תיאור תפקיד:
חברת פריויריטי סופטוור מחפשת נציג.ת קשרי לקוחות טלפוני.ת, לחצי משרה. התפקיד כולל אחריות על הקשר השוטף עם לקוחות הקצה ושותפים עסקיים. טיפול שוטף הכולל: הצעות מחיר, פתיחת הזמנה, גבייה, מענה טלפוני ועדכון במערכת.
דרישות:
רקע וניסיון בפועל עם תוכנת פריוריטי. רקע וניסיון באדמיניסטרציה / שרות לקוחות – חובה רקע בהנהלת חשבונות, הבנה פיננסית ידע בתוכנות מחשב – יתרון ברמה הבין אישית – יכולת עבודתה בצוות, יחסי אנוש טובים, יכולת למידה עצמאית , שירותיות, התמודדות עם מצבי לחץ וריבוי משימות העבודה בפארק אפק בראש העין
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-292
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
Priority- Retail מצרפת לצוות פיתוח, מפתח.ת ג’וניור, לפיתוח Priority. פתרונות מערכת Priority ERP מאופיינים בגמישות ובפתיחות המאפשרות התאמה מקסימלית לצרכים משתנים של חברות בכל הגדלים והתעשיות: מתאגידים בינלאומיים הזקוקים למערכת ERP רב חברתית עשירה ועד חברות קטנות בתהליכי צמיחה.
דרישות:
תואר ראשון במדעי המחשב/ הנדסת תעשיה וניהול/ מערכות מידע ממוסד אקדמי מוכר - חובה ! היכרות עם פריוריטי ועם כלי הפיתוח בפרט – יתרון משמעותי נכונות למשרה מלאה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-299
אזור:
מרכז - פתח תקווה, בקעת אונו וגבעת שמואל, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין
|
תיאור תפקיד:
לחטיבת ה Retail של קבוצת Priority, דרוש/ה מנהל/ת פרויקט למוצרי דיגיטל. התפקיד כולל ניהול פרויקטים בתחום המסחר האלקטרוני, CRM, תשלומים דיגיטליים ואפליקציות Mobile, אחריות על קידום וניהול פרויקטים בתחום ה eCommerce , אינטגרציות API לפלטפורמות מסחר, למערכות CRM ואפליקציות Mobile העבודה במשרה מלאה, בין השעות 08:30-17:30 ונכונות לעבודה בשעות נוספות ולא שגרתיות
דרישות:
ניסיון ביישום והטמעה של פרויקטים בתחום ה e-com, CRM, CLM, ומובייל עתירי אינטגרציה . ניסיון באינטגרציה מורכבת – רקע טכני – יתרון יכולת למידה ומתן תמיכה שוטפת לממשקי Rest- API לפחות שנתיים ניסיון כמנהל/ת פרויקטים בתחום הרלוונטי . השכלה רלוונטית בתחום הכרות עמוקה עם ענף הקמעונאות ותהליכים קמעונאיים -יתרון! העבודה כוללת נסיעות ללקוחות בכל רחבי הארץ
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-249
אזור:
מרכז - פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
מחפשים תומכ/ת אפליקטיבית (HelpDesk) למתן תמיכה טכנית טלפונית ברמת TIER 1-2 לחברת בת של Priority-Software ביקנעם! התפקיד כולל: •עבודה והתקשרות מול מיישמי המערכות בשטח, מנהלי מערכות מידע , אנשי סיסטם. •תמיכה בתקלות משתמשים, בבעיות תשתית (שרתים), והתקנת מערכות בשרתי הלקוח. •המשרה הינה מלאה בימים א'-ה' בין השעות 09:00-18:00
דרישות:
•ידע טכני ושליטה במערכות הפעלה ווינדוס - חובה! •ניסיון בעבודה מסוג תמיכה טכנית/helpdesk - חובה! •הכרות עם מערכות ERP PRIORITY- יתרון •ידע וניסיון בעבודה עם IIS - יתרון •תואר ראשון במערכות מידע ו/או הכשרה מקצועית ברשתות וסיסטם - יתרון •ניסיון עם מסדי נתונים- SQL- יתרון •רקע במערכות מובייל ו-Web -יתרון •הכרות עם מושגים / תהליכים מתחום הלוגיסטיקה- יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-275
אזור:
שרון - ראש העין
צפון - עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל
|
תיאור תפקיד:
חברת פריוריטי סופטוור, חברת תוכנה מצליחה שנמצאת בצמיחה מתמדת מחפשת Talent Acquisition Specialist עם תשוקה לעולמות הגיוס בישראל ובחו"ל ויכולת לגייס למגוון רחב של תפקידים ובפרט טכנולוגיים.המשרה הינה זמנית, עם אופציה להפוך לקבועה עיקרי התפקיד: גיוס בעיקר בשוק הישראלי – כולל סורסינג, עבודה בלינקדאין, רשתות חברתיות, הבאת לידים, קשרים עם מקורות גיוס . גיוס למגוון תפקידים בתחום התוכנה (נדרשת הבנה של מושגים טכניים בעולם הפיתוח), ניהול פרוייקטים, סיסטם, שרות, תמיכה ועוד הזדמנות מדהימה לעבוד בחברה מיוחדת, כחלק מצוות מקצועי מקסים ואנרגטי
דרישות:
תואר ראשון בעולם מדעי החברה או תחום רלוונטי - חובהניסיון בגיוס טכנולוגית –חובה ניסיון בעבודה בנושא סרצ'ינג, לינקדאין, רשתות חברתיות - חובה שליטה מלאה באנגלית ויכולת לראיין באנגלית – יתרון משרה מלאה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-298
אזור:
מרכז - פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
Responsibilities: - Manage the project plan for the data center migration project. - Track the status of the tasks, flag risks and provide updates and mitigation recommendations. - Monitor progress and adjust as needed. - Manage communications with customers. - Map and define business requirements for internal tools to support the migration project. - Liaise between company departments: Cloud, R&D, Support, Customer Success, Global Applications. - Be the focal point for cloud operations projects - Produce the cloud operations monthly report - Assist the PMO with additional project and tasks as needed
דרישות:
Skills: - B.A/B.Sc. in Business Administration, Industrial Management or other relevant degrees. - Experience working with multiple, varying stakeholders - Excellent written and verbal communication skills - Strong attention to details and technicalities - Excellent organizational and technical abilities - Excellent English level both written and spoken - Resilient, ability to work in times of change and fast growth - Good interpersonal and multi-tasking skills - High interest in the operations of complex software products, SaaS, Cloud and Customer Experience.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-263
אזור:
מרכז - פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
We are seeking a motivated and detail-oriented Assistant Controller to support our financial operations and reporting activities. This role is ideal for a finance professional with strong accounting fundamentals, a proactive mindset, and a desire to grow within a dynamic and fast-paced environment. The Assistant Controller will work closely with the Controller and Finance team to ensure accurate and timely financial reporting, compliance, and process improvements. Responsibilities: Assist in the preparation of internal and external financial reports. Support the month-end and year-end close processes. Help monitor company performance and identify financial variances. Coordinate with external auditors and assist in audit preparations. Maintain and improve internal controls and accounting procedures. Assist with tax return preparations for both IL and US entities. Contribute to revenue recognition and consolidation processes. Support implementation of new accounting processes and tools. Collaborate with cross-functional teams and provide financial data as needed.
דרישות:
Bachelor's degree in Accounting, Finance, or a related field. Completion of an internship at one of the “Big 4” accounting firms – strong advantage. CPA certification – an advantage. 1–3 years of experience in accounting or audit. Familiarity with US GAAP – required. Experience in a tech or software company – advantage. Strong Excel skills; familiarity with ERP systems (Priority preferred). Analytical mindset and high attention to detail. Ability to manage time and meet deadlines in a fast-paced environment. Team player with excellent communication and interpersonal skills. Fluent in English and Hebrew. Comfortable working in an office-based setting.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-282
אזור:
מרכז - פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
מתן מענה לשיחות של לקוחות במגון ערוצים (טלפון, וואטסאפ ומייל) שליחת הצעות מחיר, פירוט והסבר על חיובי תחזוקה , לווי והדרכה לשימוש בערוצים הדיגיטליים בארגון ניתוב ואבחנה של סוגי הפניות מלקוחות ושיבוץ לגורם המתאים בארגון
דרישות:
תודעת שירות גבוהה שירותיות ,אדיבות ,כושר ביטוי ומסירות מוטיבציה גבוהה עבודה תחת ריבוי משימות יחסי אנוש טובים, יכולת עבודה עצמאית וכחלק מצוות נסיון באדמיניסטרציה/שירות לקוחות – יתרון נסיון עבודה עם פריורטי - יתרון משרה מלאה א-ה 08:30-17:30 (אופציה לגמישות)
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-224
אזור:
מרכז - פתח תקווה, מודיעין
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
אנו מחפשים מנהל/ת חשבונות להצטרף לצוות הכספים. התפקיד כולל ניהול חשבונות ספקים, טיפול בחשבוניות, התאמות כרטיסי ספקים, סיוע בסגירה חודשית, אחריות על רישומי הנהלת חשבונות מדויקים וגבייה מלקוחות חו"ל. נדרשות יכולות ארגון גבוהות, דיוק ויכולת עבודה בסביבה דינמית.
דרישות:
- שנתיים + ניסיון בהנהלת חשבונות סוג 1+2 – חובה
- ניסיון בתהליכי סגירה חודשית – חובה
- אוריינטציה טכנולוגית טובה, ניסיון עם מערכת פריוריטי – חובה
- אנגלית ברמה גבוהה (כתיבה ודיבור) – חובה
- ניסיון קודם בהנהלת חשבונות ספקים- חובה
- שליטה בExcel
- ניסיון בגבייה מלקוחות חו"ל סדר, ארגון, אחריות, יוזמה ויחסי אנוש טובים
משרה מלאה, א’-ה’, 8:30 – 17:30 – חובה משרה זו פונה לנשים ולגברים כאחד
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-264
אזור:
שרון - ראש העין
צפון - עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל
|
תיאור תפקיד:
מנהלי פרויקטים מנוסים במערכת פריוירטי? מחפשים את האתגר הבא בחברת המוצר? המשרה הזו בשבילכם! לחברת Priority Software דרושים מיישם/ת ומנהל/ת פרויקטים מנוסה במערכת פריוריטי להובלת פרויקטים מורכבים. בין תחומי האחריות העיקריים: עבודה מול לקוחות החברה, בין אם ליווי של הטמעת מערכת או עבודה למול לקוחות קיימים והתאמות, עבודה של כתיבת מסמכי אפיון, בדיקות של פיתוחים, הדרכות וליווי משתמשים.
דרישות:
לפחות 3 שנות ניסיון ביישום פריוריטי היכרות מעמיקה עם מודולי המערכת לרבות פרויקטים,מכירות,רכש,שירות,כספים ניסיון בניהול פרויקטים חוצי ארגון ואנטגרציה בין מערכות אנגלית ברמה גבוהה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-238
אזור:
מרכז - פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|