תיאור תפקיד:
ניהול וליווי לקוחות בכל תהליכי ה- Post sale– משלב קבלת ההזמנזאה ועד לאספקה מלאה ללקוח מעקב ובקרה אחר עמידה ביעדי לו"ז, איכות, משאבים ותקציב, כולל ניהול סיכונים ודיווח שוטף להנהלה על פי מדדי KPI מוגדרים הובלה מטריציונית של צוותים חוצי ארגון (ייצור, רכש, איכות, הנדסה ועוד) בהתאם להתחייבות ללקוח פתרון בעיות בזמן אמת והובלת הצגת הפתרון ללקוח בצורה מיטבית ומקצועית הפקת ושליחת דוחות סטטוס ללקוחות תיאום בין ממשקים ועמידה במדדים שהוגדרו (בדגש על OTD, YIELD, תלונות לקוח ועוד)
דרישות:
תואר ראשון בהנדסת תעשייה וניהול / תחום רלוונטי – חובה ניסיון בעבודת תמיכה ושירות לקוח שליטה מלאה ביישומי Office, בדגש על Excel – חובה ניסיון בעבודה עם מערכת ERP/SAP – חובה ניסיון של מעל 3 שנים בניהול פרויקטים– יתרון משמעותי היכרות טובה בעבודה עם לקוחות ביטחוניים- יתרון משמעותי יכולת עבודה עצמאית ובצוות, תקשורת בין-אישית גבוהה, ראייה מערכתית ויכולת הנעת ממשקים בצורה מטריציונית ראיה מערכתית והבנת תהליכים תפעוליים בחברה תהליכית
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
204845
אזור:
שרון - חדרה וזכרון יעקב
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
|