.
דרישות:
תעודת הנהלת חשבונות סוג 3 / מדופלם – חובה. ניסיון של לפחות 3 שנים בהנהלת חשבונות עד מאזן – חובה. חובה ניסיון במשכורות !! הבנה בניהול כספים והפקת דוחות כספיים- יתרון ניסיון בעבודה עם חברות אי-קומרס / ייבוא-ייצוא / חברות גלובליות – יתרון משמעותי. שליטה בתוכנות הנהלת חשבונות – חשבשבת, Priority, SAP, QuickBooks. ניסיון בעבודה עם מטבעות זרים והתנהלות מול ספקים בינלאומיים – יתרון. אנגלית ברמה טובה – קריאה, כתיבה ותקשורת עם ספקים בחו"ל. דיוק, סדר ויכולת עבודה עצמאית בניהול מערך פיננס
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00005
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
חתם.ת לסוכנות ביטוח קטנה! ברעננה - חידוש פוליסות ללקוחות קיימים - מתן מענה מקצועי ללקוחות הסוכנות - התנהלות מול ממשקים פנימיים וחיצוניים - הפקת פוליסות
דרישות:
רישות התפקיד - נסיון תואם מסוכנות ביטוח - חובה - ידע ונסיון מול המערכות של כל חברות הביטוח. - רמה אישית גבוהה, ראש גדול ואסרטיביות. * משרה זו פונה לנשים וגברים כאחד.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00007
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
דרוש/ה מנהלת חשבונות לקוחות ורכזת גבייה ניהול מערך לקוחות מא' עד ת': הקמת לקוחות הפקת חשבוניות וקבלות ביצוע התאמות כרטיסי לקוחות ניהול מלא לתהליכי גביה וסיוע ללקוחות בתהליך הכנת דוחות פנים וניתוח נתוני לקוחות ביצוע הפקדות ועוד
דרישות:
תעודת הנה"ח סוג 2/3. ניסיון של שנתיים ומעלה בהנה"ח (לקוחות – יתרון) יכולת עבודה עצמאית ובצוות. תקשורת בינאישית גבוהה, ראייה מערכתית, יחסי אנוש טובים, מוסר עבודה, מחויבות ותודעת שירות. * משרה זו פונה לנשים וגברים כאחד.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00006
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
תיאור המשרה לחברת אינטגרציה גדולה בחולון דרוש/ה מתאמ/ת התקנות לקוח במסגרת התפקיד: אחריות לתיאום משאבים לטובת הפרויקט וההתקנה מול הלקוחות, התנהלות מול ממשקים מרובים פנים וחוץ ארגוניים, תיאום בין קבלנים, הטכנאים והלקוח.
דרישות:
דרישות התפקיד ניסיון בתפעול יומנים מרובים ותפעול יומנים ב-OUTLOOK ידע בתוכנות OFFICE ידע בפריורטי - יתרון משמעותי עבודה קודמת מחברת אינטגרציה - יתרון משמעותי
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00003
אזור:
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
רה בתחום מערכות בטחון דרוש/ה מנהל/ת אגף שכר. התפקיד כולל אחריות על כל תחום השכר, נוכחות, חיוב לקוחות, ניהול צוות עובדים (מעל 18 עובדים) , וביצוע ניהול שוטף של תחום השכר והנוכחות בכל המובנים.
דרישות:
דרישות ניהוליות: * ניסיון בניהול צוותי שכר * יכולת להוביל פרויקטים בתחום השכר ולהנחות את הצוות בביצוע משימות שוטפות. * יכולת עבודה תחת לחץ וניהול זמן אפקטיבי. * יכולת לפתח ולהוביל תהליכים, כולל אוטומציה ושיפורים מתמידים בתהליכי השכר והנוכחות. * ידע בניהול עבודה מול ממשקים פנימיים HR, כספים, משפטי ולקוחות חיצוניים דרישות מקצועיות: * תואר ראשון בתחומים רלוונטיים יתרון. * נסיון בהטמעת מערכות שכר ונוכחות בארגונים גדולים. * ניסיון של לפחות 5 שנים בניהול אגף שכר ונוכחות בארגון גדול * ידע מעמיק ויכולת עבודה עם מערכות שכר ונוכחות והסכמים קיבוציים. * ידע בהסכמים קיבוציים ובתנאים סוציאליים. * שליטה מעולה בתוכנות שכר ונוכחות (כגון "הרמוני"). * הכרות עם דיני עבודה ויכולת לייעוץ בתחום זה. * ניסיון בעבודה עם מערכת ERP פריוריטי ובייחוד הפקת חשבוניות. כישורים נוספים: * יכולת עבודה עצמאית ובצוות. * דיוק, סדר וארגון ברמה גבוהה. * יחסי אנוש מעולים ויכולת עבודה מול ממשקים מגוונים. מקום העבודה: פתח תקווה היקף משרה: מלאה.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00002
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|