תיאור תפקיד:
במסגרת התפקיד מתן שירות ותמיכה לגורמים פנים ארגוניים בנושאי מערכות הפעלה, תקשורת והרשאות ברשת. ביצוע השתלטות מרחוק וגם מתן תמיכה פרונטלית למשתמשי החברה. עבודה כחלק מצוות תומכי/ות HELP DESK. משרה מלאה (משמרת בוקר) ללא עבודה בשבת.
דרישות:
הסמכה רלוונטית בתחום- חובה. לפחות שנה ניסיון בתפקידי Help Desk מארגון בינוני ומעלה – חובה. ידע וניסיון בעבודה עם מערכות הפעלה, דפדפנים ותוכנות דוא"ל – חובה. יכולת עמידה בלחץ וגמישות – חובה. תודעת שירות גבוהה – חובה.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-2563
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד
|