תיאור תפקיד:
לארגון ממשלתי גדול בירושלים דרוש/ה מנהל/ת מוצר דיגיטל לתפקיד מעניין ומאתגר הכולל
הובלת מוצרים ארגוניים מקצה־לקצה. התפקיד כולל הגדרת חזון מוצר, פיתוח מפת דרכים אסטרטגית, הבנת הצרכים של משתמשים וגורמי מטה, גיבוש דרישות עסקיות ותרגומן ליכולות מוצר וכן הובלה של תהליך פיתוח והטמעה בסביבה עתירת ממשקים.
הובלת מחזור החיים המלא של המוצר — משלב זיהוי הבעיה והגדרת הערך למשתמש ועד לאופטימיזציה
ניהול בדיקות ,KPI- מתמשכת לאחר השקה. התפקיד כולל תרגום צרכים עסקיים ליכולות מוצר, הגדרת מטרות הצלחה ו
בחינת שימושיות וביצועים, וגיבוש החלטות תעדוף מבוססות ערך ותובנות ,(hypothesis-driven development) השערות
משתמשים. הובלת תהליכי שיפור מתמיד באמצעות ניטור, משוב וניתוח התנהגות משתמשים, תוך הטמעת
מנגנוני בקרה מותאמי מוצר. המשרה הינה היברידית
דרישות:
לפחות 4 שנות ניסיון בניהול מוצרים דיגיטליים ו/או ניתוח מערכות מידע מורכבות- כולל כתיבת מסמכי אפיון טכניים
ופונקציונליים, ניסיון בהובלת פרויקטים בתחומי טכנולוגיות המידע והתקשוב רחבי היקף בארגונים גדולים, מרובי ממשקים ובעלי
מורכבות גבוהה
הבנה מעמיקה וניסיון מוכח בניהול מוצר דיגיטלי מקצה לקצה, כולל הגדרת חזון מוצר, בניית מפת דרכים, כתיבת
דרישות עסקיות ותרגום צרכים ליכולות מוצר. יכולת ליישם Agile/Scrum, מתודולוגיות מוצר מתקדמות, כדוגמת
ותהליכית discovery, hypothesis-driven development
ניסיון בניתוח נתוני שימוש, בניית ותחזוקת KPI למוצר
מחקר משתמשים כמותי ואיכותני, ניתוח Funnel
תעדוף יכולות על בסיס מדדים ,behavioral analytics
וערך וביצוע בדיקת השערות לייעול המוצר. הבנה ושליטה בכלי BI
ובסביבות אנליטיות תומכות החלטה