דרושים בתחום איש רכש

 חפש
חיפוש משרות חופשי  

חברות מגייסות

סנן לפי

היקף משרה

   
   
   
   
   

אזור בארץ

   
   
   
   
   
   
   
   

סוג משרה

     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     

לוח משרות דרושים, נמצאו 19 משרות עבודה בתחום איש רכש

בעמוד זה ניתן למצוא מגוון משרות ואף לבצע סינון של משרות דרושים בתחום "איש רכש" לפי היקף משרה, אזור בארץ וסוג משרה. ניתן למצוא משרות כגון : מנהל מכרזים, רפרנט כספים ורכש, ראש מדור רכש ועוד.

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

למטריקס (יוקנעם) דרוש/ה מהנדס/ת רכש ללא ניסיון

למטריקס (יוקנעם) דרוש/ה מהנדס/ת רכש ללא ניסיון

מטריקס צפון

29/07/2025

תיאור תפקיד:
תמיכה שוטפת בתחום הרכש, כולל משא ומתן, מעקבים וניתוח נתונים על פעילות הרכש.
דרישות:
תואר בהנדסת תעשייה וניהול או מנהל עסקים
ניסיון קודם עם SAP - חובה
שליטה מלאה ביישומי Microsoft Office, ובמיוחד Excel
אנגלית מצויינת
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-01263
אזור: צפון - עפולה, נצרת ובית שאן, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

אחראי/ת תפעול

אחראי/ת תפעול

הפול חברה לביטוח

29/07/2025

תיאור תפקיד:
 
ביצוע רכש משרדי, כולל מו"מ ותיחור מול ספקים ועבודה על מערכת רכש
אחריות על ספקי משרד ופיקוח על תפעול יומי תקין (לא כולל מערכות מידע)

מערכת נוכחות- 
 קליטה או הסרה בעת שינויי סטטוס עובדים
ביצוע דיווחים ובקרות חודשיים בהתאם ללו"ז ונוהל עבודה

ביצוע רכש רווחה כללי, כולל מו"מ ותיחור מול ספקים ועבודה על מערכת רכש

המשרה נמצאת באשון לציון
יום עבודה מהבית
תנאים מעולים!!

העבודה מיועדת לנשים וגברים כאחד 
דרישות:
דרישות התפקיד:

ניסיון ברכש, תפעול ואחזקה
ידע וניסיון במערכות תומכות ומערכת רכש.
יכולת עבודה בסביבה דינמית וריבוי משימות.
נכונות לעבודה בתנאי לחץ.
כושר ארגון וניהול, אחריות מקצועיות ודייקנות.
ניסיון וידע בתוכנות office.
יכולת עבודה עצמאית ,צוות וניהול מו"מ מול ספקים שונים.
יחסי אנוש מצוינים.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-24
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

דרוש/ה רכזת הזמנות חו"ל לחברת הייטק

דרוש/ה רכזת הזמנות חו"ל לחברת הייטק

גולדמן מיון והשמה

29/07/2025

תיאור תפקיד:
לחברת הייטק מובילה ובינלאומית, המתמחה בייצור ושיווק מוצרים טכנולוגיים ללקוחות ברחבי העולם, דרוש/ה רכז/ת הזמנות בינלאומיות לתפקיד תפעולי רחב, הכולל אחריות מקצה לקצה על תהליך ההזמנה והשילוח.

תיאור התפקיד:
  • אחריות מלאה על ניהול ההזמנות – מקליטת ההזמנה במערכת ועד למסירה ללקוח
  • עבודה שוטפת מול לקוחות בינלאומיים, אנשי מכירות, מחלקות תפעול ולוגיסטיקה
  • הפקת חשבוניות, הכנת מסמכי שילוח וייצוא בהתאם לדרישות רגולציה ונהלים בינלאומיים
  • תמחור מוצרים והכנת הצעות מחיר
  • ניתוח נתונים והפקת דוחות לצורכי מעקב ובקרה
  • עבודה שוטפת על מערכת Priority
דרישות:
  • ניסיון קודם בתפקיד דומה – חובה (ניהול הזמנות, ייבוא/ייצוא, תפעול מול לקוחות)
  • שליטה מלאה בעבודה עם מערכת Priority – חובה
  • אנגלית ברמה גבוהה מאוד – חובה (התנהלות שוטפת בכתב ובעל פה מול לקוחות וגורמים בינלאומיים)
  • שליטה באקסל וביישומי Office
  • היכרות עם תהליכי שרשרת אספקה, שילוח בינלאומי ומסמכים לוגיסטיים
  • דיוק, סדר, אחריות אישית, עבודה עצמאית ויכולת ריבוי משימות
המשרה פונה לגברים ונשים כאחד
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: Y-STC
אזור: מרכז - מודיעין
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

פקיד/ת רכש ויבוא לתפקיד מאתגר ומגוון

פקיד/ת רכש ויבוא לתפקיד מאתגר ומגוון

חברה דיסקרטית

29/07/2025

תיאור תפקיד:
לחברה מובילה בתחום הייבוא וההפצה, בעלת ותק וניסיון רב, דרוש/ה פקיד/ת רכש ויבוא לתפקיד מאתגר ומגוון הכולל:
  • ניהול קשרי עבודה עם ספקים בארץ ובחו"ל.
  • ניהול מלאי ברמות גבוהות, ביצוע הזמנות ומעקב אחר אספקות.
  • טיפול בתהליכי יבוא – שחרור סחורה מהמכס, הפקת אישורים ותעודות נדרשות.
  • ניהול תיקים ונתוני יבוא, כולל עדכון ודיווח מלא של מסמכים רלוונטיים.
  • בקרה ופיקוח על כמויות המלאי, עיתוד וניהול נתונים שוטף.
דרישות:
  • אחריות, רצינות ויכולת עבודה עצמאית.
  • אנגלית ברמה גבוהה – חובה (קריאה, כתיבה ודיבור).
  • כישורי סדר, דיוק, ירידה לפרטים ויכולת ארגון גבוהה.
  • שליטה וניסיון בעבודה עם מערכות ERP, עדיפות למערכת SAP Business ONE ולתוכנת EXPERT
  • יכולת עבודה בסביבה דינמית ולחוצה, תוך ניהול משימות מרובות במקביל.
  • יחסי אנוש מצוינים ושירותיות גבוהה.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00037
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

Proposal Manager

Proposal Manager

Experis Perm

29/07/2025

תיאור תפקיד:
לחברה בטחונית מובילה בנתניה דרוש/ה Proposal Manager
תיאור התפקיד:
• אחריות על תהליך הכנת הצעות מחיר ללקוחות, אל מול מחלקת המכירות והיחידה העסקית בפיתוח.
• איסוף וריכוז חומרי ידע ממחלקות שונות להכנת הצעות המחיר, תכלול מסמכי הרקע, הכנת הצעות המחיר והגשה למכרזים.
• קבלת דרישות לקוח ממחלקת המכירות, ביצוע בדיקות היתכנות מול מחלקת הפיתוח ומול מסמכים טכניים של איכות ורגולציות, מענה על SOW.
• עבודה מול מגוון ממשקים בארגון כולל חברת הבת בארה"ב ורגולציות משפטיות בארץ ובגלובל.
• הכנת מצגות והשתתפות בדיונים רב משתתפים מול הלקוחות.
• קריאת חוזים ובדיקתם, קריאת מפרטים ומסמכים טכניים.
• ניהול משימות באופן עצמאי.
• תמיכה ביחידה העסקית במשימות השונות.
דרישות:
• השכלה אקדמאית (מנהל עסקים/הנדסה תעשייה וניהול) - חובה.
• 3-5 שנים ניסיון בתפקידים מסחריים - חובה.
• יכולת קריאת מסמכים וחוזים, הבנה טכנית בסיסית – חובה.
• אנגלית ברמה מאוד גבוהה – חובה.
• ניסיון באופיס, כולל P.P ואקסל – חובה.
• פריוריטי, Salesforce– יתרון.
• ניסיון מארגון יצרני/בטחוני – יתרון.
• רקע טכני, ניסיון בתחום האלקטרוניקה – יתרון.
• סדר וארגון, יסודיות, דיוק.
• ראיה רחבה, יכולת להשתלב בסביבת עבודה מאתגרת, ינטנסיבית ומקצועית.
• יכולת להתמצא בפרטים רבים ולבצע אינטגרציה בין מקורות מידע שונים.
• ייצוגיות, עבודה שוטפת מול לקוחות הארגון.
• יחסי אנוש ברמה גבוהה.



היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-56000
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

קניינ/ית רכש לארגון מוביל בתחומו בראשל"צ!

קניינ/ית רכש לארגון מוביל בתחומו בראשל"צ!

לין ביכלר משאבי אנוש

29/07/2025

תיאור תפקיד:
דרוש/ה קניין.ית רכש לארגון מוביל בתחומו בראשל"צ
התפקיד כולל:
יישום תוכניות עבודה ברכש, מעורבות בהגדרת צרכי לקוח ( פנימי ), בחינת חלופות , תמחור, חוזים, משא ומתן, ליווי התהליך עד להוצאת הזמנה וחתימת הסכם במידת הצורך. הובלת פרויקטי חיסכון ושיפור תהליכים, עבודה מול ממשקים חיצונים ופנימיים
תנאים:
משרה מלאה, ימים א'-ה' 08:00 - 17:00, ללא ימי שישי
נא לציין צ.ש
תנאים מעולים!! בונוס שנתי, חדר אוכל עשיר עם ארוחות מסובסדות, חנייה, אירועים, ימי גיבוש, מתנות בחגים, ביטוח בריאות מורחב ומסובסד..
דרישות:
ניסיון בתחום הרכש - חובה מינימום 5 שנים
הכרות עם מערכת פריוריטי - יתרון
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 52689
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

דרוש/ה מנהל/ת מחסן ורכש לאוניברסיטת רייכמן בהרצליה

דרוש/ה מנהל/ת מחסן ורכש לאוניברסיטת רייכמן בהרצליה

אוניברסיטת רייכמן

29/07/2025

תיאור תפקיד:

• ביצוע הזמנות ציוד מגוון ועבודה מול ספקים שונים
• מתן שירות ומענה לכלל מחלקות הקמפוס
• ביצוע פניה וקבלת הצעות מחיר מספקים בנושאים כגון: ריהוט, ציוד משרדי, כלי עבודה ועוד
• ניהול מערך המלאי במערכת ממוחשבת (אינוורטר), כולל ספירות מלאי
• טיפול בעניינים שוטפים של המחסן
היקף המשרה: מלאה, עם נכונות לשעות נוספות בהתאם לדרישות
מיקום המשרה: קמפוס האוניברסיטה בהרצליה
דרישות:
• ניסיון בניהול מחסנים ורכש
• השכלה (קורסים ותעודות) רלוונטיים לתחום
• משמעת עצמית ומוטיבציה
• סדר וארגון
• עמידה בלוח זמנים
• יחסי אנוש מעולים
• שליטה ביישומי מחשב office
תחילת עבודה: מיידית
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-474
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

איש/אשת רכש

איש/אשת רכש

RecruitX

29/07/2025

תיאור תפקיד:

תיאור התפקיד:
ניהול רכש בתחום האלקטרוניקה והרכש המכני
ניהול מו"מ והתקשרויות עם ספקים בארץ ובחו"ל
איתור ספקים ומלאי ממקורות שונים
דרישות:

לפחות 3 שנות ניסיון ברכש בחברה יצרנית בתחום האלקטרוניקה
אנגלית ברמה גבוהה – התנהלות שוטפת מול חו"ל
שליטה בפריוריטי, אקסל, אופיס ואאוטלוק
יחסי אנוש מעולים ויכולת עבודה עצמאית
מיקום: ראש העין
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-4426
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
צפון - חיפה והכרמל
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

פקיד/ת הנה"ח למחלקת רכש לחברה גדולה ומסודרת

פקיד/ת הנה"ח למחלקת רכש לחברה גדולה ומסודרת

חברה דיסקרטית

29/07/2025

תיאור תפקיד:
 פקיד/ת הנה"ח לעבודה במחלקת הרכש
של חברה יבואנית גדולה ומובילה
מהות העבודה
- קליטה חשבוניות ונתונים
- טיפול בהזמנות מלאי ורכש
- תמיכה טלפונית בהנה"ח
עבודה עם SAP
משרה מלאה, 5 ימים
תנאים טובים + תן ביס + חניה ועוד
קליטה מידית כעובד חברה
דרישות:
 רקע בהנה"ח חובה
אנגלית ברמה טובה
שליטה sap
רקע ברכש יתרון
המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 17537
אזור: מרכז - פתח תקווה, בקעת אונו וגבעת שמואל
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

Vendor Scheduler

Vendor Scheduler

לוג-און תוכנה

29/07/2025

תיאור תפקיד:
לחברת הייטק גדולה באיזור ירושלים  דרוש/ ה מתאם/ת ספקים למחלקת הרכש.
אם יש לך ניסיון בעולמות הרכש והלוגיסטיקה, ואת/ה מחפש/ת תפקיד מעניין בסביבה חדשנית ודינמית – זו ההזדמנות שלך להצטרף לחברה.

תיאור התפקיד:
תיאור משרה ודרישות:
שליטה בזמנים
– ניתוח הזמנות רכש לצורך פיתוח לוחות זמנים אופטימליים לאספקה.
תקשורת ברורה ומדויקת
– שמירה על קשר שוטף עם ספקים, כולל אישור מועדי אספקה, כמויות ומפרטים. ביצוע התאמות ותיאומים לפי הצורך.
פתרון בעיות ברמה גבוהה
– זיהוי יזום וטיפול בעיכובים, חוסרים, בעיות בחשבוניות או תקלות לוגיסטיות. עבודה צמודה עם ספקים וצוותים פנימיים למציאת פתרונות יצירתיים ולהבטחת זרימת חומרים רציפה. גישה מוכוונת פתרונות.
שחקן/ית צוות
– שיתוף פעולה יעיל עם מחלקות הרכש, הלוגיסטיקה, התפעול, הכספים והמחסן לצורך תיאום חלק וזרימה יעילה של חומרים בארגון.







דרישות:
דריושת המשרה:
היכרות עם עולמות הרכש, שרשרת האספקה, לוגיסטיקה, ניהול עסקי או תחום קרוב – יתרון.

ניסיון של שנתיים לפחות בתפקיד דומה בתחום מעקב ספקים או תכנון אספקות.

יכולות אנליטיות גבוהות וחשיבה פתרונית.

כישורי תקשורת בין־אישיים מצוינים, בכתב ובעל פה.

יכולת לתעדף משימות ולעבוד היטב תחת לחץ.

אנרגטיות וגישה משימתית.

שליטה במערכות ERP – יתרון משמעותי להיכרות עם מערכת NetSuite.

שליטה גבוהה באנגלית – חובה (כתיבה ודיבור).

מיקום: ירושלים.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-02419
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

דרוש/ה פקיד/ת רכש / מתאם/ת רכש מול ספקים בינלאומיים

דרוש/ה פקיד/ת רכש / מתאם/ת רכש מול ספקים בינלאומיים

חברה דסקרטית

29/07/2025

תיאור תפקיד:
 חברה מובילה בתחום הייצור והפיתוח של מוצרי קוסמטיקה ו-OTC, דרוש/ה פקיד/ת רכש / מתאם/ת רכש לתפקיד הכולל עבודה שוטפת מול ספקים בינלאומיים (סין ואירופה) וכן ממשק ישיר עם מחלקת התפ"י ומנהלי פרויקטים.

תחומי אחריות:
  • בדיקת דרישות רכש ואישור הזמנות
  • הוצאת הזמנות רכש ומעקב אחר אספקתן
  • ניהול ומעקב אחר תשלומי ספקים בהתאם לתנאי ההסכם
  • תיאום שילוחים בינלאומיים (ים/אוויר) וסגירת אוניות
  • עבודה מול מחלקת תכנון ופיקוח ייצור (תפ"י) לווידוא זמינות חומרים
  • שיתוף פעולה עם מנהלי פרויקטים לצורך תיאום אספקות לפי לוחות זמנים
  • עבודה מול מחלקות כספים, לוגיסטיקה וייצור
  • ניהול ממשקים מול משלחים ועמילי מכס
מה אנחנו מציעים?
  • עבודה בחברה צומחת וחדשנית
  • סביבת עבודה נעימה ודינמית
  • אפשרות להתפתחות מקצועית
  • תנאים טובים למתאימים/ות
מיקום: פארק התעשייה אפק, ראש העין
סוג משרה: משרה מלאה

דרישות:
  • ניסיון של לפחות שנתיים בתפקיד רכש בינלאומי – חובה
  • שליטה באנגלית ברמה גבוהה (קריאה, כתיבה ודיבור) – חובה
  • ניסיון בעבודה מול ספקים בינלאומיים (סין ואירופה) – יתרון משמעותי
  • ניסיון בתיאום שילוחים ימי/אווירי – יתרון
  • ניסיון בעבודה מול מחלקת תפ"י ומנהלי פרויקטים – יתרון
  • שליטה במערכות ERP ו-Excel – חובה
  • יכולת עבודה תחת לחץ, סדר וארגון, ירידה לפרטים
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00053
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

דרוש/ה רכז/ת רכש תפעול ואדמיניסטרציה- ירושלים

דרוש/ה רכז/ת רכש תפעול ואדמיניסטרציה- ירושלים

JobShop

29/07/2025

תיאור תפקיד:

אם את בעלת ניסיון בניהול אדמיניסטרטיבי ורכש, בואי להוביל את מערך התפעול שלנו!
מה יהיה תפקידך המרכזי?
- עבודה עם מערכת Priority
קבלת הסחורה מהספקים וקליטה של הציוד שמגיע
- אספקה לפרויקטים והפקת התעודות הנדרשות
- ניהול מלאי שוטף וספירת מלאי
- תמיכה לוגיסטית מלאה לצוות השטח והטכנאים
-אחריות אדמיניסטרטיבית על צי רכב:
- טיפולים, רישוי, ביטוחים, תיקונים, תאונות, אבזור
- דוחות יומיים/ סיום פרויקט
המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
דרישות:
ניסיון בתחום האדמיניסטרציה והלוגיסטיקה כשנתיים לפחות- חובה.
ניסיון ברכש-חובה
שליטה מעולה באנגלית
ניסיון בעבודה על מערכת ERP – חובה
Priority -יתרון
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 778154
אזור: ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

קניין/ת רכש אסטרטגי

קניין/ת רכש אסטרטגי

קבוצת ריסקו

29/07/2025

תיאור תפקיד:
The Strategic Buyer is responsible for all sourcing activities, aligning them with business objectives to optimize costs, quality, and supplier reliability. This role plays a critical part in developing and implementing procurement strategies that support innovation, efficiency, and long-term value for the organization.
Key Responsibilities
    Develop and execute procurement strategies to support organizational goals.
    Source electronic and mechanical components and participate in the component selection process in collaboration with R&D.
    Conduct market and supplier analysis to identify cost-saving opportunities
    Identify and implement cost, quality, and delivery improvements.
    Establish and maintain long-term, strategic relationships with suppliers and internal stakeholders.
    Lead supplier selection processes, including issuing bids, defining evaluation criteria, and selecting preferred suppliers.
    Drive supply chain efficiency and excellence across procurement processes.
· Lead commercial negotiations to secure favorable pricing, terms, and conditions.
    Manage multi-year contract purchases, ensuring agreements are in place for efficient execution and optimal pricing.

דרישות:
Minimum of 5 years of experience in procurement, preferably in electronics manufacturing.
Proven experience in managing purchasing functions and supplier negotiations.
Strong negotiation skills.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00669
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
דרום - אשדוד, קרית גת, אשקלון, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

רכז/ת התקשרויות מיקור חוץ - גוף רפואי מוביל בתל אביב

רכז/ת התקשרויות מיקור חוץ - גוף רפואי מוביל בתל אביב

JobShop

30/07/2025

תיאור תפקיד:
אנחנו מחפשים רכז/ת קשרי ספקים מיקור חוץ לתפקיד מרכזי ודינמי בחטיבת הטכנולוגיות שלנו. הצטרפו אלינו לניהול התקשרות עם ספקים המעסיקים למעלה מ-500 עובדי מיקור חוץ.
למה דווקא אצלנו?
- ארגון מוביל עם מוניטין מעולה בתחום הרפואה
- סביבת עבודה מקצועית ומאתגרת במיוחד
- הזדמנות להשפיע
-התפתחות מקצועית בארגון
-חבילת תנאים אטרקטיבית שקשה למצוא במקום אחר
במסגרת התפקיד:
-הובלת התקשרויות אסטרטגיות מול ספקי מיקור חוץ
-חישובי שכר וניהול כלכלי - מגיוס ועד גמר חשבון
-תפעול מחזור חיי העובד - קליטה, רישום, הזמנות וסיום התקשרות
-ביצוע בקרות וטיפול בחשבוניות מול ספקים
-קשר שוטף עם מנהלים ומתן מענה מקצועי
-הנחיית מחוזות וגורמי מטה בהתקשרויות מיקור חוץ
 היקף המשרה: ימים א'-ה'
8 שעות עבודה יומיות - אתה/את בוחר/ת את השעות בין 7:00-18:00
המשרה מיועדת לננשים וגברים כאחד
דרישות:
- תואר ראשון – יתרון משמעותי.
- ניסיון בתפקיד רכש בארגון גדול -חובה
- שליטה מלאה ב-Excel – חובה.
- יכולת אנליטית -יתרון
- ניסיון בעבודה מול ספקים ותקשורת מסחריות – יתרון משמעותי.
- הכרת תחום העסקת עובדים, דיני עבודה וחשבות שכר – יתרון משמעותי.
- יכולות אישיות כמו יוזמה, עצמאות, ויכולת התמודדות עם קונפליקטים.
המשרה מתאימה לנשים וגברים כאחד.
היקף משרה: משרה מלאה, משרה חלקית
קוד משרה: 876013
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
דרום - אשדוד, קרית גת, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

עורכ/ת מכרזים בתחומים טכנולוגיים לחברה ממשלתית

עורכ/ת מכרזים בתחומים טכנולוגיים לחברה ממשלתית

Gal HR - השמה בתחומי המדיקל, פיננסים ובכירים

29/07/2025

תיאור תפקיד:
לחברה ממשלתית דרוש/ה עורכ/ת מכרזים בתחומים טכנולוגיים.
במסגרת התפקיד: ניהול הליך מכרזים בהיקפי רכש גדולים עבור משרדי ממשלה בעולמות תוכן טכנולוגיים, כתיבת מסמכי מכרז, מתן מענה לפניות, בניית אסטרטגיה וקיום מו"מ עם ספקים, ניתוח ועיבוד נתונים, כתיבה ועדכון נהלים, עבודה שוטפת עם גורמים פנים וחוץ ארגוניים ועוד.
*המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד*
דרישות:
- בוגר/ת תואר ראשון (מנהל עסקים, כלכלה, חשבונאות, הנדסה תעשייה וניהול).
- שליטה מלאה ביישומי office וכלים לניהול פרויקטים.
- אנגלית ברמה טובה.
- אוריינטציה ואוריינות טכנולוגית-כלכלית.
- יכולת ניהול משימות מורכבות ,עמידה במצבי לחץ, עבודה בצוות ,יכולת ניסוח בכתב ובעל פה.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 17318
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
1 2 >

תן למשרות שלנו לחפש אותך - חינם!