תיאור תפקיד:
מטח - המרכז לטכנולוגיה חינוכית - הוא חברה לתועלת הציבור ופועל כגוף עצמאי לקידום מערכת החינוך בישראל באמצעות חדשנות המשלבת טכנולוגיה ופדגוגיה. במטח מפתחים מוצרים חדשניים עבור תלמידים ומורים במערכת החינוך: סביבות למידה דיגיטליות, קורסים, משחקי למידה ועוד דרוש/ה מנהל/ת תיקי לקוחות דובר/ת ערבית תיאור התפקיד: - פעילות מכירות, שירות והדרכה של מוצרי החברה מול בתי הספר היסודיים והעל יסודיים. - אחריות על אזור מוגדר, הכרת הלקוחות, הבנה ושליטה במוצרי החברה והעברה פרונטאלית ללקוחות. - עריכת שיחות מכירה, ביצוע הדרכות ועמידה ביעדים.
דרישות:
- דובר/ת ערבית ברמת שפת אם - חובה - ניסיון במכירות או בניהול תיק לקוח - יכולות מכירה ושכנוע גבוהות - יכולת ביטוי גבוהה - תודעת שירות ותקשורת מעולה - יכולת עבודה עצמאית - אוריינות טכנולוגית גבוהה - בעל/ת תואר ראשון - רישיון נהיגה ונכונות לעבודת שטח וניידות באיזור אום אל פחם *נדרשת הגעה למשרדי מטח שברמת אביב מפעם לפעם לשם הדרכות וישיבות צוות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00115
אזור:
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון
|