שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך
נציג/ת BackOffice
נציג/ת BackOffice
נציג/ת BackOffice
QHR
29/07/2025
תיאור תפקיד:
איש/ת בק אופיס, אחראית על תמיכה מנהלית ותפעולית מלאה למנהלי מכירות חו"ל, כולל עיבוד הזמנות, ניהול לקוחות, תיאום משלוחים ומעקב אחר תהליכי המכירה והגבייה. *משימות עיקריות* תמיכה צמודה לצוות המכירות בעבודה השוטפת עיבוד הזמנות מלקוחות החברה הכנת הצעות מחיר וחשבוניות קבלת הצעות מחיר ותיאום משלוחים עם חברת הובלה וספקים מעקב אחר סטטוס הזמנות ועדכון לקוחות טיפול בפניות לקוחות טלפוניות ובכתב עזרה בגביית תשלומים משראה מלאה, 5 ימים בשבוע שעות עבודה: 8:00-17:00 מיקום : משרדי החברה – אזור זכרון יעקב אפשרות לעבודה היברידית לאחר הטמעה
דרישות:
ניסיון של שנתיים לפחות בתפקיד דומה - חובה ניסיון בעבודה עם מערכות ERP – חובה שליטה מלאה בישומי אופיס יכולת עבודה עם מערכות ממוחשבות *כישורים אישיים* שירותיות ויחסי אנוש מעולים דיוק ויסודיות יכולת ארגון וסדר ברמה גבוהה יכולת עבודה בקצב מהיר ותחת לחץ שירות ויחס חיובי ללקוחות יכולת עבודה בצוות ותקשורת בן אישית מעולה אמינות ושמירה על סודיות מסחרית *דרישות שפה* עברית ברמת שפת אם – חובה אנגלית ברמת שפת אם (קריאה וכתיבה) - חובה שפות נוספות – יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית
קוד משרה:
15081
אזור:
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
|
תיאור תפקיד:
חברת דלק מובילה מגייסת מנהל/ת אופרציה למשרה מלאה, ימים א-ה, בשעות 8:00-16:00 ללא שישי. עבודה מול לקוחות פרטיים ועסקיים, וחברות דלק. עבודה משולבת ב Backoffice -מיילים, מענה ללידים, מענה לקוחות וטיפול בתקלות. לידים חמים, מכירות ושיחות ללקוחות חדשים להצטרפות בסיס 9,000 + נסיעות + בונוסים 400/700 ממוצע (חודשי) עבודה ארוכת טווח עם עלייה בשכר
דרישות:
יחסי אנוש טובים, חריצות ואחראיות נסיון דומה - יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00096
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
אילת - אילת והערבה
|
תיאור תפקיד:
** תנאים טובים למתאימים** לחברה ותיקה ומובילה בראשון לציון המציעה פתרונות טכנולוגיים במגוון תחומים דרוש /ה מתאמ/ת רכש ומכירות עם נסיון בתחום היבוא. התפקיד כולל עבודה מול קניינים בחברות מקומיות וכן קשר מול ספקים מחו"ל ובארץ, הזנת הצעות, הזמנות, הזמנות רכש, ועוד במערכת ERP, הכנת תיקי יבוא, שחרורים מול חברות השילוח ועמילי המכס. עבודות אדמינסטרטיביות שונות.
דרישות:
ניסיון בתחום היבוא /רכש - חובה. אנגלית ברמה גבוהה- חובה אנגלית ברמת שפת אם (דיבור וכתיבה) - יתרון. ניסיון בעבודה עם מערכת ERP – חובה SAP B1- יתרון. רקע טכני - יתרון.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
S1515
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
דרום - אשדוד
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|