תיאור תפקיד:
קליטת הסכמי שכירות, הזנתם למערכת והפקת דוחות תפעוליים וניהוליים תמיכה בהפקת חשבוניות, קבלות וביצוע התאמות, תמיכה בגבייה מול שוכרים ביצוע ומעקב אחר הפרשות וסגירות תקופתיות, מעקב אחר חשבונות/תשלומים והזנה במערכת כולל התאמות טיפול בחשבונות ארנונה, חשמל ומים ביצוע בקרה תקציבית של הכנסות משוכרים ממשקים בארגון ומחוץ לארגון מחלקת כספים, מחלקת נכסים מניבים, שוכרים, חברות ניהול.
דרישות:
השכלה תעודת הנהלת חשבונות- חובה ניסיון מחברת נדל"ן\נכסים עם חוזים ותשלומי ארנונה-חובה!!!!!! שליטה מלאה באקסל.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
199929
אזור:
מרכז - תל אביב
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|