תיאור תפקיד:
מטח - המרכז לטכנולוגיה חינוכית - הוא חברה לתועלת הציבור ופועל כגוף עצמאי לקידום מערכת החינוך בישראל באמצעות חדשנות המשלבת טכנולוגיה ופדגוגיה. במטח מפתחים מוצרים חדשניים עבור תלמידים ומורים במערכת החינוך: סביבות למידה דיגיטליות, קורסים, משחקי למידה ועוד דרוש/ה מנהל/ת תיקי לקוחות התפקיד כולל: - פעילות מכירות, שירות והדרכה של מוצרי החברה מול בתי הספר היסודיים והעל יסודיים. - אחריות על אזור מוגדר, הכרת הלקוחות, הבנה ושליטה במוצרי החברה והעברה פרונטאלית ללקוחות. - עריכת שיחות מכירה, ביצוע הדרכות ועמידה ביעדים.
דרישות:
- ניסיון במכירות או בניהול תיק לקוח - יכולות מכירה ושכנוע גבוהות - יכולת ביטוי גבוהה - תודעת שירות ותקשורת מעולה - יכולת עבודה עצמאית - אוריינות טכנולוגית גבוהה - בעל/ת תואר ראשון - רישיון נהיגה ונכונות לעבודת שטח וניידות באיזור המרכז (ת"א, גבעתיים, חולון, ר"ג, אריאל) *נדרשת הגעה למשרדי מטח שברמת אביב מפעם לפעם לשם הדרכות וישיבות צוות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
1567
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, הרצליה ורמת השרון
|