תיאור תפקיד:
תיאור התפקיד: • אפיון הצעות מחיר בהתאם להגדרות וצרכי הלקוח. • טיפול בהזמנות לקוח משלב כניסת ההזמנה ועד המשלוח ללקוח. • מעקב אחר הזמנות - הפעלה של הגורמים הרלוונטיים בארגון וניהול הקשר עם הלקוח. • התנהלות שוטפת למול מנהלי מכירות • איש קשר מול הלקוח • בשלב ההצעה: • אפיון מוצרים לפי דרישות הלקוח ויכולות החברה בתמיכת מהנדס האפליקציות ומנהל המכירות. • תמחור המוצר לפי כלים מוגדרים ומחירונים. • הכנסת פרטי הצעת המחיר במערכת ה-ERP. • בשלב ההזמנה: • הכנסת פרטי ההזמנה במערכת ה-ERP. • העברת דרישות טכניות, תפעוליות ודרישות איכות הנדרשות בהזמנה. • מעקב זמני אספקה. • מעקב אחר תשלומים.
דרישות:
דרישות התפקיד: • השכלה טכנית / הנדסאי תעשייה וניהול/מכונות / תואר אקדמי – חובה • אנגלית ברמה גבוהה (קריאה, כתיבה, דיבור)- חובה • ניסיון בתפקידים דומים ו/או שירות לקוחות/תפ"י בארגון תעשייתי – יתרון משמעותי • ידע בקריאת שרטוטים – יתרון משמעותי • ניסיון בעבודה עם מערכת ERP – יתרון משמעותי • ידע וניסיון ב OFFICE - חובה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-270
אזור:
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עכו, נהריה והגליל המערבי, גולן
|