תיאור תפקיד:
חברת B-Zone, המתמחה באספקת שירותי תקשורת מתקדמים, מגייסת תומך/ת NOC מקצועי/ת ומוכשר/ת למוקד התמיכה הטכנית שלנו בפתח תקווה! *המשרה פונה לגברים ונשים כאחד* תמיכה טכנית מקיפה:
מתן מענה מקצועי ואיכותי בטלפון ובדוא"ל ללקוחות החברה. איתור, אבחון ופתרון תקלות מורכבות במערכות תקשורת ורשתות.
עבודה עם מערכות מתקדמות:
הפעלה ובקרת מערכות ניטור (NOC) מתקדמות בזמן אמת. תפעול ממשקים פנימיים וחיצוניים רבים לתיאום ופתרון תקלות.
מסגרת עבודה דינמית:
העבודה במתכונת משמרות (24/7), כולל סופי שבוע וחגים. גמישות לעבודה ממשרדי החברה בפתח תקווה ו/או מהבית (בכפוף למדיניות החברה).
ניהול שיח עם לקוחות:
יכולת הובלת שיחה אפקטיבית וסגירת מעגלי טיפול מול הלקוח. בניית קשרי אמון ומתן חווית שירות יוצאת דופן.
דרישות:
ידע טכני נרחב:
אוריינטציה טכנולוגית חזקה / ידע מעמיק ברשתות תקשורת / ידע בסביבות מחשב ומערכות הפעלה. הסמכה כמנהל/ת רשתות / CCNA / טכנאי/ת רשתות – חובה! רקע וניסיון עם מוצרי FortiGate ו-Aruba – יתרון משמעותי.
כישורים אישיים:
תודעת שירות גבוהה במיוחד ורצון עז לעזור. יכולת הבעה מפותחת בעל פה ובכתב. יכולת עבודה בצוות בסביבה מרובת משימות ותחת לחץ. ראש גדול, יוזמה ורצון ללמוד ולהתפתח באופן מתמיד.
היקף משרה:
לפי שעות
קוד משרה:
JB-00001
|