תיאור תפקיד:
טיפול בתיקי יבוא: פתיחת משלוחים, מעקב, תיאומים מול ספקים ונמלים, עבודה מול עמילי מכס ,; עבודה שוטפת במערכת Priority גבייה מלקוחות, קבלת תשלומים, הפקדות, סיוע שוטף להנהלת החשבונות אדמיניסטרציה שוטפת: תיוק, סריקות, מענה טלפוני, ניהול יומן, תמיכה למנכ"ל התכתבות שוטפת באנגלית מול גורמים בחו"ל
דרישות:
שליטה מלאה בפריוריטי – חובה אנגלית ברמה טובה מאוד (בעיקר כתיבה והתכתבות) – חובה ניסיון קודם בתחום היבוא – יתרון שליטה באקסל ובסביבה ממוחשבת יכולת סדר וארגון, אחריות, דיוק, ויחסי אנוש טובים
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
203869
אזור:
מרכז - תל אביב
שרון - נתניה ועמק חפר
|