תיאור תפקיד:
חברת פתרונות מחשוב ותוכנה מובילה באזור אשדוד מתרחבת ומחפשת איש/אשת תמיכה טכנית להצטרף למשפחה שלנו! תיאור תפקיד: תמיכה פנים-ארגונית ומתן שירות ללקוחות החברה ניהול ותפעול מערכות מידע ומחשוב תחזוקת מחשבים, ציוד היקפי ושרתים מבוססי Microsoft פתרון תקלות מורכבות – חומרה ותוכנה עבודה עם Microsoft 365, PowerShell, רשתות ו-Fortigate (יתרון) תנאים מעולים בסביבת עבודה נעימה ומקצועית הזדמנות ללמוד, להתפתח ולצמוח איתנו! משרה מלאה בימים א'-ה', שעות 8:00-17:00 (ללא שישי!) יומיים בשבוע עבודה באתרי הלקוחות מיקום: מושב בני דרום (ליד אשדוד)
דרישות:
ניסיון קודם בתפקיד תמיכה טכנית – חובה! ידע מעמיק במערכות הפעלה בסביבת Microsoft שליטה במערכות Microsoft 365 ו-PowerShell אנגלית טובה ויכולת למידה עצמאית
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-1092
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - בית שמש
דרום - אשדוד, קרית גת, אשקלון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
אם אתם חיים ונושמים מחשבים, אוהבים לפתור תקלות ולתת שירות מצוין – זה המקום בשבילכם - מתן מענה לעובדי החברה בתקלות חומרה, תוכנה, רשת וציוד קצה
- מענה לקריאות משתמשים – בטלפון, בצ'אט או מרחוק
- ביצוע אבחון מרחוק של הבעיה ומתן פתרון/ הדרכה לפתרון בעיות בתקלות ושאלות.
- עבודה עם יישומי Office ומערכות הפעלה של Windows, תמיכה בציוד קצה ועוד
דרישות:
- ידע מעמיק במחשבים, רשתות ותמיכה טכנית
- תעודה או לימודים בתחום – חובה
- ניסיון של שנה לפחות בתמיכת Help Desk – חובה
- ניסיון קודם בשירות טכני – יתרון משמעותי
- יכולת תפקוד בסביבה דינאמית וטכנולוגית
- שירותיות, ראש גדול וחיוך :)
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
152626
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
לחברה ביטחונית מובילה באזור הדרום דרוש/ה איש/אשת NOC קריאת מסמכי מערכת וניתוח מצבי קיצון בתחום התקשורת מתן תמיכה טלפונית ללקוחות וטיפול בתקלות ביצוע משימות תחזוקה שוטפות תפעול ובקרה של מערכות מחשוב מתקדמות באתר
דרישות:
היכרות עם עולם תשתיות תקשורת - חובה נכונות לעבודה במשמרות -חובה ניסיון קודם בתפקיד קודם– יתרון יכולת ניתוח גרפים במערכות - יתרון משמעותי
היקף משרה:
משמרות
קוד משרה:
15731
אזור:
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי
השפלה - רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
למערך המחשוב של משרד ביטחוני דרוש/ה איש/אשת שירות, תמיכה ותפעול מערכות לתפקיד משמעותי, דינמי, הכולל אחריות על מגוון מערכות קריטיות. תחומי אחריות: מתן שירות, תמיכה ומענה לתקלות במערכות מחשוב ומערכות מבצעיות. תפעול וניהול תקלות שוטפות, כולל תקלות מורכבות ומתמשכות. תיעוד ודיווח שוטף לחברות התחזוקה ולצוותים הרלוונטיים. ניתוב קריאות למענה מקצועי וטיפול ראשוני בתקלות. עבודה בסביבת מערכות מחשוב ייעודיות של המשרד.
דרישות:
דרישות התפקיד: ניסיון בתמיכה טכנית/שירות לקוחות בתחום המחשוב. שליטה טובה בתפעול מערכות מחשוב, איתור תקלות ומעקב אחר פתרונן. יכולת למידה עצמית גבוהה והבנה טכנית טובה. תודעת שירות גבוהה, יחסי אנוש מצוינים ויכולת עבודה בצוות. עמידה בריבוי משימות ועבודה תחת לחץ. כושר ביטוי גבוה בכתב ובעל-פה. פרטים נוספים: המשרה במשמרות – כולל נכונות לעבודה בסופי שבוע, שישי וחגים. עבודה בסביבה מאתגרת ומשמעותית. מודעה זו כתובה בלשון זכר לנוחות בלבד, וכוללת את כל המגדרים שווה בשווה.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
14053
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
ליונילינק דרוש\ה hekpdesk לארגון ממשלתי בירושלים במסגרת התפקיד: שליטה מרחוק, טיפול בתקלות תוכנה, בעיות הדפסה, התחברות למערכת, איפוס סיסמאות, התקנת המערכת ,WINDOWS ,OFFICE, ציוד היקפי, שימוש במערכת CRM . אקטיב דירקטור. עבודה בצוות מקצועי, ביצוע מגוון משימות במקביל
דרישות:
- ניסיון של עד שנתיים בתפקיד זהה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
14041
אזור:
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
|
תיאור תפקיד:
קבוצת יעל מגייסת תומך/ת טכני/ת לניהול ובקרת כספומטים לאחד הבנקים הגדולים בארץ הממוקם בלוד. התפקיד כולל: ניטור הפעילות השוטפת באמצעות שו"ב מתקדם בדגש על הפרטים הקטנים בהתראות על מנת לאבחן תקלות בשלב המוקדם שלהן. פתיחת תקלות לספקי השירות השונים תיאום בין הספקים לצורך טיפול משולב בתקלות מורכבות עבודה מול כלל צוותי התשתיות בבנק לצרכי תפעול המערכת וטיפול בתקלות תשתית. עבודה מול הגורם העסקי ומתן מענה לכל שאלה ודרישה של הגורם העסקי.
דרישות:
- ניסיון של לפחות שנה בתמיכה ותיקון תקלות
- ידע בסיסי במערכות הפעלה
- ידע בסיסי בבסיסי נתונים
- מתן שרות ועבודה במקרים של לחץ
- מוטיבציה גבוהה ויחסי אנוש טובים
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
23301
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, אשקלון, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
תמיכה טכנית בתחום המתח הנמוך כגון: אינטרקום, בקרות כניסה, מעברי אדם וגילוי אש משרדי החברה ממוקמים באור יהודה ומתכוננים לעבור לפתח תקווה ליד – BSR CITY משרה מלאה, בימים א-ה, בין השעות 08:00-17:00 (חמישי עד 16:00)
דרישות:
בעל ידע נרחב כתומך טכני בתחום המתח הנמוך – יתרון ניסיון בתקשורת TCP /IP – יתרון ניסיון בעבודה בחברת התקנות ואינטגרציה בתחום המתח הנמוך – יתרון הסמכות: MCITP/MCSA/CCNA - יתרון אנגלית ברמה טובה – יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00055
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד
|
תיאור תפקיד:
תמיכה טכנית למשתמשי הארגון – קו ראשון ושני לטיפול בתקלות מחשוב מגוונות (מערכות הפעלה, תקשורת, תוכנות מדף ויישומים ייעודיים) עבודה מול יחידות התמיכה המתקדמות (סיסטם, תקשורת וכד'), כולל אבחון תקלות והפעלת אסקלציה במידת הצורך מענה לפניות משתמשים ורפרנטים, כולל הטמעה וליווי שוטף בשימוש ביישומים ייעודיים ניהול מקצועי של צוות התמיכה (סיוע למנהל המוקד) בקרה על קריאות המועברות מקו ראשון לקו שני שותפות בצוות מקצועי התומך במגוון מערכות הארגון למידה מתמדת בסביבה דינאמית עם אפשרות להתפתחות מקצועית שעות פעילות המוקד: ימים א'-ה': 07:30-17:00 (פעילות מלאה) ימים א'-ה': 17:00-20:00 (פעילות חלקית) ימי ו': 07:30-12:00 (פעילות חלקית)
דרישות:
ניסיון של שנה לפחות בתמיכה טכנית/Help Desk ניסיון במתן תמיכה למשתמשים בסביבות Windows, תקשורת ותוכנות מגוונות יכולת למידה מהירה, עבודה בצוות ועמידה בלחץ שירותיות גבוהה, אחריות ויכולת Multitasking יתרון משמעותי ל: ניסיון בעבודה בארגונים גדולים / במגזר הציבורי / מגזר הבריאות ניסיון בעבודת צוות ובתמיכה בקווים ראשונים/שניים ניסיון בעבודה עם Excel וניתוח דוחות סטטיסטיים ניסיון בניהול מאגרי ידע ניסיון בבקרה ומעקב אחר קריאות שירות המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-02428
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
זמן אמת, הנותנת פתרונות תוכנה וחומרה לניהול המשאב האנושי בארגון, מגייסת נציגי/ות תמיכה טכנית שישתלבו בצוות החומרה שלנו. במסגרת התפקיד:א. מתן מענה טכני (טלפוני / צ'אט אונליין / השתלטות מרחוק) ללקוחות החברה על מוצרי החברה (מוצרי חומרה מבוססי תקשורת IP). טיפול בתקלות, ביצוע התקנות תוכנה והגדרתן. ב. קשר שוטף עם טכנאי החברה, בניה ו ניהול של סידור העבודה לטכנאים (במידה ולא ניתן לפתור את התקלה מרחוק). תפקיד מגוון, מעניין, עם הרבה אופציות ללמידה, קידום והתפתחות אישית ומקצועית. משרה מלאה, ימים א-ה 8:00-17:00. מיקום - פתח תקווה (ליד הקניון הגדול והרכבת הקלה) מתאים גם לחיילים/ות משוחררים/ות יוצאי תקשוב / ממר"ם ו/או בעלי הסמכה מתאימה אך ללא ניסיון, המעוניינים/ות להיכנס לעולם הטכני והטכנולוגי, לחברה יציבה ומתפתחת, עם אופציות ללמידה וקידום.
דרישות:
א. שירותיות, יחסי אנוש מעולים, יצירתיות וחשיבה מחוץ לקופסא - חובה ב. ידע ו/או השכלה בתחום התקשורת והרשתות (CCNA, MCSA וכד') - חובה (אפשרי גם ניסיון צבאי). ג. זמינות לתחילת עבודה מיידית - יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00136
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
אנחנו מחפשים נציג/ת תמיכה טכנית למשרה זמנית (חצי שנה עם אופציה להארכה) לארגון גדול באזור חולון. במסגרת התפקיד, מתן תמיכה ללקוחות עסקיים בשימוש במערכת תשלומים נפוצה, ליווי בתהליך הפקת קבצים, בדיקת תקינות ושידור הקבצים למערכת הבנקאית, פתרון תקלות ומתן מענה מקצועי טלפוני ודיגיטלי, תיעוד פעולות וטיפול בפניות במערכת פנימית.
דרישות:
ניסיון בשירות לקוחות / עבודה עם ממשקים שליטה ביישומי Office גישה שירותית, אחריות, ויסודיות רקע צבאי / עבודה בסביבה טכנולוגית – יתרון
היקף משרה:
משרה זמנית, לפי שעות
קוד משרה:
532170
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
StoreNext המובילה את עולם האוטומציה לתהליכים עסקיים B2B בתחומי הכספים, הרכש ושרשרת האספקה, מגייסת תומך/ת טכני/ת. מוזמן/ת להצטרף למחלקת השירות במטה שלנו בפתח תקווה ולהשפיע על חוויית השירות של עשרות אלפי עסקים בישראל. מה תעשה/י? - מתן מענה טכני טלפוני ללקוחות עסקיים
- פתרון תקלות ותפעול שוטף של המערכות
- הדרכות ראשוניות והכוונת לקוחות חדשים
- עבודה שוטפת עם צוותי הפיתוח, המכירות והתפעול
דרישות:
- אהבה לטכנולוגיה וראש טכני סקרן
- תודעת שירות גבוהה ויכולת עבודה בצוות
- נכונות לעבודה במשמרות וכוננויות
- מועמדים ללא ניסיון טכני/שירות לקוחות אך עם אוריינטציה ורקע לימודי – יכולים להגיש מועמדות
רוצה להתקדם לקריירה טכנולוגית בסביבת עבודה דינמית ותומכת? שלח/י קורות חיים עכשיו והצטרף/י למשפחת סטורנקסט!
היקף משרה:
משרה מלאה, משמרות
קוד משרה:
JB-00002
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
לחברת one Taldor מגייסת HELP DESK לגוף ממשלתי בירושלים התפקיד כולל: מתן מענה ותמיכה טכנית במערכות מחשוב, טיפול בתקלות חומרה ותוכנה מתן מענה פים ארגוני לעובדי החברה, השתלטות מרחוק, תמיכה טלפונית ותמיכה פרונטלית עבודה במשמרת בוקר 07:30-16:30 / 8:00-17:00
דרישות:
שנה ניסיון בתחום - חובה השכלה רלוונטית -חובה מתאים למנהל/ת רשת מחשוב
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
RR 25284
אזור:
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
|
תיאור תפקיד:
לתפקיד משמעותי בתחום הסיוע והתמיכה במערכות מחשוב מבצעיות דרוש/ה איש/אשת תמיכה מנוסה ואחראי/ת. במסגרת התפקיד: הפעלה, ניטור וטיפול במערכות מחשוב המשמשות את המשרד, כולל מערכות סיוע ותמיכה. קבלת קריאות שירות וטיפול בתקלות מחשוב, כולל תקלות מורכבות ומתמשכות. תיעוד אירועים ופתרונות והפניית תקלות לגורמים מקצועיים רלוונטיים במידת הצורך. עבודה שוטפת במרכז תמיכה טכנולוגי מבצעי, תוך שמירה על זמינות מלאה 24/7 – כולל סופי שבוע וחגים.
דרישות:
ניסיון קודם בתמיכה טכנית/הפעלת מערכות מחשוב – חובה הבנה טובה בסביבות מחשוב ויכולת פתרון בעיות בזמן אמת זמינות לעבודה בשעות לא שגרתיות, כולל לילות, סופי שבוע וחגים (כוננות או משמרות) יכולת עבודה עצמאית, אחריות אישית גבוהה ויחסי אנוש טובים יתרון ל: ניסיון בעבודה עם מערכות מבצעיות או קריטיות רקע במוקדי תמיכה או חדרי בקרה/שליטה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
14223
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
חברת Mertens - MalamTeam מגייסת טכנאי.ת PC לארגון גדול ומוכר בתל אביב. התפקיד כולל השתלבות בצוות טכנאיי המחשוב ומתן תמיכה בתקלות מחשוב עבור המרכזים הרפואיים של הארגון ברחבי הארץ. טיפול שוטף בתקלות חומרה, תוכנה, רשת ותקשורת. התקנה, תחזוקה ושדרוגי מערכות מחשוב העבודה בשעות הבוקר א'- ה' , רכב צמוד .
דרישות:
ניסיון קודם כטכנאי.ת PC קורס בתחום המחשוב כמו למשל: טכנאי.ת PC וכדומה- יתרון ידע מעמיק בעולמות מיקרוסופט (WINDOWS, AD, EX) ניסיון מארגון גדול - יתרון משמעותי
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
33966
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
שרון - הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
קבוצת יעל מגייסת איש/אשת שו"ב לחברת תקשורת מובילה באזור השרון תיאור התפקיד: - הגדרת ניטורים שוטפים של מערכות ותשתיות מחשוב: שרתים, רשתות, בסיסי נתונים ומערכות הפעלה.
- זיהוי וטיפול בתקלות בזמן אמת (כולל בשעות לא שגרתיות).
- פיתוח והטמעה של תהליכים חדשים באמצעות Apache NiFi / CAWA Broadcom
- פיתוח, תחזוקה ותפעול מערכות ניטור כגון: Zabbix, Netcool, SCOM, Elastic, Grafana
- עבודה במודל היברידי בתנאים מעולים
דרישות:
- ניסיון של שנה לפחות בתחום השו"ב – חובה.
- היכרות עם לפחות אחת ממערכות הניטור (Zabbix, Netcool, Elastic, SCOM, Grafana) – יתרון משמעותי.
- ידע ב Apache NiFi – יתרון משמעותי.
- ניסיון בכתיבת סקריפטים (Python/PowerShell/Perl) – יתרון משמעותי.
- הבנה בתשתיות IT: תקשורת, שרתים, מערכות הפעלה Windows/Linux – יתרון.
- יכולת עבודה בצוות, עבודה תחת לחץ, אחריות אישית גבוהה, סדר וארגון.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
23425
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|