תיאור תפקיד:
Events Coordinator A Pharma company is looking for an Events Coordinator to join its Global Marketing Department. The position entails building and executing training events of all types and sizes - from small regional courses to large-scale congresses and conferences, online and offline, in Israel and abroad. The ideal candidate will be detail-oriented, experienced with event organisation and execution, with the ability to juggle multiple projects at a time, and communicate effectively with the company's partners.
דרישות:
Travel Requirements • Travel occasionally to event locations in Israel and Europe to oversee and execute event activities (The role involves travel on Fridays and Saturdays.) The candidate should have the ability to commute to the company office a minimum of 3 times/week. Qualifications: Languages: Hebrew & English full proficiency. Other languages are a plus. Proven experience in event planning, training coordination, or a related field. Strong organizational and project management skills. Excellent communication and interpersonal skills for managing relationships with speakers, customers and company's distributors. Ability to work in a fast-paced environment and manage multiple projects simultaneously. Familiarity with logistics management and event technologies. Willingness to travel internationally for events. Desired Skills: Knowledge of pharma or medical device industry is a strong advantage. Experience in collaborating with KOLs and influences.
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה זמנית
קוד משרה:
JB-00004
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
דרום - אשדוד, קרית גת, אשקלון, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברה בירושלים דרוש/ה רכז/ת לארגון ימי גיבוש, אירועי חברה וימי כיף, לתפקיד דינמי ומגוון הכולל תכנון, תיאום וביצוע פעילויות חווייתיות לעובדי החברה. תיאור התפקיד: - תכנון והפקת ימי גיבוש, אירועי חברה ופעילויות פנאי לעובדים.
- ניהול לוגיסטי של האירועים: הזמנות, ספקים, תיאום לוחות זמנים ותיאום עם גורמים פנימיים וחיצוניים.
- עבודה שוטפת מול צוותי החברה וגורמים חיצוניים להבטחת חווית אירוע איכותית.
- הכנת תקציבים, מעקב אחר עלויות ודוחות פעילות.
- טיפול בפניות עובדים ומתן מענה מקצועי ומהיר.
דרישות:
- ניסיון בארגון אירועים, גיבוש צוותים או פעילויות פנאי – חובה.
- כישורי ארגון וניהול זמן מעולים.
- יחסי אנוש מצוינים ויכולת עבודה מול קהל מגוון.
- גישה שירותית, יוזמה ודינמיות.
- שליטה ביישומי Office – חובה.
המשרה פונה לגברים ונשים כאחד
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
Y-YBT
אזור:
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
|