תיאור תפקיד:
הזדמנות קריירה מעולה לסטודנטים ! חברת הנדסה מובילה מחפשת בקר/ית NOC חדור/ת מוטיבציה להצטרף לצוות המנצח שלנו ! למה להצטרף ? גמישות: עבודה עם עד 3 משמרות בשבוע, שמתאימות לך! תנאים מצוינים: אווירה משפחתית, חברה יציבה ושכר תחרותי! משמרות בוקר, ערב , לילה ושישי ושבת.
דרישות:
מתאים גם לסטודנטים - עבודה גמישה עם עד 3 משמרות בשבוע. משמרות בוקר, ערב , לילה ושישי ושבת. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד. ניידות -חובה הכשרה מטעם החברה
היקף משרה:
משמרות
קוד משרה:
15567
אזור:
מרכז - מודיעין, שוהם
|
תיאור תפקיד:
חברת COMBLACK מגייסת איש/אשת SOC לחצי משרה בארגון פיננסי גדול במרכז! הזדמנות מעולה להשתלב במוקד אבטחת מידע Tier 1, בזיהוי וטיפול באירועי סייבר בזמן אמת – במשמרות ובמשרה חלקית גמישה.
דרישות:
קורס סייבר/אבטחת מידע – חובה ניסיון טכני רלוונטי (HD, PC, NOC, SOC) – חובה ידע בטיפול במשימות ברמת מורכבות בינונית הבנה בסיסית במערכות הפעלה, תקשורת ו-DMZ זמינות לעבודה במשמרות חלקיות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
19903
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
מסלול הקריירה לפיתוח תוכנה של חברת Infinity Labs RnD מחפש אתכם! בעלי תואר ראשון בהצטיינות ומעוניינים להיכנס לעולם פיתוח התוכנה? מסלול הקריירה שלנו מבוסס על שיטת לימוד ייחודית שפיתחנו המעניקה הכרה ומחקר מעמיק של ארכיטקטורת התוכנה, תוך כדי פיתוח יכולות אוטודידקטיות, עבודה בצוות ובליווי מנטורים מקצועיים מהתעשייה. בסוף התהליך, תוכלו להתחיל בקריירה בה תוכלו לחקור מגוון של טכנולוגיות ולפתור כל בעיה. ההכשרה על חשבוננו - יש לנו צוות מנטורים ומחלקת לקוחות שכל מטרתם לדאוג שלכם תהיה עבודה , כי רק כשאתם מוצאים עבודה - אנחנו יכולים להחזיר את ההשקעה בכם. * תנאים מעולים ואפשרויות פיתוח אישי ומקצועי למתאימים. * לא נדרש ניסיון קודם בתכנות
דרישות:
- תואר ראשון בהנדסה/מדעים מדויקים או תואר בהצטיינות עם ציון פסיכומטרי 680+
- אנגלית ברמה גבוהה
- מיומנויות אוטודידקטיות
- אוריינטציה אנליטית
- לא נדרש ניסיון קודם בתכנות
- המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
1578
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
אילת - אילת והערבה
|
תיאור תפקיד:
זמן אמת, הנותנת פתרונות תוכנה וחומרה לניהול המשאב האנושי בארגון, מגייסת נציגי/ות תמיכה טכנית שישתלבו בצוות החומרה שלנו. במסגרת התפקיד:א. מתן מענה טכני (טלפוני / צ'אט אונליין / השתלטות מרחוק) ללקוחות החברה על מוצרי החברה (מוצרי חומרה מבוססי תקשורת IP). טיפול בתקלות, ביצוע התקנות תוכנה והגדרתן. ב. קשר שוטף עם טכנאי החברה, בניה ו ניהול של סידור העבודה לטכנאים (במידה ולא ניתן לפתור את התקלה מרחוק). תפקיד מגוון, מעניין, עם הרבה אופציות ללמידה, קידום והתפתחות אישית ומקצועית. משרה מלאה, ימים א-ה 8:00-17:00. מיקום - פתח תקווה (ליד הקניון הגדול והרכבת הקלה) מתאים גם לחיילים/ות משוחררים/ות יוצאי תקשוב / ממר"ם ו/או בעלי הסמכה מתאימה אך ללא ניסיון, המעוניינים/ות להיכנס לעולם הטכני והטכנולוגי, לחברה יציבה ומתפתחת, עם אופציות ללמידה וקידום.
דרישות:
א. שירותיות, יחסי אנוש מעולים, יצירתיות וחשיבה מחוץ לקופסא - חובה ב. ידע ו/או השכלה בתחום התקשורת והרשתות (CCNA, MCSA וכד') - חובה (אפשרי גם ניסיון צבאי). ג. זמינות לתחילת עבודה מיידית - יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00137
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
לחברת הייטק ביטחונית מובילה באור יהודה דרוש/ה תומך/ת אפליקטיבי להצטרפות לצוות התמיכה המתרחב של החברה. תיאור התפקיד: במסגרת התפקיד תהיו חלק מצוות התמיכה הפועל במוקד המרכזי של החברה, המעניק מענה למגוון לקוחות ברחבי הארץ. התפקיד כולל זיהוי צורכי הלקוח, איתור תקלות אפליקטיביות וטכניות, מתן פתרונות פרקטיים, העברת הדרכות פרטניות, ושיתוף פעולה רציף עם צוות הפיתוח לטובת שיפור השירות והמוצר. תחומי אחריות מרכזיים: מתן מענה אפליקטיבי ללקוחות קצה במערכות החברה אבחון תקלות, זיהוי כשלים ומתן פתרונות בשטח או מרחוק תמיכה טלפונית ופרונטלית בהתאם לצורך העברת הדרכות והסברים למשתמשים עבודה יומיומית מול צוותי פיתוח וממשקים פנימיים נוספים
דרישות:
ניסיון של שנה לפחות בתפקיד תמיכה טכנית/מוקד שירות – יתרון משמעותי יכולת למידה עצמאית גבוהה וראש גדול ראייה מערכתית ואוריינטציה טכנולוגית יחסי אנוש מצוינים ותודעת שירות גבוהה רישיון נהיגה לרכב פרטי – חובה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
5340
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברת הייטק גלובאלית בתל אביב דרוש.ה NOC system and network administratorion, העסקה של 40% משרה. עיקר העבודה בסופי שבוע ולילות - מתאים לסטודנטים.ות
דרישות:
1 .basic experience in Linux – Red Hat/CentOS 2. basic experience in networking (TCP/IP) and switching 3 .basic Support and service experience 4 .High level English 5 .proven troubleshooting skills 6 . Self-learning 7. Good inter-personal ability and team work
היקף משרה:
משמרות
קוד משרה:
5132
|