דרושים גולדמן מיון והשמה

דרושים בגולדמן מיון והשמה

קצת על גולדמן מיון והשמה

חברת 'גולדמן מיון והשמה' מובילה תהליכי אבחון, מיון והשמת מועמדים לתעשיית ההייטק הן בדרגי הניהול הבכיר והן בדרגי הביניים. פעילות החברה משלבת ידע ומקצוענות בתחום האבחון האישיותי וניתוח כישורי המועמד לצד הכרות מעמיקה של הצרכים המקצועיים, הכלכליים, והתפעולים של החברות השונות. התמחותנו באיוש משרות ארוכות טווח בתחום המקצועי, שירותי יעוץ והשמת בכירים ושירותי Outsourcing.

מספר עובדים

25 - 50

שנת הקמה

1988

מיקום

רח' קינג ג'ורג' 16 ירושלים

סנן לפי

היקף משרה

   
   
   
   
   

אזור בארץ

   
   
   
   
   
   
   
   

סוג משרה

     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     

לוח משרות דרושים, נמצאו 11 משרות עבודה בחברת גולדמן מיון והשמה

ריכזנו עבורך הצעות עבודה בגולדמן מיון והשמה

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

לגוף שירותים דרוש/ה רכז/ת משפחות

לגוף שירותים דרוש/ה רכז/ת משפחות

גולדמן מיון והשמה

29/07/2025

תיאור תפקיד:
לגוף שירותים בעל שליחות חברתית דרוש/ה רכז/ת משפחות
לתפקיד תפעולי ודינאמי הכולל עבודה עם אנשים ויכולת ניהול תהליכים ברמה גבוהה.
מה כולל התפקיד?
- תיאום בין משפחות למטפלים/ות בהתאם לצרכים ולדרישות
- עבודה מול גורמים מקצועיים ואנשי צוות
- מתן מענה רגיש, מכיל ושירותי ללקוחות החברה
- טיפול אדמיניסטרטיבי שוטף וניהול נתונים
- מעקב שוטף אחרי תהליכי ההשמה והבקרה עליהם
דרישות:
- ניסיון בתפקיד אדמיניסטרטיבי / תפעולי – יתרון
- יחסי אנוש מצוינים, הקשבה, הכלה וסבלנות
- יכולת עבודה בתנאי לחץ וריבוי משימות
- סדר, ארגון ויכולת "לתקתק" משימות
- שליטה טובה ביישומי מחשב ויכולת למידה מהירה של מערכות
** המשרה פונה לגברים ונשים כאחד **
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: T-LUCKY
אזור: ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

דרוש/ה רכז/ת גיוס לתפקידי ניהול

דרוש/ה רכז/ת גיוס לתפקידי ניהול

גולדמן מיון והשמה

29/07/2025

תיאור תפקיד:
אם את/ה אוהב/ת אנשים, יודע/ת לזהות פוטנציאל, ורוצה להשפיע באמת – מקומך איתנו!
לחברה מובילה בתחומה דרוש/ה רכז/ת גיוס לגיוס תפקידים ניהוליים בכירים.

התפקיד כולל:
  • פרסום משרות ואיתור מועמדים במגוון פלטפורמות
  • סינון קורות חיים ועריכת ראיונות טלפוניים ופרונטליים
  • עבודה שוטפת מול מנהלים מגייסים וליווי בתהליך קבלת ההחלטות
  • קידום מיתוג מעסיק ויוזמות לשיפור חוויית המועמד/ת
  • תמיכה בתהליכים רוחביים במחלקת משאבי אנוש
דרישות:
  • תואר ראשון בתחום רלוונטי - חובה
  • ניסיון בתפקיד ריכוזי / אדמיניסטרטיבי - חובה
  • היכרות עם מערכות גיוס ודיגיטל -יתרון
  • יכולת אבחון, תקשורת בין-אישית מעולה, גמישות ויוזמה
  • אהבה לאנשים ורצון להתפתח בעולם משאבי האנוש
המשרה פונה לגברים ונשים כאחד
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: Y-HR
אזור: ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

לגוף ציבורי בירושלים דרוש/ה מנהל/ת פרויקט תעסוקה

לגוף ציבורי בירושלים דרוש/ה מנהל/ת פרויקט תעסוקה

גולדמן מיון והשמה

29/07/2025

תיאור תפקיד:
לגוף ציבורי בירושלים דרוש/ה מנהל/ת פרויקט תעסוקה
אחריות לקידום ופיתוח שוק התעסוקה בירושלים, יצירת eco-system ושתופי פעולה מול המוסדות האקדמיים בעיר, חברות הזנק טכנולוגיות, חברות רב לאומיות טכנולוגיות, גופי ממשל וארגוני מגזר שלישי , פיתוח מודל פעילות בשיתוף משרד הקליטה ועיריית ירושלים לקישור עולים חדשים לשוק העבודה בעיר.
דרישות:
• תואר אקדמי – חובה.
• ניסיון בעבודה במגזר העסקי/ מול מגזר עסקי., ניסיון בעבודה במגזר הציבורי – יתרון.
• ניסיון מוכח בהובלת פרויקטים והנעת תהליכים. יחסי אנוש מצוינים.
• אנגלית/צרפתית ברמת שפת אם - יתרון
• נכונות לעבודה מאומצת.
• יוזמה, חשיבה יצירתית, עצמאות, כושר ביטוי גבוה ואסרטיביות.
**המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד **
מובהר כי מדובר בנותן שירותים עצמאי ולא ישררו יחסי עובד-מעביד
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: T-OLIM
אזור: ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

דרוש/ה מנהל/ת אגף שכר בחברה ציבורית

דרוש/ה מנהל/ת אגף שכר בחברה ציבורית

גולדמן מיון והשמה

29/07/2025

תיאור תפקיד:
לחברה ציבורית מובילה בירושלים דרוש/ה מנהל/ת לאגף השכר, תפקיד ניהולי בכיר בתחום של חשבות שכר.

התפקיד כולל:
  • הובלה כוללת של אגף השכר – ניהול צוות מקצועי ונרחב
  • אחריות על דיוק ובקרה של תהליכי שכר חודשיים, הפקת תלושים ודיווחים לגורמי חוץ
  • ליווי וייעוץ להנהלה בנושאי תגמול, רגולציה ושכר משתנה
  • הובלת פרויקטים לשיפור תהליכים והטמעת מערכות שכר חדשות
  • ליווי ביקורות פנימיות וחיצוניות בתחום השכר, כולל מס הכנסה וביקורות רגולטוריות
  • עבודה שוטפת מול חשבות, מחלקת כספים ומשאבי אנוש
דרישות:
  • תואר ראשון רלוונטי- חובה (לא יתקבלו קורות חיים ללא תואר)
  • תעודת חשבות שכר- חובה
  • ניסיון קודם משמעותי בניהול שכר בארגון גדול (1,000 עובדים ומעלה) - חובה
  • שליטה מעמיקה בדיני עבודה, הסכמים קיבוציים, רגולציה ציבורית, ביטוח לאומי ומס הכנסה
  • ניסיון בניהול והנעת צוות מקצועי
  • הבנה מערכתית, סדר, דיוק ויכולת הובלת תהליכים חוצי ארגון
המודעה פונה לגברים ונשים כאחד
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: Y-NS
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, מודיעין, שוהם
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
דרום - אשדוד, קרית גת, אשקלון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

לגוף ציבורי בירושלים דרוש/ה מנהל/ת תחום ECO SYSTEM הייטק ירושלים

לגוף ציבורי בירושלים דרוש/ה מנהל/ת תחום ECO SYSTEM הייטק ירושלים

גולדמן מיון והשמה

29/07/2025

תיאור תפקיד:
גוף ציבורי בירושלים דרוש/ה מנהל/ת תחום ECO SYSTEM הייטק ירושלים
**** אחריות לקידום ענף ההייטק בירושלים ****
אחריות ליצירת שיתופי פעולה מגוונים בין יזמים, חברות טכנולוגיות, מוסדות מחקר ואקדמיה בירושלים., מיסוד קהילת יזמים טכנולוגיים, מיסוד פורום משקיעים, איתור גופים עסקיים והפעלת מסגרות אקסלרציה, יצירת תוכנית לשיווק ומיתוג ה-eco system בעיר. סיוע בגיוס תקציבים לפרויקטים, ריכוז והכנה של קולות קוראים, נהלים ומכרזים, ניהול מסד נתונים לשל ענף ההייטק בעיר וכתיבה של תוכניות עבודה לצורך קידום הפיתוח העסקי בעיר.
דרישות:
• תואר ראשון – חובה. תואר שני – יתרון.
• ניסיון בעבודה במגזר עסקי/מול מגזר עסקי. יתרון לניסיון במגזר ציבורי.
• 3-5 שנות ניסיון בניהול תהליכים, הובלת פרויקטים באופן עצמאי, נסיון בהכנת מכרזים
והתקשרויות – יתרון.
• אנגלית ברמה רהוטה
• יוזמה, חשיבה עסקית ויצירתית, יכולת ביטוי גבוהה, יכולת הנעת תהליכים ואסרטיביות.
**המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד **
מובהר כי מדובר בנותן שירותים עצמאי ולא ישררו יחסי עובד-מעביד
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: T-tech
אזור: ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

דרוש/ה מנהל/ת חשבונות לתפקיד של בדיקת דוחות כספיים

דרוש/ה מנהל/ת חשבונות לתפקיד של בדיקת דוחות כספיים

גולדמן מיון והשמה

29/07/2025

תיאור תפקיד:
מכון מחקר מוביל בירושלים מחפש בודק/ת דוחות כספיים של קרנות ומענקים. תפקיד מעניין לאנשים שאוהבים מספרים, דוחות, דיוק וירידה לפרטים.

התפקיד כולל:
  • בדיקת דוחות כספיים המוגשים במסגרת מענקים ותרומות מקרנות ותורמים
  • אימות עמידה בדרישות התקציביות, ניתוח ובקרה של הוצאות והכנסות
  • עבודה שוטפת מול מחלקת הכספים והנהלת החשבונות, מנהלי פרויקטים וגופי מימון
  • הפקת דו"חות, מעקב אחר חריגות ודיווח על אי-סדרים
  • עבודה בהתאם להנחיות מחמירות של תורמים וקרנות בארץ ובחו"ל
דרישות:
  • תואר או השכלה מקצועית רלוונטית בתחומי חשבונאות / כספים / הנהלת חשבונות – חובה
  • ניסיון של לפחות שנתיים בעבודה בתחום – חובה
  • שליטה גבוהה באקסל ובמערכות פיננסיות – חובה
  • אנגלית ברמה גבוהה מאוד – יכולת קריאה, כתיבה וניסוח מקצועי
  • דיוק, יסודיות, יכולת ירידה לפרטים וחשיבה אנליטית
  • יחסי אנוש טובים ויכולת עבודה עצמאית ובצוות
המשרה פונה לגברים ונשים כאחד
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: Y-KLM
אזור: ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

דרוש/ה רכז/ת אדמיניסטרציה לעמותה חינוכית בירושלים

דרוש/ה רכז/ת אדמיניסטרציה לעמותה חינוכית בירושלים

גולדמן מיון והשמה

29/07/2025

תיאור תפקיד:
לארגון ירושלמי מוביל, שפועל לפיתוח תכניות חינוכיות למוסדות ברחבי הארץ, דרוש/ה רכז/ת פרויקטים ואדמיניסטרציה
עם ראש גדול ולב לחינוך.
מה עושים בתפקיד?
  • ריכוז אדמיניסטרטיבי של פרויקטים חינוכיים
  • תיאום ותפעול שוטף מול מנהלים וצוותי חינוך
  • מעקב אחר תהליכים, תקציבים וגבייה
  • סיוע בהפקת חומרים, הכנת פגישות ומעקב משימות
דרישות:
  • ניסיון אדמיניסטרטיבי מוכח - חובה
  • רקע בחינוך או בעמותות - יתרון
  • יכולת ארגון גבוהה, ירידה לפרטים ותעדוף משימות
  • יחסי אנוש מצוינים, שירותיות ויכולת לעבוד בצוות
  • חשיבה יוזמת, אחריות אישית ורצון להשפיע
המשרה פונה לגברים ונשים כאחד
היקף משרה: משרה מלאה, משרה חלקית
קוד משרה: Y-KH
אזור: ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

דרוש/ה ראש צוות אחמ"שים באתר תיירות

דרוש/ה ראש צוות אחמ"שים באתר תיירות

גולדמן מיון והשמה

29/07/2025

תיאור תפקיד:
לאתר תיירות מוביל דרוש/ה ראש צוות להוביל את צוות האחמ"שים במתחם. התפקיד משלב שטח ומשרד וכולל מתן שירות, תפעול, לוגיסטיקה והובלת צוות צעיר, איכותי ודינאמי. 

 התפקיד כולל:
  • ניהול והובלת צוות תפעול ושירות לקוחות באתר- חבר'ה צעירים ואיכותיים
  • אחריות על סטנדרטים בשירות, נראות וחווית מבקר
  • הובלת תהליכי היערכות ותפעול סיורים, סדנאות, פעילויות ואירועים
  • מענה בשטח לספקים, מפיקים ואומנים
  • תחזוקה ותפעול שוטף של המתחם
  • עבודה מול ממשקים מרובים - פנים וחוץ ארגוניים
דרישות:
  • ניסיון ניהולי קודם (אחמ"ש/ית או מנהל/ת צוות) – חובה
  • ניסיון בתפעול - חובה (בתחומי תיירות / אירוח / שירות - יתרון)
  • יחסי אנוש מעולים, שירותיות ויכולת הובלה
  • עצמאות, גמישות מחשבתית, יכולת פתרון בעיות ועבודה תחת לחץ
  • אנגלית ברמה טובה
  • נכונות למשרה מלאה בירושלים
המשרה פונה לגברים ונשים כאחד
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: Y-FRM
אזור: ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מחפש/ת להתקדם ולהתפתח בתחום האדמיניסטרציה?

מחפש/ת להתקדם ולהתפתח בתחום האדמיניסטרציה?

גולדמן מיון והשמה

29/07/2025

תיאור תפקיד:
אנחנו מחפשים את מי שמחפש/ת לא רק עבודה – אלא תפקיד עם משמעות, למידה והתפתחות אישית ומקצועית.
מישהו/י שאוהב/ת סדר, תקשורת בין-אישית, פתרון בעיות – ובעיקר להיות האדם שכולם סומכים עליו.
מה כולל התפקיד?
  • ניהול שוטף של המשרד – תיאומים, יומנים, דוחות, ספקים ועוד
  • עבודה ישירה מול הנהלה בכירה
  • תפעול שוטף ויצירת שגרת עבודה מסודרת גם כשיש המון תנועה
  • מתן מענה אדמיניסטרטיבי לצוות ולפעילות הארגון
דרישות:
  • ניסיון קודם בניהול משרד / מזכירות בכירה – חובה
  • רצון להתפתח ולהעמיק בתחום
  • סדר, דיוק, חשיבה מערכתית ויכולת עבודה עצמאית
  • שליטה גבוהה ביישומי מחשב ויכולת למידה מהירה של מערכות חדשות
  • יחסי אנוש מעולים ויכולת לעבוד בסביבה מרובת משימות
  • הבנה עמוקה של תפקיד ניהול המשרד כחלק משמעותי בהצלחת הארגון
המשרה פונה לגברים ונשים כאחד
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: Y-IDM
אזור: ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

דרוש/ה רכזת הזמנות חו"ל לחברת הייטק

דרוש/ה רכזת הזמנות חו"ל לחברת הייטק

גולדמן מיון והשמה

29/07/2025

תיאור תפקיד:
לחברת הייטק מובילה ובינלאומית, המתמחה בייצור ושיווק מוצרים טכנולוגיים ללקוחות ברחבי העולם, דרוש/ה רכז/ת הזמנות בינלאומיות לתפקיד תפעולי רחב, הכולל אחריות מקצה לקצה על תהליך ההזמנה והשילוח.

תיאור התפקיד:
  • אחריות מלאה על ניהול ההזמנות – מקליטת ההזמנה במערכת ועד למסירה ללקוח
  • עבודה שוטפת מול לקוחות בינלאומיים, אנשי מכירות, מחלקות תפעול ולוגיסטיקה
  • הפקת חשבוניות, הכנת מסמכי שילוח וייצוא בהתאם לדרישות רגולציה ונהלים בינלאומיים
  • תמחור מוצרים והכנת הצעות מחיר
  • ניתוח נתונים והפקת דוחות לצורכי מעקב ובקרה
  • עבודה שוטפת על מערכת Priority
דרישות:
  • ניסיון קודם בתפקיד דומה – חובה (ניהול הזמנות, ייבוא/ייצוא, תפעול מול לקוחות)
  • שליטה מלאה בעבודה עם מערכת Priority – חובה
  • אנגלית ברמה גבוהה מאוד – חובה (התנהלות שוטפת בכתב ובעל פה מול לקוחות וגורמים בינלאומיים)
  • שליטה באקסל וביישומי Office
  • היכרות עם תהליכי שרשרת אספקה, שילוח בינלאומי ומסמכים לוגיסטיים
  • דיוק, סדר, אחריות אישית, עבודה עצמאית ויכולת ריבוי משימות
המשרה פונה לגברים ונשים כאחד
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: Y-STC
אזור: מרכז - מודיעין
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

לארגון ציבורי איכותי בירושלים דרוש/ה רו"ח

לארגון ציבורי איכותי בירושלים דרוש/ה רו"ח

גולדמן מיון והשמה

29/07/2025

תיאור תפקיד:
לארגון ציבורי גדול ואיכותי בירושלים דרוש/ה רואה/ת חשבון מוסמך/ת להשתלבות בצוות מקצועי של רואי חשבון.
התפקיד כולל עיסוק שוטף במגוון תחומים פיננסיים וחשבונאיים ובכפיפות לסגן החשב.


 תחומי אחריות:
  • השתתפות בהכנת הדוחות הכספיים השנתיים והחצי-שנתיים: עריכת חישובים, ניתוחים, ניירות עבודה והתאמות
  • עבודה שוטפת מול רואי חשבון חיצוניים במסגרת ביקורות תקופתיות
  • ביצוע התאמות חשבונאיות וניתוחים כלכליים שוטפים
  • אחריות על דיווחים חודשיים במערכת הפיננסית לצורכי דוחות ביצוע תקציב
  • הכנת דיווחים עבור רשויות ממשלתיות בחו"ל, כולל הממשל האמריקאי
  • ביצוע ביקורות פנימיות ולקיחת חלק בפרויקטים בתחום החשבונאות
  • מתן ליווי וייעוץ מקצועי ליחידות פנים ארגוניות
דרישות:
  • רואה/ת חשבון מוסמך/ת – חובה
  • תואר ראשון רלוונטי (חשבונאות / כלכלה / מנהל עסקים) – יתרון
  • ניסיון של שנתיים לפחות בעבודת ביקורת ועריכת דוחות כספיים – חובה
  • שליטה גבוהה ב-Excel – חובה
  • ניסיון במערכת ERP – יתרון (בדגש על Oracle)
  • שליטה מלאה ביישומי Office
  • עברית ואנגלית ברמה גבוהה – חובה
  • יחסי אנוש טובים, יכולת לעבודה עצמאית ובצוות, סדר וארגון ויכולת ירידה לפרטים
המשרה פונה לגברים ונשים כאחד 
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: Y-ANA
אזור: ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
קרא עוד

תן למשרות שלנו לחפש אותך - חינם!