תיאור תפקיד:
חברת חוצה ישראל בע"מ (" החברה"), חברה ממשלתית המופקדת מטעם הממשלה על תכנון וביצוע פרויקטים של תשתיות תחבורה מורכבים בפריסה ארצית, פועלת לאיתור ובחירה של המועמד המתאים ביותר לתפקיד מנהל/ת אגף זכיינות. תיאור התפקיד ותחומי אחריות: · מנהל/ת אגף בכפיפות לסמנכ"ל חטיבת זכיינות. ניהול אגף זכיינות כולל: · ניהול תהליכי ייזום, בקרה וליווי של היבטים שונים בפרויקטים זכיינים שבאחריות החברה. · הובלה של ניתוחים פיננסיים, בניית מודלים, ביצוע ניתוחים מקצועיים, הסקת מסקנות, גיבוש משמעויות ופתרונות בהתבסס על חומר אינטרדיסציפלינרי, והצגתם בחברה ומחוצה לה. · הובלה וניהול פעילויות מגוונות ומורכבות מול גורמי הממשלה הרלוונטיים, הזכיינים וגורמים נוספים. · הפעלת יועצים חיצוניים ועבודה מול ממשקים מרובים.
דרישות:
· אזרח/ית ישראלי/ת; · בעל/ת תואר אקדמי* ראשון או שני בכלכלה ו/או ניהול ו/או מנהל עסקים ו/או חשבונאות ו/או סטטיסטיקה ו/או הנדסת תעשייה וניהול ו/או מדעים מדויקים. בעלי/ות תואר שני בחשבונאות נדרשים/ות להציג תואר ראשון באחד התחומים שפורטו/רישיון רו"ח. · ניסיון מצטבר של לפחות 5 שנים, במהלך 12 השנים האחרונות, בניהול תהליכים בתחום הפיננסי בגוף עסקי ו/או בגוף בשירות הציבורי בעל פעילות בהיקף משמעותי ב**ארגון ו/או בחברת ייעוץ העוסקת בייעוץ עסקי ל**גופים בעלי היקף פעילות משמעותי · בעל/ת ניסיון מצטבר של לפחות שנתיים, במהלך 12 השנים האחרונות, בפרויקטים מסוג PPP · ניסיון ניהולי*** מצטבר של לפחות שנתיים, במהלך 10 השנים האחרונות. * תואר המוכר ע"י המל"ג או בעל אישור שקילות מהגף להערכת תארים במשרד החינוך ** פעילות בהיקף משמעותי – לפחות 300 מלש"ח היקף פעילות שנתי. *** ניסיון ניהולי – משמעו ניהול עובדים ו/או ספקים חיצוניים, באופן ישיר או עקיף, לרבות ניהול יועצים, קבלנים, ספקים והתקשרויות חיצוניות. מועד אחרון להגשת מועמדות: 30/10/2025 בשעה 11:00 מועמדויות שיתקבלו לאחר המועד לא ידונו. לפרטים נוספים ניתן לפנות למייל: [email protected] כל עדכון או הבהרה אם יהיו להליך, מצויים באתר האינטרנט של החברה- www.transisrael.com תחת לשונית "קריירה".
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
412544
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
דרום - אשדוד, אשקלון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לרשת מרכזי למידה חדשנית לתלמידים מבית מטח, דרוש/ה מנהל/ת הקמה בעל/ת אוריינטציה עסקית ותפעולית, להובלת הקמת הרשת. התפקיד כולל בניית תשתיות, גיבוש מודל עסקי, ניהול תקציבים, פיתוח מקורות הכנסה, והובלת תהליכי תפעול, שיווק וגיוס – תוך שיתוף פעולה עם גורמים חינוכיים, עסקיים וקהילתיים. תחומי אחריות: • הובלת תהליכי ההקמה והצמיחה של רשת מרכזי הלמידה כיחידה עסקית עצמאית. • ניהול תהליך התכנון, הבנייה והתפעול הראשוני של המרכזים, כולל לוגיסטיקה, רכש, תשתיות, שירות לקוחות ותפעול שוטף. • גיבוש והטמעת מודל עסקי כולל תמחור, הכנסות, תקצוב וניהול פיננסי. • גיוס, ניהול והובלת צוותים מקצועיים ומנהלים מקומיים. • פיתוח תהליכים פדגוגיים בשיתוף מומחים, והטמעתם כחלק מהמודל העסקי. • אחריות על מערך שיווק, מיתוג ותדמית של הרשת. • איתור הזדמנויות עסקיות, חדשנות, פיתוח שותפויות ויצירת מקורות הכנסה נוספים.
דרישות:
• ניסיון משמעותי ביזמות, ניהול עסקי, או הקמת מיזמים משלב הרעיון ועד מימוש בפועל – חובה. • ניסיון בהקמה וניהול של מערכים תפעוליים בפריסה ארצית – יתרון. • תואר ראשון – חובה. תואר שני במנהל עסקים/יזמות/ניהול מערכות חינוך – יתרון. • היכרות עם תחום החינוך – יתרון. • ניסיון בניהול תקציבים, תהליכים פיננסיים והובלת יחידות רווח והפסד. • יחסי אנוש מצוינים, יכולת יצירת קשרים והנעת שותפויות. • אנרגיה יזמית, יצירתיות ויכולת “לסחוף” צוותים ושותפים. פרטים נוספים: • מיקום העבודה: ארצי – נדרשת ניידות גבוהה בין המרכזים, עם עבודה היברידית ממטה מטח. • היקף המשרה: מלאה. תחילת עבודה: מיידית.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00120
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון
דרום - אשדוד, קרית גת, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|