תיאור תפקיד:
About Us: We are a leading company in the iGaming industry, dedicated to providing exceptional services and support to our clients. We are currently seeking a dedicated Support Manager with a strong background in affiliate and traffic management to join our dynamic team. Key Responsibilities: Support Affiliate Managers: Assist with daily tasks, manage relationships, and address issues or queries. Tech Support: Test performance and new functionality, diagnose and solve user problems, prioritize user requests, and provide individual solutions based on customer needs. Traffic Monitoring: Monitor website traffic, analyze data for optimal performance, and report irregularities promptly. Chat Monitoring: Oversee chat interactions, respond to customer inquiries promptly and professionally.
דרישות:
Proven background in the affiliate and traffic management industry. Previous experience in tech support or managerial role is a plus. Background in media buying for iGaming/Finance/Nutra is a plus. Background in affiliate management for iGaming/Finance/Nutra is a plus. Background in gambling/RMG projects
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-3549
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|