תיאור תפקיד:
קבוצת יעל מגייסת מנהל/ת חווית לקוח דיגטלי לארגון ממשלתי בטחוני גדול הממוקם בתל אביב - קו רכבת. תיאור התפקיד: - הובלת האסטרטגיה והיישום של חוויית המשתמש והלקוח בכל פרויקטי הדיגיטל של הארגון. - התפקיד שם דגש על יצירת חוויית משתמש איכותית, עקבית ונגישה, תוך שיפור מתמיד של שביעות רצון המשתמשים והטמעת סטנדרטים אחידים בכלל המוצרים הדיגיטליים. - העבודה מתבצעת בממשק שוטף עם מנהלי מוצר, צוותי פיתוח, עיצוב ושירות לקוחות, במטרה להבטיח שכל פתרון דיגיטלי יעמוד בעקרונות חווית הלקוח, תוך עמידה ביעדים הארגוניים. - מודל עבודה היברידי
דרישות:
- ניסיון של לפחות 5 שנים בתחום חווית לקוח ושיפור תהליכים עסקיים - ניסיון של לפחות 3 שנים בהקמה וניהול אתרי מידע ואזור אישי עבור קהל רחב (מעל 50,000 משתמשים) - ניסיון וידע מעשי בשימוש בכלים לבקרה ומדידה של חווית משתמש כגון: Google Analytics, Microsoft Clarity - ניסיון מקצועי (hands-on) של שנתיים לפחות בטכנולוגיות ובמוצרים רלוונטיים, עם בקיאות בטכנולוגיות עדכניות ויכולת להובלה טכנית - ניסיון בעבודה מול גופים ממשלתיים ו/או ביטחוניים - יתרון - ניסיון בעבודה עם צוותי פיתוח, עיצוב ומוצר בסביבה טכנולוגית מרובת ממשקים- יתרון - היכרות עם תקנות נגישות וסטנדרטים ממשלתיים בתחום חווית המשתמש- יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
22988
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|