תיאור תפקיד:
למשרד ממשלתי בירושלים דרוש/ה PMO אחראי לקליטת נותני השירותים בארגון בצוות משאבי אנוש, בעל יכולת עבודה עצמאית, עוסק בפיתוח ויישום פתרונות וכלים בתחום תכנון ובקרת ניהול תיקי נותני השירותים, הטמעה ושיפור תהליכי הגיוס , פרסום מכרזים, ניהול הליך ההתקשרות ובקרת התשלום מול ספקי החוץ של מערכות המידע, ליווי מנהלי הפרויקטים, הזנת הנתונים במערכות המשרד כגון: מערכת מרכב"ה, SAP ובמערכות נוספות, אישורי עבודה, נהלים ובניית תכניות עבודה ובחינת תכנון מול ביצוע.
דרישות:
3 שנות ניסיון · חובה ניסיון בניהול תיק עובד במערכת מרכבה בתחום HR · ניסיון בהתנהלות מול מכרז "הספקת שירותי מחשוב למשרדי ממשלה" · ניסיון בעבודה במשרד ממשלתי · ניסיון בגיוס עובדים בתחום הטכנולוגי · שליטה מצוינת ביישומי Office, בדגש על Excel · יכולת עבודה בצוות ויחסי אנוש מעולים · נכונות לעבודה מאומצת בתקופות עומס
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
18954
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|