תיאור תפקיד:
Company is looking for a new technician in the NOC (Network Operations Center). The job is primarily supporting telecommunications companies that send query traffic through our systems. Job involves customer support, traffic analysis, signaling analysis, monitoring, research, and technical troubleshooting.
דרישות:
– An analytical mind – Excellent multitasking ability – A strong technical background – Very good customer support skills – Fluent English (writing, reading, and speaking) – Very good Excel skills – Familiarity with databases (SQL or noSQL) – Some familiarity with scripting – Some familiarity with networking – Some familiarity with the Telecom industry Full-time shift work; usually 9 hour shifts, 5 days a week.
היקף משרה:
משרה מלאה, משמרות
קוד משרה:
661984
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|