תיאור תפקיד:
לחברה גדולה באזור חיפה אנחנו מגייסים תומכ/ת טכניים ! במסגרת התפקיד תהיו תומכים המהווים קו ראשון לקבלה וטיפול בתקלות. התפקיד כולל תחקור והתמודדות עם תקלות ומתן מענה במסגרת הכלים בצוות/ העברה לקו שני (צוות הפיתוח) לטיפול. התפקיד מכיל המון אינטראקציות מורכבות עם לקוחות (תובעניים) ולכן מצריך מקצועיות, שירותיות, יכולת העברת מסרים גבוהה, יכולת ירידה לפרטים וסגירת תהליכים. בין יתר המשימות נדרש גם לכתוב מדריכים למשתמש (יכולת הבניית מידע, התנסחות, סדר ומתודה).
דרישות:
ניסיון בתמיכה טכנית- חובה ניסיון בליווי בדיקות משתמשים בתוך ארגון ניסיון בליווי ותמיכה במשתמשים הבעה בעל פה ובכתב ברמה גבוהה מאוד אנגלית ברמה טובה+ ניסיון בהטמעה של מערכות WEB- יתרון ניסיון בכתיבת מדריכים למשתמש- יתרון *התפקיד כולל זמינות לשעות נוספות מעבר לשעות העבודה*
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
75229
אזור:
שרון - נתניה ועמק חפר
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
|