דרושים Qlik Israel

דרושים בQlik Israel

קצת על Qlik Israel

Qlik Israel מקבוצת חילן הינה הנציגה הרשמית של Qliktech International בישראל, מטמיעה משנת 2003 את פתרונות הבינה העסקית והאנליטיקה של Qlik  בלמעלה מ – 1000 חברות וארגונים בישראל, מכל הגדלים ובכל המגזרים.  אנחנו מאמינים שכל ארגון צריך לחקור מידע, לייצר תובנות ולקבל החלטות עסקיות טובות יותר, מהירות יותר ורלוונטיות יותר. אנו מתמקדים בהעצמת עובדי החברה ובהנגשת כלים המאפשרים, לכל אחד מהם, לחקור מידע ולראות את הסיפור המלא שמספרים הנתונים.
פלטפורמת הפתרונות של Qlik מאפשרת ל 50,000 לקוחות ברחבי העולם, לבצע באופן עצמאי ופשוט, ניתוח ויזואלי של נתונים עסקיים ולהנגיש את המידע הקיים בארגון, הכל במקום אחד.

מספר עובדים

50 - 100

שנת הקמה

מיקום

סנן לפי

היקף משרה

   
   
   
   
   

אזור בארץ

   
   
   
   
   
   
   
   

סוג משרה

     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     

לוח משרות דרושים, נמצאו 3 משרות עבודה בחברת Qlik Israel

ריכזנו עבורך הצעות עבודה בQlik Israel

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

BI Developer (Qlik Specialist)

BI Developer (Qlik Specialist)

Qlik Israel

08/10/2025

תיאור תפקיד:
מפתח BI ומנהל פרויקטים, מנוסה בפלטפורמות .Qlik התפקיד הוא Hands on במהותו וכולל את תכנון, ביצוע, פיתוח Backend/ Frontend ויישום הפרויקט על כל שלביו. עבודה ישירה מול לקוחות החברה ואחריות על ניהול הפרויקט אצל הלקוח. עבודה באתר הלקוח/היברידי בהתאם לצורך ודרישת הלקוח, כך שהתפקיד כולל נסיעות.
דרישות:
דרישות התפקיד
· תואר אקדמי: הנדסת תעו"נ / מדעי המחשב / כלכלה / סטטיסטיקה /מנע''ס עם התמחות במערכות מידע
· ניסיון ושליטה מלאה בפיתוח מודלים ויישום ב Qlik Sense, Qlik SAAS - מעל 3 שנים- חובה
· ניסיון בפיתוח ETL ובניית סכימת ERD – חובה
· ניסיון בניהול פרויקטים טכנולוגיים והיכרות עם מגוון עולמות תוכן עסקיים – מעל שנתיים – חובה
· ניסיון בכתיבת שאילתות מורכבות ב- SQL- חובה
· ניסיון בניתוח ואפיון תהליכי BI – יתרון
· ניסיון בבניית אוטמציות ב- QlikCloud – יתרון משמעותי
· ניסיון עם כלי BI נוספים – יתרון
· היכרות עם מערכות ERP ו - CRM-יתרון משמעותי
· יכולות עבודה מול הנהלה, הצגת וניתוח נתונים על בסיס הפתרון המיטבי בפלטפורמת Qlik , תוך תיאום ציפיות מלא מול הלקוחות
מיומנויות נוספות
· יכולת לימוד עצמית גבוהה
· תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מעולים
· יכולת אנליטית וחשיבה עסקית
· כישורי ריבוי משימות
· יכולת עבודה עצמאית בתנאי לחץ
· יכולת השתלבות בעבודת צוות
· עבודה בשת"פ רחבים
היקף משרה: משרה מלאה, משרה חלקית, לפי שעות
קוד משרה: JB-00001
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

נציג/ת מכירות אקדמיה

נציג/ת מכירות אקדמיה

Qlik Israel

08/10/2025

תיאור תפקיד:
אנחנו מחפשים איש/אשת מכירות עם אנרגיה גבוהה, יכולות שכנוע מצוינות והבנה עסקית, שיצטרף/תצטרף לצוות האקדמיה שלנו. התפקיד משלב בין מכירות B2B ללקוחות אסטרטגיים (קורסים ייעודיים ומותאמים אישית לצורכי הארגון) לבין מכירות B2C של מגוון קורסים פתוחים בתחום הדאטה וה-BI. הפעילות העסקית בתחום ה-B2B היא חלק משמעותי במסע ההצלחה של כ־1,400 לקוחות החברה – מה שמציב אותנו כשחקן מרכזי ומוביל בשוק. המטרה – להרחיב את קהילת מפתחי Qlik בשוק הישראלי, ליצור חיבורים אסטרטגיים ולספק פתרונות הכשרה איכותיים ומדויקים לצורכי הלקוחות.

תחומי אחריות:
  • מכירות B2B – איתור ופנייה ללקוחות אסטרטגיים, ניהול משא ומתן, בניית פתרונות מותאמים אישית והובלת תהליכי מכירה מורכבים.
  • מכירות B2C – שיווק ומכירת קורסים פתוחים ללקוחות פרטיים, כולל ייעוץ והכוונה לבחירת מסלול מתאים.
  • ניהול תהליך המכירה מקצה לקצה: פנייה ללקוחות פוטנציאליים, זיהוי צרכים, הצעות מחיר, סגירת עסקאות, גבייה ומעקב שוטף.
  • שיתוף פעולה הדוק עם צוותי השיווק, המכירות, שירות הלקוחות וההדרכה להבטחת חוויית לקוח מושלמת.
  • זיהוי מגמות ושווקים חדשים, פיתוח רעיונות והזדמנויות עסקיות חדשות.
  • משימות תפעוליות שוטפות בהתאם לצורכי המחלקה.
דרישות:
  • ניסיון מוכח במכירות (טלפוניות ו/או פרונטליות) – חובה.
  • ניסיון בשירות לקוחות – יתרון
  • ניסיון בניהול משא ומתן וזיהוי צרכים עסקיים – יתרון משמעותי.
  • יכולת הצגת פתרונות והובלת לקוח לקבלת החלטה.
  • גישה יוזמת, חשיבה יצירתית ויכולת לעבוד באופן עצמאי ובצוות.
  • שליטה מלאה ביישומי מחשב ואופיס – חובה.
  • היכרות עם עולם הדאטה / BI – יתרון משמעותי.
פרטים כלליים:
  • היקף משרה: 50% (גמיש, מתאים גם לסטודנטים)
  • שעות עבודה: גמישות - מתאים לסטודנטים.
  • מיקום: משרדי החברה ברעננה – מודל עבודה גמיש עם שעות נוחות וגמישות
  • עמלות: תגמול לפי מכירה (מבוסס עמלות) בנוסף לשכר.
  • סביבת עבודה: דינמית , טכנולוגית ומתקדמת עם פוטנציאל אמיתי לצמיחה אישית ומקצועית.
היקף משרה: משרה חלקית
קוד משרה: JB-00005
אזור: שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

Technical Support Engineer

Technical Support Engineer

Qlik Israel

09/10/2025

תיאור תפקיד:
תיאור המשרה
    חברת Qlik ישראל מחפשת מהנדס/ת תמיכה ב- Qlik להצטרפות לצוות ההולך וגדל שלנו. בתור מובילה בתחום פתרונות הבינה העסקית, אנו מחפשים איש/אשת מקצוע עם תשוקה לעולמות הנתונים שיתמוך בפלטפורמת האנליטיקה החדשנית שלנו. התפקיד כולל עבודה עם טכנולוגיות מתקדמות, שיתוף פעולה עם צוות Qlik דינמי ותרומה לשינוי הדרך בה ארגונים עושים שימוש במידע.

    תחומי אחריות עיקריים

  • מתן תמיכה פונקציונלית לכלל מוצרי Qlik ללקוחות, שותפים וחברי צוות, באמצעות מערכות פניות, שיתוף מסכים וכלי תמיכה נוספים.
  • סיוע בפתרון תקלות טכניות ב- Qlik אד-הוק כחלק מצוותי משימה ייעודיים.
  • שימוש בכלי Qlik ובכלי שורת פקודה לפתרון תקלות.
  • תמיכה בלקוחות SaaS ו On-Prem- ב- Qlik בתחום התקנות, שדרוגים ומעברים בין מערכות.
  • שיתוף פעולה עם לקוחות של Qlik לזיהוי, שחזור ותיעוד בעיות טכניות.
  • איתור ופתרון בעיות הקשורות ב- Qlikבצד הפיתוח: סקריפטים, שליפת נתונים וחיבורים.
  • תרומה להכנת תיעוד טכני פנימי וחיצוני, כולל מאמרים למאגר הידע.
  • השתתפות בהדרכות לשם עדכון שוטף על שינויים במוצר ובסביבת התמיכה.

דרישות:
דרישות התפקיד
דרישות חובה
  • ניסיון של שנה לפחות בתמיכה טכנית רמה Tier 3 בחברות תוכנה/אינטגרציה גדולות.
  • היכרות עם שירותי Microsoft Active Directory, DNS, SaaS, שרתי קבצים
  • היכרות במערכות הפעלה Windows 10-11, Server 2019/2022.
  • היכרות מעשי עם פתרונות אבטחה (Netscaler, Checkpoint Firewall, F5 WAF, ADFS).
  • תואר ראשון או הכשרה מקצועית רלוונטית בתחום

יתרון
  • ניסיון בפיתוח על פלטפורמת .Qlik
  • הבנה מעמיקה של מוצרי Analytics ,BI, DATA
מיומנויות
    אחריות גבוהה, עצמאות וחשיבה מובנית.
  • יכולות פתרון בעיות גבוהות ותשומת לב לפרטים.
  • כישורי תקשורת בין-אישיים מצוינים.
  • חשיבה מערכתית ויכולת ראייה רחבה של תהליכים.
  • יכולת ניהול מספר משימות במקביל.
  • גישה שירותית ומכוונות גבוהה ללקוח.
פרטים כלליים
  • היקף משרה: מלאה
  • מודל עבודה: היברידית - משרדי Qlik רעננה
  • דיווח ל: מנהל/ת צוות תמיכה טכנית
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00006
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד

תן למשרות שלנו לחפש אותך - חינם!