תיאור תפקיד:
חברה גדולה ומצליחה מגייסת תומך/ת הלפ דסק. התפקיד כולל מתן תמיכה טכנית לעובדי החברה, מתן הרשאות למשתמשים, טיפול וניתוב בתקלות טכניות, בקרה ותפעול של תהליכים, התקנות תוכנה ודרייברים, תמיכה באופיס 365, טרמינל, הגדרות, תקלות רשת, הכנת עמדות מחשב וכיוצא באלה.. משרה מלאה בלבד! שכר ותנאים מצויינים! גיוס מיידי! עובד/ת חברה מהיום הראשון!! (חניה, ארוחות).
דרישות:
בוגר/ת קורס ניהול רשתות - חובה. ניסיון בתפקיד דומה בחברה מעל שנה - חובה. שליטה בסביבת מיקרוסופט 365, AD. ידע וניסיון במערכת ENTRA/INTUNE. יחסי אנוש טובים. תודעת שירות גבוהה. זמינות למשרה מלאה בתל אביב. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
היקף משרה:
משרה מלאה, לפי שעות
קוד משרה:
2138
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
חברת Mertens - MalamTeam מגייסת מנהל/ת רשת לארגון באזור תל אביב. מה התפקיד כולל? ניהול ותחזוקה של סביבות מקומיות ובענן. עבודה מול מגוון רחב של מוצרים בתחומי תקשורת ואבטחת מידע. תמיכה וניהול Active Directory, SCCM, GPO, Intune. התמודדות עם איומי סייבר וניהול הרשאות וזהויות. תחזוקת תשתיות תקשורת וציוד רשת. הובלת פרויקטים טכנולוגיים וניהול סביבות וירטואליות.
דרישות:
לפחות 5 שנות ניסיון בניהול רשתות בארגונים גדולים מומחיות בסביבת Microsoft (AD, SCCM, GPO, Intune) ידע בתחום אבטחת מידע , ניהול הרשאות והתמודדות עם איומי סייבר ניסיון בניהול תשתיות תקשורת, ציוד רשת ופתרון תקלות ניסיון בעבודה בסביבות ענן (AWS, Azure)
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
33103
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
שרון - הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
חברת Mertens - MalamTeam מגייסת תומך/ת IT עבור ארגון גדול בפתח תקווה התפקיד כולל: מתן תמיכה טכנית במערכות המחשוב, לעובדי החברה- פנים ארגונית במגוון ערוצים: טלפונית, אימייל, חיבור מרחוק או הגעה לעמדת עבודה. טיפול בתקלות במערכות הפעלה Win וחבילת Office, וניהול משתשמים ב- Domain
דרישות:
ניסיון קודם של כשנתיים לפחות כתומך/ת מחשוב פנים ארגוני (אפשרי ניסיוו צבאי) איתור ופתרון תקלות חומרה ותוכנה בסיסיות בסביבת Windows וחבילת Office (Excel / Word/ Outlook) יכולת להסביר ולהנחות משתמשים לעזרה עצמית ושימוש נכון למניעת תקלות חוזרות פתיחת קריאות שרות במערכת המחשוב הקיימת 150 שעות אקדמיות בנושאי מחשוב
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
33299
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל
שרון - ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
לחברת Mertens - MalamTeam דרוש/ה תומכ/ת אפליקטיבי/ת (ללא ניסיון) לתמיכה במערכות מידע בארגון רפואי מוביל. תיאור התפקיד: עבודה בצוות תמיכה במוקד מערכות מידע מתן תמיכה אפליקטיבית בתוכנות ייעודיות הזדמנות מצוינת לצבירת ניסיון בתחום המערכות מידע
דרישות:
ניסיון קודם במוקד תמיכה/שירות – יתרון מיומנויות מחשב גבוהות – שליטה ב-Windows, אופיס ואינטרנט זיקה לתחום השירות והמחשוב ויכולת הובלת שיחה נכונות לעבודה במשמרות במוקד טלפוני
המשרה מתאימה מאוד לסטודנטים – גמישות במשמרות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
31566
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
שרון - הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
בעל/ת ניסיון בתחום המחשוב? מחפש/ת את ההזדמנות להיכנס לתחום ה- IT בארגון גדול? ההזדמנות הבאה עבורך! חברת Mertens - MalamTeam מחפשת תומך/ת מחשוב IT להשתלבות בצוות מקצועי הנותן תמיכה פנים ארגונית לעובדי החברה. במסגרת התפקיד תמיכה במשתמשים וניהול סביבת DOMAIN, עבודה עם Active Directory ו- Exchange טיפול בתקלות Windows ו- Office , תקלות רשת ועוד. העבודה במשרה מלאה במשרדי החברה בפתח תקווה!
דרישות:
ניסיון של שנה לפחות בתמיכת Help Desk או ניהול רשת (גם ניסיון צבאי מתקבל!) שליטה טובה ב-Windows & Active Directory ידע בטיפול בתקלות רשת, הגדרת כוננים וציוד קצה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
32727
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
ל Mertens- MalamTeam דרוש/ה תומך/ת אפליקטיבית תיאור משרה: מתן תמיכה טלפונית פנים ארגונית לעובדי החברה עבודה בצוות תמיכה - מערכות מידע, עבור תמיכה אפליקטיבית בתוכנות ייעודיות
דרישות:
ניסיון עבודה קודם במוקד תמיכה/שירות- יתרון מיומנויות מחשב גבוהות - שליטה ב- Windows , אופיס, אינטרנט זיקה לתחום השירות והמחשוב ,יכולת הובלת שיחה נכונות לעבודה במשמרות ובמוקד טלפוני
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
32766
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
אילת - אילת והערבה
|
תיאור תפקיד:
לחברה מובילה בתחום מערכות מידע בעולם המוניציפלי דרוש/ה תומכ/ת למערכת Priority ERP התפקיד כולל : מתן מענה למשתמשי המערכת ERP תמיכה טלפונית במערכת PRIORITY במרכז התמיכה של החברה. משרה מלאה ומיידית במשרדי החברה באור יהודה. אווירה משפחתית בארגון גדול ויציב. עובד.ת חברה מהיום הראשון. תנאי העסקה מצוינים למתאימים.
דרישות:
ניסיון בעבודה עם מערכת PRIORITY – חובה. ניסיון בתחום המים / גביה / חברות כלכליות – יתרון משמעותי . ידע בהנהלת חשבונות ובמודול הכספים של פריוריטי – יתרון. אוריינטציה טכנולוגית ויכולת תמיכה במערכות הפעלה, התקנות ועבודה מול שרתים מרוחקים. תודעת שירות גבוהה, יחסי אנוש מעולים ויכולת עבודה בצוות .
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית, משרה זמנית, משמרות, לפי שעות
קוד משרה:
JB-4174
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברת נדלן מובילה דרוש/ה help desk מה כולל התפקיד? מתן תמיכה פנים ארגונית לסביבה מרובת משתמשים. עבודה עם חדרי מולטימדיה. אבחון וטיפול בתקלות חומרה, תוכנה, ציוד קצה ועוד. תמיכה שוטפת בסביבת Windows. ניהול שוטף ותחזוקה של כל תשתיות ה-IT בארגון. משרה מלאה ימים א’-ה’, כוננות ערב אחת לשבוע וכוננות שישי אחת לחודש וחצי. שעות עבודה: 08:00-17:00. כוננות ערב 17:00-19:00 יום בשבוע מתחילים ב 07:30.
דרישות:
מה אנחנו מחפשים? -לפחות 2-3 שנות ניסיון במתן תמיכה טלפונית ופרונטלית מול משתמשי קצה. -ניסיון מוכח בניהול משתמשים ומתן הרשאות (AD, Office365 לרבות Exchange). - ניסיון בהתקנת ציוד קצה, טיפול אחזקה ותקלות רשת. -ניסין בעבודה עם מערכות הפעלה Windows -ניסיון בעבודה עם מרכזיות טלפוניה VoIP - יתרון. -ניסיון בעבודה עם חדרי מולטימדיה - יתרון.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
DB 26710
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
לארגון ציבורי גדול ומביל בתחומו בחיפה דרוש/ה איש/אשת תמיכה לצוות סיסטם
דרישות:
נסיון וידע במערכות הפעלה MICROSOFT ניסיון בתמיכת לקוחות קצה ידע בניהול משתמשים ב Active Directory ידע בשרתי DHCP ו DNS. ידע במערכות תקשורת: ראוטרים, מתגים. עדיפות לבעלי הסמכה של mcse
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
TS 26864
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
צפון - קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך
טכנאי/ת PC
טכנאי/ת PC
טכנאי/ת PC
G-NESS
24/04/2025
תיאור תפקיד:
ליחידה ציבורית דרוש/ה טכנאי/ת מחשבים. התפקיד כולל אחריות על ציוד מחשוב, תקשורת ומולטימדיה, סיוע למשתמשים בתקלות תוכנה וחומרה, הגדרות תוכנות ייעודיות, קליטה ותחזוקה של ציוד ורכיבים.
דרישות:
3 שנות ניסיון בתחום המחשוב ניסיון בטיפול בתקלות חומרה ותוכנה, מוצרי Office ניסיון בעבודה עם משתמשים ידע בציוד תקשורת ומולטימדיה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
MP 26825
אזור:
שרון - הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
לארגון מוביל בתחומו בחיפה דרוש.ה איש/אשת תמיכה טכנית למוקד HELP DESK
דרישות:
ניסיון בתפקיד נציג.ת תמיכה בחברות תקשורת ניסיון בתמיכה טכנית בתחום המחשוב- יתרון נכונות לעבודה במשרה מלאה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
TS 26687
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
צפון - קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
למוקד תמיכה אינטימי ומקצועי של חברה פיננסית גדולה דרוש/ה תומכ/ת טכני/ת ללקוחת פנים וחוץ ארגוניים. התפקיד כולל ליווי ומתן מענה מקצועי,פתרון תקלות טכניות, מתן הרשאות, ניהול מחזור חיי עובד ושירות לכלל לקוחות החברה. תקלות מחשוב, Office, Outlook, הרשאות עבודה מול ממשקים שונים- צוות הרשאות, תפעול, IT.
דרישות:
היכרות עם תוכנות - Office וזיקה טכנית- חובה ניסיון קודם כנציג תמיכה פנים ארגוני- יתרון משמעותי תודעת שירות גבוהה מוסר עבודה גבוה יכולת עבודה בצוות המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
EC 26307
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
RISCO Group est un leader mondial des solutions de sécurité, offrant des systèmes d'alarme intelligents, une surveillance vidéo et des solutions basées sur le cloud pour divers marchés. L'Ingénieur Support Technique est responsable d’atteindre et de dépasser les objectifs de service régionaux tout en garantissant une satisfaction client élevée vis-à-vis des produits et services de RISCO. Cela sera réalisé en maintenant un service technique hautement professionnel, utilisé efficacement pour assurer la pérennité des systèmes existants et déployer des capacités et fonctionnalités supplémentaires dans les délais et avec la qualité requise. En tant que membre de l'équipe régionale, l'Ingénieur Support Technique doit présenter l'état des activités, les risques et les opportunités afin de permettre une synchronisation et une réalisation mutuelle des objectifs commerciaux
דרישות:
• d'expérience en tant que support technique/ingénieur de service • Penseur « out of the box », capable de résoudre des problèmes • Hautement motivé, créatif, et ayant un comportement professionnel • Excellentes compétences en communication et en relations interpersonnelles, capacité à gérer plusieurs interlocuteurs • Autonome, avec la capacité de travailler dans un environnement très exigeant et dynamique • Capacité à préparer et à réaliser des présentations techniques pour les clients • L'anglais et le français à un niveau avancé en affaires sont essentiels, à l'écrit comme à l'oral.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00649
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
דרום - אשדוד, אשקלון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
במסגרת התפקיד מתן שירות ותמיכה לגורמים פנים ארגוניים בנושאי מערכות הפעלה, תקשורת והרשאות ברשת. ביצוע השתלטות מרחוק וגם מתן תמיכה פרונטלית למשתמשי החברה. עבודה כחלק מצוות תומכי/ות HELP DESK. משרה מלאה (משמרת בוקר) ללא עבודה בשבת.
דרישות:
הסמכה רלוונטית בתחום- חובה. לפחות שנה ניסיון בתפקידי Help Desk מארגון בינוני ומעלה – חובה. ידע וניסיון בעבודה עם מערכות הפעלה, דפדפנים ותוכנות דוא"ל – חובה. יכולת עמידה בלחץ וגמישות – חובה. תודעת שירות גבוהה – חובה.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-2563
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד
|
תיאור תפקיד:
Company is looking for a new technician in the NOC (Network Operations Center). The job is primarily supporting telecommunications companies that send query traffic through our systems. Job involves customer support, traffic analysis, signaling analysis, monitoring, research, and technical troubleshooting.
דרישות:
– An analytical mind – Excellent multitasking ability – A strong technical background – Very good customer support skills – Fluent English (writing, reading, and speaking) – Very good Excel skills – Familiarity with databases (SQL or noSQL) – Some familiarity with scripting – Some familiarity with networking – Some familiarity with the Telecom industry Full-time shift work; usually 9 hour shifts, 5 days a week.
היקף משרה:
משרה מלאה, משמרות
קוד משרה:
661984
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|