תיאור תפקיד:
אנו מחפשים מנהל/ת מחלקת שירות לקוחות מנוסה ודינמית להוביל ולעצב את מחלקת שירות וחוויית הלקוחות שלנו. במסגרת התפקיד: -הובלה, חונכות ופיתוח של מחלקה הכוללת 2 מנהלי צוות, כ-30 נציגי שירות לקוחות לביצועים מצוינים -הגדרה, מעקב ופעולה על מדדי תמיכה מרכזיים כדי להניע שיפור מתמיד ולהבטיח -הבנה עמוקה של צרכי הלקוחות והסנגור עבורם, זיהוי הזדמנויות לשיפור שביעות הרצון, השימור והצמיחה הובלה מעשית, הנחיית הצוות דרך תרחישי לקוחות מורכבים וטיפוח תרבות מוכוונת פתרונות המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד
דרישות:
5+ שנות ניסיון בניהול פעילות מוקד טלפוני, עם לפחות 2 מנהלי צוות ומערך של יותר מ-20 נציגים-חובה - נסיון כמנהל/ת שירות לקוחות ב2 ארגונים לפחות -חובה -ניסיון בניהול מערך חוויית לקוחות מורכב הכולל ספקי שירות פנימיים/חיצוניים -הבנה עמוקה של התנהגות לקוחות, ציפיות וגורמי שביעות רצון, יחד עם תשוקה לשירות ושיפור מתמיד -הצלחה מוכחת בהובלת צוותים מונחי KPI, הנעת שביעות רצון לקוחות, שימור והזדמנויות למכירה נוספת -כישורי פתרון בעיות חזקים ויכולת לתרגם משוב לקוחות לשיפורי מוצר ישימים המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד .
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
3600
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|