תיאור תפקיד:
לחברת הייטק בפתח תקווה דרוש/ה רכז/ת BACK OFFICE התפקיד מציע אפשרות להתמחות בקידום מכירות, שיווק ופעילות BACK OFFICEהכנת הצעות מחיר/קליטת הזמנות. ביצוע מעקב הצעות מחיר. תיאום פגישות לאנשי המכירות עבור לקוחות קיימים טיוב נתוני לקוחות במאגרי המידע של החברה ושימורם. תפעול פעילויות הקשורות לכנסים ואירועים של החברה משרה מלאה באיזור קריית אריה, פתח תקווה. ( עבודה במשרד) ללא עבודה היברידית!!
דרישות:
השכלה מתאימה ורלוונטית (תיכונית מלאה מינימום, רקע טכני-יתרון) 2-3 שנות ניסיון בתפקיד BACK OFFICE כולל ניסיון בתיאומי פגישות טלפוני חריצות ואסרטיביות נסיון מעולה בעבודה עם מערכת פריוריטי - חובה!!!! OFFICE – חובה מרחק הליכה מהרכבת הקלה אנגלית טובה מאוד
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
73363
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
לחברת מידעטק בהוד השרון דרוש/ה רכז/ת גיוס, רווחה והדרכה הזדמנות להשתלב בתפקיד מגוון הכולל אחריות מלאה על תחום הגיוס, הרווחה וההדרכה בחברה. מה בתפקיד: גיוס טכנולוגי מקצה לקצה: פרסום משרות, סינון קורות חיים, ראיונות וליווי עד שלב חוזה. רווחה: עבודה מול ספקים, רכש, ארגון אירועים ופעילויות רווחה. הדרכה: איתור צרכים, תיאום הדרכות, ליווי מנהלים, תיקוף חומרים והכשרות פנים-ארגוניות. משאבי אנוש שוטף: קליטת עובדים, אוריינטציה, ימי הולדת, שיחות קליטה/סיום ועוד. משרה מלאה נסיעות 1-2 פעמים בחודש לסניף טירת הכרמל.
דרישות:
לפחות 2-3 שנות נסיון בגיוס טכנולוגי - חובה ! נסיון מוכח באיתור וגיוס טאלנטים טכנולוגיים ברשתות חברתיות בדגש על לינקדין-חובה שליטה מלאה ביישומי Office.- חובה ניסיון קודם בעולמות ההדרכה -יתרון משמעותי יחסי אנוש מצוינים ויכולת עבודה בצוות. יוזמה, יצירתיות וגישה פרואקטיבית. יכולת למידה עצמית (אוטודידקט/ית). יכולת ארגון וניהול זמן גבוהה. יכולת עבודה עצמאית ובצוות, יוזמה וחשיבה יצירתית. נכונות להגעה 1-2 פעמים בחודש לסניף הצפוני בטירת הכרמל- חובה ניידות!
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
73582
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
לצוות גזברות דרוש/ה מנהל/ת חשבונות עם ניסיון בהתאמות בנקים. עבודה הכוללת ביצוע התאמות בנקים, ספקים, כרטיסי אשראי, הפקת ערבויות עבודה שוטפת מול בנקים בארץ ובחו"ל סגירת דוחות רבעון משרה מלאה ישיבה במשרדי החברה בכפר סבא
דרישות:
קורס הנהלת חשבונות סוג 1/2 (עד מאזן יתרון)- חובה 2-3 שנות נסיון כמנהלת חשבונות- חובה ניסיון קודם בהתאמות בנקים - חובה שליטה באקסל ויישומי אופיס
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
72925
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|