דרושים בתחום Back Office

 חפש
חיפוש משרות חופשי  

חברות מגייסות

סנן לפי

היקף משרה

   
   
   
   
   

אזור בארץ

   
   
   
   
   
   
   
   

סוג משרה

     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     

לוח משרות דרושים, נמצאו 22 משרות עבודה בתחום Back Office

בעמוד זה ניתן למצוא מגוון משרות ואף לבצע סינון של משרות דרושים בתחום "Back Office" לפי היקף משרה, אזור בארץ וסוג משרה. ניתן למצוא משרות כגון : מנהל חשבונות, רכז עסקים, מתפעל ניירות ערך ועוד.

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

דרוש/ה מנהל/ת חשבונות סוג 2 לחברה מובילה בתחום הקרמיקה באזור התעשייה כנות

דרוש/ה מנהל/ת חשבונות סוג 2 לחברה מובילה בתחום הקרמיקה באזור התעשייה כנות

מרכז הקרמיקה פולינוי

29/07/2025

תיאור תפקיד:
אם אתם מנהלי/ות חשבונות מנוסים/ות עם תשוקה לדיוק פיננסי, מקומכם איתנו. אנו מחפשים איש/אשת מקצוע עם ניסיון מוכח בניהול חשבונות שוטף ובקיאות בתוכנת Priority, אשר יצטרף/תצטרף למשפחתנו באזור התעשייה כנות.

התפקיד כולל:
  • ניהול שוטף ומקיף של מערך הנהלת החשבונות בחברה (ספקים, לקוחות, בנקים ועוד).
  • התאמות בנקים, כרטיסי אשראי וקופות.
  • הכנת חומר להנהלת חשבונות כפולה ודוחות שונים.
  • טיפול בנושא גבייה ותשלומים.
  • עבודה מול ספקים ולקוחות.
  • סיוע בהכנת דוחות תקופתיים.
למה כדאי לכם להצטרף אלינו?
אנו מציעים סביבת עבודה נעימה ותומכת בחברה מובילה בתחומה, יציבות תעסוקתית, אפשרויות ללמידה והתפתחות מקצועית ותנאים טובים למתאימים/ות.
דרישות:
  • השכלה: תעודת מנהל/ת חשבונות סוג 2 - חובה.
  • ניסיון: ניסיון מוכח (לפחות 3 שנים) בתפקיד דומה - חובה.
  • שליטה בתוכנות: ניסיון עבודה מעמיק עם תוכנת Priority - חובה.
  • כישורים אישיים: יכולת עבודה עצמאית ובצוות, דיוק ואחריות גבוהה, יחסי אנוש מעולים ותודעת שירות גבוהה.
  • שליטה בשפה העברית: רמה גבוהה בכתב ובעל פה.
נשמע מעניין? שלחו לנו את קורות החיים שלכם/ן עוד היום ובואו להיות חלק מההצלחה שלנו!
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00001
אזור: דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהל/ת חשבונות למשרד לשם, שחם ושות' - רואי חשבון (תל אביב)

מנהל/ת חשבונות למשרד לשם, שחם ושות' - רואי חשבון (תל אביב)

לשם, שחם ושות' - רואי חשבון

29/07/2025

תיאור תפקיד:
מחפשים הזדמנות להשתלב במשרד רואי חשבון מקצועי וליהנות מסביבת עבודה משפחתית ותומכת?
משרד לשם, שחם ושות' - רואי חשבון, הממוקם בתל אביב, מגייס מנהל/ת חשבונות מקצועי/ת ורציני/ת למשרה חלקית או מלאה, עם גמישות בשעות העבודה. אנו מאמינים ביחס אישי והוגן, ושואפים לספק לכם סביבת עבודה נעימה, מכילה ומקצועית שתאפשר לכם לצמוח ולהתפתח.

מה אנחנו מציעים?
  • שכר ותנאים: שכר ראוי ותנאים הולמים למתאימים/ות, המשקפים את כישוריכם וניסיונכם.
  • יחס אישי: סביבת עבודה התומכת ביחס אישי והוגן לכל עובד/ת.
  • אווירה משפחתית: הצטרפו לצוות מגובש בסביבת עבודה נעימה ומשפחתית.
  • גמישות: אפשרות למשרה מלאה או חלקית עם גמישות בשעות העבודה, כדי שתוכלו לשלב בצורה מיטבית בין עבודה לחיים אישיים.
דרישות:
  • ניסיון מעשי: 1-2 שנות ניסיון מוכח בטיפול בחברות – חובה.
  • שליטה בתוכנות פיננסיות:
      חובה: ניסיון מוכח בעבודה עם תוכנת חשבשבת.
      יתרון: ידע וניסיון בעבודה עם תוכנת Priority.
  • מגורים: מועמדים/ות המתגוררים/ות באזור גוש דן בלבד.
  • הערה: המשרה אינה כוללת אפשרות לעבודה מהבית.
למי מתאימה המשרה?

אנו מחפשים מועמד/ת בעל/ת:
  • אמינות ודייקנות: הקפדה על פרטים ורמת דיוק גבוהה.
  • סדר וארגון: יכולת ארגון וניהול משימות ברמה גבוהה.
  • חריצות ומוטיבציה: נכונות לעשייה, יוזמה ורצון לתרום.
  • יחסי אנוש מעולים: יכולת עבודה בצוות ותקשורת בין-אישית טובה.
  • ראש פתוח: נכונות ללמוד, להתפתח ולאמץ שיטות עבודה חדשות.
אם אתם/ן רואים/ות את עצמכם/ן משתלבים/ות במשרד רואי חשבון מקצועי, ומוכנים/ות לאתגר הבא בקריירה – נשמח להכיר אתכם/ן!
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00007
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

חשב /ת שכר בצוות - ניסיון מארגון ותוכנת הרגל

חשב /ת שכר בצוות - ניסיון מארגון ותוכנת הרגל

כיוון השמה - הבית שלך לקריירה

29/07/2025

תיאור תפקיד:
לבית השקעות ברמת החייל דרוש/ה חשב/ת שכר.
תקן החלפה לחל"ד לשנה.
במסגרת התפקיד:
* ניהול וטיפול בכל היבטי השכר מהקלדת נתונים ועד להפקת תלושי שכר
* אחריות על בקרת שכר, קליטות ועזיבות עובדים, נוכחות עובדים
* התנהלות מול חברות הביטוח וסוכן ההסדר
* מתן שירות ומענה מקצועי לעובדים, למחלקת משאבי אנוש ולמנהלים בארגון.
* עבודה בצוות ובכפיפות למנהלת מחלקת שכר.
דרישות:
* ניסיון לפחות 3 שנים כחשב/ת שכר חובה
* תעודת חשב/ת שכר של איגוד רואי החשבון - חובה
* הכרות וידע בדיני עבודה - חובה
* שליטה בתוכנת הרגל - חובה
* נכונות לשעות עבודה ארוכות בתקופת השכר - חובה
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-4460
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

רפרנט/ית אדמיניסטרציה והנהלת חשבונות

רפרנט/ית אדמיניסטרציה והנהלת חשבונות

RecruitX

29/07/2025

תיאור תפקיד:

לחברה יצרנית בעלת פעילות בינ״ל בתחומי הנדסה ואלקטרוניקה דרוש/ה רפרנט/ית אדמיניסטרציה והנהלת חשבונות.
התפקיד כולל:
איוש עמדת הקבלה - ביצוע קבלת קהל, מתן מענה לטלפונים ומיילים.
טיפול אדמיניסטרטיבי שוטף: תיוקים, סריקות, ניהול יומן חדרי ישיבות.
סיוע להנה״ח בגבייה ותשלומים מול לקוחות.
מתן שירות ותמיכה לעובדי החברה, לקוחות וספקי.
עבודה שוטפת עם מערכת Priority.
דרישות:

רקע/השכלה חשבונאית – חובה
ניסיון בעבודה עם מערכת Priority – חובה
שליטה טובה ביישומי Office
נכונות למשרה מלאה – חובה
אנגלית ברמה טובה – יתרון
ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם – יתרון
תודעת שירות גבוהה, סדר, דיוק ויכולת עבודה עצמאית ובצוות
הזדמנות להשתלב בחברה יציבה וגלובלית, בסביבה מקצועית ונעימה
היקף משרה: משרה מלאה, משרה חלקית
קוד משרה: JB-4405
אזור: מרכז - רמת גן וגבעתיים
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

לחברת הנדסה מובילה בתחום התכנון דרוש/ה רפרנט/ית גביה

לחברת הנדסה מובילה בתחום התכנון דרוש/ה רפרנט/ית גביה

ח.א דרך הנדסה בע"מ

29/07/2025

תיאור תפקיד:
לחברת הנדסה מובילה בתחום התכנון דרוש/ה רפרנט/ית גביה
דרישות:
  • ניסיון בגבייה לפחות 3 שנים
  • ניסיון עם פריוריטי
  • נכונות למשרה מלאה ולשעות נוספות במידת הצורך
יתרון:
  • ניסיון בהנהלת חשבונות
  • ניסיון עם חברות מתחום הבניה והנדלן
  • ניסיון עם פורטלים להעלאת חשבוניות לחברות ממשלתיות, עיריות וכו'
  • זמינות מיידית
  • המשרה מלאה במשרדי החברה בבני ברק
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00013
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

לחברת תוכנה דרוש/ה רפרנט/ית גבייה

לחברת תוכנה דרוש/ה רפרנט/ית גבייה

Synel-Mll Payway

29/07/2025

תיאור תפקיד:
סינאל מלל פייוויי הינה אחת מקבוצות המחשוב הארגוני המובילות בישראל. החברה מספקת מגוון רחב של פתרונות תוכנה וחומרה לניהול המשאב האנושי בארגון (הפקת שכר וניהול נוכחות, סליקת כספי פנסיה, חסכון והשקעה) וכן ניהול ואנליטיקה חכמה של מערכי אבטחה פיזיים בארגון. כמו כן מספקת סינאל הדרכות ושירותי ייעוץ מקצועיים וטכנולוגיים המסייעים למעסיקים ולמנהלים להתמודד עם סוגיות ארגוניות קריטיות בצורה יעילה, חסכונית ורווחית.
דרוש/ה רפרנט/ית גבייה:
ניהול כרטסת, התאמות בנקים, וגבייה מלקוחות עסקיים.
משרה מלאה במשרדי החברה בפתח תקווה בימים א-ה, בין השעות 08:00-17:00 (חמישי עד 16:00)
דרישות:
ניסיון בתחום הגבייה - חובה.
ידע וניסיון על תוכנות אופיס בדגש על אקסל - חובה.
עבודה עם פורטלים של ספקים - יתרון משמעותי.
**המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00043
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, שוהם
שרון - הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

פקיד/ה

פקיד/ה

אופק פתרונות לעבודה בגובה בע"מ

29/07/2025

תיאור תפקיד:
לחברה הממוקמת במפרץ חיפה דרוש/ה פקיד/ת שירות ואדמיניסטרציה.
התפקיד כולל:
מתן שירות ללקוחות החברה, מענה טלפוני, ניהול צי ההשכרות של החברה ועבודה אדמיניסטרטיבית שוטפת.
הוצאת חשבוניות ללקוחות וגביה.
היקף משרה: מלאה לטווח ארוך.
בימים א’-ה’, בין השעות 8:00-17:00.
תנאים טובים למתאימים/ות.
המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
דרישות:
  • ניסיון בתפקידי אדמיניסטרציה ותפעול.
  • שליטה ביישומי מחשב ובסביבה אינטרנטית - חובה.
  • יחסי אנוש מעולים.
  • יכולת עבודה תחת לחץ.
  • ידע בהנהלת חשבונות – יתרון.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00025
אזור: צפון - קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

אחראי/ת חיובי לקוחות במערך התפעול והשרות בחברת פ.ק אלקטרה

אחראי/ת חיובי לקוחות במערך התפעול והשרות בחברת פ.ק אלקטרה

קבוצת אלקטרה בע"מ

29/07/2025

תיאור תפקיד:
התחל קריירה באלקטרה ותהיה חלק מהעוצמה שלנו – הצטרף/י לצוות שלנו ותהיה חלק משמעותי מהשגת היעדים שלנו!
קבוצת אלקטרה מגייסת אחראי/ת חיובי לקוחות במערך התפעול והשרות בחברת פ.ק אלקטרה

תיאור התפקיד :
הוצאת חיובי לקוח מבוססי קריאות שרות והצעות מחיר עפ"י צורך.
מעקב ובקרה עד קבלת הזמנות מלקוחות.
עבודה מול פורטלים שונים כמו ניפנדו, מרכבה סטורנקסט וכד'.
טיפול בפניות לקוח לקבלת זיכויים/שינוי שם וכד'.
טיפול בפתיחת לקוחות חדשים.
ותפקידי אדמינסטרציה שונים.
אחריות בסגירת חיובים חודשיים ודגש על סגירת רבעון במועד הנדרש.

תפקיד יחיד המרכז את תחום החשבוניות במחלקת השרות.

ימים ושעות: א'-ה' בשעות 08:00-16:00 בקריית שדה התעופה.
דרישות:
ניסיון בהפקת חשבוניות - חובה!
רקע בהנהלת חשבונות – יתרון
עבודה עם מערכת פריוריטי – יתרון משמעותי
ניסון בתפקיד דומה – חובה
אחריות בסגירת חיובים חודשיים ודגש על סגירת רבעון במועד הנדרש.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 17547
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

בוחן.ת חיובים

בוחן.ת חיובים

עיריית תל אביב יפו

29/07/2025

תיאור תפקיד:
1. אחריות לקביעה ועריכת חיוב ארנונה לנכסים בהתאם לתוכנית העבודה של האגף, לפי המדיניות העירונית, הדין והנחיות הממונים.
2. עדכון נתוני שומה ויצירת חיוב עדכני במערכת המידע.
3. אחריות למתן מענה איכותי ומקצועי בכל ערוצי התקשורת השונים בזמן המוגדר להשגות ופניות מלקוחות.
4. ייצוג העירייה בפני ועדת ערר ובתי משפט.
5. ביצוע סיורים וביקורות בנכסים על פי הצורך.
6. קיום קשרי עבודה פנים עירוניים ועם גופים מחוץ לעירייה.
7. ביצוע משימות נוספות במסגרת התפקיד, לפי הנחיית הממונה.
דרישות:
1. *תואר אקדמי שקיבל הכרה על-ידי המועצה להשכלה גבוהה או שהוכר על-ידי משרד החינוך במחלקה להערכת תארים אקדמיים מחוץ לארץ. או הנדסאי.ם/ טכנאי.ם
2. ידע והיכרות בתחום מיסוי מוניציפלי – יתרון.
3. ידע וניסיון בעבודה עם מערכות ממוחשבות ובהפעלת יישומי OFFICE.
ידע וניסיון בקריאת שרטוטי מבנה.
4. מיומנויות תקשורת וכושר ניהול משא ומתן.
5. תודעת שירות גבוהה.
6. יחסי אנוש טובים.
7. ידיעת השפה העברית ברמה טובה מאוד.
8. כושר ביטוי טוב בכתב ובעל פה.
9. היתכנות לעבודה בשעות ובימים לא שגרתיים.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 63ד/2024
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
דרום - אשדוד, אשקלון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

דרוש/ה מנהל/ת חשבונות לקבוצת פילת

דרוש/ה מנהל/ת חשבונות לקבוצת פילת

קבוצת פילת

29/07/2025

תיאור תפקיד:
לקבוצת פילת דרוש/ה מנהל/ת חשבונות סוג 1+2 
עבודה בצוות מגובש ומקצועי, הנה"ח שוטפת, ספקים, חשבוניות, תיאום בנקים ועוד.
המשרה ממוקמת בפתח תקווה - שעות גמישות!
דרישות:
בוגר/ת לימודי הנה"ח סוג 1+2
לפחות 3-4 שנות ניסיון
תקתקנות
יסודיות
שימת לב לפרטים
יכולת עבודה בצוות
שימת לב לפרטים
יכולת עבודה בצוות
היקף משרה: משרה מלאה, לפי שעות
קוד משרה: 991128
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - רחובות
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהל/ת חשבונות / מנהל/ת משרד

מנהל/ת חשבונות / מנהל/ת משרד

HR Key

29/07/2025

תיאור תפקיד:
דרוש/ה מנהל/ת חשבונות דובר/ת רוסית לחברת סטרטאפ בתחום הדיגיטל – עבודה היברידית ובהמשך הרוב מהבית!

לחברת סטרטאפ מובילה בתחום הדיגיטל דרוש/ה מנהל/ת חשבונות דובר/ת 3 שפות (עברית אנגלית, רוסית - חובה!) מנוסה עם יכולת עבודה עצמאית להצטרף לצוות משפחתי.
מושלם למי שיש לו/ה ניסיון קודם ממשרד רו"ח ,דובר/ת שפות ורוצה לעשות מקפצה בקריירה ולעבוד בסביבה גלובלית!
מה בתפקיד?
· הכנת דוחות חודשים - הכנת דוחות נוכחות, דוחות נסיעה, תשלומים לספקים.
· עבודה מול חו"ל - התקשרויות מול חברות סליקה ובנקים, עבודה מול רו"ח, דירקטורים ועורכי דין בחו"ל.
· הכנת תיק קבלות חודשי להנהלת החשבונות החיצוני.
· עזרה למנהלת החשבונות להתנהל מול חו"ל, ביצוע בדיקות שונות, מעקב. 
· תפקיד שהא שילוב בין ידע בהנה"ח לבין תפעול המחלקה ובק אופיס.
דרישות:
תעודת הנה"ח סוג 1+2 - חובה!
ניסיון 5 שנים ממשרד רו"ח /או חברה בינלאומית קטנה – חובה.
שליטה טובה בשפות: עברית, אנגלית ורוסית - חובה, חובה!
שליטה בתוכנות הנה"ח כמו פריוריטי - יתרון משמעותי! 
אקסל ברמה טובה - חובה!
תנאים:
בתקופת החפיפה: עבודה במשרה מלאה של 3 ימים במשרדי החברה בגבעתיים + יומיים מהבית ,
בעתיד תיתכן הרחבה לעבודה מהבית!
תנאים טובים ונוחים למתאימים!
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00005
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהלת חשבונות סוג 2 - יהוד | תנאים מעולים!

מנהלת חשבונות סוג 2 - יהוד | תנאים מעולים!

job space

29/07/2025

תיאור תפקיד:
לחברה מובילה ויציבה ביהוד דרושה מנהלת חשבונות סוג 2 עם ניסיון, לעבודה מקצועית בסביבה נעימה ובצוות מגובש.
הזדמנות להצטרף לחברה מבוססת ולהיות חלק מתהליך פיננסי משמעותי.

מהות התפקיד:
– ביצוע הקצאות ודיווחים שוטפים
– עבודה מול בנקים וחברות אשראי
– שימוש יומיומי בתוכנות הנהלת חשבונות

שכר ותנאים:
– שכר חודשי: 12,000 ₪ ברוטו
– תנאים סוציאליים מלאים
– משרה מלאה
– ימים א׳ עד ה׳ | שעות: 09:00 עד 17:00

מתאימה לך המשרה? נשמח לקבל קורות חיים!
דרישות:
– ניסיון קודם בהנהלת חשבונות – חובה
– שליטה בתוכנת "רווחית" – חובה
– היכרות עם תוכנות נוספות בתחום הנה"ח – חובה
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 13905
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

דרוש/ה אחראי/ת בק אופיס פיננסיים מתחיל/ה

דרוש/ה אחראי/ת בק אופיס פיננסיים מתחיל/ה

קבוצת פילת

29/07/2025

תיאור תפקיד:
דרוש/ה אחראי/ת בק אופיס פיננסיים מתחיל/ה - הזדמנות נהדרת להיכנס לעולם הכספים!
חברת Eybna מגייסת לתפקיד אדמיניסטרטיבי במחלקת הכספים – מתאים למועמדים/ות בתחילת דרכם/ן שרוצים/ות לרכוש ניסיון בעולם הפיננסי.
תחומי אחריות:
טיפול בחשבוניות לקוחות וספקים
התאמות בנקים ומעקב אחרי הוצאות החברה
גבייה מלקוחות
הכנת דוחות החזר הוצאות לעובדים
סיוע בניהול רישומים פיננסיים ובאיסוף נתונים
חלק בלתי נפרד מצוות הכספים עצמו.
המשרה היא משרה מלאה בשעות 09:00-18:00 (לא גמיש!)
דרישות:
דיוק, סדר וארגון
שליטה טובה באקסל
הבנה בסיסית בחשבונאות
אנגלית ברמה גבוהה
יכולת עבודה עצמאית ובצוות
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 962018
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
דרום - אשדוד, קרית גת, אשקלון, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

Back Office Finance & Operations

Back Office Finance & Operations

RecruitX

30/07/2025

תיאור תפקיד:

We are seeking a highly detail-oriented and analytical professional to join our finance and affiliate operations team.
The ideal candidate will have proven experience in financial reconciliation, reporting, and affiliate network management.
This role involves working with large volumes of data, managing commission flows, and ensuring seamless collaboration with partners and internal teams.
Key Responsibilities:
Monitor and reconcile daily financial transactions, balances, and profitability across platforms
Prepare and analyze weekly and monthly financial and commission reports
Support and maintain affiliate operations, ensuring accurate tracking and timely payouts
Communicate with affiliate partners, providers, and internal stakeholders to improve cost efficiency and campaign performance
Manage and organize large datasets (500–800 entries daily) with a high level of precision
Ensure compliance with internal policies and contractual obligations
דרישות:

Native-level English required
2+ years of experience in finance operations, preferably within the affiliate marketing industry.
Advanced proficiency in Excel (VLOOKUP, pivot tables, data cleaning, etc.)
Excellent organizational and problem-solving skills
Experience with affiliate platforms, networks, or partner operations – must-have
Familiarity with HubSpot or similar CRM systems – an advantage
High level of ownership, accuracy, and accountability
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-4406
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

עבור חמת הפצה דרוש/ה מנהל חשבונות לגביה

עבור חמת הפצה דרוש/ה מנהל חשבונות לגביה

חמת הפצה בע"מ

29/07/2025

תיאור תפקיד:
מיקום המשרה: צומת מסמייה/צומת ראם
היקף המשרה: משרה מלאה

במסגרת התפקיד:
  • גביה מול לקוחות החברה וסוכני המכירות.
  • התאמות כרטסות לקוחות ועבודה על דוח גיול החובות.
  • פתיחת כרטיסי לקוח, בדיקות לקוחות (שימוש במערכות המידע D&B /BDI), ביצוע התאמות בנקים וכרטסות , מעקב וגביית כספים, קבלת שיקים וכרטיסי אשראי, זיכויים בכרטיסי לקוח, הפקת קבלות, הפקדות ושידורים לבנק.
  • בהמשך יתכן וינתנו גם משימות נוספות בתחום הנהלת החשבונות.
  • העבודה בימי א'-ה'.
דרישות:
  • משרה מלאה
  • תעודת הנה"ח סוג 1+2.
  •  ניסיון במערכת SAP B1.
  • ניסיון בגבייה והנה"ח לקוחות- חובה.
  • אחריות, חריצות ועם יכולת עבודה בסביבה דינמית ותחת ריבוי משימות.
  • שליטה באקסל- יתרון.
  • יחסי אנוש מעולים.
  • לויאליות ומוטיבציה גבוהות.
  • המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
  • תחילת עבודה מיידית!
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00036
אזור: דרום - קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
1 2 >

תן למשרות שלנו לחפש אותך - חינם!