תיאור תפקיד:
דרוש/ה רכז/ת בק אופיס מכירות מטרה עיקרית: תמיכה בתהליך המכירה מתחילתו ועד סופו תוך מתן שירות מקצועי ואדמיניסטרטיבי לצוות המכירה , הלקוחות והגורמים הרלוונטיים בארגון. תחומי אחריות: טיפול בהזמנות לקוח משלב הקליטה ועד האספקה. תיאום מול מחלקות רכש , לוגיסטיקה , כספים , מחסן. הפקת חשבוניות תעודות משלוח , מעקב אחר תשלומים. תמיכה באנשי המכירות בשטח – הכנת הצעות מחיר , מעקב אחר לידים טיפול בפניות שירות ומעקב אחר ביצוע פתרונות. שעות עבודה 08:00 – 16:00 / 07:00 – 15:00
דרישות:
ניסיון קודם בתפקיד בק אופיס מכירות – חובה היכרות עם עולם התעשייה - יתרון שליטה טובה היישומי מחשב EXCEL יכולת עבודה עצמאית ובצוות, סדר וארכון ברמה גבוהה. תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מצוינים. יכולת עבודה תחת לחץ וריבוי משימות.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
1277
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|