תיאור תפקיד:
להייטק באזור המרכז, לתפקיד מגוון ומרכזי מתאמ/ת מכירות לתמיכה מלאה בפעילות מכירות בינלאומית. טיפול מקצה לקצה בהזמנות לקוחות מחו"ל. הכנת הצעות מחיר, מעקב תשלומים והפקת דוחות. עבודה עם מערכות ERP ו־CRM. תיאום וממשקים שוטפים עם מחלקות פיתוח, ייצור, כספים ומכירות. שילוב בין אחריות אדמיניסטרטיבית, תפעולית, כספית ושירותית.
דרישות:
תואר ראשון רלוונטי. אנגלית ברמה גבוהה (כתיבה ודיבור). ניסיון קודם כבק אופיס / אדמיניסטרציה / תיאום מכירות (תפקיד אחד או שניים). יכולת אנליטית וטכנית, שליטה טובה ביישומי מחשב. היכרות עם Priority – יתרון משמעותי. דיוק, ירידה לפרטים, שירותיות ויכולת עבודה בצוות.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-01812
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
ירושלים - בית שמש
דרום - קרית גת, אשקלון, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות
|