תיאור תפקיד:
לחברה העוסקת בפיתוח ויצור של מערכות תקשורת טקטית לתעשיה הבטחונית, התעופה והחלל דרוש מתאמ/ת אספקות. • מעקב אחר הזמנת הרכש משלב שליחת ההזמנה לספק ועד קליטת ההזמנה במחסן, קבלת אישורי הזמנות מספקים, עדכון מועדי אספקה במערכת ובקרה שהזמנות הרכש מסופקות במועד המאושר. • תיאום איסופים מול ספקים בארץ ובחו"ל. • עבודה מול ממשקים מרובים: מחסן, תפ"י, כספים ועוד. • עבודה באמצעות דוחות רכש – הזמנות פתוחות, איחורים, קידומים, דחיות וביטולים. • ניהול ביצועי ספקים (ON TIME DELIVERY) והפקת דוחות חודשיים / שנתיים. • דיווח לדירקטור רכש גלובלי.
דרישות:
נדרש ניסיון בתחום הרכש של 2-3 שנים לפחות. ניסיון בעבודה עם מערכות ERP חובה, MFG – יתרון. אסרטיביות מול ספקים, עבודת צוות, יחסי אנוש טובים, שירותיות, זריזות, יסודיות, עקביות, סדר והתמדה. אנגלית ברמה טובה (דיבור, קריאה, כתיבה) – העבודה כוללת גם תקשורת מול ספקים בחו"ל. הכרות מעמיקה עם תוכנות ה Office , שליטה טובה באקסל ידע ביבוא ויצוא - יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
570841
אזור:
מרכז - פתח תקווה
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|