תיאור תפקיד:
למשרד עורכי דין מוביל, אחד ממשרדי עורכי הדין הגדולים בישראל, דרוש/ה אחראי/ת תפעול ופרויקטים פנים ארגוניים.
במסגרת התפקיד:
• אחריות על צוות רכזות אדמיניסטרטיביות – החל מגיוס קליטה, הדרכה, חניכה
• אירועים - תפעול אירועים פנימיים, טיפול בהכנת חדרי הישיבות / חלל האירוע – בכל הנוגע לציוד, הגברה, כיבוד, כיסאות, ניקיון
• אחריות על סידורי הישיבה במשרדים – מציאת פתרונות הושבה לעובדים חדשים וטיפול בניוד חדרים
• התנהלות מול ספקים ובקרה על בעלי מקצוע חיצוניים בתחומים שונים, כגון; סלולר, שילוח, ניקיון, תיקון ואספקת ציוד, כיבוד ועוד
• תפעול משרדים - אחריות על תקינות המבנה והציוד בחדרי הישיבות, במשרדים ובמטבחים
• בקרת תקציב - ביצוע בקרה על חשבוניות, עלויות, הצעות מחיר ועוד
• נוכחות – מעקב אחר דיווח נוכחות העובדים והוצאת דוחות על בסיס שבועי
משרה מלאה במשרדי החברה בתל אבי
דרישות:
• ניסיון בתפעול פרויקטים וניהול צוות עובדים
• ניסיון בניהול ממשקים מרובים פנימיים וחיצוניים – שותפים, ספקים
• יחסי אנוש מעולים – מהווה פיבוט מרכזי עם המון ממשקים ואנשים כולל ניהול ישיר ועבודה עם ספקים רבים
• שירותיות לצד אסרטיביות – מתן מענה לכלל מנהלי הפירמה בנועם ויחד עם זאת באסרטיביות
• ראייה מערכתית
• יכולות ניהול פרויקטים – טיפול כולל במשימה מ א' עד ת' ויכולת האצלת סמכויות ורתימת גורמים שונים לסיוע
• ידע טוב באקסל
• סדר וארגו