תיאור תפקיד:
ניהול כולל של מערך השירות של החברה בארץ ובחו"ל, תוך הבטחת רמת שירות גבוהה, תמיכה טכנית שוטפת ללקוחות, ניהול צוותים מקצועיים, פיתוח תחום השירות והובלה ליעילות ורווחיות תפעולית.
• - קבלת דרישות שירות מלקוחות וניתובן למהנדסי השירות.
• - תכנון ובקרה על לו"ז השירות – התקנות, תחזוקה, חוזים והזמנות.
• - ניהול מקצועי ותפעולי של צוות השירות – כולל הכשרות, פיתוח וגיוס.
• - אחריות מלאה על רווח והפסד של מחלקת השירות, הפקת דוחות ניהוליים ויישום לקחים.
• - ניהול הצעות מחיר – תמחור, תחשיבים והצגה ללקוח.
• - עבודה שוטפת מול מחלקות ההנדסה, הרכש, והייצור לתיאום שירות מיטבי.
• - ניהול פרויקטי שירות מורכבים – משלב ההצעה ועד להשלמת הביצוע.
• - פיתוח והרחבת מעגל הלקוחות, בארץ ובחו"ל.
• - טיפול אישי ומתמשך בלקוחות אסטרטגיים, כולל מעקב אחרי איכות השירות.
• - שיפור מתמיד של תהליכי עבודה וממשקי שירות פנים וחוץ-ארגוניים.
• - הקצאת משאבים והובלת תכניות הדרכה והעשרה לצוות השירות.
דרישות:
- מהנדס/ת מכונות
• - ניסיון של לפחות 3–5 שנים בניהול צוותי שירות/טכני
• - שליטה במערכות ERP –
• - שליטה מלאה בעברית ואנגלית (קריאה, כתיבה ודיבור)
• - ניסיון מוכח בניהול לקוחות, מו"מ וניהול פרויקטים
• - הבנה במערכות חשמל, מיתוג, מכונות ובקרים –
• • - ניסיון מוכח בשטח ובעבודה תעשייתית כבדה
• - הבנה ברכיבי מוצר ותהליכים תעשייתיים