דרושים בשרון

 חפש
חיפוש משרות חופשי  

חברות מגייסות

סנן לפי

היקף משרה

   
   
   
   
   

אזור בארץ

   
   
   
   
   
   
   
   

סוג משרה

     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     

לוח משרות דרושים, נמצאו 1612 משרות עבודה בשרון

מגוון משרות דרושים בשרון, תפקידים המתאימים לתושבי אזור שרון. איתור מקום העבודה החדש שלך באזור שרון.
דרושים בערים פופולאריות בשרון: עבודה בהרצליה ורמת השרון, עבודה ברעננה, כפר סבא והוד השרון, עבודה בראש העין.

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

דרוש/ה מנהל/ת תיקי לקוחות לחברת JOBNET – לוח דרושים מוביל

דרוש/ה מנהל/ת תיקי לקוחות לחברת JOBNET – לוח דרושים מוביל

ג'ובנט און ליין בע''מ

12/06/2025

תיאור תפקיד:
דרוש/ה מנהל/ת תיקי לקוחות לחברת JOBNET – לוח דרושים מוביל
מחפשים משרה יציבה עם אופק קידום בסביבה מקצועית ודינמית? זה הזמן להצטרף אלינו!
מה כולל התפקיד?
מכירות – שיחות יזומות ללקוחות עסקיים חדשים.
שימור והגדלת פעילות – טיפוח לקוחות קיימים והרחבת שיתופי הפעולה.
שירות ותפעול – מתן מענה מקצועי ופתרונות ללקוחות החברה.
מיקום: מרכז תל אביב
סביבת עבודה:
דינמית, מקצועית, תומכת ועם אופק קידום למתאימים.
דרישות:
כישורי מכירה ואוריינטציה שיווקית.
ורבליות ויכולת תקשורת מצוינת.
ניסיון קודם במכירות טלפוניות או בתפקיד דומה בתחום- יתרון !
זמינות למשרה מלאה.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 203
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

דרוש/ה מנהל/ת קשרי לקוחות עסקיים – עולם ההשכלה והדיגיטל

דרוש/ה מנהל/ת קשרי לקוחות עסקיים – עולם ההשכלה והדיגיטל

נרשמים ללימודים

12/06/2025

תיאור תפקיד:
לחברת אונליין מובילה בתחום הלימודים הממוקמת במרכז ת"א דרוש /ה מנהל /ת תיקי לקוחות עסקיים (B2B) לעבודה מול לקוחות החברה.
התפקיד כולל:
ניהול תיקי לקוחות קיימים
איתור ויצירת קשר עם לקוחות חדשים.
בנייה וניהול קו מכירת מוצרי מדיה כגון: קמפיינים ופלטפורמות פרסום .
עדכון תכנים באתר אודות המוסדות והמסלולים של מוסדות הלימוד
עבודה מול מנהלי שיווק, סמנכ"לים ומנכ"לים בפריסה ארצית.
הגדלת נפח המכירות, ניהול הלקוח ופיתוח מוצרים
דרישות:
ניסיון כמנהל /ת תיק לקוח – יתרון משמעותי!
ראייה אנליטית -חובה.
חשיפה לעולם האון ליין והכרתו.
תקשורת בינאישית ותודעת שירות גבוהה.
יכולת למידה עצמאית .
יכולת ניהול משא ומתן.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-1428
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

בק אופיס גבייה

בק אופיס גבייה

RecruitX

12/06/2025

תיאור תפקיד:

לחברה ותיקה ומובילה בתחום שירותי הביטחון דרוש/ה אחראי/ת גבייה.
מטרת התפקיד:
הבטחת גביית תשלומים מלקוחות על פי תנאי התשלום שנקבעו, וביצוע כל הפעולות הנדרשות לצורך ניהול, מעקב ודיווח על תהליכים הקשורים לגביה.
תחומי אחריות:
גביית תשלומים: גביית כספים מלקוחות, ניהול קובץ בקרה ומעקב בגין החשבוניות שהופקו במערכת הנה"ח.
ניהול קובץ גבייה: טיפול שוטף בחשבוניות שלא שולמו במועד ובחובות לקוחות ופניות ללקוחות להסדרת תשלום.
מענה לפניות לקוחות: טיפול בשאלות ובפניות של לקוחות בנוגע לחשבוניות, והפנייה לגורמים הרלוונטיים בחברה.
הפקת דוחות: הפקת דוחות ממערכת הנה"ח, הכנת דוחות על פי דרישה והעברת המידע לגורמים הרלוונטיים.
קשר שוטף מול גורמים במחלקת הכספים והשטח כגון חשבות השכר, מנה"ח, מנהלי סניפים ומפקחים בשטח.
דרישות:

ניסיון קודם בתפקידי בק אופיס של כספים – חובה.
Excel ברמה גבוהה, כולל נוסחאות - חובה.
היכרות עם תכנת תפנית - יתרון.
יחסי אנוש גבוהים ושירותיות.
יכולת ניהול משא ומתן ותקשורת בינאישית גבוהה.
יכולת עמידה בלחץ ועמידה ביעדים.
סדר וארגון, יכולת לעבוד בצורה עצמאית ובצוות.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-4039
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

Office Manager

Office Manager

RecruitX

12/06/2025

תיאור תפקיד:

An iGaming marketing and support company is seeking a reliable and organized Office Manager to oversee the daily administrative operations of our office in Ramat Gan.
The ideal candidate will ensure the smooth running of the office,
manage support staff, and help improve company procedures and day-to-day operations.
Key Responsibilities:
• Manage office supplies, equipment, and maintenance to ensure a well-functioning workplace.
• Organize and coordinate administrative duties and office procedures.
• Support HR functions such as onboarding new employees and maintaining records.
• Liaise with vendors, service providers, and building management.
• Handle incoming calls, mail, and general correspondence.
• Assist in planning meetings, events, and travel arrangements.
• Ensure adherence to company policies and procedures.
דרישות:

Proven experience as an Office Manager or in a similar administrative role.
• Strong organizational and time management skills.
• Excellent communication and interpersonal abilities.
• Proficiency in MS Office and basic office software.
• Fluent in English.
• Ability to handle confidential information with discretion.
Full-time, office-based position with the following working hours:
10:00-19:00 Monday-Thursday
09:00-14:00 Fridays
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-4270
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מומחה/ית אוטומציה בייצור

מומחה/ית אוטומציה בייצור

Logica-IT

12/06/2025

תיאור תפקיד:
מומחה/ית אוטומציה בייצור
תיאור התפקיד:
אנו מחפשים מומחה/ית אוטומציה להצטרף לצוות הטכנולוגי שלנו ולתמוך באינטגרציה של מערכות מידע עם קווי הייצור. התפקיד כולל חיבור מכונות ייצור למערכות מידע, פיתוח והתאמה של קוד לפי הצורך, ועבודה שוטפת עם צוותי אחזקה ומיישמי מערכות מידע.
תחומי אחריות:
    חיבור מכונות ומערכות בקרת ייצור למערכת מידע מרכזית
    היכרות עם פרוטוקולים וכלים לחיבור מכונות תעשייתיות
    כתיבת קוד להתאמה בין מערכות (Customization)
    שיתוף פעולה עם אנשי אחזקה ומיישמי מערכות מידע
    ביצוע אינטגרציה בין ציוד ייצור, PLC ומערכות מידע באמצעות פרוטוקולים כגון SECS/GEM ו-OPC UA
דרישות:
    ניסיון קודם בעבודה עם מערכות בקרת רצפת ייצור – חובה
    ניסיון עם מערכות SCADA – יתרון משמעותי
    לפחות 3 שנות ניסיון באינטגרציית מערכות
    ניסיון בהתקנה והגדרה של תוכנות אוטומציה וסביבות שרתים
    ניסיון בעבודה עם פרוטוקולי תקשורת תעשייתיים (SECS/GEM, OPC UA)
    שליטה ב-SQL ויכולת כתיבת שאילתות ודוחות
    ניסיון בפיתוח בטכנולוגיות כגון Java, PL/SQL, .Net, SOAP, REST – יתרון
מיקום:
[כרמיאל/קריות
היקף משרה:
מלאה
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 17615
אזור: שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

טכנאי/ת שרות למערכות מתח נמוך

טכנאי/ת שרות למערכות מתח נמוך

שמרד מקבוצת פורמולה מערכות

12/06/2025

תיאור תפקיד:
לחברת שמרד מקבוצת פורמולה מערכות דרוש/ה טכנאי/ת שרות למערכות מתח נמוך
אחזקת מערכות מתח נמוך ללקוחות החברה בפריסה ארצית
עבודה מגוונת ומעניינת המשלבת מערכות מסוגים ויצרנים שונים
תנאים מעולים למתאימים!
דרישות:
- ידע וניסיון בתחום מערכות מתח נמוך- מצלמות במעגל סגור(CCTV), בקרת כניסה, מערכות אזעקה ותקשורת - חובה
- ניסיון במתן תמיכה טכנית ושרות באתר הלקוח
- בעל/ת יכולת עבודה עצמאית, תודעת שירות גבוהה
- ידע ברשתות תקשורת – יתרון
- טכנאי תקשוב/תקשורת/מחשבים/אלקטרוניקה - יתרון
- משרה מלאה – ימים א'-ה', שעות נוספות לפי הצורך
- רישיון רכב חובה, החברה מספקת רכב.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00130
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

סוכנ/ת מכירות שטח

סוכנ/ת מכירות שטח

RecruitX

12/06/2025

תיאור תפקיד:

לחברה מובילה בתחום הדרמו-קוסמטיקה דרוש/ה איש/ת מכירות שטח.
מטרת התפקיד הנה להגדיל את מחזור המכירות של מוצרי החברה בערוצי רשתות הפארם, בתי המרקחת והטבע בהתאם ליעדים.
תחומי אחריות:
ביצוע הזמנות שוטפות והגדלת סלי הקנייה ללקוחות הקיימים של החברה.
מתן שרות שוטף וקבוע תוך קיום הסברה שוטפת על המוצרים
איתור ופתיחת לקוחות חדשים בערוץ בתי המרקחת ובתי הטבע
ביצוע ביקורים שוטפים בנקודות המכירה, בחינה ושיפור אופן תצוגת המוצרים במקום
ביצוע תיעוד, דיווח והפקת דוחות במערך ה- Back office
השקת מוצרים חדשים בהתאם לאסטרטגיית החברה
יישום של מבצעים חודשיים
דרישות:

לפחות 3 שנות ניסיון במכירות בערוצי רשתות הפארמה, בתי מרקחת ובתי טבע - חובה
ניסיון במכירות מוצרי OTC, דרמו-קוסמטיקה, מכשור רפואי וכדומה - חובה
השכלת תואר ראשון - יתרון
רישיון נהיגה בתוקף- חובה
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-3593
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהל/ת מכירות מחשוב, ענן ושירות

מנהל/ת מכירות מחשוב, ענן ושירות

בזק בינלאומי

12/06/2025

תיאור תפקיד:
בזק בינלאומי TECH מגייסת מנהל/ת לקוחות למחלקת מכירות ענן ושירותים מנוהלים!
יש לך תשוקה לטכנולוגיה וראש מסחרי? מחפש/ת תפקיד שמשלב שטח, אנשים, השפעה ונגיעה בקדמת החדשנות?
בזק בינלאומי TECH מחפשת אותך – להצטרף לנבחרת שמובילה את עולם הענן והשירותים המנוהלים בחברה.
כמנהל/ת לקוחות במחלקת מכירות ענן ושירותים מנוהלים, תהיו הפנים של החברה מול לקוחות עסקיים משמעותיים.
תובילו את כל תהליך המכירה – מהזדמנות ראשונית ועד סגירת עסקה וליווי שוטף –
בעולמות של מנועי הצמיחה המשמעותיים בחברה:
  • פתרונות ענן
  • סייבר ואבטחת מידע
  • מרכזי נתונים (Data Center)
  • תקשורת ו-IP
  • שירותי ISP וטלפוניה מתקדמים
איך נראה היומיום?
Hunting: מאתרים לקוחות פוטנציאליים ופותחים דלתות חדשות
Farming: מחזקים קשרים עם לקוחות קיימים ומרחיבים את הפעילות
פגישות פרונטליות עם הלקוחות
תכנון וביצוע: בונים אסטרטגיית מכירות מותאמות, מנהלים תהליכים מורכבים מקצה לקצה
עבודה מול נתונים: עומדים ביעדים, עוקבים אחרי KPIs, מנהלים צבר הכנסות וביצועים
דרישות:
את מי אנחנו מחפשים?
אנשי ונשות מכירות עם ניסיון בניהול לקוחות עסקיים (B2B) – חובה
רקע בעולמות טכנולוגיים: אינטגרציה, תקשורת, סייבר, CLOUD – יתרון משמעותי
בעלי יכולת שיחה בגובה העיניים עם מקבלי החלטות – כולל דרגים בכירים (C-LEVEL)
רעבים ללמוד ולהתפתח – עם יכולת אישית להעמקה טכנולוגית והבנת פתרונות מורכבים
יכולת הובלת תהליכים – לא רק מוכרים, אלא גם מייעצים, מתכננים, משנים מציאות
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 12167
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

דרוש/ה איש/אשת שטח בתחום התקשורת סלולרית והRF לארגון מוביל במרכז

דרוש/ה איש/אשת שטח בתחום התקשורת סלולרית והRF לארגון מוביל במרכז

Gtech

12/06/2025

תיאור תפקיד:
תיאור התפקיד:
אנו מחפשים אנשי/נשות שטח בעלי/ות רקע טכנולוגי חזק וניסיון בתחום התקשורת הסלולרית/האלחוטית.
משרה בתחום הסלולר - המטרה היא שכל המוני חשמל יהיו בעלי קריאה מרחוק (גם כאלה בקומות מינוס 1 ובאזורים נוספים ללא קליטה).
העבודה לא כוללת תיקון בפועל, אלא ביצוע תכנון פקודת עבודה על מנת לבצעה בהתאם לנהלים והעברתו לקבלנים שמבצעים את העבודה - הובלת פרויקטים בתחום.
תכולת התפקיד:
• הגעה לסניפי החברה לאיתור מוקדים ללא קליטה סלולרית במודמים של המונה
• משרה בתחום הסלולר, המטרה היא שכל המונה חשמל יהיו בעלי קריאה מרחוק
• תכנון פתרונות לקליטה עבור המונים
• ביצוע תכנון ופתיחת פקודות עבודה לקבלני ביצוע על סמך התכנון
• ליווי, פיקוח ובקרה על עבודת הקבלנים ואישור ביצוע ותשלום
שעות עבודה 7:00-16:00-17:00 מראשון עד חמישי. משרה עם רכב הכוללת נסיעות בטווח באר שבע-חדרה (עובדים בסניף אחד כל יום ולא בכמה סניפים ביום)
דרישות:
• ניסיון בתחום התקשורת סלולרית (ניסיון צבאי נחשב ומהווה יתרון משמעותי) – חובה
• ניסיון בתחום הרשתות עם לפחות 2 מהבאים: DATA, WAN, Voip, Voice - חובה
• היכרות עם תחום רשתות סלולריות ופתרונות קליטה – יתרון משמעותי
• ידע או ניסיון בתחום מכשירי הקשר וRF – יתרון משמעותי
• השכלה טכנולוגית: טכנאי/ת/הנדסאי/ת במגמות מחשבים/טכנולוגיה/אלקטרוניקה או לחילופין וצא/ת צה"ל או רא"ם בתפקיד טכנולוגי (קשר, תקשוב, תקשורת) - חובה
• יכולת עבודה עצמאית בשטח ופתרון בעיות בזמן אמת – חובה
• ניסיון קודם בליווי פרויקטים טכנולוגיים ובניהול משימות – יתרון
• היכרות עם עולם האלחוט, אנטנות, תקשורת רדיו – יתרון
• ניסיון בפיקוח על קבלנים ואישור תהליכי עבודה – יתרון
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-3053
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
דרום - אשדוד, קרית גת, אשקלון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

רכז/ת גיוס באגף משאבי אנוש - משרת סטודנט

רכז/ת גיוס באגף משאבי אנוש - משרת סטודנט

קבוצת פילת

12/06/2025

תיאור תפקיד:
לחברת נתיבי הגז לישראל דרוש/ה רכז/ת גיוס באגף משאבי אנוש- משרת סטודנט
תיאור התפקיד:
לחברת נתיבי הגז הטבעי לישראל, דרוש סטודנט/ית לתפקיד רכז/ת גיוס באגף משאבי אנוש.
• ביצוע סורסינג וסינון קורות חיים
• ביצוע ראיונות טלפוניים
• כתיבת חוות דעת
• ליווי מועמדים בהליך הגיוס
• ביצוע משימות נוספות בהתאם להנחיות הממונה.
משרה ממוקמת בתל אביב.
דרישות:
• סטודנט/ית לתואר ראשון בניהול משאבי אנוש/ מדעי החברה/ או כל תואר רלוונטי אחר- חובה
• יכולת ניסוח ברמה גבוה בכתב ובע"פ – חובה
כישורים נוספים:
• ניסיון קודם בשירות לקוחות טלפוניות/ מכירות- יתרון משמעותי
• יחסי אנוש טובים, שירותיות ותקשורת בין אישית.
• יכולת אבחנה וירידה לפרטים
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 1054
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
דרום - אשדוד, קרית גת, אשקלון, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

Sales Manager

Sales Manager

בי נט ייעוץ והשמה כ''א בע''מ

12/06/2025

תיאור תפקיד:
Client Relationship Management: Develop and maintain strong relationships
with existing clients and commercial channels.
Business Expansion: Identify and establish new business opportunities,
including selecting and managing new commercial channels.
Sales and Deal Execution: Drive sales and commercial transactions
in relevant markets, ensuring achievement of sales targets.
Professional Presentations: Deliver professional presentations to clients,
leading operational and technical discussions.
Price Quotations: Prepare detailed price quotations and
technical proposals tailored to client specifications.
Demonstrations Management: Coordinate and oversee
professional demonstrations for clients.
Internal Coordination: Collaborate closely with internal teams within the
company.
International Travel: This role involves frequent international travel.
דרישות:
Experience: Minimum of 5 years of experience in international sales,
preferably in the defense and security sectors.
Proven Success: Demonstrated success in managing international client accounts.
Commercial Acumen: Strong understanding of the commercial landscape
in defense, security, and homeland security sectors.
Interpersonal Skills: Excellent interpersonal and communication skills.
Technical Expertise: Solid technical background with the capability
to learn new technologies; an engineering degree is an advantage.
Independent Work: Ability to work independently and manage multiple
stakeholders and interfaces simultaneously.
Dynamic Adaptability: Capable of thriving in a dynamic environment
and handling multiple tasks concurrently.
Presentation Skills: Strong presentation skills, including the ability to lead operational and technical discussions with clients.
Travel Readiness: Willingness to travel extensively abroad.
English Proficiency: High-level proficiency in English, including skills in technical writing and contract preparation.
Additional Languages: Proficiency in additional languages is an advantage.
Security Clearance: Holding a "Secret" security clearance or higher is an advantage.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 975324
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

טכנאי/ת שטח לחברה מובילה – שכר גבוה, רכב ותנאים מצוינים!

טכנאי/ת שטח לחברה מובילה – שכר גבוה, רכב ותנאים מצוינים!

חברה דסקרטית

12/06/2025

תיאור תפקיד:
לחברה מובילה בתחום ברי המים דרוש/ה טכנאי/ת שטח לטיפול בתקלות, התקנות ותפעול ברי מים אצל לקוחות.
מה בתפקיד?
עבודת שטח מגוונת הכוללת תיקון תקלות, התקנות, תפעול ציוד ועמידה ביעדי תפוקה.
תנאים מצוינים למתאימים/ות:
שכר ממוצע של 11,000 ₪
הגנת שכר ל-3 חודשים הראשונים
מענק התמדה גבוה
רכב (גילום מלא), טלפון נייד
פנסיה, סיבוס ועוד תנאים והטבות שוות!!
דרישות:
דרישות התפקיד:
רישיון נהיגה 4 טון – חובה
ידע טכני נרחב – יתרון משמעותי
משרה מלאה בשטח – מתאימה לבעלי גישה שירותית ורקע טכני!
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: מי עדן- 269815
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - חיפה והכרמל
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, אשקלון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

נהג ב לשינוע רכבי יוקרה לעבודה קלילה וכיפית בחברה נעימה ואיכותית

נהג ב לשינוע רכבי יוקרה לעבודה קלילה וכיפית בחברה נעימה ואיכותית

חברה דיסקרטית

12/06/2025

תיאור תפקיד:
נהג ב’ לעבודה קלילה וכיפית
בחברה נעימה ואיכותית המתמחה ברכבי יוקרה
לעבודה מול לקוחות החברה
קליטה ישירה לחברה
דרישות:
רישיון נהיגה מעל שנתיים (לא נהג חדש)
זמינות מידית
חרוץ, אחראי, אורנטציה שירותית
המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 17371
אזור: שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

דרוש/ה עו"ד לתחום מזכירות חברה

דרוש/ה עו"ד לתחום מזכירות חברה

קבוצת פילת

12/06/2025

תיאור תפקיד:
דרוש/ה עו"ד לתחום מזכירות חברה – דיני ניירות ערך, ציות ואכיפה
לחברת נתיבי הגז הטבעי לישראל דרוש עו"ד לתחום מזכירות חברה – דיני ניירות ערך, ציות ואכיפה.
התפקיד משלב עבודה עם הנהלה בכירה ומחלקות שונות בחברה והינו חלק אינטגרלי מצוות מזכירות החברה, בכפיפות למזכירת החברה.
במסגרת התפקיד:
• סיוע בניהול מזכירות החברה וליווי הדירקטוריון וועדותיו, לרבות ניהול לו"ז הישיבות.
• הכנת סדרי יום, ריכוז והכנת חומרי רקע, אישור פרוטוקולים, מעקב אחר החלטות.
• טיפול בנושאי ממשל תאגידי ורגולציה, דיווחים, יישום הוראות רגולטוריות, נהלים ועוד.
• סיוע בניהול תחום דיני ני"ע לרבות יישום והטמעת תכנית האכיפה הפנימית.
• דיווחים מידיים ותקופתיים והכנת דוחות.
• סיוע ביעוץ משפטי וביצוע משימות נוספות בהתאם להנחיות הממונה.
העבודה במשרה מלאה בתוספת שעות נוספות במשרדי החברה בתל אביב.
דרישות:
דרישות:
עו"ד מוסמך/ת בעל ותק של שלוש שנים לפחות (לא כולל התמחות) - חובה
ניסיון בתחום מזכירות חברה ו/או שוק ההון ממשרד או חברה נסחרת בבורסה – לפחות שנה - חובה
בקיאות בדיני ניירות ערך וחוק החברות – חובה
ניסיון בעבודה מול דירקטוריון והנהלה בכירה – יתרון
ניסיון בחברות ממשלתיות – יתרון
כישורים נוספים:
תקשורת בינאישית גבוה, יחסי אנוש טובים, חשיבה יצירתית ומשפטית ויכולת ניהול משימות במקביל.
עבודה תחת לחץ, משימתיות, יכולת עבודה בצוות ויכולת הובלת תהליכים.
סדר וארגון, יכולת למידה מהירה והשתלבות במערך החברה.
עמידה בלוחות זמנים וראיה מערכתית.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 1049
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
דרום - אשדוד, קרית גת, אשקלון, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

הזדמנות למשרה מרתקת - משרת PMO

הזדמנות למשרה מרתקת - משרת PMO

Logica-IT

12/06/2025

תיאור תפקיד:
הצטרפו לפרויקט חדשני שיעצב את עתיד הרפואה הדיגיטלית!
משרה מלאה בקרית שדה התעופה , יום אחד בשבוע מהבית האם אתם מחפשים אתגר מקצועי משמעותי? רוצים להיות חלק ממהפכה טכנולוגית במגזר הבריאות?
 אודות הפרויקט
אנו מחפשים מנהל פרויקטים PMO מנוסה
להובלת פרויקט אסטרטגי וחדשני במחלקת יישומיים קליניים. הפרויקט כולל:
    מודלינג נתונים מתקדם
    עם טכנולוגיות FHIR חדשניות
    התאמות מורכבות
    בתחום הנתונים הקליניים
    עמידה בלוחות זמנים קריטיים
    בהתאם לחוק ניוד מידע
    השפעה ארגונית משמעותי
    על המערכת הבריאותית
 התפקיד שלכם
אחריות מרכזית:
    תכנון ובקרה
    של פרויקטים טכנולוגיים מורכבים
    ניהול לוחות זמנים
    ומעקב אחר אבני דרך קריטיות
    פיקוח על תקציבים
    וניתוח חריגות
    בניית דוחות התקדמות
    להנהלה וצוותי הפרויקט
    פיתוח מתודולוגיות
    וכלי ניהול פרויקטים חדשניים
משימות מרכזיות:
    תיאום בין צוותים פנימיים וחיצוניים
    ניהול סיכונים וזיהוי מוקדם של חסמים
    תמיכה בקבלת החלטות מבוססת נתונים
    הטמעת מערכות טכנולוגיות לניהול פרויקטים
דרישות:
    תואר ראשון
    במנהל עסקים, הנדסת תעשייה, מערכות מידע או תחום רלוונטי
    יתרון משמעותי לתואר שני
ניסיון מקצועי:
    מינימום 4 שנים
    בניהול פרויקטים או תפקיד PMO במערכות מידע
    ניסיון מוכח
    בעבודה עם מתודולוגיות Agile
    היכרות עם תהליכי עבודה
    במגזר הבריאות - יתרון משמעותי
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 17675
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 >

תן למשרות שלנו לחפש אותך - חינם!