תיאור תפקיד:
למשרד ממשלתי בירושלים דרוש/ה רפרנט/ית מחשוב התפקיד כולל: תמיכה במשתמשי משרד הבריאות בתקלות מחשוב – קו ראשון\שני לתקלות מגוונות במערכת הפעלה system תקשורת ותוכנות שונות – כלליות או ייעודיות. סיוע למנהל המוקד בניהול המקצועי של צוות התמיכה, דרג שני לתמיכה בנושאים מורכבים בתמיכה ולפני הפעלת אסקלציה לדרגים הבאים (אנשי סיסטם, תקשורת וכו'). מתן תמיכה ביישומים ייעודיים ובתוכנות מדף על בסיס היכרות מעמיקה ויסודית ברמת מומחה יישום. התמיכה כוללת מענה לפניות משתמשים או רפרנטים של היישום, הטמעה, אבחון תקלות ואחריות להפעלת הגורמים המטפלים.
דרישות:
נדרשת שותפות בצוות מקצועי ומחויב התומך במגוון רחב של פעילויות ומערכות במשרד. נדרשת למידה מתמדת והתפתחות מקצועית, סביבה מאתגרת ודינמית. יתרון לניסיון בעבודה בארגונים גדולים בדגש על במגזר הממשלתי / מגזר הבריאות. יתרון לניסיון בעבודת צוות. יכולת קליטה מהירה, חריצות, אמינות, נחישות, multitasking יכולת עמידה בלחץ וגמישות יתרון לניסיון בעבודה באקסל וניתוח דוחות סטטיסטים ניסיון קודם בניה בניהול מאגרי ידע
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
18569
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|