תיאור תפקיד:
- ניהול יומן של המנהלת ותיאום פגישות מרובות משתתפים.
- עבודה ברשתות החברתיות לצורך שיווק ומכירה של ספרים וקורסים.
- תפעול שוטף של מאגר לקוחות.
- הפקת ניוזלטר חודשי.
- עוזרת אישית למנהלת המכון
המשרה רלוונטית למועמדים מהשרון והמרכז בלבד
היקף משרה: חצי משרה (חמישה ימים בשבוע, א'-ה', בין השעות 08:30-13:00). תחילת עבודה: 1.9.2025.
דרישות:
- כישורים אישיים: מוסר עבודה גבוה, חריצות, אמינות גבוהה, יכולת ביטוי מעולה בכתב ובעל פה, יכולת יזמות, עצמאות, אדיבות ושירותיות.
- כישורים מקצועיים: סדר וארגון , ידע וניסיון בעבודה אדמיניסטרטיבית.
- היקף משרה: חצי משרה (חמישה ימים בשבוע, א'-ה', בין השעות 08:30-13:00).
- מיקום: המשרד ממוקם בכוכב יאיר (ליד כפר סבא).
- תנאים: שכר שעתי הוגן וטוב.
- הטבה: אפשרות לעבוד יום אחד בשבוע באופן היברידי.
- המשרה רלוונטית למועמדים מהשרון והמרכז בלבד
תחילת עבודה: 1.9.2025.
היקף משרה:
משרה חלקית, משמרות, לפי שעות
קוד משרה:
JB-00001
אזור:
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|