תיאור תפקיד:
ניהול מוקד מכירות גדול – הובלת צוותים ונציגים להצלחה, תוך שמירה על מוטיבציה גבוהה בניית אסטרטגיות מכירה – פיתוח תוכניות מכירה, יצירת שיתופי פעולה והגדלת נתח השוק ניהול תקציבים וביצועים – עמידה ביעדים, ניתוח נתונים וקבלת החלטות מבוססות דאטה שיפור חווית הלקוח – אופטימיזציה של תהליכים ושיפור חוויית הלקוח עבודה עם מערכות CRM מתקדמות
דרישות:
ניסיון של 8-10 שנים בניהול מכירות, עם ניסיון משמעותי במוקדים טלפוניים/שטח ניסיון מוכח בניהול צוותים גדולים יכולת להניע את הצוותים ולבנות אסטרטגיות מכירה מעולות ניסיון בניהול תקציבים ויכולת עמידה ביעדים מאתגרים הבנת מגמות בשוק, ניתוח נתונים ויכולת קבלת החלטות מבוססות דאטה שליטה במערכות CRM מגוונות כריזמה, יכולת להניע עובדים ולתפקד בסביבה דינמית
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00225
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|