תיאור תפקיד:
איש/ת HELP DESK שיצטרף/ת לצוות במטה החברה . במסגרת התפקיד: מתן מענה טלפוני ופרונטאלי ותמיכה מרחוק לכ3000 משתמשי הארגון. טיפול בתחזוקת ציוד תקשורת, חומרה ותוכנה של תחנות עבודה, אבטחת מידע, מדפסות וכו'. הזדמנות מעולה ללמוד להתפתח בתחום!
דרישות:
דרישות התפקיד: ניסיון של שנה עד שנתיים במוקד תמיכה טכנית – חובה ידע וניסיון בעבודה עם מערכות Windows ו-Office היכרות עם SCCM ו-Active Directory – חובה היכרות עם רשתות – יתרון יכולת עבודה בצוות וכושר ביטוי ברמה גבוהה תודעת שירות גבוהה ויכולת עבודה תחת לחץ עמידה בזמנים ומוטיבציה גבוהה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00090
אזור:
מרכז - תל אביב, חולון ובת-ים
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות
|